www.asu.pl :: Zobacz temat - schemat ts 2.3
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

schemat ts 2.3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
mwsakwa
*
*


Dołączył: Dec 27, 2004
Posty: 119
Skąd: Busko ZdrĂłj

PostWysłany: Pon Lip 25, 2005 11:43    Temat postu: schemat ts 2.3 Odpowiedz z cytatem

porozbieralem troche plastikow i wiazek przy silniku. moje spostrzezenie - nie ma mozliwosci rozpisania schematu!!!! to samochod zaprojektowany w usa a nie w niemczech. kable rozchodza sie gdzie chca i bez rozsadnego wytlumaczenia. zabezpieczenia 10a na kablach posrodku instalacji. dostep do jednostek sterujacych tragiczny, rozgalezienia nie w kostkach lecz nagle w wiazkach razem z naglya zmiana koloru. instalacja napewno nie grzebana. nic tylko usiasc i plakac, a na dodatek rozni sie pomiezdy egzemplarzami gzie roznica w vin to kilka setek a model ten sam. z g r o a z !!!
_________________
TS 2,3 93 na kolkach
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
amikus
*
*


Dołączył: Dec 15, 2005
Posty: 8

PostWysłany: Nie Sty 29, 2006 17:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Posiadam od roku TS 2,3 1994 i co do instalacji elektrycznej - to same znaki zapytania . Poszukuje schemat moze byc odrecznie narysowany polaczen modulu zaplonowego z kompem.
Moj ponti jest jakis mulowaty na niskich obrotach i slabo reaguje na wcisniecie gazu.Wymienilem i podmienialem juz chyba wszyskie czujniki i brak rezultatu.Poszukuje tez jakiegos dobrego elektryka z niezla cierpliwoscia w pomorskiem lub okolicy.Moze ktos ma takie namiary?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie Sty 29, 2006 20:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czujnik polozenia walu zapiety jest do kompa silnika a z niego wychodzi wyjscie duzej mocy do sterowania wtryskami oraz niskopradowe do sterowania modulem zaplonu a modul zaplonu jest tylko wzmacniaczem sygnalu aby przy zwarciu na cewce nie wywalic kompa tylko wymienic modul bo zapewne jest tanszy co do mulowatego ruszania to odpada modul i wsio zwiazane z iskra szarpal by parskal itd... czepialbym sie podcisnieniowego korektora przyspieszenia zaplonu powinna byc to puszka do ktorej wchodzi wezyk podcisnienia oraz kostka o minimum 3 przewodach nie widze tego auta wiec nie podam ci dokladnie gdzie to jest ale to jest podstawowa przyczyna w oplach oraz innych koncernu GM jest to glupi wynalazek i wadliwy w nowszysch autach robi za to czujnik spalania stukowego i koryguje przyspieszenie oraz opoznienie zaplonu Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
amikus
*
*


Dołączył: Dec 15, 2005
Posty: 8

PostWysłany: Nie Sty 29, 2006 23:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W moin ts 2,3 czujnik polozenia walu jest podpiety bezposrednio do modulu zaplonowego(dwa przewody). Modul jest wpiety do kompa .W kolektorze ssacym jest czujnik podcisnienia tzw. MAP-sensor(trzy przewody).Jak bylem w serwisie to wykazalo ze jak daje gazu to zaplon sie opoznia a jak ujmuje gaz to zaplon sie przyspiesza.Jest odwrotnie jak powinno byc. Podstawilem uzywany sprawny modul zaplonowy i to samo.Jest jeszcze knock senor czyli czujnik spalania stukowego , ktory tez podstawilem i nic.Ostatnio zauwazylem ze jak jest zimny to reaguje calkiem dobrze i niezle przyspiesza ale jak sie nagrzeje to jest molowaty.Kombinowalem na rozne sposoby i podmienialem co sie da.
A-i jak wypne MAP sensor jezdzi lepiej i jest mniej molowaty.Teraz zaczyna byc slyszalny lancuch rozrzadu i przymierzam sie do wymiany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
laser
*
*


