www.asu.pl :: Zobacz temat - Pare pytan o Pontiaca TS 3.8 94r.
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pare pytan o Pontiaca TS 3.8 94r.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
krisso_pl
*
*


Dołączył: Dec 17, 2010
Posty: 18
Skąd: WaWa

PostWysłany: Pią Gru 17, 2010 23:17    Temat postu: Pare pytan o Pontiaca TS 3.8 94r. Odpowiedz z cytatem

Cześć!
Mam pare pytan bo dzis kupilem TS z LPG i mam mega watpliwosci.
Pech chcial ze kiedy jezdzilem samochodem ze sprzedawca to nic sie nie dzialo...a w polowie drogi do domu cos sie zaczylo chrzanic. Pojezdzilem jeszcze troche zeby dobrze zbadac objawy i teraz tak:
mam wrazenie jakby auto co jakis czas pracowalo na 5cylindrach. Na wolnych obrotach troszeczke nim buja a z tego co wiem V6 powinna bardzo rowno pracowac. Nie ma bankowo swojej mocy, co wiecej pare razy zachowal sie tak ze wciskalem pedal do podlogi a on nic, jakby obroty sie zwiekszaly do pewnego momentu i koniec. Po przerzuceniu na luz podczas jazdy wkrecal sie ale na biegu juz nie. Na benzynie jest to samo. Dodatkowo na gazie potrafil wystrzelic 3 razy klapki zabezpieczajace (nie mialem wczesniej auta z gazem-wlasciciel pokazal mi ze w dolocie sa jakies klapki ktore wywala z glosnym hukiem kiedy cos jest nie tak z mieszanka itd)
Zdarzylo sie rowniez ze wraz z tymi objawami skrzynia nie przerzucila biegu i wkrecila powoli auto do konca bez zmiany.

Z innych kwestii ktore mnie troche martwia- auto ma bardzo przerdzewiale miejsca w ktorych nalezy z przodu podkladac ramie podnosnika. Zastanawiam sie czy to wspolne dla tych aut i majac zamiar jezdzic nim jakies dwa lata, powinienem to olac czy nalezy to zrobic bo cos sie powazniejszego sypnie? progi dalej,pas tylni i przedni sa ok.

Czekam na jakies sensowne odpowiedzi. Mam straszny dylemat i nie wiem czy dobrze zrobilem kupujac ten egzemplarz. Auto jest ladne, w srodku dobrze utrzymane a jednak troche mnie przerazilo swoim zachowaniem.
pozdrawiam

dodam jeszcze ze chetnie bym sie spotkal z kims z wawy lub okolic kto zna dobrze te samochody lub ma taki, zeby rzucil okiem na moj egzemplarz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
maverick
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 147
Skąd: dolnoslaskie

PostWysłany: Sob Gru 18, 2010 0:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

odczytaj moją wiadomość prywatną do Ciebie
____________________-

po pierwsze - instalka LPG
strzela ? .............która to generacja

po drugie
po nabyciu auta wykonuje się przegląd całości dla swojego bezpieczeństwa
od szczelności i sprawności butli i instalacji gazowej
przeglądu elektryki i sprawności silnika oraz układu kierowniczego a zdecydowanie hamulców.

Inne sprawy można wykonać wiosną

po trzecie ...
auto ma swoje lata i tu pojawia sie ważne pytanie
- ilu użytkowników miało to autko ?
bo jak powszechnie wiadomo - im więcej właścicieli tym więcej warsztatów i fachowców którzy tam pchali złote rączki
_________________
Pontiac TS 3800 oraz Chrysler 300M + coś z Francji Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Gru 18, 2010 8:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

uspokoje cie w temacie przednich miejsc na podnosnik. ja mam auto w idealnym stanie ,a ostatnio odpadl mi element w ktory ma wchodzic podnosnik. stwierdzilem, ze bardzo nieszczesliwie umieszczonoten element. wali na niego wszystko spod kol.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
krisso_pl
*
*


Dołączył: Dec 17, 2010
Posty: 18
Skąd: WaWa

PostWysłany: Sob Gru 18, 2010 9:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzieki za odpowiedzi. Zdjatka porobie jak zalicze jakis podnosnik.
Auto bylo ze mna w stacji kontroli pojazdow przed kupnem. Amory ok, heble ok, zawieszenie ok, troche bogata mieszanka w gornym zakresie obrotow (test spalin to wykazal) i na podstawie tego samego badania stwierdzil ze silnik raczej szczelny.

Co do strzelania gazu nie wiem jaka to jest instalacja ale na homologacji jest napisane ze instalacja BRC,, homologacja E67.01*0508 - nie wiem czy to jakkolwiek przydatne. Przeplyw gazu regulowany jest śróbą.

Co do blachy pod spodem - musze zrobic zdjecie, ale wyglada to slabo. Ten element to jest taki jakby katownik. I dolna jego czesc jest wygieta, u gory jest jakby wyrwany a z boku jest taka rdza ze wciska sie palcem. Trzeba by to pewnie wyciac wszystko i wstawic kawal blachy i trysnac jakims bitexem czy czyms-pytanie jak daleko ta rdza idzie :/


I jeszcze jedno pytanie bo dopiero dzis rzucilo mi sie to w oczy - w dowod auto ma wbite samochod ciezarowy - czy to mi cos zmienia przy rejestracji czy nie?


