www.asu.pl :: Zobacz temat - skrzynia i LPG informacyjnie
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

skrzynia i LPG informacyjnie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
mariuszx
*
*


Dołączył: Jan 19, 2009
Posty: 87

PostWysłany: Wto Cze 08, 2010 10:42    Temat postu: skrzynia i LPG informacyjnie Odpowiedz z cytatem

Witam

Ostatnio skrzynia u mnie pracowała dość nerowowo, włącznie z lekkimi szarpaniami (leciutkie) przy zmianie biegów w górę i a już zwłaszcza przy zmianie biegów w dół (wyraźnie wyczuwalne) - dojazd do skrzyżowania itp.
Z drugiej strony moje LPG w miarę wzrostu temp. zewnętrznej obniżało obroty silnika, tak że na hamulcu z zapiętym biegiem było to 400..500 obr.

Oczywiście problemem były te obroty, które pewnie wpływały na momenty przełączeń, jako że i przy zwalnianiu spadały do tych bardzo niskich.

Regulacja LPG, pomogła na stałe - już wcześniej na jakimś przypadkiem zatankowanym gazie o innym składzie (obr 700) widziałem prawie zanik tego efektu.
_________________
Chrysler 300M 2002, 3.5 ("ostał się tylko jeden")
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Wto Cze 08, 2010 21:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

trzeba uważać gdzie się tankuje LPG. Ja po zatankowaniu gównianego gazu zaraz mam problemy z wtryskami i muszę je czyścić.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
mariuszx
*
*


Dołączył: Jan 19, 2009
Posty: 87

PostWysłany: Sro Cze 09, 2010 8:45    Temat postu: cd Odpowiedz z cytatem

tylko że to nie kwestia kiepskiego gazu a podnoszącej się temperatury otoczenia - w chłodniejszych dniach i rano obroty były wyższe. Po południu (nagrzane auto) były z początku wyższe by dość szybko spadnąć.
A co do gazu, to raczej ten z wyższymi obrotami był taki sobie - zdarzał się wyjątkowo.
_________________
Chrysler 300M 2002, 3.5 ("ostał się tylko jeden")
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group