www.asu.pl :: Zobacz temat - Jeep GrandCherokee - uwagi
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jeep GrandCherokee - uwagi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
lelek
*
*


Dołączył: Jun 11, 2005
Posty: 215
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Czw Sie 12, 2010 7:12    Temat postu: Jeep GrandCherokee - uwagi Odpowiedz z cytatem

noszę się z myślą o kupnie takiego autka-Jeep Grand Cherokee , rocznik max. 2000r, z chęcią poczytam czy macie doświadczenia z tym autkiem, bardziej skłaniam się do silnika 4.0l niż 5,2 , może się mylę, na nasze coraz gorsze drogi to będzie sensowny zakup tak mi się wydaje, na co zwrócić uwagę przy zakupie ( na jeep.org też się zapisałem, ale może ktoś z naszego forum ma doświadczenie z w/w autkiem)
_________________
Chrysler 300M, 99r, 3,5 L<br>Jeep Grand Cherokee WJ, 00r, 4,0L  <br>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
nivek
*
*


Dołączył: Nov 06, 2010
Posty: 114
Skąd: Łomża, '07 Chrysler 300C SRT-8 -był '98 Mercedes-Benz E55 AMG

PostWysłany: Wto Lis 16, 2010 10:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam troche doswiadczenia z grand cherokee z lat prod 1999-2004 czyli II generacja.z poprzednia wersja nie mialem doczynienia,ale podobno troche wad jednak posiadala,ktore zostaly w miare usuniete w GC II.Co do wersji silnikowej to rowniez posiadalem tylko te z silnikiem 4.7(a mialem ich 4szt w tym 2 HO i 2 zwykle 4.7) i zlego slowa nie moge o nich powiedziec.prawidlowo eksploatowany(czyli zgodnie z zaleceniami producenta) bedzie dlugo i bezawaryjnie sluzyl.co do forum jeep.org to jest tam tylko jedna osoba,ktorej warto posluchac-mendelmax-ktos w rodzaju naszego MarkSeven,jednak jego(mendelmaxa) wiedza ogranicza sie tylko do znajomosci marki jeep,reszta tylko udaje tam znawcow i z doswiadczenia wiem,ze nie warto ich sluchac
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Lis 16, 2010 10:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tez chetnie poczytam ,zwlaszcza o kosztach eksploatacji i zawieszeniu-czy ono prezyje dluzej na naszych drogach niz takie w vanie. gdzies czytalem ,ze w gc jest ono slabym punktem( dziwne,myslalem,ze terenowki w tym temacie sa niezniszczalne)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
nivek
*
*


Dołączył: Nov 06, 2010
Posty: 114
Skąd: Łomża, '07 Chrysler 300C SRT-8 -był '98 Mercedes-Benz E55 AMG

PostWysłany: Wto Lis 16, 2010 11:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zawieszenia w GC II jest trwale i bardzo dobrze znosi warunki na naszych polskich drogach.o ile mozna to uznac za slaby punkt to ze wzgledu na mase pojazdu po okolu 80tys km wymiany wymagaja koncowki drazkow kierowniczych oraz drazek panharda,poniewaz zuzywaja sie w nim tuleje,ktore w oryginale nie wystepuja oddzielnie a jedynie w komplecia z drazkiem(inna nazwa Track bar) a drazek kosztuje 1000zł Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Lis 16, 2010 17:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Swego czasu w escorcie usa padly mi sworznie,koszt ogromny,bo wystepuja razem z wahaczem jako calosc,wyciagnalem jeden,podjechalem do firmy regenerujacej elementy zawieszen i bez problemu wprasowali nowy silenblok i zregenerowali sworzen,wiec taki drazek raczej tez dali by rade.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
lelek
*
*


