www.asu.pl :: Zobacz temat - Tryb awaryjny A604
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tryb awaryjny A604

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Wto Maj 16, 2006 19:12    Temat postu: Tryb awaryjny A604 Odpowiedz z cytatem

Witam...

..no i dopadlo mnie...
...skrzynia dzialala caly czas dobrze, zadnych dziwnych akcji, olej wymieniony jakies 8tys km temu, dzisiaj stalo sie...jadac zalaczyl sie tryb awaryjny...
...zauwazylem ze jak wejdzie drugi bieg automatycznie zalacza sie tryb awaryjny, i po tym jak sie zatrzymam i znowu zaczynam ruszac, auto robi sie strasznie slabe, przy ruszaniu jak daje gazu to wchodzi na wysokie obroty i jakby sie slizgalo cos, baardzo wolno sie rozpedza. Po zgaszeniu silnika, przy ruszaniu rozpedza sie normalnie az nie przekrocze magicznej predkosci kiedy wchodzi 2gi bieg...czyli jakies 10-30km/h w zaleznosci od wcisnietego pedalu...i znowu tryb awaryjny i mulowate rozpedzanie...nie moglem wjechac do garazu pod niewielkie wzniesienie, dopiero zgasilem auto, odpalilem i podjechalem normalnie...

...co to moze byc.. z gory dziekuje za szybkie info...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
vonglass
*
*


Dołączył: Feb 21, 2006
Posty: 65
Skąd: kaszuby

PostWysłany: Wto Maj 16, 2006 19:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zobacz czy nie masz wyciekow oleju, jaki masz poziom na goracym silniku - czy jest na polu HOT. czy skrzynia odpala tylko na N i P, czy jeszcze gdzies? jaki olej masz w skrzyni? w jakim stanie jest olej? czy dziala chlodzenie oleju? pozniej sprawdzilbym wtyczki jeszcze. oczywiscie najlepiej podjechac na skanowanie dobrym skanerem, zapisz sobie koniecznie jakie bledy znaleziono i napisz na forum! tylko nie sugeruj sie od razu diagnoza w stylu: trzeba wymienic komputer, albo elektromagnesy. te numery bledow zapamietaj! ja za skanowanie dalem 50 PLN

jesli nie straszny ci angielski to zapraszam na najlepsze forum stratusphere.net w podanym w linku watku znajdziesz informacje na temat Limp Mode. ale wiele na ten temat znajdziesz w innych postach w dziale troubleshooting&repair.

zapraszam tez na nasze nowe forum chryslera, gdzie wszyscy mamy klopoty z trybem awaryjnym Wink
_________________
vonGlass
STRATUS LX 2,5 V6 24V
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Sro Maj 17, 2006 10:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam, pozniom na goracym jest okolo 1mm ponad dziureczka HOT MAX, czy to za duzy juz poziom i moglo sie cos tam nie wiem, "zalac"? olej jest ladny, czerwony, wtyczki bede chcial posprawdzac...

dzieki za info
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sro Maj 17, 2006 12:16    Temat postu: komputer lub przystawka Odpowiedz z cytatem

Prawdopodobnie uszkodzony jest komputer skrzyni lub przystawka.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Sro Maj 17, 2006 12:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a co to ta przystawka? no i jakie sa koszty w/w czesci raczej z drugiej reki, bo nowe to pewnie kosmos...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
vonglass
*
*


Dołączył: Feb 21, 2006
Posty: 65
Skąd: kaszuby

PostWysłany: Sro Maj 17, 2006 14:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przystawka to elektromagnesy (solenoid pack) ktore steruja zaworami. nie zawsze sa padniete, nawet, jesli diagnostyka wykazuje, ze sa. moze byc cos na wtyczce, zanik masy, cokolwiek. poza tym mozna to wyczyscic, sprawdzic czy dziala. w ostatecznosci mozna kupic za 270 PLN netto.

