www.asu.pl :: Zobacz temat - Skrzynia zaczęła szarpać A604
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Skrzynia zaczęła szarpać A604

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
kasa
*
*


Dołączył: Jul 10, 2010
Posty: 158
Skąd: Tychy

PostWysłany: Sob Lis 20, 2010 22:52    Temat postu: Skrzynia zaczęła szarpać A604 Odpowiedz z cytatem

Witam ,dziś jadąc moim Cirrusem postanowiłem sprawdzić jego elastyczność ,znaczy gaz do dechy tak do 110km/h auto na jedznym z biegów przeciągło tak do ok.6000obr. odczuwałem ,że zmiana biegu jest opózniona lecz zaraz zmienił na wyższy i puściłem noge z gazu ,to mi wystarczyło kopa ma niezłego Laughing .
Lecz po tym wyskoczył Check engine Rolling Eyes i biegi tak jakby zaczęły poszarpywać delikatnie i przełanczały się przy wyższych obrotach (wyglądało to jakby skrzynia zastanawiała sie czy zmienić czy nie).Odłączyłem akumulator na pare godzinek i tak;
-I tak jak jest zimny to wszystko OK nawet sie cieszyłem ,że mu przeszło lecz jak przejade około 4/5 Km to zapala sie Check i momentalnie kultura zmiany biegów jest do D...y ale co dziwne nie za każdym razem zmiany biegu Question
-Jeszcze zauważyłem taką przypadłość ,że przy około 90km/h samochód tak jakby delikatnie sam przyśpieszał i zwalniałl .
-Podczas przyśpieszenia delikatnie wciskając gaz samochód przyśpiesza i odczówalnie na tym samym biegu raz mocniej a zaraz jakby słabnie i zpowrotem przyśpiesza.
Niewiem czy jasno to opisałem ,ale Wk.....ny jestem sam na siebie jakbym mu tak nie depna to dalej chodził by jak zegarek.

Co to moze byc ? czytałem tematy z podobnymi problemami lecz albo jest nagła zmiana tematu albo urywa sie i odpowiedzi nima Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafal1435
*
*


Dołączył: Jun 18, 2010
Posty: 197
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Sob Lis 20, 2010 23:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sczytaj bledy, w chryslerze grand voyagerze robi sie to przekrecajac 3 czy 4 razy kluczyk w pozycje zaplonu... gdzie to tutaj na forum jest;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Lis 20, 2010 23:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rafal1435 napisał:
sczytaj bledy, w chryslerze grand voyagerze robi sie to przekrecajac 3 czy 4 razy kluczyk w pozycje zaplonu... gdzie to tutaj na forum jest;)

zależy w jakim modelu chrysler voyager, są rożne opcje sprawdzania błedów
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kasa
*
*


Dołączył: Jul 10, 2010
Posty: 158
Skąd: Tychy

PostWysłany: Sob Lis 20, 2010 23:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kody to;
-12
-24
-24
-55
Tak dokładnie dwa razy wyskoczył 24 .
Odpaliłem przed chwilą samochód i pozmieniałem biegi na postoju i jak jast na P,N to obroty sa na około 1500 obr . na innych przełożeniach obroty są ok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Lis 20, 2010 23:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w chrysler voyager było by to tak;
12 W ciagu ostatnich 50 cykli rozruchu odłączono akumulator lub komputer, lub wystapilo zbyt niskie napięcie z akumulatora.
24 TPS (czujnik położenia przepustnicy) poza normalnym zakresem.
55 Koniec kodów
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kasa
*
*


Dołączył: Jul 10, 2010
Posty: 158
Skąd: Tychy

PostWysłany: Nie Lis 21, 2010 0:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdzałem i błąd 24 to zbyt niskie lub zbyt wysokie napięcie czujnika położenia przepustnicy.
No ale czy przez to moga występować te kłopoty z biegami?
Niewiem czy ten czujnik jakoś sie ustawia ,czyści czy odrazu wymienić i gdzie dostane Nówke?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafal1435
*
*


Dołączył: Jun 18, 2010
Posty: 197
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Nie Lis 21, 2010 10:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

probowales odlaczyc akumulator na pare godzin?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Nie Lis 21, 2010 14:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kasa napisał:
Kody to;
-12
-24
-24
-55
Tak dokładnie dwa razy wyskoczył 24 .
Odpaliłem przed chwilą samochód i pozmieniałem biegi na postoju i jak jest na P,N to obroty są na około 1500 obr . na innych przełożeniach obroty są ok.


Jak masz tak wysokie obroty na "N" i na "P" to może któryś z przewodów podciśnieniowych masz uszkodzony, pęknięty lub ułamany lub spadł ze swojego miejsca. U mi taka była przyczyna wysokich obrotów na wymienionych przełożeniach.
Przy takich obrotach miałem, co zrozumiałe problem z włączeniem jakiegokolwiek przełożenia.
Nie pamiętam natomiast, jak ASB pracowała Confused
Jeżeli nie trafiłem z podpowiedzią o przewodach, to więcej nie potrafię pomóc. Powodzenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kasa
*
*


Dołączył: Jul 10, 2010
Posty: 158
Skąd: Tychy

PostWysłany: Nie Lis 21, 2010 15:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie pojechałem na noc do pracy i odłączyłem tam akumulator,rano podłanczając go sprawdziłem ten czujnik TPS i był do połowy wysunięty (uszkodzony mam klips zatrzaskujący) wsunąłem i i co?
I PROBLEM ZNIKŁ Very Happy Very Happy Very Happy
Także te wszystkie objawy złej pracy skrzyni ,które opisywałem znikły
Podejrzewam,że to własnie ta wtyczka była sprawcą całego zamieszania.
Także narazie (odpukać) problem uważam za rozwiązany. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Nie Lis 21, 2010 18:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kasa napisał:
Panowie pojechałem na noc do pracy i odłączyłem tam akumulator,rano podłanczając go sprawdziłem ten czujnik TPS i był do połowy wysunięty (uszkodzony mam klips zatrzaskujący) wsunąłem i i co?
I PROBLEM ZNIKŁ Very Happy Very Happy Very Happy
Także te wszystkie objawy złej pracy skrzyni ,które opisywałem znikły



Jeszcze raz potwierdziło to zależność pracy skrzyni od niedomagającego silnika Wink
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rafal1435
*
*


Dołączył: Jun 18, 2010
Posty: 197
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Pon Lis 22, 2010 16:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...do kasacji
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group