www.asu.pl :: Zobacz temat - Slizga skrzynia. Pomocy
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Slizga skrzynia. Pomocy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
unholyjacob
*
*


Dołączył: Jun 06, 2010
Posty: 59
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Sob Lip 31, 2010 19:34    Temat postu: Slizga skrzynia. Pomocy Odpowiedz z cytatem

Witam. od tygodnia jestem posiadaczem chryslera cirrusa 2.5l 95 rok.
Dzisiaj pojawił się spory problem. auto po odpaleniu i wrzuceniu biegu D ciągnie dobrze do momentu przełączenia na wyższy bieg, z tym że nie przełącza tylko zaczyna ślizgać, obroty rosną a auto ledwo jedzie, to samo na wszystkich biegach do przodu. na wstecznym idzie normalnie. Po Zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu ta sama historia, po włączeniu D i puszczeniu hamulca auto rusza z miejsca bez gazu, rozpędze go troche, chce wrzucić wyższy bieg i ślizga, nic nie daje przełączenie na wsteczny np. trzeba auto zgasić i odpalić. Dodam że jak wbije wsteczny lub D i trzymam hamulec autem troszke szarpie tak jakby go do końca nie wysprzęglało. Bardzo prosze o jakąkolwiek pomoc. to mój pierwszy automat w życiu i po prostu się załamałem.
Z góry dziekuje za pomoc. Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
ParysArab
*
*


Dołączył: Oct 17, 2007
Posty: 83
Skąd: Polska / Slowacja

PostWysłany: Sob Lip 31, 2010 19:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wymieniałeś olej w skrzyni ?, chociaż to co opisałeś to tarczki do wymiany - czyli skrzynia do remontu. A gdzie kupiłeś cirrusa - sprawdzałeś samochód wcześniej na warsztacie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
unholyjacob
*
*


Dołączył: Jun 06, 2010
Posty: 59
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Sob Lip 31, 2010 20:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie sprawdzałem, kupiłem go za dość małe pieniądze, olej w skrzyni klarowny. Poprzedni właściciel twierdzi że jakieś pół roku temu wymieniany. No to mnie pocieszyłeś Sad . jaki mniej więcej koszt takiej imprezy?? I czy wogóle opłaca się to robić, czy kupić inną skrzynie. i Jak wygląda sprawa zastąpienia automata manualem.


Ps. Problem ze skrzynią powstał nagle, jeździłem nim i cały czas płynnie przełączał biegi, jechałem pod dość stromą choć krótką góre (ok 300m) i na samej górze wystąpił problem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Sob Lip 31, 2010 20:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tarcze tak nagle się nie wycierają
najlepiej zacząć od zczytania błędów skrzyni. musisz podjechać gdzieś do serwisu na skaner.
napisz skąd jesteś, łatwiej bedzie pomoc.

poza tym jaki olej jest wlany w skrzyni?
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
unholyjacob
*
*


Dołączył: Jun 06, 2010
Posty: 59
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Sob Lip 31, 2010 20:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jestem z okolic bielska-białej
Tu jest właśnie problem...Dextronale nie ja ją tym zalewałem tylko jakiś mechanik konował. nie tylko olej zły wlany, kable WN były metalowymi opaskami razem na siłe pospinane...po prostu jakiś geniusz...starałem się z tym autkiem powoli do ładu dojść i taki psikus Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Sob Lip 31, 2010 20:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to chyba trzeba zacząć od zmiany oleju i filtra. kup midlanda z asu np.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
unholyjacob
*
*


Dołączył: Jun 06, 2010
Posty: 59
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Sob Lip 31, 2010 20:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiem że głupio pytam ale sam olej może aż tak namieszać w skrzyni??
Dodam że autko kilka miesięcy stało nie jeżdzone zamin go kupiłem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Sob Lip 31, 2010 20:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

poszukaj na tym forum markseven pisze bardzo dużo specyfice naszych skrzyń i typu olejów do nich przeznaczonch.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
unholyjacob
*
*