komputer sie uszkadza od ciepla generowanego przez silnik i skrzynie biegow. uwazam, ze dobrym pomyslem jest przeniesienie go gdzies indziej. u mnie pomoglo - no, ale okazalo sie, ze przyczyna przegrzewania jest przegrzewajaca sie skrzynia, ktora wlasnie mi padla Smile wydaje z siebie fantastyczne dzwieki... w przyszlym tygodniu rozbieramy. zdejmuje sam i wioze do warsztatu, gdzie robili mi diagnoze.

a dobry uzywany komputer bedzie dobry, ale skad wiesz ze bedzie dobry?? Wink
_________________
vonGlass
STRATUS LX 2,5 V6 24V
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Sro Maj 17, 2006 14:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no moze i od temperatury, ale w sebringu komputer jest w innym miejscu, troche dalej od silnika...no ale dzisiaj i tak sprobuje sprawdzic styki speedsensorow i innych...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
vonglass
*
*


Dołączył: Feb 21, 2006
Posty: 65
Skąd: kaszuby

PostWysłany: Sro Maj 17, 2006 15:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dalej od silnika? nooo, w koncu ktos pomyslal w kryzlerze!! Wink
_________________
vonGlass
STRATUS LX 2,5 V6 24V
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Czw Maj 18, 2006 17:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hoł...

...ano musze zabrac w koncu aparata i cyknac pare fotek:) u mnie komp jest zamontowany rownolegle do chlodnicy niedaleko wycieraczek a nie prostopadle jak widzialem na fotkach w stratusach...

..ps.dzisiaj zlapalem kontakt na bardzo polecany serwis w Starym Kisielinie kolo Zielonej Góry, zadzwonilem do nich, odebrala pani, ja skonsternowany co ta mila pani moze wiedziec o asb, a tu karp! spytala co sie dzieje, jaki kolor ma olej, itp...ja po prostu szok...hehe, powiedziala zebym przyjechal, sprawdzi na kompie cale auto, temp, cisnienie, nawet powiedziala ze miske zdejma coby sprawdzic jak opilki i to za niebywale 60pln?? dwa razy pytalem czy to w tej cenie. szok... pojade do nich w sobote, ok, ale nie zapeszam na razie z cena i jakoscia uslug;) jedyne co mnie wystraszyla to jak zapytalem po ile maja solenoid pack, ona ze uzywka okolo 600pln a nowe 900pln, a ja jej ze w sulecinie gosc ma nowe po 277netto, nie mogla uwierzyc, ze to nie mozliwe, ze pewnie regenerowane itp...nie wiem co sobie myslec...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
vonglass
*
*


Dołączył: Feb 21, 2006
Posty: 65
Skąd: kaszuby

PostWysłany: Czw Maj 18, 2006 22:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

noo, cena dobra Smile szkoda, ze mam tak daleko... jeszcze nie zdecydowalem, czy zdejme skrzynie sam i zawioze do naprawy, czy zawioze calego Stratusa (roznica 600 PLN). w sumie demontaz przekladni jest prosty, mam na to czas, ale nie mam pewnosci jak to bedzie z gwarancja po naprawie, hm. a ceny czesci bywaja zaskakujaco rozne, na przyklad za filtr oryginalny moparowski w serwisie placilem 33 PLN, a mozna jeszcze taniej. kto jest producentem tych elektromagnesow z Sulecina to nie wiem, ale na pewno sa nowe. gdybym sprzedawal drozsze to tez bym sie dziwil, choc w sumie to chyba nie, albo bym sprowadzil sobie te tansze i tez je sprzedawal, albo nie udawal tylko powiedzialbym, ze moje lepsze na przyklad Wink
_________________
vonGlass
STRATUS LX 2,5 V6 24V
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Sob Maj 27, 2006 11:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hi...no wiec... znalazlem innego goscia blizej glogowa, bo w Bytomiu Odrzanskim z komputerem, po odczytaniu bledu skrzyni to byly z numerami 36 i 52...co to za bledy? gosc od razu zaproponowal mi generalny remont skrzyni...za prawie 3tys....szok....opisze jeszcze raz problem, po odpaleniu auta wszystko ok, R dziala, D dziala, ruszam na D jedzie na pierwszym biegu, pozniej z duzym poslizgiem wchodzi drugi bieg. Po kilku zatrzymaniach nie mozna juz ruszyc autem tak sie slizga, wtedy wystarczy ze zgasze silnik, odpale wrzuce D i rusza normalnie do momentu wbicia drugiego biegu... Jesli zablokuje pierwszy bieg dzwignia na L i wcisne O/D, to jezdzi normalnie... wydawalo mi sie ze moze to jakies speedsensory...ale goscie mi powiedzieli ze wszystko do remontu, jestem lekko podlamany, jedyne co mnie trzyma to fakt, ze wiele zlego o tym warsztacie slyszalem i o naciaganiu klientow przez tych kolesi z bytomia o.... nic wiecej nie przychodzi mi do glowy...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
vonglass
*
*


