www.asu.pl :: Zobacz temat - A604 w Plymouth Grand Voyager
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

A604 w Plymouth Grand Voyager

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Trike3
*
*


Dołączył: Sep 10, 2008
Posty: 104
Skąd: Dabrowa Gornicza

PostWysłany: Czw Lis 12, 2009 8:35    Temat postu: A604 w Plymouth Grand Voyager Odpowiedz z cytatem

Witajcie

Od roku przywracam do życia Grand Voyagera z 1996 roku.
Nawet udało mi się go uruchomić i przejechać. Po osunięciu 90% problemów technicznych pozostał chyba najgorszy, skrzynia biegów.
Niby potwierdzone informacje mówią, że skrzynia jest po remoncie i na taką wyglądała przy wymianie oleju (praktycznie 0 opiłków olej dobrej jakości czyściutki). Jak wracałem autem z Warszawy to 60 km od domu wskoczyła w tryb awaryjny (chyba to jest awaryjny, po prostu zostaje na drugim biegu niezależnie od obrotów silnika). Stało się to ok 30 km od domu więc temat zostawiłem i postawiłem autko do naprawy. Po remontach pora na drogę, wszystko pięknie działało (jazda po mieście) i wczoraj wybrałem się do Częstochowy 60 km. W połowie drogi autko wskoczyło w tryb awaryjny bez wcześniejszych oznak że coś jest nie tak. Zgasiłem furę i odpaliłem, po czym dojechałem bez problemu do celu. Jedyne co mi do głowy przychodzi to fakt, iż jak jechałem do Częstochowy to było strasznie mokro i jak wracałem z Warszawy to ostatnie km zaczęło lać strasznie (pamiętna trąba powietrzna koło Częstochowy, grad potrzaskał mi szybę ). Panowie czy potraficie mi poradzić gdzie włożyć łapki i poszukać awarii ?? Niestety mój guru od skrzyni Anthrax jest niedostępny i nie mam komu pomarudzić Sad

Pozdrawiam Marcin

Troszeczkę zaskoczył mnie fakt odnośnie zużycia paliwa samochodu, jak wracałem z Warszawy to rewelacyjne 8,8 l/100 km na trasie, teraz jest około 20 litrów co mnie załamało co nieco Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Czw Lis 12, 2009 11:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a kody błędów zczytałeś? Pojawia się kontrolka Check Engine?
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tandemmaster
*
*


Dołączył: Mar 15, 2008
Posty: 40

PostWysłany: Czw Lis 12, 2009 11:37    Temat postu: A 604 Odpowiedz z cytatem

Płyn do konserwacji elektroniki, wszystkie kostki na skrzyni i ewtl. moduł klimy ( z wyłącznikami) oraz licznik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Trike3
*
*


Dołączył: Sep 10, 2008
Posty: 104
Skąd: Dabrowa Gornicza

PostWysłany: Czw Lis 12, 2009 11:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niestety nie mam w okolicy gościa z kompem do skrzyni biegów, check engine nie świeci, Jaki płyn do elektroniki polecacie ??
Co ma do skrzyni moduł klimy ?? gdzie go szukać, u mnie cały czas migają kontrolki klimy i obiegu wewnętrznego ponoć powiązane jest to z klimą.
Po rozebraniu licznika co zrobić ?? wyczyścić styki ??

Czy na razie nie panikować ??

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Czw Lis 12, 2009 14:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jaki masz silnik że tak mało pali ?
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tandemmaster
*
*


Dołączył: Mar 15, 2008
Posty: 40

PostWysłany: Czw Lis 12, 2009 14:42    Temat postu: A604 Odpowiedz z cytatem

Moduł klimy i wyłączniki (na panelu środkowym). Możliwą przyczyną są przegrzane styki na kostkach (minus), ewtl. zimny lut. To samo w liczniku.
Płyn do konserwacji elektroniki (nie pamiętam nazwy-dowiesz się w sklepie z elektroniką), doraźnie WD40 dobry na wszystko. Kostki na skrzyni wysuszyć, płyn j.w., uszczelnić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Czw Lis 12, 2009 16:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

silnik to pewnie 3.3 lub 3.8

ale to chyba nie najwazniejsza sprawa w tej wyskusji
moje 3.0 w gazie potrafi przy spokojniej jezdzie na trasie spalic nawet 11 gazu, to moj rekord, zaznaczam trasam non stop 100-110 nie wiecej i bez przygazówki
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Trike3
*
*