Dołączył: Jun 06, 2010
Posty: 59
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Sob Lip 31, 2010 21:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ok. Sory że zadaje takie głupie pytania ale jestem cieżko przestraszony sytuacją, w końcu mam wymarzonego stratusa i taki zonk po tygodniu :/



Nie wiem czy zmieniać olej czy od razu brać się za rozbieranie skrzynki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Sob Lip 31, 2010 21:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

spróbuj jeszcze przeczyścić jakimś specyfikiem wszystkie wtyczki i gniazda na skrzyni. moze coś nie łączy.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
unholyjacob
*
*


Dołączył: Jun 06, 2010
Posty: 59
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Sob Lip 31, 2010 22:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jutro jeszcze podjade do autka i zobacze jak się zachowuje na zimnym silniku i skrzyni bo niestety posypało się kawałek od mojego miejsca zamieszkania i nie mam do niego teraz dostępu. Chciałbym żeby ta skrzynia pociągnęła to 10 km i było by łatwiej wszystko sprawdzać jak bym go miał pod domem. jutro napisze co i jak



na zimnym auto idzie, zrobilem teścik i nawet na zagrzanym aucie przy przytrzymanym hamulcu i dodaniu gazu silnik dochodzi do 2200 obr. i wyżej się nie wkręca.

chyba będzie trzeba skrzynie zrzucić. i jak ktoś ma coś na ten temat jakąś wiedze to dlaczego auto po każdym odpaleniu normalnie ciągnie do momentu zmiany biegu na wyższy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
ParysArab
*
*


Dołączył: Oct 17, 2007
Posty: 83
Skąd: Polska / Slowacja

PostWysłany: Nie Sie 01, 2010 20:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jaki poziom masz oleju po rozgrzaniu skrzyni, może tez brakować oleju. To tak na początku . ja jak kupiłem cirrusa to to samo co stratus, skrzynia była w trybie awaryjnym, we wrocku ja reanimowali bo na szczęście okazało się ze komputer od skrzyni padł to od razu wymiana oleju. do dnia dzisiejszego dnia skrzynia pracuje jak ta lala.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ParysArab
*
*


Dołączył: Oct 17, 2007
Posty: 83
Skąd: Polska / Slowacja

PostWysłany: Nie Sie 01, 2010 20:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ParysArab napisał:
a jaki poziom masz oleju po rozgrzaniu skrzyni, może tez brakować oleju. To tak na początku . ja jak kupiłem cirrusa to to samo co stratus, skrzynia była w trybie awaryjnym, we wrocku ja reanimowali bo na szczęście okazało się ze komputer od skrzyni padł to od razu wymiana oleju. do dnia dzisiejszego dnia skrzynia pracuje jak ta lala.



na zimnym auto idzie, zrobilem teścik i nawet na zagrzanym aucie przy przytrzymanym hamulcu i dodaniu gazu silnik dochodzi do 2200 obr. i wyżej się nie wkręca.
to co silnik tez ma problemy z wkręcaniem się na obroty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Nie Sie 01, 2010 21:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I bardzo dobrze ze sie nie wkreca! Na przyszlosc NIGDY wiecej nie rob takich testow z obrotami i noga na hamulcu przy wlaczonym biegu! Nie wolno zahamowac skrzyni.Nie ma nic bardziej niszczacego .Szczegolnie dla konwertera.Czasami moze nie wytrzymac temperatury.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
unholyjacob
*
*


Dołączył: Jun 06, 2010
Posty: 59
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pon Sie 02, 2010 16:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego co czytałem to jest to tak zwany stall test i jest to standardowa metoda sprawdzania sprzęgła. Moge się oczywiście mylić Smile

poziom oleju na rozgrzanym aucie w normie, z tym że jest to dextron więc ciężko mówić że poziom "oleju" jest w normie. nie wiem czy jest sens wymieniać olej i jak to nic nie da zaraz rozkręcać skrzynie i kupować kolejne x litrów tego oleju, jak by nie było to sam olej to spore koszty.

