www.asu.pl :: Zobacz temat - PILNE
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PILNE

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
bubuss
*
*


Dołączył: Feb 08, 2007
Posty: 331
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Sro Mar 25, 2009 7:27    Temat postu: PILNE Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich
jestem posiadaczem BUICK LESABRE LIMITED ROK 2000
od 2 dni mam jakis dziwny stuk w lewym kole przednim(ktory wystepuje zadko na dolkach i nie zawsze) i nie moge dojsc co to jest
jeden mechanik powiedzial mi ze moze koncowka drazka a drogi wczoraj powiedzial ze to moze byc maglownica nawet jak nie cieknie i dziala to moze byc jej wina.
Mozeci mi pomoc i doradzic co to moze byc??
_________________
Buick lesabre limited rok 2000 poj. 3.8l bubuss@poczta.onet.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sro Mar 25, 2009 11:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Byłeś na szarpakach?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
bubuss
*
*


Dołączył: Feb 08, 2007
Posty: 331
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Sro Mar 25, 2009 14:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak bylem i powiedziali mi ze prawa koncowka jest slaba a dzwiek jak by byl z lewej strony juz sam nie wiem co z tym zrobic.
_________________
Buick lesabre limited rok 2000 poj. 3.8l bubuss@poczta.onet.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sro Mar 25, 2009 15:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stuki czasami wędrują po samochodzie i to co stuka z prawej wydaje się że stuka z lewej i vice versa.
Jeśli na szarpakach znalezli tylko jedną końcówke to ja bym wymienił obydwie na wszelki wypadek, bo wymieniając końcówki musisz ustawiać zbieżność, jak się za jakis czas okaże że sworznie są do wymiany to przy wymianie sworzni nie trzeba ustawiać zbieżnośći.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
bubuss
*
*


Dołączył: Feb 08, 2007
Posty: 331
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Sro Mar 25, 2009 15:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak zrobie
a potem zajze do maglownic jkak bedzie dalej taki stukot
_________________
Buick lesabre limited rok 2000 poj. 3.8l bubuss@poczta.onet.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Mar 25, 2009 18:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bubuss napisał:
tak zrobie
a potem zajze do maglownic jkak bedzie dalej taki stukot


sprawdź przy okazji mocowanie amortyzatorów u góry
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pią Mar 27, 2009 13:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ważne!
Na szarpakach nie wszystko wyjdzie.Dziwne? Nie.
Diagnosta sam mi powiedział, że szarpaki nie wszystko wyłapią.
Ja jestem tego najlepszym przykładem.Dwa razy byłem na stacji diagnostycznej bo coś mi stukało.Ani razu szarpaki nie wykazały co to stuka.
Stukała mi tylna tuleja wahacza przedniego, a wyszło dopiero wtedy, gdy pojechałem do kolegi na kanał.
Po podniesieniu auta wylazły wszystkie luzy, między innymi ten opisany wyżej.Wystarczyło intensywnie poruszać kołem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob Maj 16, 2009 16:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja bym pierw sprawdził wszystkie przedmioty przewożone w aucie, np gaśnica, koło zapasowe, itp elementy Laughing nie żartuje, często przyczyny szukamy w zawieszeniu a okazuje się ze gaśnica luźna a stuki podobnie się niosą
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Maj 16, 2009 19:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>czêsto przyczyny szukamy w zawieszeniu a okazuje siê ze ga¶nica lu¼na a >stuki podobnie siê nios±

a ja bym jeszcze dodal stukajace zaciski hamulcowe - na szarpakach na 100% nie wyjdzie a wystarczy kopnac w kolo i naprawde mocno zastuka Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Nie Maj 17, 2009 11:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

On napisał:
...Na szarpakach nie wszystko wyjdzie...


Racja.
Szwagier pojechał na przegląd i wszystko było ok.
Dwa dni później chwilę po zjechaniu z autostrady przy prędkości 20-30km/h wyskoczył mu dolny sworzeń wachacza i koło weszło w błotnik. Strach pomyśleć co by się stało gdyby wyskoczył na autostradzie przy 130-150km/h Shocked
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Robert_Belgia
*
*


Dołączył: Nov 01, 2008
Posty: 539
Skąd: Belgia

PostWysłany: Nie Maj 17, 2009 21:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja zgubilem kolo przy 150na godz w Niemczech, dobrze ze byla niedziela pozno w nocy... tylko jedno auto zaliczylem... a co szarpakow, moj diagnosta zawsze rusza kolami recznie przed wjazdem na szarpaki i przewaznie juz wiadomo gdzie siedzi przyczyna...
_________________
 chevrolet impala 3.4V6 2004
 BMW E90 2006 2.0 Diesel automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group