Dołączył: Sep 10, 2008
Posty: 104
Skąd: Dabrowa Gornicza

PostWysłany: Czw Lis 12, 2009 21:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Silnik oczywiście że 3,3

Teraz stoi u Luckiego na montażu sekwencji, zobaczę co będzie potem Smile

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Trike3
*
*


Dołączył: Sep 10, 2008
Posty: 104
Skąd: Dabrowa Gornicza

PostWysłany: Sob Lis 14, 2009 15:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witajcie ponownie

Niestety nie jest dobrze, a wręcz coraz gorzej.

W drodze powrotnej od Luckiego dwa razy wszedł w tryb awaryjny i powiem że coraz gorzej chodzi skrzynia. Czuć jak zmienia biegi na początku było idealnie. Plan był taki żeby jechać do Wrocławia do Rafała na diagnozę ale raczej bałbym się wyprawy 200 km w takim stanie. Szukam kogoś z okolicy co mógłby pomóc przy sczytaniu błędów ze skrzyni, co dziwnego ani raz nie pokazał komputer główny że jest jakikolwiek problem. Opowiem jak przebiega droga może ktoś będzie miał pomysł co jest nie tak:
Po wyjechaniu na trasę mam wrażenie że autko jakby za często kombinuje z biegami czwórka trójka (małe naciśnięcie na gaz od razu redukuje) jak się zagrzeje to nie chce reagować za bardzo na gaz. Naciskam 1/4 gazu fura męczy na 4 biegu, pół gazu to samo, 3/4 gazu gwałtowna redukcja o dwa z w dól z szarpnięciem i pędzel.

Po jakimś czasie tryb awaryjny.

Czy może ktoś miał podobne objawy ??

Pozdrawiam Marcin
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pon Lis 16, 2009 0:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

takie same objawy są na Pb?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Pon Lis 16, 2009 7:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A czy obroty wzrastają jak jest 1/2gazu? na trójce?
czy pozostają bez zmian i czuć tylko obciążenie silnika.
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Trike3
*
*


Dołączył: Sep 10, 2008
Posty: 104
Skąd: Dabrowa Gornicza

PostWysłany: Pon Lis 16, 2009 8:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam

Objawy na paliwie takie same jak i na gazie, jeśli chodzi o obroty na 1/2 gazu to nie wzrastają tylko jakby ktoś ruszał z niższego biegu i fura się rozpędza ale wolniej. Zauważyłem że jak jeżdżę po mieście, odcinki do 10 km to jest znośnie, zachowuje się jak niezaprogramowana skrzynia ale biegi zmienia, po 30 - 40 km pojawia się problem czyżby się przegrzewał ??

Pozdrawiam Marcin
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Pon Lis 16, 2009 9:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam taki efekt że się muli - jak mam wadliwie Lock-up w konwerterze jest zapięty - nie redukuje - tylko jedzie na np 3 biegu z pełnym lock-upem - mimo wciśnięcia gazu np do połowy.

U mnie nie jest to wina sterowania na płycie (Valve Body) tylko zużytego konwertera i sklejającego się Lock-up'u (co jest podobno bardzo rzadkim zjawiskiem)

ps. może porównanie twojej sytuacji do skrzyni manual - jedziesz na 5-tym biegu 40km na godzinę - niskie obroty i przy dodaniu gazu muli??
właściwe porównanie?
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Trike3
*
*


Dołączył: Sep 10, 2008
Posty: 104
Skąd: Dabrowa Gornicza

PostWysłany: Pon Lis 16, 2009 11:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dokładnie tak jest, zamiast zrobić redukcje biegu, to muli na 4 biegu.