Dołączył: Jun 11, 2005
Posty: 215
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Wto Lis 16, 2010 17:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z tego co już pogadałem z ludźmi to odradzają 4,7 z uwagi na dużą liczbę źle eksploatowanych ( zły olej , długo nie wymieniany , przegrzewanie głowicy itd. ) no i spalanie po mieście spokojnie 25 L gazu lub jeszcze lepiej
autko chcę wybitnie używać po mieście nie teren, generalnie rzędówka 4,0L
z skrzynią Sel-track, podobno zestaw nie do zajechania, gadałem z Rafałem
z ASU i tego sinika jeszcze nigdy nie robił, a 4,7 się zdarzały no i spalanie
to ok 17 do 20 L gazu , może to tylko 190 KM nie jest to 260 w wersji HO w 4,7L, ale chyba się zdecyduję na 4,0, jeszcze trochę poczytam i popytam Smile
_________________
Chrysler 300M, 99r, 3,5 L<br>Jeep Grand Cherokee WJ, 00r, 4,0L  <br>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
nivek
*
*


Dołączył: Nov 06, 2010
Posty: 114
Skąd: Łomża, '07 Chrysler 300C SRT-8 -był '98 Mercedes-Benz E55 AMG

PostWysłany: Wto Lis 16, 2010 18:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jezeli zaczerpnales tej informacji z forum jeep to sytuacja wyglada tam nastepujaco-ci co maja 4.0 psioczą na 4.7,ci co maja 4.7 nie zamieniliby ich nigdy na 4.0 i nie chodzi wcale o awaryjnosc bo 4.0 w porownaniu do 4.7 naprawde wypada blado.nigdy nie slyszalem o przegrzanej glowicy w silniku 4.7 nawet na forum jeep,gdzie spedzilem mnostwo czasu.za to mnostwo naczytalem sie tam o pekajacych tlokach(4.0) i to wlasnie 4.0 slynie z przegrzewania sie.co do spalania to w miescie 4.7 faktycznie pali 22-25L.silnik 4.7 jest na tyle niezawodny,ze bez zadnych zmian kontynuowal swoj zywot w kolejnej generacji GC III.poza tym skrzynia rozdzielcza quadra-drive to rozwiazanie jedno z najbardziej uznanych wsrod wszystkich aut terenowych a w 4.0 niestety nie wystepuje.

Ostatnio zmieniony przez nivek dnia Wto Lis 16, 2010 18:19, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nivek
*
*


Dołączył: Nov 06, 2010
Posty: 114
Skąd: Łomża, '07 Chrysler 300C SRT-8 -był '98 Mercedes-Benz E55 AMG

PostWysłany: Wto Lis 16, 2010 18:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
Swego czasu w escorcie usa padly mi sworznie,koszt ogromny,bo wystepuja razem z wahaczem jako calosc,wyciagnalem jeden,podjechalem do firmy regenerujacej elementy zawieszen i bez problemu wprasowali nowy silenblok i zregenerowali sworzen,wiec taki drazek raczej tez dali by rade.
2 razy kupilem tuleje do tego drazka i jedne wytrzymaly 500km,drugie okolo 1000km.udalo mi sie jednak znalezc poliuretanowe,ktore jak narazie daja sobie rade,ale podobno tez nie sa w stanie dorownac tym,ktore fabrycznie montowane sa w drazku
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kulkagsx1200
*
*


Dołączył: Mar 03, 2006
Posty: 139
Skąd: ok.strzelina

PostWysłany: Sob Gru 04, 2010 22:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no no nivek ciekawe rzeczy piszesz Twisted Evil
w jeepach siedze od lat paru ,na 4um jeepa od prawie poczatku i zapewniam zainteresoiwanych ,ze wiedza posiadana przez znaczna czesc ludzi ktorych znam rowniez osobiscie zadziwilaby cie kolego nie raz .
jesli chodzi o granda zj a wj to zalezy juz od gustu nabywcy. sulwetka zj pasuje bardzo ludziom lubiacym tradycje , wj zas juz troche bardziej komercyjny jest.
jedno jest pewne ,mechanicznie nie maja zbyt wiele roznic. [silniki i tylna zawi echa] wnetrze obszerniejsze w wj i9 takie tam bzdety . wj jeszcze jakos w terenie daje rade , nastepcy niestety nie , a szkoda. rowniez jako ostatni posiada jeszcze wnetrze typowe dla jeepa czyli miekko , skora itp.
jesli ktos che sie dowiedziec o wadch i zaletach ww to z przyjemnosia odpowiem na pytania
generalnie polecam
Wink
_________________
 RAM 5.7 HEMI
eVo 1340 bobber
 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
suchorz
*
*