Dołączył: Jan 22, 2005
Posty: 95
Skąd: jablonna k/w-wy

PostWysłany: Wto Sty 31, 2006 16:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

współczuję za 2,3.
nie udany silnik. pozbądź się jak najszybciej. załatwiałem gościowi silnik do 2,3 i sprowadziłem całe auto na części, ale ciężko znaleźć z jeszcze dobrym silnikiem. wszystkie mają problemy z rozrządem, albo głowicami. testowaliśmy ponad 30 aut przez 3 tygodnie w niemczech i holandii.

zrobienie kompletnego rozrządu to wydatek 1500 - 1800 zł, a przy sprzedaży nikt na to nie patrzy. wymień na 3,8 lub 3,4 jazda jest ok
_________________
kilka uplander'ow i kilka jeepkow

jablonna k/w-wy
tel 504 037 444
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcinm
*
*


Dołączył: Sep 29, 2004
Posty: 56
Skąd: gĂłrny śląsk

PostWysłany: Wto Sty 31, 2006 20:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rzeczywiście tragiczny,jeżdżę już 15 lat tym silnikiem i dopiero teraz 1 naprawa-napinacz paska - tych niektórych "wiarygodnych "opinii nie chce się czytać Laughing -bez urazy,ale ja mam jedną zasadę,nie znam się i nie grzebię na pałę,od tego są ludzie zwani mechanikami,jeżdżę tymi samochodami z 15 lat,nigdy (odpukać ) nie miałem problemów poza jakimiś drobiazgami,a tu jak się czyta to włosy się jeżą na głowie,wy chyba jakiś złom kupujecie bo to jest niemożliwe,żeby tak to wyglądało jak piszecie-wierzyć mi się nie chce,a jak uwierzę to już nigdy amerykańca nie kupię-pozdrawiam wszystkich majsterkowiczów i domorosłych mechaników
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
laser
*
*


Dołączył: Jan 22, 2005
Posty: 95
Skąd: jablonna k/w-wy

PostWysłany: Wto Sty 31, 2006 20:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bez urazy kolego
tego gównianego wynalazku GM - silnik 2,3 do ts 15 lat temu nie było

oczywiście były wkładane np do grandów 2,3 i innych aut, ale silniki te miały inną konstrukcję.
natomiast GM w zemście europejczykom puścił do ts 2,3 jako wersja europejska w manualu. byl to '93

za łoceanem nikt by tego gówna nie włożył do auta, które waży 1800 kg

ts miał motory:

od'90 - 3,1
od'93 - 3,8
od'96 - 3,4
od'97 - 3,4 - montana
_________________
kilka uplander'ow i kilka jeepkow

jablonna k/w-wy
tel 504 037 444
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcinm
*
*


Dołączył: Sep 29, 2004
Posty: 56
Skąd: gĂłrny śląsk

PostWysłany: Wto Sty 31, 2006 21:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja mam właśnie granda z 92 r i dobrze ,że szanowny kolega napisał to sprostowanie,bo ktoś np. ja może myśleć,że to te same silniki,a tak temat jest opisany fachowo i wyczerpany-pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
amikus
*
*


Dołączył: Dec 15, 2005
Posty: 8

PostWysłany: Sro Lut 01, 2006 23:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fakt te 2,3 to jakies dziwadla. No i klopot z jednoznacznym schematem .Może ktos probowal zamiast tego silnika zalozyc jakis inny (np.2,5 ).tak mysle ze jakis silnik by pasowal????-przeciez to GM.Chetnie bym zamontowal jakas nowoczesniejsza jednostke napedowa -co ma troszke wiecej konikow.
Ps.Ostatnio jestem jakos dziwnie zadowolony z tego 2,3-czyba sie przyzwyczailem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
amikus
*
*


Dołączył: Dec 15, 2005
Posty: 8

PostWysłany: Pią Lut 03, 2006 22:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mialem okazje przejechac sie sprawnym ts 2,3 z 1994r ten sam co moj no inny kolor i zachowuje sie poprawnie . Czyli jest calkiem zwawy.Az milo bylo go prowadzic . Z tego powodu dalej szukam usterki w moim.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcinm
*
*


