www.asu.pl :: Zobacz temat - PRAWY TYLNY HAMULEC DZIALA W 50%
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PRAWY TYLNY HAMULEC DZIALA W 50%

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
windstar98
*
*


Dołączył: Mar 21, 2010
Posty: 17

PostWysłany: Czw Kwi 01, 2010 16:03    Temat postu: PRAWY TYLNY HAMULEC DZIALA W 50% Odpowiedz z cytatem

wszystkie hamulce są jak żyleta a prawy tylny tylko w 50%( tak wykazało na przeglądzie).Rozbierali go i jest na oko wszystko ok..z tłoczka nie widać żadnych przecieków ( rok temu wszystko zostało tam wymienione)- szczęki super--suchutko piękniutko i kicha???
mam forda windstara 98 limited 3.8l. Tak wygląda jak by było słabe ciśnienie w tym przewodzie chamulcowym
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Kwi 01, 2010 17:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kompletnie nei wiem jak jest rozwiazany w Winim rozpierak szczek ale moze masz zbyt daleko odsuniete szczeki od bebna i stad sila slaba?? Jeszcze moze byc walniety korektor sily hamowania (jesli takowy wystepuje bo przy ABS-ie przewaznie sam ABS robi za korektor).
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Kwi 01, 2010 17:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

polecam: rozebrac hamulec,wyjac samoregulator, wszystko wymyc w ropie,wyczyscic druciakiem,nasmarowac smarem do hamulcow miejsca ruchome-zwlaszcza gwint samoregulatora(musi bardzo latwo chodzic w tulei) oraz zabki zapadki,poskladac,recznie ustawic samoregulator tak,zeby szczeki ledwo wchodzily w beben(ale zeby nie ocieraly krecac kolem!)m i powinno dzialac. moze trza bedzie lekko wygiac blokade zapadki(uwazaj,bo krucha i moze peknac!).radze zrobic tak w obydwu hamulcach.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
windstar98
*
*


Dołączył: Mar 21, 2010
Posty: 17

PostWysłany: Czw Kwi 01, 2010 18:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak wykazało że słabo hamuje prawe tylne koło na przeglądzie to w tym samym budynku był warsztat i tam ten bęben zdjeli wszystko wyczyścili i posmarowali...i nic...może faktycznie ten samoregulator ??...jak wykazało że to nic nie pomoglo to w warsztacie rozłożyli ręce...tutaj ich wiedza się kończy...a warsztat który robi między innymi hamulce...trochę mnie to przeraziło Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
windstar98
*
*


Dołączył: Mar 21, 2010
Posty: 17

PostWysłany: Czw Kwi 01, 2010 18:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie jest abs.....a jeszcze chciałem powiedzieć że czasami zapala mi się lampka od hamulców..i to nie przy nie hamowaniu tylkom przy przyspieszaniu.....dziwne
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Kwi 01, 2010 18:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rozumiem,ze sprawdziles plyn i jego poziom,przewody oraz hamulec postojowy dziala ok?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Czw Kwi 01, 2010 21:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przede wszystkim trzeba sprawdzić ciśnienie płynu na tym słabo hamującym kole.
Najprościej można to zrobić przez odpowietrznik - porównując drugie sprawne tylne koło.
Jeżeli ciśnienie będzie słabsze to szukamy dalej sprawdzając dokładnie najpierw giętki przewód hamulcowy i dalej pompę ABS.

Możesz mieć sytuację, w której przy statycznym pomiarze ciśnienia wszystko będzie niby ok, ale podczas kręcenia kołami na rolkach ciśnienie przy wadliwym kole będzie wyraźnie słabsze.
W takiej sytuacji będziesz miał pewność, że przyczyną nieprawidłowości jest pompa ABS a dokładniej mówiąc zawór sterujący tym konkretnym kołem lub jego czujnik.
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group