www.asu.pl :: Zobacz temat - Olej ATF +3 czy +4 ?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Olej ATF +3 czy +4 ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Pią Wrz 17, 2010 18:04    Temat postu: Olej ATF +3 czy +4 ? Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich.
Czytam, czytam o olejach i w końcu zgłupiałem.
Mój automat ma przejechane 198tyś (raczej oryginalnie).
Moje pytanie jak w temacie ATF +3 czy +4. Mineralny czy syntetyczny.
Wynalazłem TOP1 mineralny i sądzę, że będzie odpowiedni.
A może olej syntetyczny tej samej firmy?
Pomóżcie bo za 2tyś wymiana a kilometry szybko lecą bo takim samochodem to tylko jeździć i jeździć bez końca się chce.
Pozdrawiam
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Wrz 17, 2010 19:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak na butelece pisze że olej posiada certyfikat chryslera to możesz lać. ATF+4 to jest następcą ATF+3
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Wrz 17, 2010 19:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ATF+4
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Pią Wrz 17, 2010 20:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A co sądzicie o wyrobie Petro-Canada wprawdzie ATF+3 ale półsyntetyk. Chodzą słuchy, że dobry.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Wrz 17, 2010 21:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

masz na myśli Petro Canada ATF D3M? To nie jest ATF+3!!! Ten olej nawet nie ma specyfikacji Chryslera.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Wrz 18, 2010 5:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

TOP 1 tez nie ma specyfikacji Chryslera - jest to olej uniwersalny.Do wszystkiego i do niczego. Osobiscie polecam kupic tanszy ,ale ATF+4 bo jest lepszy na zime. Ostatnio ktos z kolegow kupil tanio Ravenol ATF+4 certyfikowany przez Chryslera. W tym watku znajdziesz post - to zapytaj gdzie kupil. http://www.asu.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=8579&highlight=
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Sob Wrz 18, 2010 14:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za podpowiedzi w sprawie oleju Ravenol.
Co do Petro_Canady to się nie zgodzę - chyba, że gość na Allegro leci w kulki przy opisie. Oto link: http://allegro.pl/dexron-atf-iii-d3m-olej-do-skrzyn-petro-canada-i1221699430.html
Cena przystępna/kusząca.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Wrz 18, 2010 22:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ten olej nie ma specyfikacji Chryslera!!!
Tutaj masz info odnośnie tego leju z oficjalnej strony PC i nie ma ani słowa o Chryslerze

Applications

* May be used in automatic transmissions where a fluid meeting the former DEXRON®-IIIH, -IIIG, -IIE, or -II specification was recommended
* Meets or exceeds top tier “H” class of former DEXRON®-III specifications
* General Motors now recommends DEXRON®-VI for all GM automatic transmissions
* Ford recommends only MERCON®-V or MERCON®-SP service fluids in Ford automatic transmissions

ATF D3M may also be used where the following specifications are recommended

* Mercedes-Benz 263.1
* Allison TES-389 and C-4
* Caterpillar TO-2
* Also meets requirements for Clark Powershift & Renke transmissions
* May also be used in hydraulic and power steering systems

Should NOT be used where a Ford “Type F” fluid is recommended.

Nie patrz na cenę tylko kup to co ma być dla tej skrzyni. Kolega Kit pisał że kupił w dobrej cenie olej w sklepie Fota, sprawdź u siebie
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Nie Wrz 19, 2010 17:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobra, ale Ravenol nie ma również specyfikacji Chryslera (przynajmniej nigdzie jej nie zauważyłem). To samo jest z olejem Shell (zapomniałem nazwy), a koledze w skrzyni zaleli i jest OK.
Znalazłem jeszcze OLEJ VALVOLINE ATF MAXLIFE DEXTRON III.
Spełnia on normę Chryslera. Już zaczyna mi się podobać. Co o nim sądzicie?
Jeszcze jedno - na co zwrócić uwagę przy zakupie uszczelki do skrzyni?
Czy A604 może mieć 14 lub 15 śrub? Czy może 14 - A404, natomiast 15- A604?
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Nie Wrz 19, 2010 18:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Specyfikacja Chryslera jest to zgoda na uzywanie zastrzezonej na swiecie nazwy " ATF+4" .Dostaja ja tylko firmy produkujace olej spelniajacy specjalne wymagane parametry. Zaden olej bez zgody Chryslera nie moze tej nazwy uzywac.Moze byc podobna - ale nie taka. Oto wykaz firm ktore dostaly licencje od Chryslera na uzywanie znaku ATF+4 na swe oleje. TYLKO oleje tych firm maja odpowiednie parametry. http://www.centerforqa.com/licensedatf4brands.html