Dołączył: Sep 29, 2004
Posty: 56
Skąd: gĂłrny śląsk

PostWysłany: Sob Lut 04, 2006 17:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak to jest właśnie,że każdy ma inny styl jazdy,każdy czego innego spodziewa się po swoim samochodzie,dlatego uważam,że nie powinno się kategorycznie i jednoznacznie wypowiadać,że coś jest fatalne,czy też źle się jeżdzi itp.To co dla jednego jest nie do zaakceptowania,dla innego jest przeciętne,a jeszcze inny powie,że to właśnie mu akurat pasuje -pozdrawiam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Nie Lut 05, 2006 13:32    Temat postu: TS Odpowiedz z cytatem

Jestem za. Nie mozna generalizowac ze wszystkie TS 2.3 sa beznadziejne bo znam ludzi, ktorzy od dawna jezdza takim autkiem i sa zadowoleni. Jednak faktem jest, iz silnik ten jest bardziej podatny na rozne usterki.

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
wpgulin
*
*


Dołączył: Dec 31, 2005
Posty: 319
Skąd: Radom

PostWysłany: Nie Lut 05, 2006 22:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ASU czy chewrolet lumina miał silnik 2.3 czy większe bo podobno to taki sam samochód tylko inaczej nazwany może schematy by były podobne czytałem historie pontiaca i tam wspomnieli że to to samo a nawet wyszedł na rynek amerykański matiz zwany pontiac z daewo widziałem foto ma całkiem przód jak najnowszy pontiac Laughing
_________________
Pontiac TS 2.3 tel 601896166 Pozdro dla wszystkich forumowiczĂłw .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
laser
*
*


Dołączył: Jan 22, 2005
Posty: 95
Skąd: jablonna k/w-wy

PostWysłany: Pon Lut 06, 2006 9:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

luminy nie było z 2,3

chevrolet nie chciał robic wiochy z tak skasztanionym motorem, jak pontiac.

lumina miała 3,1 i 3,8
i chevrolet venture 3,4 zwany w europie - chevrolet trans sport
_________________
kilka uplander'ow i kilka jeepkow

jablonna k/w-wy
tel 504 037 444
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wpgulin
*
*


Dołączył: Dec 31, 2005
Posty: 319
Skąd: Radom

PostWysłany: Pon Lut 06, 2006 23:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hej zajżałem do do linku w menu po lewej Downloads i o dziwo tam jest kompletny schemat do TSa i to do 2.3 tyle że nie po polsku ale to mały problem Laughing
_________________
Pontiac TS 2.3 tel 601896166 Pozdro dla wszystkich forumowiczĂłw .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Lut 06, 2006 23:33    Temat postu: No prosze.... Odpowiedz z cytatem

Wiecie, ze nawet sam juz nie wiem co jest na stronce....

Jak macie jakies ciekawe materialy to przysylajcie je na info@asu.pl .
Inni napewno beda wdzieczni Very Happy

W przyszlym tygodniu bedzie dostepna instrukcja do Caravana/Voyagera 96-99 ( udostepni "szwaga" ).

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
wpgulin
*
*


Dołączył: Dec 31, 2005
Posty: 319
Skąd: Radom

PostWysłany: Wto Lut 07, 2006 22:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

poprostu czasem trzeba poszperać by znaleźć pozdro dla wszystkich forumowiczów Laughing
_________________
Pontiac TS 2.3 tel 601896166 Pozdro dla wszystkich forumowiczĂłw .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
mwsakwa
*
*


Dołączył: Dec 27, 2004
Posty: 119
Skąd: Busko ZdrĂłj

PostWysłany: Wto Lut 07, 2006 23:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z wieklim bolem ale to nie jest kompletny tylko niektore podzespoly ;(
_________________
TS 2,3 93 na kolkach
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
wpgulin
*
*


Dołączył: Dec 31, 2005
Posty: 319
Skąd: Radom

PostWysłany: Pią Lut 10, 2006 22:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale czasem tyle wystarczy by coś innego skojażyć Laughing
_________________
Pontiac TS 2.3 tel 601896166 Pozdro dla wszystkich forumowiczĂłw .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
mwsakwa
*
*


