www.asu.pl :: Zobacz temat - skrzynia po remoncie problem
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

skrzynia po remoncie problem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
rajdek
*
*


Dołączył: Nov 21, 2010
Posty: 4

PostWysłany: Nie Lis 21, 2010 17:21    Temat postu: skrzynia po remoncie problem Odpowiedz z cytatem

witam jastem nowym użytkownikiem i mam problem.
opisze o co chodzi dałem skrzynie do remontu voyager 3,8 99 rok okazalo sie że do wymiany tarczki i konwekter wlożyłem wczoraj zalałem olejem mobil atf 220 i po zapieciu biegu d gaśnie (dlawi sie jakby ruszal z najwyszego biegu) jak mu mocno przygazuje to jakoś ruszy prubuje przelączyć bieg i szarpnie i zapala się pomarańczowa kontrolka.jeździ na jednym biegu wsteczny chodzi normalnie.Prosze o pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Nie Lis 21, 2010 18:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesteś nowy na forum ,ale problem zalewania skrzyni innymi olejami niż ATF 4 MOPAR był już wielokrotnie opisywany.Wyciągając miarkę oleju od skrzyni ,pisze jaki olej powinien być wlany.

Jeśli zapala się żółta kontrolka silnika to znaczy że w komp. zapisały się błedy dotyczace niedomagania skrzyni.Niestety bez odpowiedniego (serwisowego)skanera nie można ich odczytać ,a wtedy można by coś więcej powiedzieć w tym temacie.

Kto robił wymianę ,może coś źle poskładał,poszukaj na forum zdaje się że były opisywane przypadki dławienia slinika przy włączaniu biegu.
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rajdek
*
*


Dołączył: Nov 21, 2010
Posty: 4

PostWysłany: Nie Lis 21, 2010 18:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

taki olej kazal wlać mechanik podkreśle że niby specjalizują sie w amerykanach i wersjach amerykańskich w bydgoszczy . Z tego co wyszukalem może być pozycjoner ale szukam dalej może coś znajde.Dodam że jak już jedzie do przodu to jakby nie mial mocy taki słaby. jestem zalamany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
KAMIL-KALISZ
*
*


Dołączył: Sep 25, 2009
Posty: 121
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Nie Lis 21, 2010 19:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja mam już nauczkę nie daje żadnemu pyprakowi do roboty skrzyni niepotrzebie przez mechanika wyrzuciłem 1500zł a używana kupiłem za 1800 i śmiga gdybym jie słuchał mechaników całą zabawa kosztowała by mnie 2100zł, 1800zł skrzyni +300przekładaka a tak jestem 1200zł w plecy
a mechanik rozłożył ręce sprzedał mi tylko swój mechanizm za 500 i olej za 400 kurcze pienądze wyrzucone w błoto bo ta skrzynia którą robił po 3 tygodniach wypieła wrotki
_________________
Chrysler Voyager 2002r 2.4
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rajdek
*
*


Dołączył: Nov 21, 2010
Posty: 4

PostWysłany: Nie Lis 21, 2010 22:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mnie ta zabawa kosztowala troche więcej bo 3000tyś plus olej itp. Jutro pojade na reklamacje to zobacze co mi powiedzą
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
KAMIL-KALISZ
*
*


Dołączył: Sep 25, 2009
Posty: 121
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Nie Lis 21, 2010 22:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no czasami nie warto babrać sie w remonty u pseudomechaników może też stwierdzą tobie rozszczelnienie skrzyni ali sworzeń który wybija skrzynie
_________________
Chrysler Voyager 2002r 2.4
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Wto Lis 23, 2010 7:33    Temat postu: Re: skrzynia po remoncie problem Odpowiedz z cytatem

rajdek napisał:
witam jastem nowym użytkownikiem i mam problem.
opisze o co chodzi dałem skrzynie do remontu voyager 3,8 99 rok okazalo sie że do wymiany tarczki i konwekter wlożyłem wczoraj zalałem olejem mobil atf 220 i po zapieciu biegu d gaśnie (dlawi sie jakby ruszal z najwyszego biegu) jak mu mocno przygazuje to jakoś ruszy prubuje przelączyć bieg i szarpnie i zapala się pomarańczowa kontrolka.jeździ na jednym biegu wsteczny chodzi normalnie.Prosze o pomoc



Też tak miałem - gasł po wrzuceniu D lub R - u mnie pomogła wymiana Konwertera - ale ja miałem olej ATF+4 Ravenol - zgodny ze specyfikacja Chryslera (dostępny w FOTA)
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Lis 23, 2010 8:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

3000tys=3000000 Rolling Eyes
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group