Ostatnio zmieniony przez krisso_pl dnia Sob Gru 18, 2010 9:49, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Gru 18, 2010 9:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na dzien dobry odlacz LPG,auto musi byc sprawne na benzynie aby podpinac lpg,w przeciwnym razie jedna i druga instalka beda wzajemnie generowac problemy.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Gru 18, 2010 11:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wywal ten gaz!!! czlowieka ,ktory zamontowal gaz na srube w pontonie 3,8 powinno sie nabic na pal i wystawic na widok publiczny ze stosownym opisem.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Gru 18, 2010 14:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>I jeszcze jedno pytanie bo dopiero dzis rzucilo mi sie to w oczy - w >dowod auto ma wbite samochod ciezarowy - czy to mi cos zmienia przy >rejestracji czy nie

ciezarowka zmienia tylko stawki OC, przewaznie jest taniej niz osobowka - ale czasami jest drozej (zalezy od ubezpieczyciela i jego stawek i zasady liczenia), no i kolejna roznica to to ze przy przekraczaniu granicy upierdliwy celnik moze cie skierowac na przejscie dla tirow - ale nie jest to regula i zalezy od widzimisie pogranicznika! no i nie wiem jak teraz jest z roznicami w limitach predkosci miedzy osobowka/ciezarowka bo o to tez sie moze upierdliwy gliniarz doczepic - ale generalnie ja troche jezdzilem vw transporterem zarejestrowanym jako ciezarowe i nigdy "nic zlego"mnie nie spotkalo, a moj kuzyn jezdzac CC Van musial w cieszynie na granicy stac w kolejce z tirami Wink
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
michal_oca
*
*


Dołączył: Dec 29, 2008
Posty: 349
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Sob Gru 18, 2010 14:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:


ciezarowka zmienia tylko stawki OC, przewaznie jest taniej niz osobowka - ale czasami jest drozej (zalezy od ubezpieczyciela i jego stawek i zasady liczenia),

Zwykle jest taniej. Ale nie każdy ubezpieczyciel o to pyta.

Cytat:
no i kolejna roznica to to ze przy przekraczaniu granicy upierdliwy celnik moze cie skierowac na przejscie dla tirow - ale nie jest to regula i zalezy od widzimisie pogranicznika!
Cytat:
CC Van musial w cieszynie na granicy stac w kolejce z tirami Wink

To jest prawda. Akurat teraz granic coraz mniej. Ale zdarzało się kiedyś. Mi się zdarzyło Nubirą kombi w kolejce z tirami stać LaughingLaughing


Ja mam swoją Grand Babcie zarejestrowaną jako ciężarową i nie mam z tego względu problemów.
Ale z tego co się dowiedziałem w WK, zmiana na osobowy nie jest trudna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Gru 18, 2010 21:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a no i najwazniejsze Smile mozna odliczyc VAT Smile
a co do ubezpieczyciela, to jak ja rejestrowalem ciezarowke to teoretycznie bylo taniej (np. PZU,HDI ok.600zl ciezar, ok.670 osobowka) ale za to zaden z Directowych ubezpieczycieli(CU,mBank, liberty) nie ubezpieczal wtedy ciezarowek - a tu za osobowke jest ok.400zl ,wiec czy ciezarowka taniej - to pojecie wzgledne Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
krisso_pl
*
*


Dołączył: Dec 17, 2010
Posty: 18
Skąd: WaWa

PostWysłany: Nie Gru 19, 2010 2:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok- pomijajac kwestie rejestracyjna:
Wymienilem przewody i swiece i nadal jest hardcore. Silnikem rzuca,nie ma mocy, pracuje na 5 a moze czasem i na 4 garach. W poniedzialek jade sprawdzic cewki-sadze ze ktoras jest padnieta-nic innego nie przychodzi mi do glowy. Na gazie w zwiazku z tym caly czas strzela i wogole nie jedzie.

Z totalnie innych kwestii - czy ktos z was wywalal seryjne przedpotopowe radio i wstawial jakis 1DIN ? to radio w TS jest jakies mega niewymiarowe i nie wiem czy sa jakies kit'y by wstawic cos normalnego czy trzeba kombinowac?

Rowniez zauwazylem ze przy -14 stopniach na dworzu auto generalnie nie ogrzewa prawidlowo wnetrza. Ogolnie leci powietrze w miare cieple ale zdecydowanie nie takie jakie nalezaloby sie spodziewac po ustawieniu na HOT. O co kaman?

I ostatnia kwestia. Musze powymieniac i pouzupelniac troche oswietlenie auta oraz w aucie. Znalazlem u ktoregos z was strone a'la kompendium wiedzy ale tam sa opisy zarowek typu 561,562,72 - jak to sie ma do znalezienia tego na allegro? Jak szukac zarowek do podswietlenia panelu klimatyzacji czy schowka?Musze tez wymienic zarowki w halogenach i kierunkach.