Dołączył: Feb 21, 2006
Posty: 65
Skąd: kaszuby

PostWysłany: Sob Maj 27, 2006 12:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Code 36 - Fault immediately after shift
ten blad oznacza, ze masz

Broken UD/OD snap ring
Burnt out OD clutch pack
Gear train failure

Code 52 - Speed error in 2nd

co wskazuje na to samo, co u mnie bylo, czyli za mocno zuzyte / peniete tarczki (z roznica taka, ze u mnie byl blad 54, czyli 4 bieg). 36 zawsze wystepuje z 51-54, wskazujac na to, ktore tarczki sa walniete.

tarczki moga walnac np. z powodu puszczajacych uszczelnien - jak u mnie. do wymiany uszczelnienia i tarczki, ale tylko te, ktore sa zuzyte lub polamane, oczywiscie.

ja zaplacilem 2 tysiace, z olejem i filtrem, tarczkami UD/OD, kompletem uszczelnien, lozyskiem jakims (warto bylo zrobic upgrade przy okazji) oraz zimeringami polosi... nie wracaj do tego swojego warsztatu, znajdz jakis tanszy i z madrzejsza obsluga...
_________________
vonGlass
STRATUS LX 2,5 V6 24V
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pon Maj 29, 2006 9:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hej...

...zastanawiam sie coraz bardziej, aby samemu te skrzynie zrobic, powiem, ze nawet 2000 pln to dla mnie w tej chwili spory wydatek i nie stac mnie na takie koszty (remont mieszkania, kredyty i takie tam), zbieram informacje nt tej skrzyni, zdjecia, opisy, instrukcje itp, mysle ze powinienem dac rade, chyba nie jest to bardziej skomplikowane od kopiarki kolorowej za 150tys pln;) a takie tez naprawialem.Wink mam jeszcze tylko dylematy na co uwazac, co dokladnie sprawdzic przy skladaniu, poza tym czy chcac wyjac skrzynie musze wyciagac ja razem z silnikiem od gory czy da sie sama skrzynie od spodu, bo widzialem gdzies ze w voyagerach tak sie dalo...ni i jakie czesci, czy sa jakies kity do tego czy jak? aha, i czy potrzebne sa jakies super wynalazki-narzedzia potrzebne, czy wystarcza jakies standardowe zestawy kluczy...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
vonglass
*
*