Już jestem całkiem głupi i nie wiem za co się na sam początek zabrać :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
kasa
*
*


Dołączył: Jul 10, 2010
Posty: 158
Skąd: Tychy

PostWysłany: Pon Sie 02, 2010 18:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najlepiej było by zrzucić skrzynie ,rozebrać i przepłukać przy okazji powymieniać uszczelnienia ,tarczki, poprostu zrobić inspekcje (przy pomocy forum Very Happy )a wtedy pokusić się na ATF+4.Lub zrzucic i dac np.tu http://www.asbpalka.eu/ .
Bo tak ,możesz wymienić sam olej 10l.+filtr= 350 zł a jeśli to niepomoże, to juz jesteś w plecy tą kase .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
unholyjacob
*
*


Dołączył: Jun 06, 2010
Posty: 59
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pon Sie 02, 2010 18:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jaki jest koszt tarczek ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Pon Sie 02, 2010 20:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak zmienisz na midlanda to 5 litrów ci starczy koszt około 150zł
tarczki i uszczelnienia koszt 600-800 w zaleznosci od jakości. do tego olej
ale jak zdejmiesz skrzynię to lepiej od razu zmienić konwerter. koszt okolo 600zł
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
kasa
*
*


Dołączył: Jul 10, 2010
Posty: 158
Skąd: Tychy

PostWysłany: Pon Sie 02, 2010 20:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak ma zalany dexronem ,to wymiana statyczna raczej bez sensu. Trzeba pozbyć się człego oleju najlepiej przez demontaz lub dynamicznie ale z tego co koledzy piszą to z 15 literków zchodzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kasa
*
*


Dołączył: Jul 10, 2010
Posty: 158
Skąd: Tychy

PostWysłany: Pon Sie 02, 2010 20:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tu może coś znajdziesz: http://www.samko.pl/sklep/a604-c-80.html?osCsid=a363e131339248ebc97153e20b15a161
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
unholyjacob
*
*


Dołączył: Jun 06, 2010
Posty: 59
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pon Sie 02, 2010 20:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to kompletuje klucze, organizuje garaż i do roboty. Mam nadzieje że podzielicie się swoją wiedzą w trakcie prac reanimacyjnych. dzękuje za pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Pon Sie 02, 2010 21:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jeśli masz skrzynie A604 to:
http://acidtechno.freehost.pl/2ab_skrzynia/
http://image.adraenyse.com/thumbnails.php?album=10&page=1

jak już złożysz zwróć uwagę na probę powietrzem czy tłoki pracują jak należy.
pozatym ściągnij servisówkę tam jest krok po kroku jak rozebrać i złożyć.
niczego nie pomijaj.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Wto Sie 03, 2010 4:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

unholyjacob napisał:
Z tego co czytałem to jest to tak zwany stall test i jest to standardowa metoda sprawdzania sprzęgła. Moge się oczywiście mylić Smile

Nie mylisz sie. Sorry, myslalem ze robiles to bez zadnych wiadomosci na ten temat ,bez zadnej kontroli.""""" Prawidlowo zawsze tylko hamulec pomocniczy zaciagasz do oporu i dajesz podstawki pod kola.Hamulca glownego nie powinno sie uzywac .Do tego testu nie moga byc tak silnie zablokowane kola.Czas testu nie wiecej jak 5 sek. w odstepach miedzy testami minimum 1 minuta.Dla zchlodzenia oleju.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
unholyjacob
*
*


Dołączył: Jun 06, 2010
Posty: 59
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Wto Sie 03, 2010 15:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ręczny niestety jest dopiero w planach Smile więc nie miałem jak go zaciągnąć.

Przerwy zgodnie z zaleceniami stosowałem.