Pozdro i dzieki za dotychczasowe wypowiedzi- fajnie ze jest takie miejsce gdzie pare osob ogarnia te auta, bo juz myslalem ze bede badal je po omacku Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Gru 19, 2010 12:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja mam u siebie radio 1 DIN Smile daj maila to ci podrzuce fotki Wink
Zarowki do panelu klimy masz takie same jak do podswietlania paneli w radiach samochodowych 12V1,2W
, zarowki do podswietlania schowka i wnetrza masz takie same jak do pozycyjnych tzw.bezcokolowa lub caloszklana 12V5W.
reszte zarowek masz raczej standardowa
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
krisso_pl
*
*


Dołączył: Dec 17, 2010
Posty: 18
Skąd: WaWa

PostWysłany: Nie Gru 19, 2010 14:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:
ja mam u siebie radio 1 DIN Smile daj maila to ci podrzuce fotki Wink
Zarowki do panelu klimy masz takie same jak do podswietlania paneli w radiach samochodowych 12V1,2W
, zarowki do podswietlania schowka i wnetrza masz takie same jak do pozycyjnych tzw.bezcokolowa lub caloszklana 12V5W.
reszte zarowek masz raczej standardowa


kris_kubis@o2.pl bede bardzo wdzieczny za fotki- sam robiles jakas zaslepke czy jak?

Jakies pomysly jeszcze co do ogrzewania? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
exit
*
*


Dołączył: Sep 28, 2010
Posty: 106
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie Gru 19, 2010 14:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

takie fotki wrzuć na forum, bo ja też chętnie zobaczę Smile Może w przypływie weny twórczej coś podziałam
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 92 rok

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Gru 19, 2010 16:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Napisz jaki masz silnik i rocznik bo chyba jestem slepy
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Nie Gru 19, 2010 17:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No widze ze kupiles sobie niezlego "Puzla" Wink do poskladania!
Na poczatek jak pisza chlopaki odlacz gaz i zrob auto tak zeby latalo na samym paliwie jak nalezy!
Wymieniles przewody i swiece ale podaj ich nazwy bo to tez moze miec znaczenie co zalozyles!
Z tego co widze to masz II gen gazu wiec trzeba tez wyczyscic krokowke przeplywke i egr na poczatek zeby nie bylo juz z tym problemow!
Moze byc gdzies uwalona instalka elektr. przez zle zalozony gaz!
Roboty masz duzo ale jak sie to ogarnie to autko naprawde daje duzo frajdy z jazdy!
Co do spodu to niestety lezki maja to do siebie ze jak plynely to sol napewno im pomagala w korozji wiec jakas konserwacja jest potrzebna! Mozesz tego nie robic tylko teraz uwazaj jak podkladasz podnosnik zeby nie wgiac do srodka podlogi!
Zrob to co potrzeba na poczatek a moze jakos damy rade Ci pomoc!
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Gru 19, 2010 17:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Byc moze da sie odczytac jakies kody bledow,zakladajac,ze masz rocznik do '93
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
krisso_pl
*
*


Dołączył: Dec 17, 2010
Posty: 18
Skąd: WaWa

PostWysłany: Nie Gru 19, 2010 20:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:
ja mam u siebie radio 1 DIN Smile daj maila to ci podrzuce fotki Wink
Zarowki do panelu klimy masz takie same jak do podswietlania paneli w radiach samochodowych 12V1,2W
, zarowki do podswietlania schowka i wnetrza masz takie same jak do pozycyjnych tzw.bezcokolowa lub caloszklana 12V5W.
reszte zarowek masz raczej standardowa


Podeślij fotki tego radia jak masz zrobione. ISO kostke wpiac i antene to luz ale nie wiem jak radio samo w sobie umocowac w tej dziurze Smile

Nie wiem jak z tymi zarowkami do klimy. Tam jest kilka takich malych zaroweczek wlutowanych w plytke. po wpisaniu 12V 1,2W w allegro powyskakiwaly mi zupelnie inne oprawki. Moglbys pokaza konkretnie jakie zarowki nalezy kupic? Pozdro

Co do zmian w problemie silnikowym - kable Armor Shield i swiece Autolite - jedno i drugie u goscia ktory robi tylko amerykance i powiedzial ze poleca te czesci- sa amerykanskie i do tego stworzone.

Jutro jade wymienic ta cewke i mam nadzieje ze bedzie ok. Obejrze od razu filtry i przeczyszcze przeplywke.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Gru 19, 2010 21:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

znalazlem jakies foty z montazu Smile docelowo kremowy plastik mial byc obszyty skorka ale do dzis nie znalazlem na to czasu i paskudzi ten kremowy kolor Smile









caly problem montazu radia w PTYŚKU polega na tym ze oryginal jest plytki i standardowe 1ISO wystaje ok.1cm, stad koniecznosc dorobienia ramki ktora by licowala z konsola - wtedy i radio nie wystaje Wink
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
krisso_pl
*
*