Dołączył: Feb 21, 2006
Posty: 65
Skąd: kaszuby

PostWysłany: Pon Maj 29, 2006 10:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tez chcialem sam wyciagac i robic, ale dalem spokoj, co nie oznacza, ze sie nie da domowym sposobem. cos mi sie wydaje ze sebring 95 ma dokladnie tak samo jak stratus/cirrus/breeze, a tam skrzynie wyciaga sie od spodu. wlasnie wyciagniecie skrzyni jest najtrudniejsze. nie potrzeba specjalistycznych narzedzi...
od gory trzeba zdemontowac troche, zeby miec dostep do ciegna skrzyni i wezykow chlodnicy. od spodu trzeba wyjac polosie i belke przednia zawieszenia, plus to, co po drodze. u mnie trzeba bylo odkrecic filtr oleju (zniszczyl sie od tego i potrzebny byl nowy) zeby dostac sie do jednej ze srub rozrusznika, ktory tez trzeba zdjac koniecznie.
potem zdejmuje sie oslone kola zamachowego, zaznacza polozenie konwertera wzgledem niego, i odkreca 4 sruby laczace jedno z drugim (pokrecajac walem, bo jednoczesnie jest dostep do jednej sruby tylko). trzeba poodkrecac poduszki silnika i skrzyni (wszystko podparte), skrzynie od silnika, i wyjac skrzynie w dol uwazajac, zeby konwerter nie wyskoczyl. to w skrocie Smile
jak skrzynia jest na stole to rozebranie zajmuje 5 minut... ale trzeba miec dobra ksiazke z ilustracjami (rysunkami) zeby to potem prawidlowo zlozyc, i zeby ocenic, co jest do wymiany. widziales to? http://img.betchuk.com/thumbnails.php?album=10&page=1 tam jest krok po kroku rozbiorka i zlozenia skrzyni 41TE, ale nie wszystko dokladnie widac. mam jeszcze broszurke z rysunkami, oraz instrukcja, jak to zrobic, i jak sprawdzic potem czujnikiem zegarowym czy jest OK. moge podeslac ci na priv, ale jakosc kopii jest slaba.
zaznaczam, ze sam nie robilem nic, wolalem nie ryzykowac. warsztat daje gwarancje na rok, a ja wcale Wink zajelo im to jeden dzien, przy czym samo wyjecie skrzyni z samochodu 2-3 godziny. a maja wprawe...
_________________
vonGlass
STRATUS LX 2,5 V6 24V
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Sro Maj 31, 2006 9:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzieki bardzo za odpowiedzi a pytanie do ASU, po ile u was sa te rzeczy:

"10 27 DS072 0604 overhaul kit" oraz
"10 27 MS072 0604 master kit"

...z gory dziekuje...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pon Cze 05, 2006 11:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...ok, zabralem sie samodzielnie, tylko stanalem bo nie mam pojecia jak wyjac półosie, czy odkrecac przy skrzyni to co widac na zdjeciu nr pict75651.jpg tu http://acidtechno.freehost.pl/1ab_skrzynia/images/pict75651.jpg i czy nie wyleci mi olej, no i jest problem z dostaniem sie do ostatniej sruby, i to samo tyczy drugiej strony, no i jak wyjac, czy trzeba skrzynia trzepac na boki czy inaczej... no i czy musze cos jeszcze demontowac od spodu, bo mam chyba calkiem inne podwozie czy stratusy...widac to na zdjeciach... nie chce rozebrac nie potrzebnie polowy auta jesli okaze sie ze mozna prosciej..Wink

full foto na... http://acidtechno.freehost.pl/1ab_skrzynia/

aha, i spuscic z miski olej czy lepiej pozniej zeby nie zakladac miski ta sucho...Wink
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Czw Cze 08, 2006 13:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z polosiami sobie poradzilem, teraz mam pytanie troche z innej beczki, ile wytrzymuje konwerter? bo nie wiem czy tez go bedzie warto wymienic, mam na liczniku 171tys/km...no i jakie sa koszta nowego, czy warto regenerowac, ponoc jest jakas firma w warszawie ktora wymienia bebechy itp...

ps.niedlugo wrzuce dalsza czesc fotek z wyciagania skrzyni, co po kolei, moze jakies opisy porobie;) a pozniej jak bedzie wszystko dobrze szlo to i z remontu skrzynki:) jeszcze chce przetlumaczyc instrukcje na angielski dobrym translatorem, a moze nawet na j.polski...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
vonglass
*
*


Dołączył: Feb 21, 2006
Posty: 65
Skąd: kaszuby

PostWysłany: Sob Cze 10, 2006 13:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gratulacje! koniecznie napisz co i jak, nie zapomnij napisac tez u nas na motoforum w dziale chrysler Wink no i moze wpadniesz 22 lipca do władysławowa na zlot cirrusow, stratusow, i sebringow? Very Happy
_________________
vonGlass
STRATUS LX 2,5 V6 24V
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Wto Cze 13, 2006 10:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hej, Wladyslawowo to chyba troche daleko ode mnie, jak bedzie kiedys gdzies blizej centrum to wtedy moze sie zalapie, ale dzieki za zaproszenie.Smile