Zaczynam się zastanawiać czy naprawiać moją skrzynke czy kupić używaną.

pierwsze co zrobie to sćiągne miske i filtr, sprawdze czy przypadkiem pół skrzyni nie leży w misce olejowej, zajrze do płyty i posprawdzam dokładnie wszystkie wtyczki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Wto Sie 03, 2010 19:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w remoncie najtrudniejsze jest zdjęcie i złożenie do samochodu. reszta to pikuś.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
unholyjacob
*
*


Dołączył: Jun 06, 2010
Posty: 59
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Sro Sie 04, 2010 9:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tylko największym problemem są pieniądze :/

A musze to jakoś szybko ogarnąć bo nie za bardzo mam czym do roboty jeździć, mam starego lancera ale on też niezbyt pewny jest.

jak ją rozbiore to mam przynajmniej 2000 z głowy, kupując używke za 1000 nie mam pewności co kupie :/
i nie wiem co o tym myslec.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
kasa
*
*


Dołączył: Jul 10, 2010
Posty: 158
Skąd: Tychy

PostWysłany: Sro Sie 04, 2010 10:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak masz przeznaczone 2000 zł. to oddaj ja fachowcom i na drugi dzień ją odbierzesz, a tak jak niemasz narzędzi i pewności czy dasz rade ,to możesz jeszcze coś przy okazji demontażu uszkodzić. Wewnątrz skrzyni żle zdejmuje się np.pierscienie wewnętezne mogą pęknąć i potrzebny jest klucz dynamometryczny ok 200 zł. ,bo na pałe przykręcać śruby to też niedobrze ,no i specjalny smar do montażu części ze skrzyni ok 35zł.Jak czujesz się na siłach to zawsze lepiej samemu naprawić a narzędzia kupić, zawsze się przydadzą Smile .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kasa
*
*


Dołączył: Jul 10, 2010
Posty: 158
Skąd: Tychy

PostWysłany: Sro Sie 04, 2010 10:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Samemu jak naprawisz to te 2000 zł. z pewnościa Ci starczą jaszcze zostanie Very Happy no chyba ,że zużyciu uległy jaszcze planetarki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
unholyjacob
*
*


Dołączył: Jun 06, 2010
Posty: 59
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Sro Sie 04, 2010 10:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z narzędziami nie mam żadnego problemu, musze tylko po nie zajechać, klucz dynamometryczny też nie stanowi problemu. A tego że mam przeznaczone 2000 nie powiedziałem:) właśnie problem w tym że ich nie mam:/

Robiłem już z manualną skrzynią z neona, ukręcony wałek satelitów, spora wyrwa w korpusie, wyjechane synchronizatory, wszystko robiłem sam, łącznie z okładzinami synchr. więc technicznie myśle że sobie poradze. tylko kasa trzyma.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
kasa
*
*


Dołączył: Jul 10, 2010
Posty: 158
Skąd: Tychy

PostWysłany: Sro Sie 04, 2010 10:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W takim razie rób samemu ,ja moją w Voyagerze naprawiłem za 600zł części USA .Oczywiści pomagał ( raczej ja jemu pomagałem)mi Anthrax za naprawdę symboliczną opłatą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
unholyjacob
*
*


Dołączył: Jun 06, 2010
Posty: 59
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Sro Sie 04, 2010 10:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chyba mnie przekonałeś, jutro podjade, ściągne miske i płyte, jak tam nic nie znajde to zrzucam skrzynie, zawsze moge liczyć na pomoc ojca mechanika i dziadka który nie wiem skąd ale zna się dosłownie na wszystkim. z tego co patrze na zdjęcia to skrzynia w środku nie jest bardzo skomplikowana.

Na co mam szczególnie zwracać uwage, które elementy najbardziej się zużywają(poza tarczkami oczywiście)?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
kasa
*
*


Dołączył: Jul 10, 2010
Posty: 158
Skąd: Tychy

PostWysłany: Sro Sie 04, 2010 11:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmm... na wszystko zwruć uwagę ,zprawdz czy sworznie mech różnicowego masz zabezpieczone przed wysunięciem-bywały przypadki wysunięcia sworznia i demolki skrzyni.
Planetarki,zaworki,stan koszy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Sro Sie 04, 2010 11:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w serwisówce masz tabelki i wszystkie pomiary luzów. po prostu zrób wg serwisóki krok po kroku.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
unholyjacob
*
*