Dołączył: Dec 17, 2010
Posty: 18
Skąd: WaWa

PostWysłany: Nie Gru 19, 2010 22:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:
znalazlem jakies foty z montazu Smile docelowo kremowy plastik mial byc obszyty skorka ale do dzis nie znalazlem na to czasu i paskudzi ten kremowy kolor Smile









caly problem montazu radia w PTYŚKU polega na tym ze oryginal jest plytki i standardowe 1ISO wystaje ok.1cm, stad koniecznosc dorobienia ramki ktora by licowala z konsola - wtedy i radio nie wystaje Wink


ok, ale jak zamocowałeś samo radio? przeciez jakos musi byc przykrecone nie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Gru 20, 2010 14:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

radia 1din mocowane saza pomoca takiej pseudo szuflady- szuflade wsuwasz wramke i odginasz klinowate blaszki i juz masz mocowanie radia przed wypchnieciem z kieszeni. dolemradio wspiera sie na samym plastiku konsoli - stad ja u siebie otwor w ramceumiescilem w prawym dolnym rogu starego otworu 1,5din - bo tam bylo najpewniejsze podparcie radia.
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Gru 20, 2010 14:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja swojego nigdy nie zamienie na jakies smieszne 1DIN,wymienilem tylko na nowszy model z rds,dorobiony gniazdo jack 3,5mm wiec moge wszystko podlaczyc a jakosc dzwieku o niebo lepsza od wiekszosci firmowych pierdziawek za kilkaset zlotych.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Gru 20, 2010 19:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>a jakosc dzwieku o niebo lepsza od wiekszosci firmowych pierdziawek za >kilkaset zlotych.

to jest Jedi twoje zdanie! ja mam i oryginal z RDS i smieszna firmowke nawet nie najwyzszych lotow ..jakiegos JVC i moje zdanie jest takie ze gra o niebo lepiej niz oryginal
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Gru 20, 2010 20:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

o gustach sie nie dyskutuje-ja zawsze unikalem japonskiego sprzetu w aucie bo slucham muzyki wymagajacej odpowiedniego brzmienia. na szczescie oryginalne radio z pontiaca euro rds gra wspaniale i pasuje do wystroju deski. przemysl sobie jeszcze czy chcesz taki kwiatek do kozucha przypinac...
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Gru 20, 2010 20:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>przemysl sobie jeszcze czy chcesz taki kwiatek do kozucha przypinac...

ja wiem esdarku...znam twoje zdanie na ten temat bo juz gdzies na forum jest dyskusja nt radia w ptysku! ja swojego PTS nie traktuje jak kozucha, nie latam z woskiem dzien w dzien, poprostu go uzywam, czasem nawet cioram nim - jak zajdzie potrzeba zaladuje mu 26 wiader 20kg dysperbitu, czy 40szt 12metrowych pretow zbrojeniowych, czy kilkadziesiat innych pustakow...lub zapne prawie 2tony na hak jak zachodzi taka potrzeba! poprostu go uzywam i z reka na sercu stwierdzam ze 1din gra lepiej od oryginalu! w innym wypadku bym nie wymienial bo z oryginalnym to auto kupilem Wink
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Wto Gru 21, 2010 3:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

"Lepiej" - jest to pojecie wzgledne. Na pewno nie gra lepiej,powie Ci to kazdy muzyk ( ale taki z filharmonii,a nie z rapu czy Piaskopodobny).Odnosisz takie wrazenie,bo po prostu w oryginalnym radiu jest zbyt malej mocy koncowka.A dzis byle jakie 1Dinowe ma moc sinus miedzy 25 a 40Watt na kanal a nawet wiecej.Bo GM w standardzie w tamtych latach nie przewidywal odsluchu z taka moca do jakiej jestesmy obecnie przyzwyczajeni .Ale jako opcja montowane byly w PTS radia w wersji Premium z dodatkowymi wzmacniaczami mocy i inne glosniki.>><<Przy niezbyt glosnym sluchaniu jakosc odbioru z "smiesznego oryginalu" jest duzo lepsza(ten sprzet byl i jest certyfikowany) - nie mowiac juz o wygodnej i bezpiecznej dla kierowcy obsludze. >><< Nowej generacji radia GM maja juz koncowki nieco wiekszej mocy.><P.S. - osobiscie do odsluchu w aucie tez wole sprzet o wiekszej mocy.Ten oryginalny(niby "premium") co mam w Cadillacu 97r wersja d'Elegance tez nie bardzo mnie zadowala.Pomimo 8 glosnikow ( plus 4 gwizdki) uwazam,ze moc jest niewystarczajaca.Natomiast w Mercury'm pomimo tylko 4 zwyklych glosnikow szerokopasmowych dzieki duuuzo wiekszej mocy koncowek odsluch jest (jak dla mnie) o niebo lepszy.Takze jak ktos lubi bardziej estradowy czad,to wcale sie nie dziwie ze wymienia oryginal,bo jest to najprostsze rozwiazanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
maverick
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 147
Skąd: dolnoslaskie

PostWysłany: Wto Gru 21, 2010 9:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przerabiałem ten temat kilka lat temu
- oryginalne radyjko amerykańskie z nieparzystymi częstotliwościami grało bardzo dobrze. Potem wymieniłem na podobne ale w wersji europejskiej ( z naszymi częstotliwościami parzystymi ). Gra inaczej , jakość dostateczna a przecież głośniki te same.

U mnie liczy się sprawność techniczna auta a potem audio. Możliwe że jak zrobi sie ciepło to coś w tej sprawie zmienię .

Ale sama sprawa dobrania ramki (dla 1 DIN = najlepiej ramka wystająca z kieszenia na dokumenty ) i odpowiedniego radia to nie wszystko. Głośniki przednie tez trzeba będzie zmienić . Tylne ....nie wiem na dziś...ale pewnie też.