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Pon Lis 16, 2009 12:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przy jakiej prędkości takie rzeczy się dzieją?
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Trike3
*
*


Dołączył: Sep 10, 2008
Posty: 104
Skąd: Dabrowa Gornicza

PostWysłany: Pon Lis 16, 2009 13:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Średnia prędkość podroży 100 km/h bez odpałów.
Po ok. 40 km zaczyna się cyrk.

Pozdrawiam Marcin
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Trike3
*
*


Dołączył: Sep 10, 2008
Posty: 104
Skąd: Dabrowa Gornicza

PostWysłany: Sro Lis 18, 2009 7:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam ponownie

Zaliczyłem wizytę w Katowicach w serwisie posiadającym DRB, gość podpiął urządzenie zaczął testować, kombinować po czym wskazał błędy: P00F4, P00C7 niestety nie tego się spodziewałem bo takie kody kompletnie nic mi nie mówią Sad. Wykonał również reset komputera i powiedział że jak będzie szarpać to oddać mu auto on je na pewno super naprawi, a koszt remontu skrzyni to zaledwie 4500 PLN. Więc 100 PLN w plecy Sad. Pojechałem do drugiego serwisu tam podpiął gość pod kompa i stwierdził że nie ma w ogóle błędów. Po pierwszym mechaniku zrobiłem około 100 km i skrzynia nie weszła w tryb awaryjny więc pewnie to to. Zaproponował mi za 150 PLN zaprogramowanie skrzyni,ale wstrzymałem się z tydzień bo najpierw muszę znaleźć powód przechodzenia w tryb awaryjny. Z obserwacji pracy zauważyłem kilka rzeczy. Po pierwsze skrzynia między biegami 3 - 4 chodzi bez wyczuwalnej zmiany biegów, 90 % redukcji z 3 - 2 jest z lekkim szarpnięciem (lekkim). Przy dojeździe do skrzyżowania zmiana z 2 - 1 to takie dziwne jakby pociągnięcie autka do przodu. Teraz co mnie laika dziwi, jak jadę z równomiernie wciśniętym gazem, to autko jak zmienia biegi to nie robi tego wg mnie normalnie, tylko obroty przy zmianie biegów nie spadają o powiedzmy 1000 obrotów, tylko na 3 razy po 300 obrotów, dla mnie jest to dziwne zachowanie choć nie miałem jeszcze amerykana.

To tyle z obserwacji, może ktoś podpowie gdzie łapki włożyć żeby voyek śmigał.

Pozdrawiam Marcin
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Sro Lis 18, 2009 8:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

programowanie skrzyni może pomóc. u mnie indeksy wypełnienia przed i po znacznie sie rózniły. teraz skrzynia chodzi jak nalezy. pozostało lekkie przyhamowanie i przyspieszenie podczas zmiany biegów, ale to juz przyczyna poduszki przedniej silnika. wymiana na dniach i wszystko powinno być ok.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Trike3
*
*


Dołączył: Sep 10, 2008
Posty: 104
Skąd: Dabrowa Gornicza

PostWysłany: Sro Lis 18, 2009 11:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oooo

Kolega wspomniał o bardzo ważnym aspekcie w moim autku o którym ja zapomniałem.

Mam uwaloną przednią poduszkę silnika, czy to może mieć wpływ na pracę automatu ??

Pozdrawiam Marcin
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Sro Lis 18, 2009 12:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chyba tak, ale pewność będę miał jak zmienię pod koniec tygodnia

http://www.asu.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4707
zrób test zegarow u mnie przed nauka skrzyni predkościomierz pokazywal wiekszą prędkośc niż w rzeczywistości. podczas testu 80 i 120 km pokazywało ponizej. po nauce pokazuje tak jak powinno i na teście i na drodze.
jeśli pokaze ci inne prędkosci to quick relearn na pewno pomoże.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Trike3
*
*


Dołączył: Sep 10, 2008
Posty: 104
Skąd: Dabrowa Gornicza

PostWysłany: Czw Lis 19, 2009 7:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witajcie

Mały bałagan w głowie pozostał ponieważ efektu pracy nie widać.

