www.asu.pl :: Zobacz temat - Chrysler Cirrus - interpretacja kodów błedow ze skanera
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chrysler Cirrus - interpretacja kodów błedow ze skanera

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Alex
*
*


Dołączył: Jun 27, 2009
Posty: 93

PostWysłany: Wto Cze 22, 2010 8:39    Temat postu: Chrysler Cirrus - interpretacja kodów błedow ze skanera Odpowiedz z cytatem

Witam
ostanio mialem przyjemnośc spotkac co prawda 4- tego juz z kolei mechanika ze skanerem ale któremu w koncu udało sie w skutecznie za pomocą przejsciówki do chryslerów podpiąc mojego Chryslera Cirrusa z 95 roku do skanera i w wyniku skanowania dowiedzialem sie iż z moim autem sprawa wygląda tak, a wiec; skrzynia ASB nie posiada błedów, nadwozie-BCM tez wporządku na tomiast wyskoczyło pięc błedów silnika w postacji kodów:

U3F00
U3FFF
U3FFF
C104F
B022A

może ktos ma liste co te kody mowią , bo ja niestety szukałem ale jakos nie znalazłem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Cze 22, 2010 11:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moze bys napisal o jaki silnik chodzi Rolling Eyes
http://www.troublecodes.net/chrysler/
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Alex
*
*


Dołączył: Jun 27, 2009
Posty: 93

PostWysłany: Wto Cze 22, 2010 16:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

auto oczywiscie to Chrysler Cirrus LXi V6 z silnikiem 2.5 litra , samochód z 1995 roku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Cze 22, 2010 16:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to teraz wejdz na stronke i poszukaj kodow dla twojego silnika,wez pod uwage 9 symbol w kodzie VIN
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dejv84
*
*


Dołączył: Feb 01, 2008
Posty: 67
Skąd: Siewierz

PostWysłany: Wto Cze 22, 2010 21:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chryslery Cirrus`y z 95` mają złącze OBDII ale pracują na OBDI z tąd ten problem z komunikacjią z BCM, TCM ..itd wiem bo sam posiadam taki samochód...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sro Cze 23, 2010 5:02    Temat postu: Re: Chrysler Cirrus - interpretacja kodów błedow ze skanera Odpowiedz z cytatem

Alex napisał:
a wiec; skrzynia ASB nie posiada błedów, nadwozie-BCM tez wporządku na tomiast wyskoczyło pięc błedów silnika w postacji kodów:

U3F00
U3FFF
U3FFF
C104F
B022A

może ktos ma liste co te kody mowią , bo ja niestety szukałem ale jakos nie znalazłem
Nie sa to bledy silnika.Pierwsze trzy oznaczaja ze do odczytu uzyto nieodpowiedniego skanera diagnostycznego.Kod C jest to blad Chassis,to znaczy jakiegos urzadzenia na nadwoziu np.hamulcow,aktywnego zawieszenia albo aktywnego ukladu kierowniczego.Kod B jest bledem BCM.Co dokladnie one oznaczaja mozna zobaczyc tylko na kompatybilnym skanerze albo w fabrycznej servisowce.Albo odczytac na liczniku jesli masz wyswietlacze cyfrowe.Niestety,nie mam fabrycznej ksiazki do tego auta.Jesli nie swieci sie lampka Check to znaczy ze te bledy sa malo istotne albo usterka pojawiala sie na chwile. U mnie w Cadillacu tez mam podobny blad -ze nie dziala czasami regulacja prawego lusterka.Nawet o tym nie wiedzialem, kiedy reguluje zawsze mi dziala.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sro Cze 23, 2010 5:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przypadkowo znalazlem w fabrycznej ksiazce od innego auta : C104F oznacza usterke dzialania zaworu wejsciowego ABS przedniego prawego kola.Jazda jest dopuszczalna,ale moze migac kontrolka ABS albo Hamulcow."""""""""Wybacz,ale na wiecej nie mam czasu,gdyz te kody U,C,B,S,R w servisowkach nie sa podane wszystkie w jednej tabeli , tylko w opisie systemu ktorego dany kod dotyczy .A ksiazka ma ponad 2000 stron i w dodatku jest od innego auta.....""""Moze ta usterka byla kiedys i nie zostala wykasowana z pamieci? Wykasowac mozna tylko odpowiednim skanerem,albo przyciskami jesli masz deske Digital.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alex
*
*


Dołączył: Jun 27, 2009
Posty: 93

PostWysłany: Czw Cze 24, 2010 7:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MarkSeven jestes kopalnią wiedzy, dzieki , rzeczywiscie z tym kodem C104F zaworu wejsciowego ABS prawego kola masz racje ze moze cos nie działac do konca prawidlowo bo przy gwałtownym hamowaniu kolo z prawej strony troszke mi popiskuje a przecierz przy ABS nie powinno byc przyblokowania kola , trzeba bedzie to sprawdzic mozę wystarczy przeczyscic wszystko na kole dokladnie Rolling Eyes - ale kontrolka od ABS mi sie nie swieci wiec pewnie nie jest jeszcze tragicznie.