Uploaded with ImageShack.us


Ostatnio zmieniony przez MarkSeven dnia Nie Wrz 19, 2010 18:29, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Nie Wrz 19, 2010 18:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ValvolineMaxLife tez nie ma specyfikacji Chryslera - bo nie nazywa sie ATF+3 lub ATF+4 . Jest tylko napis ze moze byc uzywany w skrzyniach z przebiegiem tam gdzie byl Dexron lub Mercon. http://www.valvoline.com/pdf/Maxlife_ATF.pdf

Ostatnio zmieniony przez MarkSeven dnia Nie Wrz 19, 2010 18:38, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Nie Wrz 19, 2010 18:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MarkSeven wielkie dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Wreszcie wątpliwości rozwiane. Dam znać co wybrałem
Pozdrawiam
[/b]
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Nie Wrz 19, 2010 18:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zmienilem ostatni post,bo sprawdzilem na oryginalnych specyfikacjach MaxLife .Okazuje sie ze w Polsce polecaja go do Chryslera , a w usa - nie! Pomimo ze ma niezle parametry - niczym Mopar . Widocznie nikt nie chce byc odpowiedzialnym w razie awarii.>><<< Na podsumowanie dopisuje jeszcze : Poniewaz nie pracuje w branzy juz kilka lat,a z roku na rok wszystko sie tak zmienia.Powstaja nowe technologie.Wiec zadzwonilem do kolegi ktory pracuje nadal i uzyskalem takie informacje: Do skrzyn Chrysler z duzym przebiegiem do 1999 rocznika jako oleju HighMileage uzywaja tylko Castrol ATF HM .Poniewaz jest to jedyny olej ATF HM na ktorym jest napisane ze mozna go uzywac zamiast ATF+3.Natomiast ValvolineMaxLife nie ma tego napisu wiec kazdy sie boi.Ale poniewaz ATFMaxLife ma dobre parametry wiec uzywaja go tylko zastepczo jak nie ma Castrola.Wniosek taki ze w tej kwestii sie nic nie zmienilo i MaxLifeATF mozna uzyc zamiennie zamiast ATF+3 bo ma lepsze parametry.Ale nie powinno sie go uzywac zamiast ATF+4 w autach od 2000 roku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Nie Wrz 19, 2010 20:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wielkie dzięki za zaangażowanie.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Sro Wrz 29, 2010 13:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MarkSeven odpowiedz mi jeszcze na jedno pytanie. Myślę, że to ważne.
W układzie skrzyni jest około 8l oleju. Zazwyczaj wymienia się to co jest w misie olejowej czyli 5l. Czy oleje można mieszać? Konkretnie to chcę kupić Valvoline MaxLife a teraz jest texaco Texamatic 7045E (takim zalał poprzedni właściciel). Czy jak wymienię te 5l to nie będą się "gryzły"? A może kupić ponownie Texaco chociaż specyfikacja nic nie mówi o dopuszczeniu przez Chryslera. Innych Forumowiczów także proszę o wypowiedzi w tym temacie.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Czw Wrz 30, 2010 1:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Texamatic 7045E jest to zblizony odpowiednik Dexronu IIIG ,ale z bardzo duza,niestety,lepkoscia w temp.minusowych (17.500).Do skrzyn Chrysler absolutnie sie nie nadaje,a w szczegolnosci nie mozna go uzywac w skrzyni 4-biegowej - przyspiesza zuzycie skrzyni.Ma on przestarzale parametry,takze ja osobiscie nie wymienil bym go nawet w GM bo znam Dexrony III duzo lepsze. Skrzynie Chrysler wymagaja olejow mowiac potocznie rzadkich , o lepkosciach w -40st nie wiecej niz 12.000 , a od 2000 roku nie wiecej jak 8200 - 9000 .Specjalnie opracowano dla nich oleje ATF+3 i potem ATF+4.Takze proponuje jak najszybciej usunac Texamatic calkowicie - przez wymiane dynamiczna - i zastapic go ATF MaxLife ktory moze nie ma specyfikacji Chryslera,ale za to ma index lepkosci przy -40st = 8.400 - skrzynia jest wtedy bezpieczna i plynniej zmienia biegi. W Chryslerach o sporym przebiegu do 1999 rocznika Valvoline MaxLife ATF moze bys spokojnie uzywany zamiast ATF+4.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Wrz 30, 2010 7:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mógłbyś jaśniej opisać ten indeks lepkości na czym polega jak to się ma do reszty olei.