Czy ktoś z was kiedyś ...wykonywał pomiary porównawcze naszych 1.5 Din v/s 2 DIN ???
_________________
Pontiac TS 3800 oraz Chrysler 300M + coś z Francji Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Gru 21, 2010 9:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

2DIN nie wejda,sprawdzalem,natomiast 1,5DIN owszem,problem jest glebokosc orginalnego radia,ktora jest kilkadziesiat mm mniejsza niz zamiennikow,a z tylu nic nie da sie wypilowac bo biegnie tam kanal z nadmuchow.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
maverick
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 147
Skąd: dolnoslaskie

PostWysłany: Wto Gru 21, 2010 10:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to zostaje nabyć wystająca ramkę ze schowkiem na dok.od forda lub toyoty a potem poszukać jakiegoś normalniejszego radia 1 din
_________________
Pontiac TS 3800 oraz Chrysler 300M + coś z Francji Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krisso_pl
*
*


Dołączył: Dec 17, 2010
Posty: 18
Skąd: WaWa

PostWysłany: Wto Gru 21, 2010 11:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobra, po kolei :

Co do mojego autka- Wczoraj w drodze do warsztatu na wymiane cewki, auto umarlo :/ na holu dojechalo do warsztatu skad mam miec dzisiaj cyne co tam sie dzieje. Mozliwe ze umarlo cos wiecej niz cewka:/

Co do audio- tak sie sklada ze jestem muzykiem, co wiecej we wszystkich swoich samochodach przerabialem temat naglosnienia takiego naprawde porzadnego. Jesli chodzi o brzmienie to wszyscy Ci ktorzy twierdza ze ta seria jest spoko, sa w duzym bledzie. Panowie, nawet nie tyle ze to nie ma prawa grac bo ma, ale chodzi chociazby o umiejscowienie glosnikow. Jakim cudem chcecie dobrze sluchac muzyki w aucie jesli przednie glosniki siedza na plasko w desce rozdzielczej i w dodatku graja wysokim srodkiem?
A tylne wala w siedzenia i graja bardziej basem...taki niby sub hehe.
Jesli wogole chcialoby sie zrobic z tego auta, auto do dobrego odsluchu, nalezaloby wywalic wszystko co tam jest, polozyc nowa instalacje, nowe glosniki i napewno nie w seryjnych miejscach. Przod zrobic dwu-drozny, tyl porzadny sub i wtedy mozna mowic ze cos sie udalo zrobic. Seryjne radio to kupa chocby nie wiem w jakiej wersji. Nie jest to BOSE czy inna jednostka..a DELCO... ci sami co robia przelaczniki zespolone i inne duperele-to nie ma prawa dobrze grac pomijajac juz moc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
maverick
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 147
Skąd: dolnoslaskie

PostWysłany: Wto Gru 21, 2010 11:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

krisso_pl napisał:
Dobra, po kolei :

Co do mojego autka- Wczoraj w drodze do warsztatu na wymiane cewki, auto umarlo :/ na holu dojechalo do warsztatu skad mam miec dzisiaj cyne co tam sie dzieje. Mozliwe ze umarlo cos wiecej niz cewka:/ ......

.



no to teraz .... pewnie dorżnięta została skrzynka biegów
_________________
Pontiac TS 3800 oraz Chrysler 300M + coś z Francji Wink


Ostatnio zmieniony przez maverick dnia Wto Gru 21, 2010 11:26, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krisso_pl
*
*


Dołączył: Dec 17, 2010
Posty: 18
Skąd: WaWa

PostWysłany: Wto Gru 21, 2010 11:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czemu skrzynia? podczas holowania w sensie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
maverick
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 147
Skąd: dolnoslaskie

PostWysłany: Wto Gru 21, 2010 11:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

masz automat ?

((((((((( uzupełnij swój opis na profilu .... model auta ,rocznik ...skad jesteś )
_________________
Pontiac TS 3800 oraz Chrysler 300M + coś z Francji Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krisso_pl
*
*


Dołączył: Dec 17, 2010
Posty: 18
Skąd: WaWa

PostWysłany: Wto Gru 21, 2010 11:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

maverick napisał:
masz automat ?

((((((((( uzupełnij swój opis na profilu .... model auta ,rocznik ...skad jesteś )


Tak, automat, ale w pozycji N 50-60km/h jakies 15km - nie powinno sie nic stac sadze
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
maverick
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 147
Skąd: dolnoslaskie

PostWysłany: Wto Gru 21, 2010 11:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Very Happy no pewnie że nie , tylko silnik ma być wtedy włączony w czasie holowania.
W każdym innym przypadku , autko zabiera laweta.
_________________
Pontiac TS 3800 oraz Chrysler 300M + coś z Francji Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Gru 21, 2010 11:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kuzwa czlowieku czy tak ciezko ci dopisac co to za model,mamy zgadywac,byc moze masz swapa z dieslem i manualem Rolling Eyes
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
krisso_pl
*
*


Dołączył: Dec 17, 2010
Posty: 18
Skąd: WaWa

PostWysłany: Wto Gru 21, 2010 11:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

maverick napisał:
Very Happy no pewnie że nie , tylko silnik ma być wtedy włączony w czasie holowania.
W każdym innym przypadku , autko zabiera laweta.


No to pieknie :/ dobra,trza czekac co powiedza w warsztacie-moze sie nic nie stalo ze skrzynka.

