www.asu.pl :: Zobacz temat - Szumienie w prawym kole
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szumienie w prawym kole

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
bubuss
*
*


Dołączył: Feb 08, 2007
Posty: 331
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Wto Maj 25, 2010 10:04    Temat postu: Szumienie w prawym kole Odpowiedz z cytatem

Witam mam pytanie podczas jazdy na wprost i skrecaniu w lewo strasznie wyje mi prawe kolo podczas skretu w lewo wycie ustepuje.
mozecie mi doradzic co to moze byc czy to pewne ze poleciala piasta bo i od pewnego czasu nie dziala mi abs i przypuszczam ze to przez ta piaste
_________________
Buick lesabre limited rok 2000 poj. 3.8l bubuss@poczta.onet.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Maj 25, 2010 13:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lozysko umiera,wiec czeka cie wymiana piasty.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
bubuss
*
*


Dołączył: Feb 08, 2007
Posty: 331
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Wto Maj 25, 2010 13:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cholerka znowu wytrzymuja tylko 40000 tys i padaja a nie kupuje jakis podrobek tylko dobre
moze wiecie w takim razie z jaka sila nalezalo by je dokrecic i jak sie powinno to ewentualnie robic bo juz z jazda do serwisu mam dosc
_________________
Buick lesabre limited rok 2000 poj. 3.8l bubuss@poczta.onet.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Sro Maj 26, 2010 14:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jezeli masz piaste to nie ma znaczenia jaka sila ja dokrecisz!Nie ma to znaczenia bo lozysko w piascie jest nie wymienialne! Najwidoczniej masz jakiegos pecha z tymi piastami ze tak szybko padaja albo cos jest nie tak z geometria w aucie!Moze warto sprawdzic czy geometria jest dobrze ustawiona i czy ewentualnie nie masz gdzies jakiegos bicia na kole bo wtedy tez lozysko moze pasc!
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
bubuss
*
*


Dołączył: Feb 08, 2007
Posty: 331
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Sro Maj 26, 2010 19:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tej geometri to ja jeszcze nie spraedzalem od nowosci nie ciol opon to nie wnikalem ale jak wymienie piaste to zrobie geometrie
_________________
Buick lesabre limited rok 2000 poj. 3.8l bubuss@poczta.onet.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Maj 26, 2010 20:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak nie sprawdzales jesli wymieniales piaste?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Czw Maj 27, 2010 3:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W Ponczku nie musisz ruszac geometrii do wymiany piasty!
Wiem bo wymienialem obie Wink
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Maj 27, 2010 8:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a piasta w tych autach nie jest zintegrowana ze zwrotnica i mocowaniem mcphersona oraz wahacza? bo jesli nie jest to rzeczywiscie geometria zbedna.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Czw Maj 27, 2010 10:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Coś mi się wydaje, że piasta w tych autach jest zbudowana podobnie jak w miałem w Pontiacu Grand Prixie czyli bieżnie łożysk są integralną częścią piasty (też przez niewiedzę załatwiłem jedną piastę)
Nie widziałem twojej piasty, ale jeżeli nie masz tam wymiennych osobno łożysk czyli piasta zostaje a wymieniasz tylko łożysko to BARDZO WAŻNA jest siła jaką dociągasz półoś.

Dokręcając zbyt mocno półoś tą dużą śrubą w takiej piaście ściskasz bieżnie a jednocześnie kasujesz luz łożysk (w manualu powinieneś mieć info o sile docisku jaki trzeba ustawić na kluczu dynamometrycznym)
Każde łożysko musi mieć swój technologiczny luz pozwalający na prawidłową jego pracę.
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bubuss
*
*


Dołączył: Feb 08, 2007
Posty: 331
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Pią Maj 28, 2010 7:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

umnie paiasta jest razem z lozyskem i systemem abs jest to cala integralna czesc. Nie ma mozliwosci wymiany osobno łożyska i wymiana piasty nie wpływa na geometrie chyba auta bo nie ruszam markpersona tylko rozpinam zeby ja wyjac i rozpinam drazek swoznia nie wybijam odsowam i wyjmuje. Piasta jest mocowna na trzech srobach. A oczywiscie geometri nie ustawialem w nim nigdy gdyz nie cial opon ale teraz pojade i zobacze
_________________
Buick lesabre limited rok 2000 poj. 3.8l bubuss@poczta.onet.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Maj 28, 2010 14:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oto jak wygląda ta piasta


_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Nie Maj 30, 2010 21:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Od tej strony moja wyglądała podobnie pod względem ogólnej budowy z tą różnicą, że wieloklin był krótszy a półoś opierała się o wewnętrzną cześć piasty.
Zakładam, że w Twoim przypadku półoś po włożeniu opiera się tylko o wieloklin a ten z kolei jest jednolitym elementem z częścią ze szpilkami.
Zwróć uwagę, że wieloklin to "rura" co prawda gruba, ale "rura" podlegająca w tym układzie odkształceniom podczas ściskania śrubą półosi.

Jeżeli dokręcisz śrubę zbyt mocno może to spowodować odkształcenie poprzeczne w kierunku kulek łożyska a to z kolei zbyt ciasną pracę całego łożyska.
Dodając jeszcze przy tym naturalne nagrzewanie robi się tam już niezłe piekiełko.
Do tego wszystkiego jeżeli zastosujesz jeszcze piastę gorszej jakości ...
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bubuss
*
*


Dołączył: Feb 08, 2007
Posty: 331
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Wto Cze 15, 2010 8:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Piasta wymieniona jest spoko cichutko w aucie sam to zrobilem z wyczuciem i po przejechaniu okolo 1000 km dokrecilem ja mocniej tak wyczytalem w ksiazce ze tak nalezy robic
zobaczymy ile wytrzyma ale teraz jest super
bucik znowu jest cichutki
_________________
Buick lesabre limited rok 2000 poj. 3.8l bubuss@poczta.onet.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group