Dołączył: Sep 16, 2011
Posty: 47
Skąd: Pierwoszyno

PostWysłany: Sob Wrz 17, 2011 19:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Serwisuję te auta i w silnikach benzynowych nie ma problemów.
Auto godne polecenia.
Jak szukasz ZJ, czyli do 99r, to polecam 5,2.
Silnik 4,0 jest bardzo wytrzymały, ale do masy granda jest trochę za słaby.
_________________
Chrysler Voyager LX 3,8 AWD 97r
Daimler 3,6L 89r
507 958 920
T&S Serwis, modyfikacje OFF ROAD, montaż LPG

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
lelek
*
*


Dołączył: Jun 11, 2005
Posty: 215
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Nie Wrz 18, 2011 14:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak na razie to padaczka, wszystkie co oglądałem to po prostu tragedia, autka skatowane zaniedbane, w opisach na alledrogo - takie bzdury wypisują że masakra, przyjeżdżasz na miejsce i znowu oglądasz następnego złoma
chyba samemu trzeba będzie się wybrać na szwajcarię czy niemcy- ręce opadają
_________________
Chrysler 300M, 99r, 3,5 L<br>Jeep Grand Cherokee WJ, 00r, 4,0L  <br>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
kulkagsx1200
*
*


Dołączył: Mar 03, 2006
Posty: 139
Skąd: ok.strzelina

PostWysłany: Nie Wrz 18, 2011 18:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lelek , a powiedz konkretnie czego szukasz?
_________________
 RAM 5.7 HEMI
eVo 1340 bobber
 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dbialek
*
*


Dołączył: Jul 19, 2011
Posty: 138
Skąd: WROCLAW

PostWysłany: Nie Wrz 18, 2011 21:34    Temat postu: Jeep z silnikiem 4,7 Odpowiedz z cytatem

nivek napisał:
jezeli zaczerpnales tej informacji z forum jeep to sytuacja wyglada tam nastepujaco-ci co maja 4.0 psioczą na 4.7,ci co maja 4.7 nie zamieniliby ich nigdy na 4.0 i nie chodzi wcale o awaryjnosc bo 4.0 w porownaniu do 4.7 naprawde wypada blado.nigdy nie slyszalem o przegrzanej glowicy w silniku 4.7 nawet na forum jeep,gdzie spedzilem mnostwo czasu.za to mnostwo naczytalem sie tam o pekajacych tlokach(4.0) i to wlasnie 4.0 slynie z przegrzewania sie.co do spalania to w miescie 4.7 faktycznie pali 22-25L.silnik 4.7 jest na tyle niezawodny,ze bez zadnych zmian kontynuowal swoj zywot w kolejnej generacji GC III.poza tym skrzynia rozdzielcza quadra-drive to rozwiazanie jedno z najbardziej uznanych wsrod wszystkich aut terenowych a w 4.0 niestety nie wystepuje.

Może się wstrzelę w dyskusję o silnikach. Mam Dodge Durango 4,7 i bardzo sobie chwalę silnik. Daje radę a autko duże ... Cool
_________________
Dodge Durango 2003; MAGNUM; V8; 4,7 l. ciągam nim domki handlowe z www.ekojarmarki.pl ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
kulkagsx1200
*
*


Dołączył: Mar 03, 2006
Posty: 139
Skąd: ok.strzelina

PostWysłany: Nie Wrz 18, 2011 21:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

o boszsz Shocked pekajace glowice tloki sie grzejace Twisted Evil
qwa , naprawde cuda wasc opisuje Wink
_________________
 RAM 5.7 HEMI
eVo 1340 bobber
 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
suchorz
*
*


Dołączył: Sep 16, 2011
Posty: 47
Skąd: Pierwoszyno

PostWysłany: Pon Wrz 19, 2011 6:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakie pękające tłoki w 4.0, przegrzewania. Twisted Evil
Silnik 4.0 jest debilo-odporny, można go przegotować, a jak ostygnie dajel jeździ i nic się nie dzieje ( wiem z praktyki).