Co do skrzyni, no rozmontowalem wiekszosc rzeczy, i jakos nie moge niczego sie doszukac, zostala mi tylko pompa, dyferencjal i plyta zaworowa do rozlozenia, moze dzisiaj jak znajde chwile to sie pobawie...Wink przypomne bledy: Code 36 - Fault immediately after shift

Broken UD/OD snap ring
Burnt out OD clutch pack
Gear train failure
Code 52 - Speed error in 2nd

Gdzie mam szukac problemow, czy zuzyta tarczka jakos wyroznia sie od tych dobrych? Przy sciaganiu konwertera wylecialo z niego max 0.5L oleju, nie powinno go byc wiecej? No i jak ten konwerter, nie jest niebieski jak wiekszosc ktore widzialem, czy on byl jakos regenerowany? Po czym poznac? Fota http://acidtechno.freehost.pl/2ab_skrzynia/imagepages/image69.html

Czy mozna wiecej rozlozyc ten beben (drum?) http://acidtechno.freehost.pl/2ab_skrzynia/imagepages/image183.html bo zdjalem jeszcze zawleczke i duza sprezyne wyjalem, nie wiem czy dalej jest sens rozkladac i co tam moge ciekawego znalezc? Czy ten beben powinien obracac sie luzno wzgledem tego wewnetrznego i czy moze miec jakies luzy?

Co sie ustawia w tym miejscu http://acidtechno.freehost.pl/2ab_skrzynia/imagepages/image142.html i jak niby odkrecic te sruby jak sa zablokowane przez te blaszki?

To chyba tyle na razie, jak sobie cos przypomne to napisze, dalsze zdjecia sa na http://acidtechno.freehost.pl/2ab_skrzynia/
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Wto Cze 13, 2006 22:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pieknie udokumentowany demontaz co do twojego błedu to winne są elektrozawory w przystawce które powoduja ceregiele co do tarczek to pięknie wygladają szkoda ze ją zdjołeś bo przystawke wymienia sie od zewnatrz bez zdejmowania skrzyni a teraz to pokusiłbym sie o caly pakiet do niej łącznie z panewkami itd.. zeby nadarmo nie byla twa praca Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Sro Cze 14, 2006 6:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

juz nic nie rozumiem, wydawalo mi sie ze te bledy to wlasnie uszkodzenie mechaniczne, jak sie wymienia przystawke widzialem i na pewno bym nie sciagal skrzyni gdyby nie konsultacje z kilkoma mechanikami, ze trzeba ja rozebrac...wiec znowu jestem glupi...to co mam zrobic, kupic sobie same uszczelki, poskladac i wymienic tylko przystawke?? a co te bledy pokazuja? no i jeszcze pytanie z tym konwerterem, ktos potrafi odpowiedziec?

dzieki;)
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pią Cze 16, 2006 8:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na prawde nikt nie potrafi mi odpowiedziec na te kilka pytan? Jarecek, piszesz ze to przystawka, czyli mimo bledow ktore sa to moze to byc jednak tylko ta przystawka?
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Cze 16, 2006 12:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chwilowo bedziesz mial ciezko z uzyskaniem odpowiedzi gdyz wszyscy aktywni czlonkowie forum sa na zlocie lub w drodze na niego.ja wpadlem tylko na chwile do domu ale zaraz tez tam wracam.
darek
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pią Cze 23, 2006 22:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a teraz pytanie z innej beczki, jak sie mierzy czujnikiem zegarowym i co dokladnie? bo najpierw myslalem ze moze sprawdza sie czy nie ma jakiegos bicia - falowania, ale wstyd sie przyznac ze zwatpilem po zapoznaniu sie z instrukcja skrzyni... Embarassed i teraz juz nie wiem czy mierzy sie odleglosci miedzy tarczkami itp czy jak, jak ktos zorientowany to bede wdzieczny za podpowiedz,....
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pon Cze 26, 2006 8:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

