www.asu.pl :: Zobacz temat - Obroty silnika
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Obroty silnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
piotr1979
*
*


Dołączył: Apr 01, 2010
Posty: 139
Skąd: GDAŃSK PONTIAC TRANS SPORT 3.1

PostWysłany: Pią Cze 04, 2010 14:48    Temat postu: Obroty silnika Odpowiedz z cytatem

Nie wiem czy jest to normalne ale po odpaleniu mojej maszynki (silnik ciepły)obroty mam na poziomie 1500.2000 tyś dopiero po dłuższej chwili schodzą do 800 .Czy jest to wina silniczka krokowego (brudny ) czy tak ma być.
_________________
PONTIAC TRANS SPORT SE 3.1 91r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Pią Cze 04, 2010 15:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Takie obroty sa za duze! Na zimnym rozumiem ale na cieplym nie powinien takich trzymac!Wyczysc krokowke i zobaczysz czy to cos zmieni!
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
piotr1979
*
*


Dołączył: Apr 01, 2010
Posty: 139
Skąd: GDAŃSK PONTIAC TRANS SPORT 3.1

PostWysłany: Pią Cze 04, 2010 15:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A mój ciepły czy zimny tak samo robi. Idę wykręcać krokowca
_________________
PONTIAC TRANS SPORT SE 3.1 91r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
piotr1979
*
*


Dołączył: Apr 01, 2010
Posty: 139
Skąd: GDAŃSK PONTIAC TRANS SPORT 3.1

PostWysłany: Pią Cze 04, 2010 16:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A więc krokowiec wyjęty czy tam jest jakaś regulacja bo wykręciłem grzybek i teraz nie wiem jak był głęboko wkręcony
_________________
PONTIAC TRANS SPORT SE 3.1 91r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
maverick
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 147
Skąd: dolnoslaskie

PostWysłany: Pią Cze 04, 2010 20:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dległość liczona od obudowy silniczka krokowego do końca stożka powinna nie być większa niż 28 mm

- pamietaj by mieć odłączona klemę MINUS z akumulatora

kiedy ponownie zamontujesz krokowiec i podepniesz kable oraz klemę minus dokonaj resetowania - to ważne

PCM zresetuje IAC
( gdy wyłącznik zapłonu ustawimy na "ON", a następnie "OFF" )

potem odpal i czekaj .... pierwsze 60 sekund PCM zbiera informacje

silnik ma pracować aż uzyska temperaturę roboczą
( do tego czasu krokowiec odpowiada za wolne obroty )
_________________
Pontiac TS 3800 oraz Chrysler 300M + coś z Francji Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
piotr1979
*
*


Dołączył: Apr 01, 2010
Posty: 139
Skąd: GDAŃSK PONTIAC TRANS SPORT 3.1

PostWysłany: Sob Cze 05, 2010 9:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cholera a ja zapomniałem odłączyć klemy Sad Sad Crying or Very sad Mogło się coś popiepszyć ? Tak to jest jak pięciu stoi i każdy pie.........oli kocopoły Confused
_________________
PONTIAC TRANS SPORT SE 3.1 91r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
maverick
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 147
Skąd: dolnoslaskie

PostWysłany: Sob Cze 05, 2010 11:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

amerykańskie auta to jeden wielki komputer
stary czy nowy - podobnie realizuje kontrolę i nadzór nad poszczególnymi obwodami urządzeń.
Cały system kontroli i załączeń ...policzony jest w sekundach
Można to sprawdzać stoperem ...

Jeśli PCM wprowadził jakiekolwiek błędy , to trzyma je do 50 rozruchów silnika lub odłączenia klemy minus . ( system ABS jest niezależny i błąd ( kontrolka miga ) raz wprowadzony zostaje do czasu odczytu i kasacji skanerem )

Jeśli PCM ma pozazakresowe wskazania z danych obwodów ( błędy / wyświetla sie CHECK )
a Ty odpinasz wtyczkę czy wtyczki przy nie odpiętej klemie
szukasz rozwiazania to po ponownym uruchomieniu nastepuje konflikt
tym bardziej że zwykle nikt nie resetuje kluczykiem.
_________________
Pontiac TS 3800 oraz Chrysler 300M + coś z Francji Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group