Większych bzdur nie czytałem.

Te problemy są, ale w silniku 2,5 TD produkcji VM, czyli te z Jeepa, Voyagera i nie tylko.
_________________
Chrysler Voyager LX 3,8 AWD 97r
Daimler 3,6L 89r
507 958 920
T&S Serwis, modyfikacje OFF ROAD, montaż LPG

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
lelek
*
*


Dołączył: Jun 11, 2005
Posty: 215
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pon Wrz 19, 2011 8:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mnie już wszystko jedno czy 4.0 czy 4.7 byle był w dobrym stanie, w skórach , srebrny , złoty, grafit ew. czarny z inst. gazową, za normalne pieniądze
_________________
Chrysler 300M, 99r, 3,5 L<br>Jeep Grand Cherokee WJ, 00r, 4,0L  <br>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
kulkagsx1200
*
*


Dołączył: Mar 03, 2006
Posty: 139
Skąd: ok.strzelina

PostWysłany: Pon Wrz 19, 2011 13:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lelek , mam cos Wink jak jkestes zainrteresowany to zadzwon 502342832 , jak nie bede dostepny to 713930377 Wink
pozdro , krzysiek Wink
_________________
 RAM 5.7 HEMI
eVo 1340 bobber
 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
PLAYAUTO
*
*


Dołączył: Dec 18, 2011
Posty: 7

PostWysłany: Wto Gru 20, 2011 20:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kolego ja mam Jeep Grand ZJ od 94-99r 3 szt. czyli i przed liftem i po lifcie i najlepsze silniki to 4.0 rzędowy niezawodne prawie bezawaryjne i nie duszą sie na gazie. Wszystkie które wychodziły po 99r czyli WJ juz są to bardziej zawodne wersje Jeep i raczej juz SUV niż auto w teren. Do obydwu są dostępne części w normalnych cenach . Jak jeszcze jest to aktualne służę pomocą na PW lub tel. Część Suchorz świetą racja 4.0 jest debiloodporny Jeszczeraz dzięki za pomoc w zakupie mojego pierwszego ZJ
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lelek
*
*


Dołączył: Jun 11, 2005
Posty: 215
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sro Gru 21, 2011 19:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

już kupiłem mam Wj z 4.0 ze skrzynią Quadra Drive, zrobiłem już całe zawieszenie i wszystkie oleje, jeszcze trochę elektryki do zrobienia i będzie funkiel nówka, tylko zastanawia mnie czemu bardzo często zmienia biegi, robi to płynnie ale jestem przyzwyczajony do 300M i trochę mnie to drażni, no i czy warto kupować opony AT czy nie ma sensu, auto będzie w 90 % latać po mieście, teren to drogi polne nic więcej
_________________
Chrysler 300M, 99r, 3,5 L<br>Jeep Grand Cherokee WJ, 00r, 4,0L  <br>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią Gru 23, 2011 12:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uff wreszcie nabyłeś Jeepa Smile Z tymi oponami to temat rzeka... Na swoim mam AT-ki KUMHO KL-78 i jestem zadowolony... Tyle, że czasem lubię pośmigać gdzieś z boku asfaltu. Na drodze zachowują się normalnie, aczkolwiek na mokrym potrafią się pośliznąć - akurat moje opony mają dosyć agresywny bieżnik...
Zobacz tutaj, godny polecenia sklep Smile tam zresztą kupowałem swoje
http://www.opony-4x4.pl/#OPONY%20NOWE%20AT
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Gru 24, 2011 11:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no adam niezla flota:) gratulacje!!!
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group