JEDI, Opis uzupenilem, a tak btw w pierwszym poscie moim jest wpisany rocznik i silnik mojego autka...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
maverick
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 147
Skąd: dolnoslaskie

PostWysłany: Wto Gru 21, 2010 11:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

krisso_pl napisał:

Tak, automat, ale w pozycji N 50-60km/h jakies 15km - nie powinno sie nic stac sadze


dodam że prędkość nie większa niz 55 km?godz

- tak czy inaczej .... do każdego automatu warto wezwać lawetę
_________________
Pontiac TS 3800 oraz Chrysler 300M + coś z Francji Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krisso_pl
*
*


Dołączył: Dec 17, 2010
Posty: 18
Skąd: WaWa

PostWysłany: Wto Gru 21, 2010 12:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

maverick napisał:
krisso_pl napisał:

Tak, automat, ale w pozycji N 50-60km/h jakies 15km - nie powinno sie nic stac sadze


dodam że prędkość nie większa niz 55 km?godz

- tak czy inaczej .... do każdego automatu warto wezwać lawetę


Jak dostane dzis telefon z warsztatu to napisze co sie wydarzylo, nie ma co spekulowac, ale mam nadzieje ze skrzynia jest ok Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Gru 21, 2010 20:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>Very Happy no pewnie że nie , tylko silnik ma być wtedy włączony w >czasie holowania.

ale napewno? bo cos mi sie wydaje ze jezeli silnik pracuje to i pompa w skrzyni pracuje => smarowanie jest => mozna holowac "ile sie chce"...a to ograniczenie dotyczy wlasnie awarii kiedy silnik nie pracuje, bo wtedy wlasnie brak smarowania skrzyni
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
maverick
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 147
Skąd: dolnoslaskie

PostWysłany: Wto Gru 21, 2010 21:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak - masz rację. Kiedy nawaliła jakaś część silnika i praca jest zagrożeniem dla innych podzespołów ...standardowo należy wył. zapłon i wybrać jeden z 3 sposobów dostarczenia do serwisu ( warsztatu ) .

w/g mnie najgorsze jest holowanie bez podniesienia przodu

Zwykle holowanie obejmuje krótką trasę wiec i takie moje stwierdzenie co do holu na 4 kołach.
_________________
Pontiac TS 3800 oraz Chrysler 300M + coś z Francji Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sro Gru 22, 2010 3:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

krisso_pl napisał:
Seryjne radio to kupa chocby nie wiem w jakiej wersji. Nie jest to BOSE czy inna jednostka..a DELCO... ci sami co robia przelaczniki zespolone i inne duperele-to nie ma prawa dobrze grac pomijajac juz moc.
Szkoda,ze tak mizerna jest Twoja wiedza na ten temat.Ale za to duza chec krytyki tego,co stworzyl zespol swiatowych specjalistow z dziedziny elektroakustyki.Cos Ci sie pomylilo.Przelaczniki i inne " duperele" robi firma ACDelco oraz firma DelcoRemy.Natomiast radia na wyposazenie fabryczne oraz projekty naglosnien od 1935 roku robi firma DelcoElectronicsCorporation - jedna z czolowych swiatowych firm z dziedziny elektroakustyki samochodowej.Partner firmy Bose. Od 1997roku firma Delco El.Corp.zostala przeniesiona z GeneralMotorsElectronics do Delphi Automotive System i nazywa sie obecnie Delphi Delco Electronics System. Firma ma autoryzacje Bose na radia w wersji Super Premium - nazywaja sie Delco Bose System.Oczywiscie firmy AcDelco,DelcoRemy ,Delco Electronics oraz Delphi sa firmami koncernu GM ( przynajmniej kiedys byly,bo obecnie moze jakies sie uniezaleznily od GM ,ale tego nie wiem).>><< Oto link,abys poogladal jak wygladaja te radia- Twoim zdaniem "kupy".Mozesz wejsc w kazde i kazde powiekszyc-i zobaczysz jakie jest Logo , nawet na tych z lat 80-tych. http://www.mnrelectronics.com/bosdelrad.html >>><< Ale co kraj,to obyczaj - najwazniejsze dla uzytkownika przeciez jest aby auto mialo Xenony, 1-dinowe radio,olej syntetyk,plyn DOT4, letnie szersze opony o nizszym profilu, no i koniecznie wszystko musi byc "poprawione " po fabryce.Ale za to wizytowka takiego uzytkownika to miarka oleju - jak wyciagnie to olej czarny jak smola!>>>>>><<<<<A oto jak wyglada Radio w lepszej wersji z 1994roku montowane w PTS, a nazwane przez kolege "Kupa"- a przeciez jest tam znaczek firmy Bose.... Reasumujac- kazdy moze zrobic przerobke w/g wlasnych upodoban i to akurat rozumiem,ale z krytyka fabryki bylbym ostrozny.