Dołączył: Jun 06, 2010
Posty: 59
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Sro Sie 04, 2010 11:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Więc tak zrobie. mam nadzieje że uda mi się wskrzesić autko bo kupiłem go bez hamulców, zrobiłem z nimi i za 2 dni się posypała skrzynia...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Czw Sie 05, 2010 20:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

unholyjacob napisał:
Ps. Problem ze skrzynią powstał nagle, jeździłem nim i cały czas płynnie przełączał biegi, jechałem pod dość stromą choć krótką góre (ok 300m) i na samej górze wystąpił problem


dokladnie mi tak samo zdechlo, jechalem pod gorke i nagle przestawalo ciagnac az w koncu zdechlo, i reszta to samo jak u ciebie, po odpaleniu auta jedzie do momentu proby wrzucenia 2jki...

na 90% do wymiany plastikowy tłoczek 2/4 accumulator lub jego oringi...
...nie trzeba demontowac skrzyni, zdejmujesz miske olejowa, odkrecasz torxy trzymajace płytę zaworową i ja demontujesz w dół, uprzednio odpinając wszystko od dzwigni zmiany biegów przy skrzyni, w plycie znajdziesz tłoczek, zdjęcie poniżej...

http://acidtechno.freehost.pl/2ab_skrzynia/imagepages/image263.html

ps.kup bardzo dobry klucz torx, bo zwyklym tescowym nie dasz rady i biedy mozesz narobic...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
unholyjacob
*
*


Dołączył: Jun 06, 2010
Posty: 59
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pią Sie 06, 2010 5:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to dzisiaj wycieczka do castoramy po kluczyk i jedziemy z tym koksem. w końcu coś pozytywnego usłyszałem Wink zawsze broniłem się rękami i nogami przed pojazdem z automatem, cirrusa kupiłem w automacie bo to moje wymarzone auto, jeszcze w tej wersji silnikowej, a czasami trzeba iśc na kompromis. pojeździłem tym wynalazkiem kilka dni i przekonałem się że nie taki diabeł straszny, jak się to pudło opanuje to zmienia biegi praktycznie wtedy kiedy chce. Rodzice jeżdzą concordem też automat, tam byłem zrażony strasznie tą wajchą przy kierownicy, choć moc auta całkowicie rekompensowała "dziwną" skrzynie. a teraz zraziłem się do automatów kolejny raz jak skrzynia padła po niecałym tygodniu użytkowania auta... :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
unholyjacob
*
*


Dołączył: Jun 06, 2010
Posty: 59
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pią Sie 06, 2010 18:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No więc tak, w misce olejowej tylko drobne opiłki na magnesie i jeden troszke większy, zdemontowałem płyte zaworową, wyciągam plastikowy tłoczek...i co widze...

http://i247.photobucket.com/albums/gg126/unholyjacob/Skrzynia/DSC_0018.jpg

Troszke mi się po tym widoku mordka uśmiechęła Smile

Tylko powiedzcie mi gdzie to holerstwo dokupić?? szukam i nie moge namierzyć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Sie 06, 2010 19:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Napisz do Marka,cos ci powinien w www.rockauto.com znalezc,pewnie bedzie to zestaw naprawczy.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pią Sie 06, 2010 20:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja skrzyniowcem nie jestem,nie mam doswiadczenia w remontach.Ale znam ta czesc.Jest to tloczek akumulatora 2 i 4 biegu.Na RockAuto nie wystepuje w sprzedazy.Sprawdze gdzie ewentualnie mozna nabyc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Sie 06, 2010 20:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

awaryjnie probowalbyn ten tloczek od srodka zalac jakims olejoodpornym klejem epokysydowym,zywica.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
unholyjacob
*
*


