www.asu.pl :: Zobacz temat - p0341 chevrolet lumina układ zapłonowy
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

p0341 chevrolet lumina układ zapłonowy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
tomektbl
*
*


Dołączył: Jun 23, 2010
Posty: 3

PostWysłany: Sro Cze 23, 2010 21:40    Temat postu: p0341 chevrolet lumina układ zapłonowy Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich.
Mam problem z chevroletem lumina APV 1995 3,8l
mam błąd p0341 na komputerze. jest to błąd od czujnika wałka rozrządu przeglądałem oscyloskopem przebieg z tegoż czujnika i wygląda bardzo ładnie. co ma jeszcze wpływ na ten błąd.
Objawy:
1. duże spalanie
2. nierówna praca
3. brak mocy
4. wystrzały i w ssący i w wydech.
Proszę o pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sro Cze 23, 2010 23:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie potrafie tego zrozumiale napisac bez tlumaczenia calej zasady synchronizacji impulsow,ale postaram sie w miare mozliwosci w skrocie swoimi slowami.. P0341 informuje,ze impulsy z CAM Sensor nie pokrywaja sie z iloscia iskier na cylindrach.Dlatego komputer "wylacza" czesciowo z obiegu CAM sensor,dajac z pamieci impulsy domyslne aby nastepowal kilkakrotny wtrysk paliwa w nadziei ze spotka sie z iskra.Troche to dziwnie brzmi,ale jakos to tak jest. Przyczyny: przebicia uzwojen wys.napiecia w cewkach,przebicia na kablach wys.nap. ,zwarcia w cewkach,,usterki w polaczeniach modulu zaplonu(zlacza,wtyki) , mozliwa usterka instalacji od komputera albo modulu zaplonu do CAM Sensora. . Rzadziej -obluzniony magnes na kole Cam (walka rozrzadu).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Czw Cze 24, 2010 2:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A mnie to wyglada na zle podlaczone kable WN do swiec!Najpierw sprawdz to a jak nic sie nie zmieni to bedziemy szukac dalej!
Sonda raczej nie da takich objawow!
Zobacz jak sie maja wtryski benzynowe!Moze ktorys nie chodzi i tez da takie objawy!
Masz gasssssss?Napisz cos wiecej o aucie i silniku bo trudno tak szukac w ciemno!
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
tomektbl
*
*


Dołączył: Jun 23, 2010
Posty: 3

PostWysłany: Nie Lip 04, 2010 13:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Auto posiada gaz sekwencyjny Diego 1.3
Wymieniłem przewody WN. auto dostało równiejszą pracę. Ale spalanie nadal wysokie co jakiś czas wystrzały w wydech. Na sterowniku luminy nadal błąd P0341. Po różnych medytacjach podpiąłem się pod sterownik gazu i okazało się iż 4 cylinder nie dostaje wtrysku. Defektem okazała się wadliwa złączka przy sterowniku Diego. Pozdrawiam. Temat uważam za zakończony. Dzięki za pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Zyzo
*
*


Dołączył: Feb 01, 2005
Posty: 137
Skąd: Stolyca

PostWysłany: Nie Lip 04, 2010 18:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tomektbl napisał:
Auto posiada gaz sekwencyjny Diego 1.3
Wymieniłem przewody WN. auto dostało równiejszą pracę. Ale spalanie nadal wysokie co jakiś czas wystrzały w wydech. Na sterowniku luminy nadal błąd P0341. Po różnych medytacjach podpiąłem się pod sterownik gazu i okazało się iż 4 cylinder nie dostaje wtrysku. Defektem okazała się wadliwa złączka przy sterowniku Diego. Pozdrawiam. Temat uważam za zakończony. Dzięki za pomoc.



Mozna wiecej szczegolow n/t wadliwosci tej zlaczki??
mialem b.podobny(wlasciwie mam..) problem i tez podejrzewam cam- albo crankshaft sensor a czasem zalewa benzyna.. i tez Diego 1.3
Stawiam 3x piwo jesli rozwiaze problem w ten sam sposob...Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Nie Lip 04, 2010 22:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jest to dobry przyklad,w jaki sposob instalacja gazowa moze zaklocic system diagnostyczny ECM.Piszesz ze nie dzialal jeden wtrysk.Poniewaz nie byl to wtryskiwacz benzynowy,komputer nie mogl tego prawidlowo zdiagnozowac i przeszedl w tryb awaryjny wyswietlajac kod P0341 - ilosc impulsow z CamSensora niezgodna z iloscia zaplonow .Wniosek: po odczycie bledow ECM trzeba jeszcze zeskanowac bledy sterownika inst.gazowej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tomektbl
*
*


Dołączył: Jun 23, 2010
Posty: 3

PostWysłany: Sro Lip 07, 2010 21:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie "wadliwa" była złączka w którą są wpięte wtryski bęzynowe i gazowe. Rozwiązaniem problemu był spray Kontakt i wpięcie i wypięcie wtyczki ok 50x. Podejrzewam jakąś śniedź korozję coś w tym stylu. Efekt pozytywny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group