Uploaded with ImageShack.us
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sro Gru 22, 2010 5:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

krisso_pl napisał:
Jesli chodzi o brzmienie to wszyscy Ci ktorzy twierdza ze ta seria jest spoko, sa w duzym bledzie. Panowie, nawet nie tyle ze to nie ma prawa grac bo ma, ale chodzi chociazby o umiejscowienie glosnikow. Jakim cudem chcecie dobrze sluchac muzyki w aucie jesli przednie glosniki siedza na plasko w desce rozdzielczej i w dodatku graja wysokim srodkiem?
A tylne wala w siedzenia i graja bardziej basem...taki niby sub hehe.
Jesli wogole chcialoby sie zrobic z tego auta, auto do dobrego odsluchu, nalezaloby wywalic wszystko co tam jest, polozyc nowa instalacje, nowe glosniki i napewno nie w seryjnych miejscach. Przod zrobic dwu-drozny, tyl porzadny sub i wtedy mozna mowic ze cos sie udalo zrobic. .
Powiem tylko tyle - nigdy (przez duze N) nie bedziesz w stanie samemu tak rozplanowac rozmieszczenia glosnikow w aucie,aby perspektywa obrazu dzwiekowego w kabinie nie ulegla znieksztalceniu.Akurat dobrze znam temat i wiem ,ze podczas takiego projektowania wykonuje sie szereg skomplikowanych audiometrycznych pomiarow i bierze pod uwage wiele kompromisow.Bo moze akurat to auto kupi muzyk do wozenia gratow na codzien i jedno niewlasciwe odbicie dzwieku bedzie go wkurzac - czego Ty czy inny przecietny nawet nie zauwazy.Dla prawdziwego muzyka jest to wazniejsze czasem niz moc czy pasmo .Dlatego fabryka robi tak,a nie inaczej.Mozemy sobie potem sami przebudowac naglosnienie dla swych upodoban.>><< A poza tym trzeba wziac pod uwage,ze w kilkunastoletnim aucie glosniki traca efektywnosc na wskutek slabniecia magnesow i wilgoci membran.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Gru 22, 2010 7:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mark niektorzy z nas to wiedza i cenia sobie to w co nas fabryka zaopatrzyla,ale coz w juropie jest moda na umcykow-gwizdek z przodu i skrzynia wielkosci trumny w baganiku,a ze z kilometra slychac jak mu dzwoni tablica rejestracyjna to juz szczegol.
Dzieki za ciekawego linka.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Gru 22, 2010 8:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no i mark znowu niestety jest tak jak piszesz:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
krisso_pl
*
*


Dołączył: Dec 17, 2010
Posty: 18
Skąd: WaWa

PostWysłany: Sro Gru 22, 2010 10:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MarkSeven napisał:
krisso_pl napisał:
Seryjne radio to kupa chocby nie wiem w jakiej wersji. Nie jest to BOSE czy inna jednostka..a DELCO... ci sami co robia przelaczniki zespolone i inne duperele-to nie ma prawa dobrze grac pomijajac juz moc.
Szkoda,ze tak mizerna jest Twoja wiedza na ten temat.Ale za to duza chec krytyki tego,co stworzyl zespol swiatowych specjalistow z dziedziny elektroakustyki.Cos Ci sie pomylilo.Przelaczniki i inne " duperele" robi firma ACDelco oraz firma DelcoRemy.Natomiast radia na wyposazenie fabryczne oraz projekty naglosnien od 1935 roku robi firma DelcoElectronicsCorporation - jedna z czolowych swiatowych firm z dziedziny elektroakustyki samochodowej.Partner firmy Bose. Od 1997roku firma Delco El.Corp.zostala przeniesiona z GeneralMotorsElectronics do Delphi Automotive System i nazywa sie obecnie Delphi Delco Electronics System. Firma ma autoryzacje Bose na radia w wersji Super Premium - nazywaja sie Delco Bose System.Oczywiscie firmy AcDelco,DelcoRemy ,Delco Electronics oraz Delphi sa firmami koncernu GM ( przynajmniej kiedys byly,bo obecnie moze jakies sie uniezaleznily od GM ,ale tego nie wiem).>><< Oto link,abys poogladal jak wygladaja te radia- Twoim zdaniem "kupy".Mozesz wejsc w kazde i kazde powiekszyc-i zobaczysz jakie jest Logo , nawet na tych z lat 80-tych. http://www.mnrelectronics.com/bosdelrad.html >>><< Ale co kraj,to obyczaj - najwazniejsze dla uzytkownika przeciez jest aby auto mialo Xenony, 1-dinowe radio,olej syntetyk,plyn DOT4, letnie szersze opony o nizszym profilu, no i koniecznie wszystko musi byc "poprawione " po fabryce.Ale za to wizytowka takiego uzytkownika to miarka oleju - jak wyciagnie to olej czarny jak smola!>>>>>><<<<<A oto jak wyglada Radio w lepszej wersji z 1994roku montowane w PTS, a nazwane przez kolege "Kupa"- a przeciez jest tam znaczek firmy Bose.... Reasumujac- kazdy moze zrobic przerobke w/g wlasnych upodoban i to akurat rozumiem,ale z krytyka fabryki bylbym ostrozny.