Dołączył: Jun 06, 2010
Posty: 59
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pią Sie 06, 2010 20:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Od środka go zalewać za bardzo nie można bo tam idą 2 sprężyny i automatycznie zmieni się ich naprężenie. Jak nigdzie nie znajde to mam możliwość dotoczenia tego elementu z aluminium np. tylko nie wiem jak się to będzie w praktyce sprawowało. Byłbym ci bardzo wdzięczny jak byś mógł to sprawdzić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Sie 06, 2010 20:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no fakt o tym nie pomyslalem Embarassed
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Pią Sie 06, 2010 20:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

spytaj tutaj http://midparts.com.pl/A604-k139-1-3-default.html
lub tutaj http://www.samko.pl/

w sumie takich tloków jest 4 więc od razu wymien wszystkie
na nich są uszczelnienia napewno do dostania w całym komplecie, ale moze sprzedają też na sztuki

dziura w tym amortyzatorze powoduje za małe ciśnienie na tłoku. jeśli za bardzo nie katowałeś skrzyni to prawdopodobnie po wymianie i zalaniu właściwego oleju powinna działac jak należy. rozłącz klemę na 15-30min w celu zresetowania kompa skrzyni jak juz skończysz.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Sie 06, 2010 21:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.asu.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2434 a tu masz jak zaprogramowac twoja skrzynke.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
unholyjacob
*
*


Dołączył: Jun 06, 2010
Posty: 59
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pią Sie 06, 2010 21:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja osobiście skrzyni nie katowałem, jeździłem kilka dni praktycznie bez hamulców więc raczej prędkość nie przekraczała 60km/h. po zrobieniu hamulców autko raz dostało w d**e, chciałem po prostu sprawdzić co kupiłem :p myśle że to zdrowe zachowanie, i na następny dzien skrzynia padła.nie rozkręcałem płyty zaworowej na części, przy jej demontażu wypadły mi 2 podobne tłoki tylko metalowe, nie mają luzów więc nie wiem czy jest potrzeba wymiany. olej oczywiście będzie zalany nowy. musze się pomęczyć z dynamiczną wymianą bo nie mam tak naprawde pojęcia co tam jest wlane, a zalewanie skrzyni nowym olejem 2/3 razy nie wchodzi w gre bo mnie fundusz nie puszcza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Pią Sie 06, 2010 21:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

do dynamicznej potrzebujesz z 15l.
chodziło mi o katowanie jak zaczęła ślizgać. jest szansa ze jeszcze trochę tarczek zostało i obejdzie sie bez zdejmowania skrzyni.
tłoki jak z aluminum to nie trzeba wymieniać, ale uszczelki na nich można.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
unholyjacob
*
*


Dołączył: Jun 06, 2010
Posty: 59
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pią Sie 06, 2010 21:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zależy co rozumiesz przez katowanie. Szczęście w nieszczęściu że stało się to jakieś 300m od bloku mojej babci i tylko tyle się dokulałem, rozpędziłem się na parkingu jak po odpaleniu jeszcze jedynka ciągnęła i na rozpędzie na ryzyk fizyk wjechałem na droge, potem po płaskim powolutku bez żyłowania kawałeczek górki jakieś 50m, znowu kawałeczek po płaskim i już więcej go nie piłowałem.

A co myslicie o dorobieniu tego tłoka z aluminium?
słyszałem że w wyższych rocznikach były one właśnie aluminiowe. mam możliwość bardzo precyzyjnego dorobienia tego ustrojstwa.


Ostatnio zmieniony przez unholyjacob dnia Pią Sie 06, 2010 21:46, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pią Sie 06, 2010 21:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gdybys chcial z usa to Ta Firma sprzedaje i wysyla na caly swiat. Ale oni licza sobie baardzo duzo za wysylke.Wiesz juz jak sie to nazywa,a wiec poszukaj innej firmy ktora wysyla tanio. http://www.transmissionpartsusa.com/A604_41TE_42LE_Transmission_accumulator_sleeve_p/400-09283405k.htm
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Sie 06, 2010 21:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja sie zastanawiam dlaczego to nie bylo z aluminium od poczatku? jesli mozesz to dorob. orig nowy dopasujesz i przezyja te czasci auto i skrzynie.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Pią Sie 06, 2010 21:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zadzwon do midparts lub samko napewno kupisz u nich
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group