Np.te co podałeś 17.500,12000,8.400
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pią Paź 01, 2010 6:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak ogolnie w skrocie.Brookfield Viscosity Index jest to parametr przeplywu oleju ATF .Okresla sie go dla -40st.C.Ma on tez wplyw na ogolna charakterystyke tarcia oleju , ktore jest potrzebne do przeniesienia sily z silnika.Czym starszej generacji jest olej,tym wiekszy jest ten index a zarazem slabszy przeplyw i bardziej szorstkie tarcie - tzw.grabby : pierwsze Dexrony mialy index 50.000 - 40.000 . ATF-y nowszej generacji sa bardziej plynne i ich tarcie jest tez bardziej plynne ,tzw.slippery : Dexron II, Type F - index <30.000 . DexronIII , Mercon index od ok.15.000 do 20.000 ,MerconV , ATF+3 -12.000 do 15.000 .Najnowsza generacja ATF-ow to oleje o duzej plynnosci (mowiac potocznie "rzadkie") , i ich tarcie takze jest jeszcze plynniejsze,tzw.moderately slippery : ATF+4 - 8.200 do 11.000 , Dexron VI od 9.000 do 15.000. Podane wartosci indexow sa ogolne.Moga roznic sie w zaleznosci od Producenta danego oleju.Generalnie wybierajac odpowiedni do auta ATF , np. ATF+4 ,powinnismy starac sie wybrac takiej firmy ATF+4 ,ktory ma najnizszy BV Index. Dla Mopara ATF+4 wynosi on ok.8.200. >><<<Podane indexy nie znacza,ze mozna do kazdego auta lac kazdy olej ,bo ma taki sam index. Dexrony,Mercony i ATF+4 (+3) roznia sie miedzy soba jeszcze modyfikatorami tarcia - bo kazdy z nich jest dla innej konstrukcji skrzyni. A nowoczesne oleje universalne MV prawie spelniaja parametry w jednym dla wszystkich skrzyn - ale nigdy tak dokladnie jak dedykowany olej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Pon Paź 04, 2010 17:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MarkSeven pozwól iż wrócę trochę do tematu. Prawie już kliknąłem na allegro zakup Valvoline, ale zauważyłem jeszcze jeden olej. Jest to Midland ATF M3+. Ma akceptację Chrysler +3. Wracam do sprawy tylko i wyłącznie z tego względu, że boję się o swoją skrzynię. Wiem, że to co obecnie w niej krąży trzeba jak najszybciej zmienić ale ....
Pojazd ma prawie 200tyś przebiegu a ten Midland będzie pewnie trochę gęstszy. Nie wiem jak ze ścieralnością - tu może być gorzej. Chodzi mi tylko o to czy ATF+4 nie będzie zbyt "nowoczesny" do mojego "kochanego dziadka". Nie chodzi mi o kasę ale o to by nie mieć problemów.
Rozwiej moje wątpliwości bo od jutra nie będę mógł spać (żona może będzie zadowolona Laughing )
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Wto Paź 05, 2010 3:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po PIERWSZE: nie wierze juz zadnej polskiej reklamie,poki nie przeczytam Oryginalnej Strony Producenta .I nie jakiejs tam kopii na stronie np.Litwy czy Estonii gdzie dopisano co im wygodnie ,ale Oryginalnej.Po DRUGIE: musisz nauczyc sie Dokladnie czytac i rozumiec co jest napisane.Wyraz Specyfikacja oznacza ze olej jest zrobiony dokladnie w/g receptury i mozna to sprawdzic. Specyfikacja jest podana w postaci zastrzezonych wielkich napisow na butelce np. MERCON V ,ATF+4 ,DEXRON VI , itp. i wiadomo od razu jaka jest.Jesli olej jest bardziej uniwersalny i nazywa sie inaczej np. M3plus ,to jego specyfikacja powinna byc napisana z tylu na butelce i wygladac tak : " Specifications - np.DexronIII , Mercon , Taka a Taka itd." Jesli takiego napisu nie ma ,tylko inne w stylu Performance Level , requiring ,reccomended, suitable ,itp. nie oznacza to dokladnej specyfikacji,tylko okresla ogolnie ze olej jest "zblizonej jakosci" , "jest zalecany" , "moze byc zamiennie" , " zastepczo" , " nadaje sie tam,gdzie..." Znaczy to ze nie musi scisle idealnie