Dołączył: Dec 27, 2004
Posty: 119
Skąd: Busko ZdrĂłj

PostWysłany: Sob Lut 11, 2006 1:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

niestety brak schematow sterownania kosiareczka 2.3 (po inwazji gazownika ciagle pali sie modol!!!)
a tak na marginesie to ja je tam umiescilem Wink
_________________
TS 2,3 93 na kolkach
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
wpgulin
*
*


Dołączył: Dec 31, 2005
Posty: 319
Skąd: Radom

PostWysłany: Nie Lut 12, 2006 1:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a to norma gaz ma inne parametry po spaleniu niż benzyna i ztąda czyta inne wartości a komp wkońcu głópieje bo nie morze nic z tym zrobić jak to robi na benzynie i zapala wkońcu czeka czasem daje się ustawić gaz tak by były parametry zbliżone do benzyny ale częściej to gazowniki odcinają przekażnikiem tą kontrolkę by nie wkurzała na gazie Laughing
_________________
Pontiac TS 2.3 tel 601896166 Pozdro dla wszystkich forumowiczĂłw .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
mwsakwa
*
*


Dołączył: Dec 27, 2004
Posty: 119
Skąd: Busko ZdrĂłj

PostWysłany: Nie Lut 12, 2006 2:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

heh jak by sie lampka checka palila to nie bylby problem;)
_________________
TS 2,3 93 na kolkach
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
teamc
*
*


Dołączył: Feb 12, 2006
Posty: 34
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Nie Lut 12, 2006 19:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam! Jestem nowy na tym forum Smile Od czego zaczac potrzebny jest mi schemat elektryczny do TS 2.3L Smile A dokladniej uklad zaplonowy i uklad abs i sterowanie wskaznikiem paliwa Smile Na stronie znalazlem jakies schematy ale one sa do 3.1 i 3.8. Pomocy ,a tak na marginesie silniki 2.3 sa dobre jak dzialaja Smile mam w posiadani dwa autka amrykanskie TS 2.3 i Lumine 3.1 i powiem wam ze TS sie lepiej zwija niz lumina.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wpgulin
*
*


Dołączył: Dec 31, 2005
Posty: 319
Skąd: Radom

PostWysłany: Nie Lut 12, 2006 21:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hej msakwa to co dokładnie ci się pali bo nie łapie Laughing
_________________
Pontiac TS 2.3 tel 601896166 Pozdro dla wszystkich forumowiczĂłw .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Lut 13, 2006 11:34    Temat postu: schematy Odpowiedz z cytatem

teamc napisał:
Witam! Jestem nowy na tym forum Smile Od czego zaczac potrzebny jest mi schemat elektryczny do TS 2.3L Smile A dokladniej uklad zaplonowy i uklad abs i sterowanie wskaznikiem paliwa Smile Na stronie znalazlem jakies schematy ale one sa do 3.1 i 3.8. Pomocy ,a tak na marginesie silniki 2.3 sa dobre jak dzialaja Smile mam w posiadani dwa autka amrykanskie TS 2.3 i Lumine 3.1 i powiem wam ze TS sie lepiej zwija niz lumina.


Niestety ale wszyscy poszukuja taki schematow. W amerykanskich ksiazkach serwisowych i programach poprostu nie ma Pontiaca TS 2.3L (i z tad ten problem)

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
teamc
*
*


Dołączył: Feb 12, 2006
Posty: 34
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pon Lut 13, 2006 17:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kurcze szkoda, a nie wiecie czy przypadkiem schemat od abs jest taki sam jak w 3.1 i 3.8? bo mi cos mechanik nakombinowal:) A jak by ktos chcial mam program do 2.3 ale niemam interface zeby go wykozystac Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Lut 13, 2006 19:37    Temat postu: schemat ABS Odpowiedz z cytatem

teamc napisał:
Kurcze szkoda, a nie wiecie czy przypadkiem schemat od abs jest taki sam jak w 3.1 i 3.8? bo mi cos mechanik nakombinowal:) A jak by ktos chcial mam program do 2.3 ale niemam interface zeby go wykozystac Sad


Schemat od ABS powinien byc taki sam. Co do programu to mozesz go dac do dzialu dwonload (napewno sie komus przyda) lub wyslac go na info@asu.pl i ja go dodam .

