www.asu.pl :: Zobacz temat - Po czym poznać koniec konwertera?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Po czym poznać koniec konwertera?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie Paź 17, 2010 10:39    Temat postu: Po czym poznać koniec konwertera? Odpowiedz z cytatem

Byłem ja ostatnio u mechaniora, który mnie nastraszył, że wg niego konwerter w skrzyni mi się kończy - i lepiej, żebym go zrobił zanim się skończy całkiem.

Skądinąd wiem, że koleś leje Dexrona do skrzyń Chryslera, więc jakoś wyrocznią ws. tej skrzyni dla mnie nie jest.

Pytanie - po czym można poznać, że konwerter ma problemy? Jeśli chodzi o zmianę biegów, to czuję tylko przejście z/na "1" - "czuję" w sensie "auto mi wtedy drgnie" - pozostałe biegi przechodzą niezauważalnie, ale to chyba raczej sprawka poduszek skrzyni (zmęczone już są).

Drugie pytanie: facet z dobrej woli dolał mi 1l ATF do skrzyni, jakoś nie wpadłem żeby go spytać co tam dolał, a pewnie dolał Dexrona (skrzynia zalana jest Moparem ATF) - może mi to jakoś zaszkodzić? Tak pytam, w sumie nie sądzę.
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie Paź 17, 2010 20:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poduszki oczywiście trzeba wymieniac ale szarpnięcia nie znikną, temat już przerabiany. Polecam pojechać na programowanie komputera skrzyni tylko skanerem DRB-lll i wykonać - Torque Converter Clutch Break-In Procedure
Najlepiej tam gdzie wiedzą jak to zrobić
Tego gościa co leje Dextrona omijał bym wielkim łukiem, jak tylko dolał to nie powinno to zaszkodzić, ale właściwości mopara mogą się zmienic, zrobił ci mix który teraz bez wymiany dynamicznej się nie pozbędziesz.
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Pon Paź 18, 2010 7:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I tu jestes w bledzie, ja w pewnym momencie kiedy wrzucalem z P na D mialem lekkie szarpniecie, wymienilem poduszke i calkowicie objaw znikl

sprawdz czy obojetnie na ktorej poduszce nie masz luzow (w winim sa 3 - 2 silnika i 1 skrzyni) u mnie sie okazalo ze przednia silnika sie rozchodzila
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto Paź 19, 2010 13:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ej, ja WIEM, że mam walnięte poduszki - po prostu nie mam czasu/kasy się za to zabrać.

Pytanie brzmi: jak "wyczuć", że konwerter ma problemy?
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group