odpowiadac konkretnej recepturze , ani tez w razie sprawdzenia albo usterek firma nie ponosi ryzyka. Po TRZECIE: Skrzynie Chryslera sa szczegolnie uczulone na rodzaj oleju i dlatego dla nich opracowano specjalna recepture , i nie wszystkie firmy maja zgode i wiedze aby taki olej produkowac. To trzy wazne tematy przy wyborze ATF-u do Chryslera.Przez ostatnie lata stosowania w skrzyniach olejow "rzadkich" wykonano wiele badan.Okazalo sie ze ATF-y rzadsze o charakterystyce Moderately Slippery bardzo dobrze sprawdzaja sie w starych skrzyniach.Dlatego jest tendencja przechodzenia wlasnie na te oleje.Czytam duzo publikacji fachowych,i to co bym polecil jeszcze dwa lata temu zaczyna byc dzis nieaktualne.Nowe kilkuletnie badania wykazuja zasadnosc stosowania juz tylko "nowszych generacji" olejow. Dlatego GM do wszystkich starszych skrzyn zaleca juz tylko Dexron VI , Ford zaleca uzywanie tylko Mercon V , a Chrysler tylko ATF+4.Po prostu olejow o "sliskim tarciu" i wiekszym przeplywie . Wiekszy przeplyw wplywa tez dodatnio na chlodzenie skrzyni i konwertera.Oczywiscie trzeba miec skrzynie w dobrej kondycji,bez wyciekow.Ale i tu jest rada - po to wymyslono nowoczesny ATF MaxLife.>><<< A teraz przeanalizuj dane oleju Midland M3plus : http://www.oelbrack.ch/pdf/31110_atfm3plus_Version_2008_08.pdf >><<Specyfikacja ( inaczej "autoryzacja") tylko : DexronIII , Mercon , itd. Jest tylko niezobowiazujacy dopisek ze Performance Level - " poziom ich dzialania " - i tu podane jest ze Chrysler ATF+3 i inne. To znaczy ze ten olej moze pracowac zamiast ATF+3 , ale nie znaczy to ze musi miec scisla recepture,nikt niczego nie gwarantuje i nie oznacza to zadnej akceptacji.Wszystko zalezy od kondycji skrzyni.W tekscie jest jeszcze napisane,ze : " zalecany do GM,Ford,Chrysler ,tam gdzie wymagany jest Dexron,Mercon i ATF+3" .Tak ogolnie po prostu. BV Indexu nie podaja wcale,widocznie jest wysoki w porownaniu do innych. ><Nie znaczy to ze ten olej jest zly - ale jego parametry (specyf.tylko DexronIII i Mercon - nawet nie Mercon V ani ATF+3) stawiaja go daleko w tyle za nowoczesnymi lekkimi olejami jakie powstaly w ciagu ostatnich lat . Takze osobiscie polecam cos nowszego , lekkiego,jakim jest ATF+4 no i ATFMaxLife . W sobote wymienialem u siebie olej (Ford). Dotychczas mialem Castrol ATFHighMileage.Obecnie dalem MaxLife ,bo jest nieco "rzadszy" i mam bardziej lagodne zapinanie biegow , a overdrivu i lockupu niewyczuwalne.. Z najnowszych biuletynow dowiedzialem sie ze w ciagu ostatnich 2 lat w oleju MaxLife obnizono BV Index i przez to zwiekszono jego plynnosc.>><< Przedstawiam kolejnosc jakosci ATF-ow do Chryslera 96 rok. : na 1 miejscu - ATF+4 Mopar,zalecany przez serwis.( warunek - brak wyciekow).Na 2 miejscu - ATF+4 innej dobrej firmy,.Na 3 miejscu - ValvolineMaxLife - idealny do zuzytej skrzyni.Na 3 miejscu - ATF+3,obecnie przestarzaly. Na 4 miejscu - na przyklad Midland M3plus ,jak nie ma nic innego i trzeba jechac. Innych olejow typu Dexron/Mercon nie uzywac wogole.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Wto Paź 05, 2010 11:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No już chyba bardziej wyczerpująco i łopatologicznie nie dało się tego opisać. Wielkie dzięki, ukłon, szacun itd. Po wszystkich odpustach chwalił Cię będę za wiedzę, zaangażowanie oraz chęć podzielenia się tą wiedzą. Wybór jest oczywisty: Mopar jest oryginał to pewnik. Ja postawię jednak na MaxLife bo po prostu tańszy. Jeszcze raz wielkie dzięki.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Pon Lis 01, 2010 18:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cześć
i jak skrzynia chodzi na tym oleju?
mam minimalne stukniecie miedzy 1-2 jak jest ciepły. na zimnym jest idealnie, i zastanawiam się nad zmianą na maxlife atf.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group