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
teamc
*
*


Dołączył: Feb 12, 2006
Posty: 34
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pon Lut 13, 2006 21:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

prosze o odpowiedz na ten watek bo niewiem co i jak z tym odczytem Smile

http://www.asu.pl/portal/html/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1099&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Lut 13, 2006 21:45    Temat postu: kody Odpowiedz z cytatem

Nad nogami kierowcy znajduje sie kosc ALDL. Nalezy zewrzec kablekiem styki 1 i 2 z prawej strony od gory. Natepnie wlacz zaplon. Na poczatku wyswieti kod 12 a nastepnie 3 razy powtorzy kod bledu. Jak bedziesz wiedzial jaki kod to napisz a ja powiem ci co on oznacza. Nie mamy na stronie gotowych opisow kodow ALDL. Jsli ktos ma nie doda do dzialu download lub wysle mi na info@asu.pl .


Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
mwsakwa
*
*


Dołączył: Dec 27, 2004
Posty: 119
Skąd: Busko ZdrĂłj

PostWysłany: Wto Lut 14, 2006 0:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zniszczeniu ulegaja tyrystory w module zaplony Smile
_________________
TS 2,3 93 na kolkach
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
teamc
*
*


Dołączył: Feb 12, 2006
Posty: 34
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Wto Lut 14, 2006 15:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I znowu prozba o odwiedzenie tego watku http://www.asu.pl/portal/html/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1099&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

co mam zrobic w takiej sytuacji?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wpgulin
*
*


Dołączył: Dec 31, 2005
Posty: 319
Skąd: Radom

PostWysłany: Sro Lut 15, 2006 0:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moim zdaniem jest dwie możliwości tego stanu albo pada cewka zapłonowa albo sterownik gazu lub jego instalacja robi jakieś zwarcie czyli kabel ktury podaje impuls na sterownik z modułu lub cewki ale to paliło by tylko ten pod ktury jest gaz podpięty :lol:Niech gazownik odłączy ten kabel od instalki i zrobi tradycyjny oplot na przewodzie wysokiego jak przestanie niszczyć modół to sterownik jest walnienty Laughing
_________________
Pontiac TS 2.3 tel 601896166 Pozdro dla wszystkich forumowiczĂłw .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
mwsakwa
*
*


Dołączył: Dec 27, 2004
Posty: 119
Skąd: Busko ZdrĂłj

PostWysłany: Sro Lut 15, 2006 1:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wpgulin nic z twoich teorii (nie mam instalacji gazowej a i tak niszczy modol), zmieniony sterownik silnika i cala wiazka elektryczna. chyba zmienie samochod bo juz mnie szlag trafia (4 elektrykoe niezlej klasy i 5 miechow postoju)
_________________
TS 2,3 93 na kolkach
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Lut 15, 2006 10:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie poddawaj sei-ja coz z 2 tygodnie temu mialem tez czarne mysli a teraz ,po niewielkim wydatku, wszystko jest ok:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Sro Lut 15, 2006 23:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jezeli padaja ci koncowki sterujace cewkami zaplonowymi to przyczyn jest kilka jezeli je sprawdzisz to po problemie a mianowicie :Kable WN,uszkodzona cewka przebicie na pierwotne uzwojenie po nagrzaniu sie,uszkodzone zwarte do plusa przewody sterujace cewką gdzies po drodze w instalacji najprosciej puscic nowe niezalezne od modulu do samej cewki ustalenie uszkodzonej cewki graniczy z cudem jezeli pracuje normalnie a czasami dostaje przebicie jedyna metoda to podmiana na pewną a co do przewodow sterujacych to najlepiej do cewki puscic nowe i po klopocie pamietajac aby byly conajmniej o przekroju 0,75 linka Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
mwsakwa
*
*


Dołączył: Dec 27, 2004
Posty: 119
Skąd: Busko ZdrĂłj

PostWysłany: Czw Lut 16, 2006 19:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jarecek z czlym szacunkiem to jest silnik 2.3 ;(
_________________
TS 2,3 93 na kolkach
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Czw Lut 16, 2006 21:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Silnik moze byc jakikolwiek ale zasada sterownia zaplonem jest taka sama i nie ma tu znaczenia niedoskonalosc wykonania samych elementow mechanicznych silnika moje osobiste zdanie jest takie ze kazde auto jest wieczne jak umie sie o nie dbac odpowiednio i wymieniajac podzespoly zuzyte podczas eksploatacji na czas ale nikogo nie obrazam to jest tylko moja wlasna opinia Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
teamc
*
*


