www.asu.pl :: Zobacz temat - check engine -powód zły emulator?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

check engine -powód zły emulator?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Stimpy
*
*


Dołączył: Oct 06, 2010
Posty: 12
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw Paź 07, 2010 19:40    Temat postu: check engine -powód zły emulator? Odpowiedz z cytatem

Witam
Mam od pewnego czasu auto jak w podpisie z instlacją stag 300. Tak je kupiłem. Jest to moje pierwsze auto z LPG i jestem zielony w tym temacie. W każdym razie ciągle mam problem z palacą się kontrolką silnika, po paru wizytach u różnych gazowników, którzy po trochu poprawiali mi błędy montera trafilem do takiego, który poszukał przyczyny i mi w końcu wytlumaczył w czym jest problem. Stwierdził otóż że błąd powoduje fakt iż zastosowany emulator podaje komputerowi stałą wartosć ciśnienia na listwie wtryskowej podczas gdy normalnie to ciśnienie się zmienia w zależności od pracy silnika. Moje pytanie brzmi, bo mój gazownik pełen dobrej woli niejest pewien, czy zastosowanie emulatora podajacego zmiemme wartości ciśnienia usunie problem? Chodzi oczywiście o pieniążki bo taki emulator kosztuje kilkaset PLN i jak problem nie ustąpi to kto za niego zapłaci.

Ostatnio nomen omen zgasła i się nie zapala już ze 3dni!!! Z tym że przedtem jeździlem kilka dni tylko na beni ale zgasła dopiero jakis czas później kiedy już używałem LPG. Ponoć gaz jest zimowy i letni i to też ma wpływ -czy to są mity czy fakty. Poradźcie coś.
_________________
Ford Escape '05 3.0 +LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Paź 07, 2010 19:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zadzwon do Luky,tel.masz w podpisie,bedzie szybciej niz czakajac na odpowiedz.