www.asu.pl :: Zobacz temat - Dolewka oleju
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dolewka oleju

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
rafal1435
*
*


Dołączył: Jun 18, 2010
Posty: 197
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Pią Paź 29, 2010 18:18    Temat postu: Dolewka oleju Odpowiedz z cytatem

Witam! Mam pytanko czy moge do Chryslera w ktorym wlany jest ATF4 dolac Mobila ATF320? (oba czerwone)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob Paź 30, 2010 18:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie można, mobil 320 to zamienik dexron III
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
rafal1435
*
*


Dołączył: Jun 18, 2010
Posty: 197
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Wto Lis 02, 2010 16:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to mam problem bo mialem tak malo oleju... wlasciwie mialem suchu bo po wlaniu 1l nic dalej nie bylo a przed dolewka licznik mi skakal wiec pojechalem do sklepu mowie ze mam ATF4 czerwony dal mi tego mobila i wlalem go 2litry... czy nic sie nie stanie? Mam wyciek wskrzyni wiec za ok 1,5miesiaca wlal bym juz ATF4...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sro Lis 03, 2010 3:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Napisz dokladnie jaki samochod,to Ci odpowiem co zrobic. A tak wogole staraj sie byc dokladny w opisach i nazwach. Olej o specyfikacji Chryslera ATF 4 nie istnieje. Jest tylko ATF+4 , a to jest duza roznica. Znak "ATF+4" jest zastrzezony i tylko firmy wytypowane przez Chryslera moga taki olej produkowac.Czasem jak niedokladnie gdzies zamowisz to ci wcisna podrobe bez certyfikatu i narobisz sobie klopotow. Na przyklad olej ATF3 (jest taki) jest zupelnie inny niz ATF+3.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafal1435
*
*


Dołączył: Jun 18, 2010
Posty: 197
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Sro Lis 03, 2010 15:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wlany mialem ATF+4 Mopar niestety przez ten wyciek obawiam sie ze nie bylo tam nawet 0,5litra i dolalem tego ktorego mi sprzedano tydzien temu czyli Mobila 320
Auto to T&C 1996
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Czw Lis 04, 2010 2:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szkoda ze nie jestes dokladny! Nie podales poj.silnika a wiec nie moge precyzyjnie ustalic jaka jest tam skrzynia i konwerter.Ale pomijajac szczegoly jesli jest to 96 rok i rzeczywiscie za kilkadziesiat dni zamierzasz uszczelnic skrzynie i wymieniac olej - to nie musisz sie wiele martwic.Nic sie nie stanie przez te kilkaset km , najwyzej moze bardziej szarpac.Ale za to przy wymianie oleju czeka cie plukanie skrzyni ( usuniecie calego Dexronu ) i wymiana filtra.Nalezy tez koniecznie zresetowac pamiec TCM (modulu skrzyni) , zaczac jezdzic i po paru dniach dopiero komputer zapamieta dane pracy skrzyni juz na nowym,prawidlowym oleju.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafal1435
*
*


Dołączył: Jun 18, 2010
Posty: 197
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Pią Lis 12, 2010 22:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a wiec jeszcze raz ja...
samochód Chrysler Town Country 3.8 LXi
dalem mechanikowi zeby wyplukal skrzynie i wymienil olej na wlasciwy i zmienil filter i teraz tak...
po 1 czy ATF+4 to syntetyk a ATF+3 to mineralny olej? Jesli tak to ktory lepiej zalac?
Po 2 czy po wymianie oleju trzeba kasowac ten komputer? Jesli tak to czy mozna to zrobic bez serwisu?
I 3 pytanko z innej beczki, podczas jazdy swiruje mi licznik skacze od 20 do 100 w zaleznosci z jaka predkoscia jade, skacze jak szalony... czym to moze byc spowodowane?
I 4 pytanko dot. skrzyni strasznie ostatnio zaczela szarpac przy redukcji biegow np dojezdzam do swiatel zwalniam i nagle tak jakby ktos wrzucil na ulamek sekundy P, szarpniecie, strzelenie i jade dalej... czy to moze byc wina oleju?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group