Dołączył: Feb 12, 2006
Posty: 34
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Czw Lut 16, 2006 22:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Widze ze masz pojecie ale nie otym modelu Smile TS 2.3 Maja modul zaplonowy polaczony z cewkami i fajkami na swiece jest to wszysko w jenym ukladie! A wiec nie mam mowy o zadnych prezwodach wysokiego napiecia bo ich tu nie ma Laughing Jet tyko ladna odudowa z napisem quad czy cos takiego Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wpgulin
*
*


Dołączył: Dec 31, 2005
Posty: 319
Skąd: Radom

PostWysłany: Pią Lut 17, 2006 0:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Teamc muszę się upomnieć o Jarecka bo nie masz racji a jeśli chodzi o 2.3 to modół jest właśnie na tej pokrywie tylko od spodu w moim TS ktoś wywalił orginalne cewki a zamontował dwie cewki podwójne jak się dopatrzyłem od fiata palio wekend i przewiercił dziury w tejże pokrywie na przewody wysokiego dziś założyłem od poldka bo długości pasują oraz nowe świece bo strzelał na gazie msakwa wymienia tylko moduły a o cewkach nie pomyślał czy o tym o czym pisze jarecek Laughing
_________________
Pontiac TS 2.3 tel 601896166 Pozdro dla wszystkich forumowiczĂłw .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
mwsakwa
*
*


Dołączył: Dec 27, 2004
Posty: 119
Skąd: Busko ZdrĂłj

PostWysłany: Pią Lut 17, 2006 1:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ludzie!!! podnioslem klilka ts 2.3 ale u mnie gazownik uszkodzil swoim kompem (tzw blad w sztuce) albo sterownik silnika, albo komp glowny (raczej nie), czego wymiernym dowodem jest uwalanie 5 szt. modulu po 300 km (zadne cewki i przebicia na listwie, lub uszkodzony czujnik halla), a na cewach od palio zycze powodzenia (inna impedancja).
_________________
TS 2,3 93 na kolkach
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
teamc
*
*


Dołączył: Feb 12, 2006
Posty: 34
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pią Lut 17, 2006 9:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wpgulin napisał:
Teamc muszę się upomnieć o Jarecka bo nie masz racji a jeśli chodzi o 2.3 to modół jest właśnie na tej pokrywie tylko od spodu w moim TS ktoś wywalił orginalne cewki a zamontował dwie cewki podwójne jak się dopatrzyłem od fiata palio wekend i przewiercił dziury w tejże pokrywie na przewody wysokiego dziś założyłem od poldka bo długości pasują oraz nowe świece bo strzelał na gazie msakwa wymienia tylko moduły a o cewkach nie pomyślał czy o tym o czym pisze jarecek Laughing


Hmm ja mam racje bo wiem co ammam Smile Dodam tak ze modul jest wtymienny i 2Xcewki tez wymmienne, no listwa z fajkami tez Smile A le mniejsza oto wazne aby do przodu:) To jak juz jest temat to odpowiedz cie na moja prozbe z tym check'iem bo jakos nikt nieraczy mi pomuc:(
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie Lut 19, 2006 0:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A na jakiej podstawie upierasz sie ze cewki masz dobre ?? Moduł jest elementem wykonawczym i nie padnie od niczego innego jak obciazenie,przebicie a cewek w warunkach warsztatowych nie da sie ze 100% pewnością sprawdzić czyba że masz tester z iskrownikami oraz oscyloskop na 2 kanalach zapiety przez sondy wysokonapieciowe i testujesz conajmniej przez godzine cewki podczas symulowanej pracy analizujac impulsy powrotu po uzwojeniu pierwotnym cewek ja osobiscie nigdy bym nie dal gwarancji na cewke W/N gdyby nie byla tak testowana i nie wyeliminowalbym mozliwosci uszkodzenia a przewiozlem sie wiele razy wlasnie na cewkach i bylem nie zadko w plecy po kilka EDIS 4 frodowskich bo bylem pewien ze cewki byly idealne Pozdr.(Dzis po diagnozie i pomiarach renaulta stwierdzilem ze przeplywomierz jest ok a jednak okazalo sie ze jest padaka a objaw slabego auta objawial sie po 20-50km a na clipie do renaulta orginalnym testerze pokazywal ok i na oscyloskopie to samo a po wymianie nie to auto nieraz warto sprobowac wszystkiego !!)
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
mwsakwa
*
*