Jak by Ci sie przy okazji nasunely dwa pozostale kody to bedę wdzięczny bo niestety na tej stronie kodów którą podał kolega JEDI_V za co oczywiscie równierz jestem wdzięczny ale jednak niestet nie znalazłem tych kodów, nie ma nawet żadnych w innych w tym formacie podanych - moze zle szukalem ale starałem sie sprawdzić dosc dokladnie wszystko co na tej strone jest jednak niestety nic nie znalazłem co by było zgodne z tym co podałem:roll:

pozdrawiam

Alex
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ParysArab
*
*


Dołączył: Oct 17, 2007
Posty: 83
Skąd: Polska / Slowacja

PostWysłany: Pią Cze 25, 2010 7:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Alex, też posiadam cirusa 2,5 V6 z 1995 i kody błędów czytam za pomocą kluczyka, czyli w ciągu 5 sekund obrócić stacyjką 3 razy - tylko do zapalenia się kontrolek a później check engine powinien ci zacząć migać. policz ilość mignięć i znajdz na forum kody
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alex
*
*


Dołączył: Jun 27, 2009
Posty: 93

PostWysłany: Pią Cze 25, 2010 9:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ParysArab napisał:
Alex, też posiadam cirusa 2,5 V6 z 1995 i kody błędów czytam za pomocą kluczyka, czyli w ciągu 5 sekund obrócić stacyjką 3 razy - tylko do zapalenia się kontrolek a później check engine powinien ci zacząć migać. policz ilość mignięć i znajdz na forum kody


znam tą metodę kolego i wyswietlają mi się jedynie kody 12 55 oraz sporadycznie 32 wiec bez rewelacji. Zastanawiam sie tylko czy którys z tych kodów moze byc przyczyną sporydacznego gasniecia silnika - bo takie numery mi czasem odstawia Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pią Cze 25, 2010 16:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

12- to informacja o rozlaczaniu baterii , 55- to zakonczenie podawania bledow.Nic waznego. ..A wiec zostaje tylko 32 - usterki w obwodzie EGR.Trudno powiedziec,ale moze czasem gasnac z tego powodu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ParysArab
*
*


Dołączył: Oct 17, 2007
Posty: 83
Skąd: Polska / Slowacja

PostWysłany: Sob Cze 26, 2010 20:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Alex, a nie pali ciut więcej od normy, u mnie też wywala 32, ale to na skanerze też wyszło że coś egr, na razie się nie przejmuje i jeżdze. Chociaż w drugim autku opel astra jak nawalał egr to silnik sam siebie po prostu gasł, po wymianie egr jak ręką odjął.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alex
*
*


Dołączył: Jun 27, 2009
Posty: 93

PostWysłany: Pon Cze 28, 2010 9:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ParysArab czy duzo pali, hmm trudno powiedziec bo nigdy nie porównywałem z braku okazji z drugim takim samym cirrusem ale aktualnie w cyklu mieszanym aczkolwiek z przewaga trasy przy predkosciach 80-90km/h tankując np za 50zł mam zasieg 100km, przy czym gdy bym jechal jeszcze wolniej to i tak on się nie zmieni a przecierz teoretycznie powino byc lepiej jadąc naprzyklad z predkoscią 60 km.h powinnem spalic jeszcze mniej no ale u mnie tak nie jest Rolling Eyes .
Z doswiadczenia w uzytkowaniu tego samochodu mogę powiedziec iż dla tego samochodu optymalna predkosc zapewniająca mozliwe niskie spalanie jak dla niego to wlasnie predkosci w zakresie 80-90km i oczywiscie przy wmiare delikatnym przyspieszaniu. Natomiast przy wyzszych predkosciach zaczyna się niestety robic z niego dojna krowa. Oczywiscie mowa tu cały czas w moim przypadku o spalaniu benzyny gdyz LPG aktuanie jeszcze nie zalozylem jakos , aczkolwiek jak tak dalej bendą windowane ceny PB to bede zmuszony w koncu go zamontowac.

A jak wygląda u kolegi sprawa ze spalaniem benzyny prze cirrusa? i jakie wogóle wrazenia , zadowolony kolega z niego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ParysArab
*
*


Dołączył: Oct 17, 2007
Posty: 83
Skąd: Polska / Slowacja

PostWysłany: Czw Lip 01, 2010 11:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jazda Cirrus jest ok, kopa ma przy przyśpieszaniu, spalanie jak to mówie - ile w leje tyle spali, ale nie narzekam, poprzednik założył instalacje gazowa ale na mikserze i narzekał, po porządkach w instalacji zostawiłem tylko butle na gaz, parownik i powoli przymierzam się do montażu sekwencji , ogólnie pozytywne wrażenia z jazdy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group