www.asu.pl :: Zobacz temat - Trudnosci z zapaleniem voyager 2,5td
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Trudnosci z zapaleniem voyager 2,5td

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
IREK
*
*


Dołączył: Jun 01, 2007
Posty: 17

PostWysłany: Pią Paź 08, 2010 8:31    Temat postu: Trudnosci z zapaleniem voyager 2,5td Odpowiedz z cytatem

szukam pomocy
od 4 lat mam chryslera voyagera 2,5 td auto jak dla mnie super ale jak co roku na zimę nie mogę go odpalic przy temp ok 8*c kręci przebiera ale nie odpala w tamtym roku wymieniłem swiece żarowe myslałem że to pomoże ale jest tak samo pompa była robiona jakieś 2 lata temu w tym czasie nie zrobiłem więcej jak 10.000km ,akumulator nowy
jak jest temp rano mniej niz 12 *c to przy rozruchu z rury wydechowej leci bialy dym auto prubuje prebierac zaskoczyc ale nie zapala kończy się na ogół rozładowaniem akumulatora jak jest cieplej auto pali na dotyk z rury wydechowej nie widac dymu wszystko jest ok
co moze byc przyczyna tkiego zachowania
rozrząd nowy jakieś 700km objawy już wczesniej występowały przed wymianą rozrządu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Paź 08, 2010 14:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdz czy napewno swiece dostaja napiecie,po za tym swiece dostaja napiecie poprzez przekaznik,wiec on tez jest do kontroli.
Jaki przebieg auta,moze juz kompresja slaba.
Jak uruchomisz,sprawdz czy ci nie kopci lub za mocno nie dmucha z rurki bagnetu oleju i korka wlewu oleju.
Zakladam,ze pompa byla odpowiednio ustawiona.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
IREK
*
*


Dołączył: Jun 01, 2007
Posty: 17

PostWysłany: Pią Paź 08, 2010 19:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pompa robiona w serwisie boscha regulacja w samochodzie
dziś doszedłem że dwie swiece zmieniane w tamtym roku padły wymieniłem już
jutro zobaczę co dalej jak bedzie się zachowywał po nocnym postoju
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Pią Paź 08, 2010 19:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Diesel to prosta konstrukcja.
Jak jest paliwo wtryskiwane w odpowiedniej ilości i o odpowiednim czasie oraz jak kompresja jest ok to musi zapalić.
Świece pomagają przy rozruchu.
Sprawdź wszystkie te składowe.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Paź 08, 2010 21:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak przy rozruchu kopci na bialo to swiece masz padniete!
Jakosc obecnie produkowanych swiec zarowych to nie to samo co 15 lat temu gdy swiece wymianialo sie raz na 5-10 lat..teraz praktycznie co rok trzeba wymieniac...WITAMY W ISO 9001 Wink
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group