www.asu.pl :: Zobacz temat - Szalony licznik
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szalony licznik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Bartek_TC
*
*


Dołączył: Feb 11, 2008
Posty: 93

PostWysłany: Nie Mar 28, 2010 18:20    Temat postu: Szalony licznik Odpowiedz z cytatem

Nie zauważyłem w którym momencie to się stało, ale wskazówka prędkości w moim Chrysler T&C '01 zrobiła pełny obrót ( i na pewno nie jechałem pond 260km/h) i jak to teraz powiedzieć znalazła się pod kreską (pod pinem 0 km/h) kiedy odpalam ona oczywiście podnosi się i blokuje się o nią... jak odkręcić licznik do pierwotnej pozycji... komputer żadnych błędów nie pokazuje... proszę o wszelką pomoc.

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mlo76
*
*


Dołączył: Jul 21, 2009
Posty: 81
Skąd: OLSZTYN

PostWysłany: Nie Mar 28, 2010 18:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja wyjalem zegary i obrocilem calym panelem z zegarami o 360 stopni tak ze wskazowka sama wrocila na swoja pozycje ta sama droga ktora tam dotarla:))) tyle ze z pomoca praw fizyki.
_________________
Chrysler Voyager 2002r 3.3 LPG<br>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Bartek_TC
*
*


Dołączył: Feb 11, 2008
Posty: 93

PostWysłany: Nie Mar 28, 2010 18:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślałem o tym, powiedz mi tylko czy wyjęcie licznika to dużo roboty, czy nie warto może obrócić cały samochód o 180 stopni, bo dachowanie nie wchodzi w grę Wink

Próbowałem magnesem, ale niestety szybka jest pod skosem, i magnes za słaby, chociaż oddziałowuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mlo76
*
*


Dołączył: Jul 21, 2009
Posty: 81
Skąd: OLSZTYN

PostWysłany: Nie Mar 28, 2010 21:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

duzej roznicy chyba nie ma w mocowaniu,u mnie pokrywka nad kierownica na wcisk,4wkrety od oslony licznikow i 2wkrety mocujace cala skrzynke z licznikami.wyjmujesz pudlo, odpinasz wtyczke z tylu,przekret i skladasz.mi to zajelo 5minut z wymiana zarowki podswielenia zegarow.
_________________
Chrysler Voyager 2002r 3.3 LPG<br>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pon Mar 29, 2010 7:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A gdyby spróbować włączyć kalibrację zegarów.Może powróci do stanu.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Bartek_TC
*
*


Dołączył: Feb 11, 2008
Posty: 93

PostWysłany: Pon Mar 29, 2010 9:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I się stało przy 140 km/h licznik dostał kopa i wrócił na swoje miejsce, także nie muszę nic odkręcać... pytanie co się stało.. wtedy i teraz... w każdym razie wielkie dzięki za pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group