niezle, nikt nie potrafi mi odpowiedziec? pytam dalej, czy jesli skladajac nie pomierze odleglosci (luzu) tarczek to co sie moze stac, jakie objawy itp, no i nawet jesli by byl za maly lub za duzy luz to niby jak mam go zwiekszyc czy zmniejszyc? przecie tam wszystko jest na sztywno skladane, czyli tarczka do tarczki, pozniej jakis o-ring i tak dalej...niby czym mialbym regulowac odstepy? raczej nie szlifierka po tarczce, bueeheh;) na to ktos zna odpowiedz?
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pon Lip 03, 2006 10:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmm, nikt nie pomogl za wiele, sam musialem sie douczac, myslec dlaczego to tak a nie inaczej.... no coz..skrzynie poskladalem, auto zmontowalem, olejem zalalem, odpalilem i pojechalem:) szok:) dziala:) jedzie:) do przodu i do tylu:) hiehie, jechalem spokojnie 120km/h biegi zmienia szybko, w ogole nie odczuwalnie, bez poslizgow, tylko obroty sie zmieniaja...Smile jeszcze musze zobaczyc jak to sie uczy skrzynie bo gdzies widizalem opisik, tylko nie pamietam gdzie. PS.zalalem skrzynie olejem valvoline atf maxlife:) niedlugo wrzuce zdjecia z rebuilda skrzynki:) pozdrawiam i dziekuje wszystkim za pomoc...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Wto Lip 04, 2006 0:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nic ino pogratulować! Very Happy
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Lip 04, 2006 4:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No wlasnie,pogratulowac zdolnosci,ale nie skrzyni,najwiekszy niewypal chryslera,jak rafal mowil najbardziej psujaca sie skrzynia ale dalej ja klepia od 18 lat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Wto Lip 04, 2006 11:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kilka osob pytalo mnie z czego korzystalem wiec wklejam tutaj kopie: najwiecej problemow mialem z wyciaganiem i wsadzeniem skrzyni, u mnie nie dalo sie tak jak w stratusach czy voyagerach odkrecic podwozia i opuscic skrzynki...zestaw ktory zakupilem to byl jakis tam pelniejszy master kit, nazywal sie delux, ogolnie byly tam wszystkie uszczelki, pierścienie na pompę i tłoczki oraz inne duperele, panewka na pompe, kilka rzeczy z shift kit jak kuleczki, filterki i takie tam, wszystkie tarczki stalowe i te z nacieciami, simeringi na pompe i półosie, i kilka rzeczy ktorych juz nie pamietam, kosztowal 980pln brutto, kupowalem na amerykany.pl, literatura to instrukcje remontu skrzyni Getriebe GJX_21.pdf, kilka rzeczy z opisem bylo razem z kitem, no i zdjecia ktore sam robilem i czesciowo te co byly podane na stronie jakiegos tam kolesia tu http://img.betchuk.com/displayimage.php?album=10&pos=1
narzedzia raczej standardowe, jedynie musialem sie wybrac ze skrzynia do warsztatu gdzie mieli pneumat bo nie moglem odkrecic srob od trybow transferowych, brakowalo rowniez jakiegos scisku do zakladania pierscieni na sprezyne, niezle sie nasilowalem, ale dalo rade...mlotek i przecinak:D zartuje....no i dobra koncowka torxial czy jak jej tam do rozkrecenia plyty sterujacej, bo przy pierwszym podejsciu zwykly sie zlamal:D na drugi dzien kupilem koncowke z wieczna gwarancja za 20pln i ta juz dala rade:)
jak dojde do siebie to wrzuce zdjecia, na razie odpoczywam, pozarywalem sobie chyba sciegna jak montowalem skrzynie, bo mam siniaki na bicepsach i tricepsach, niestety, uroki montowania skrzyni samemu...Wink na razie mam problemy z podniesieniem butelki z piwem do buzi:D buehehe:)

aha, wymienilem jeszcze tłoczek w plycie sterujacej, taki plastikowy, byl pekniety i pewnie puszczal olej...kupilem go za 50pln w serwisie w starym kisielinie kolo zielonej gory (tel. do nich 068 325 84 22 lub 602 436 370)

pozdrawiam...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group