Dołączył: Dec 27, 2004
Posty: 119
Skąd: Busko ZdrĂłj

PostWysłany: Nie Lut 19, 2006 3:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wszystko bylo testowane oprocz sterownika silnika, cewy z brykajacej furki tez, cala listwa no i nieszczene moduly. test ostatniego elementu a jak nie to dlugowieczny kurnik(nie rdzdzewieje)
_________________
TS 2,3 93 na kolkach
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie Lut 19, 2006 20:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nasuwa mi sie jeszcze problem ktory mialem w fordzie kiedys a mianowicie przewody idace z komputera sterujace modulem EDIS4 ktory steruje cewkami byly popekane i dotykaly sie w wiazce z innymi pojawialo sie tam czasami 12v i niszczylo modul edis4 wiem ze walczylem z tym 3 dni ale dopiero po podlaczeniu na innych przewodach samego edisa do kompa wiazki znalazlem przyczyne i rozprulem wiazke i znalazl sie winowajca zamieszania sam komp silnika nie uwali ci modulu nie ma takiej mozliwosci !!
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
mwsakwa
*
*


Dołączył: Dec 27, 2004
Posty: 119
Skąd: Busko ZdrĂłj

PostWysłany: Nie Lut 19, 2006 20:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

obawiam sie ze moglo byc tak: gazownik podlaczajac przewody zbierajace sygnal impulsu z modulu pomylil kable i dal zasilanie na modul, ktory dalej puscil napiecie co moglo spowodowac lekkie uszkodzenie sterownika silnika, powodujace zmiane parametrow pracy modulu i wkonsekwencji jego przepalenie (dokladnie nie wiem czy destrukcji ulegaja tyrystory czy cos innego - w kazdym razie zadna z par nie jest zasilana). przed ingerencja wszechwiedzacego gaziarza bylo wszystko sprawne, bryka zrobila bez jakniecia 20 tysiakow a tu nagle po 300-500 km wali modul i to pieciokrotnie. w miedzyczasie na wszelki wypadek zmienilem czujnik polozenia walu ale on nie moze uszkodzic modulu choc z niego jest zasilany, cala listwe, cewki, wymieniona cala wiazka od sterownika do koncowek na swiece.
_________________
TS 2,3 93 na kolkach
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie Lut 19, 2006 22:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uszkodzenie kompa silnika moze prowadzic jedynie do tego ze nie poda impulsow na modul zaplonowy nie ma zadnej mozliwosci zeby wystawil ci na sterowaniu napiecie pozatym jak padnie ecu to raz a dobrze nie ma czegos takiego ze czesciowo uszkodzil sie.Owszem po podaniu zasilania na sterowanie gdzie mase podaje komp silnika potrafi go uszkodzic ale trwale i odrazu jezeli auto pali moduly systematycznie to upieram sie przy tym co napisalem ci powyzej wrecz jestem tego pewien w 100% wykluczajac komputer silnika jednoznacznie Smile Ale zrobisz jak uwazasz ja bym pokusil sie o wymiane przewodow dochodzacych z ECU do modulu zaplonoweg jezeli zeczywiscie masz pozostale elementy sprawne... Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wpgulin
*
*


Dołączył: Dec 31, 2005
Posty: 319
Skąd: Radom

PostWysłany: Sro Lut 22, 2006 0:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

teamc a o co chodzi Ci z tym czekiem bo nie jestem w temacie napisz co dokładnie się dzieje to coś wydedukujemy wspulnie Laughing
_________________
Pontiac TS 2.3 tel 601896166 Pozdro dla wszystkich forumowiczĂłw .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group