Uploaded with ImageShack.us


Kolego,nie chce mi sie pisac elaboratu wiec nie bede podejmowal dyskusji. Chcesz- sluchaj sobie 15 letniego sprzetu z glosnikow o 15 letnich membranach, do tego jeszcze z kaset... bo ma znaczek BOSE. A potem jak juz bedziesz mial rozeznanie do wsiadz do nowego auta z dobrym naglosnieniem i zastanow sie dobrze czy napewno to co jest w TS jest dobre. A jak nadal bedziesz przekonany o swojej racji pojedz na jakis konkurs car audio (i nie mowie tu o umcyk umcyk tylko o jakosci i przejrzystosci dzwieku) to ci Panowie szybko wytlumacza jak bardzo jestes w bledzie.
Co do charakterystycznych cech uzytkownikow o ktorych pisales - kolego, nie znasz mnie wogole wiec niezbyt wiem po co to piszesz? Ja tez moglbym teraz stwierdzic ze jestes wielbicielem staroci w koszuli flanelowej i okularach, sandalach zalozonych na skarpetki i uwielbiasz przesiadywac w barach rodem z PRLu bo maja fajny klimat... ale tego nie zrobie bo Cie nie znam wiec bardzo cie uprzejmie prosze, zachowaj personalne wycieczki dla siebie Wink

A co do zespolu swiatowych specjalistow o ktorych pisales na poczatku- idziesz z biegiem czasu czy zatrzymales sie w 90'? Kiedys zespol swiatowych specjalistow mial komputery wielkosci szafy a inny zespol specjalistow mial problem z pierwszymi operacjami zaćmy ocznej ktora dzis jest 15minutową rutyną...

A taki wlasnie smietnik jak wkleiles na zdjeciu wyrwalem z auta i na jego miejsce wejdzie 5 letnie Nakamichi do ktorego tego czegos nie ma wogole jak porownywac.Tyle ode mnie w tym temacie.

Informacji z warsztatu narazie brak :/
_________________
Pontiac TS 3.8l V6 automat
Toyota Supra MKIV
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Gru 22, 2010 13:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Krisso to o czym piszesz oczywiscie ma sens pod warunkiem,ze zaczyna sie od podstaw,a wiec od rozebrania auta do blachy,wylozenia wszystkiego matami wygluszajacymi,nowe okablowanie itd.
Wsadzenie nowoczesnego radia do 16 letniego auta ze starymi glosnikami,kabelkami o srednicy ludzkiego wlosa mija sie z celem,bo prawdopodbnie tylko efekt pogorszy.
Zarowno Ty jak i Mark macie racje w tym co piszecie.
Panowie ida swieta,nie ma co sie zaladkowac.
Dla rozluznienia atmosfery zycze wszystkim Wesolych Swiat w gronie rodzinnym czy sprawdzonych przyjaciol.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
krisso_pl
*
*


Dołączył: Dec 17, 2010
Posty: 18
Skąd: WaWa

PostWysłany: Sro Gru 22, 2010 13:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI ja sie z toba w zupelnosci zgadzam, ale zalozenie nowszych glosnikow i radia bedzie odczowalnym ulepszeniem w stosunku do 15 letniego starocia i wyprutych membran. Ja rozumiem ze stare high endowe sprzety sa w cenie itd ale nie lubie bezkrytycznego spojrzenia- to sa stare samochody, nie projektowane pod muze itd itp z reszta nie chce mi sie klepac na ten temat.
wolnoc tomku w swoim domku- jak ktos chce sluchac starego sztrucla to niech slucha ale niech nie zarzuca innym ze pojscie w cos nowszego jest czystym zlem lub profanacja Wink
A poza tym oczywiscie peace for all Wink
_________________
Pontiac TS 3.8l V6 automat
Toyota Supra MKIV
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sro Gru 22, 2010 15:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sorry,nie chce nikogo urazic,ale prosze czytac moje posty ze zrozumieniem.Odpowiedzialem tylko na krytyke seryjnych sprzetow GM i firmy DelcoElectr..Dodalem tez,ze kazdy ma prawo zmieniac sprzet w/g wlasnych upodoban .Wnioskuje,ze nie miales przyjemnosci sluchac "seryjnego' naglosnienia jakie jest we wspolczesnych autach GM. Jesli chcesz tak naprawde profesjonalnie zmienic odsluch w swym aucie,to na pewno nie za pomoca seryjnych 1 dinowych Nakamichi o przecietnych parametrach (akurat znam modele MBVI i MBX) , ale oryginalnego nowej generacji radia GM DelcoBose .System DelcoBose jest certyfikowany,zapewnia wysoka jakosc dzwieku.Kazdy glosnik tego systemu jest zintegrowany z indywidualnym wzmacniaczem mocy - a wiec nie ma strat i znieksztalcen fazowych na kablach do glosnikow.Glosniki sa selekcjonowane pod wzgledem charakterystyki.Wtedy mozna mowic o dobrym odsluchu i jako muzyk zauwazysz to od razu.Identycznie dzialajacy system byl w niektorych wersjach PTS 1994roku.Byl tak dobry,ze do tej pory niewiele sie zmienilo.>><<Zycze Wesolych Swiat Wszystkim Uzytkownikom!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
maverick
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 147
Skąd: dolnoslaskie

PostWysłany: Sro Gru 22, 2010 15:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

krisso_pl ......powiem ci że ostatnio nikomu nie udało sie wywołać tyle zamieszania na forum .

kupiłeś autko - fajnie , jeszcze lepiej będzie jak odzyska moc i zacznie jeździć . A zdecydowanie cudownie jak puścisz muzę z nowego sprzętu.

- pochwal się ... powiedz wprost - gdzie kupiłeś tego minivana ?
i melduj o wszystkim co fachowcy wymyślą w sprawie reanimacji auta
_________________
Pontiac TS 3800 oraz Chrysler 300M + coś z Francji Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Gru 22, 2010 21:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

niech moc bedzie z wami Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group