Po resecie komputera skrzyni biegów nie wskoczył jeszcze w tryb awaryjny i zrobiłem 150 km. Nie wiem czy to sukces bo nie miałem możliwości pojechać długiej trasy, tylko max. 25 km. Nie wiem jak długo jeszcze testować skrzynię zanim poddam ją programowaniu, szkoda kasy jeżeli coś jeszcze jest nie tak. Powiedz mi proszę test zegarów przeprowadzić po zaprogramowaniu skrzyni biegów ??. Kurcze przydałby się jakiś życzliwy znajomy który przejechałby i ocenił skrzynię przynajmniej jak pracuje.

Pozdrawiam Marcin
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Czw Lis 19, 2009 8:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

test zrobic możesz w każdej chwili
prędkościomierz bierze sygnał z speed sensora w skrzyni. wiec jeśli podczas testu pokazuje ci inne prędkosci niż 0-40-80-120 to na pewno warto przeprowadzić programowanie skrzyni koniecznie z wpisaniem rozmiaru opon.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Trike3
*
*


Dołączył: Sep 10, 2008
Posty: 104
Skąd: Dabrowa Gornicza

PostWysłany: Pią Lis 20, 2009 7:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam

Nooo w sumie pokazuje głupoty Sad
Odpowiednio: 30, 85, 120, pewnie nie ma to nic wspólnego z trybem awaryjnym skrzyni ale dzięki wielkie za podpowiedź. Teraz jestem na etapie testowania skrzyni po skasowaniu błędów przez DRB3. Jeżeli uda mi się zrobić 1000 km bez trybu awaryjnego to jadę programować skrzynię.

Pozdrawiam Marcin
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Pią Lis 20, 2009 7:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zacznij od wymiany poduszki pod silnikiem. a póxniej koniecznie nauka.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Pią Lis 20, 2009 15:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zmnienilem poduszkę i zmiana biegow i redukcja są niemal niewyczuwalne.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Trike3
*
*


Dołączył: Sep 10, 2008
Posty: 104
Skąd: Dabrowa Gornicza

PostWysłany: Pią Lis 27, 2009 7:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam

Dalej prowadzę obserwacje swojej skrzyni biegów która jak na złość nie chce wskoczyć w tryb awaryjny, nie chce podać powodów choroby.
Opiszę obserwacje me Smile
1. Auto jak jest zimne to przy zmianie biegów jest uczucie jakbym kogoś miał na holu i ten zahamował, takie lekkie wyhamowanie jest na każdym biegu.
2. jak jest ciepły to tylko redukcja na drugi bieg jest wyczuwalna, nie ma jakiegoś mocnego szarpnięcia, ale zmiana biegu na 2 odbywa się dość gwałtownie.

Czy w waszych Voykach jest podobnie ??

Pozdrawiam Marcin
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Lis 27, 2009 8:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Trike3 napisał:
Witam

Dalej prowadzę obserwacje swojej skrzyni biegów która jak na złość nie chce wskoczyć w tryb awaryjny, nie chce podać powodów choroby.
Opiszę obserwacje me Smile
1. Auto jak jest zimne to przy zmianie biegów jest uczucie jakbym kogoś miał na holu i ten zahamował, takie lekkie wyhamowanie jest na każdym biegu.
2. jak jest ciepły to tylko redukcja na drugi bieg jest wyczuwalna, nie ma jakiegoś mocnego szarpnięcia, ale zmiana biegu na 2 odbywa się dość gwałtownie.

Czy w waszych Voykach jest podobnie ??

Pozdrawiam Marcin


a powiedz nam, jaki olej masz w skrzyni?i czy przy ruszaniu obroty idą do góry a samochód nie ciągnie ?
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Trike3
*
*


Dołączył: Sep 10, 2008
Posty: 104
Skąd: Dabrowa Gornicza

PostWysłany: Pią Lis 27, 2009 8:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Olej Midland ATF+ zalecany na tym forum Smile
Nie mam wyczuwalnych żadnych "uślizgów" kompletnie nic takiego się nie dzieje.

Pozdrawiam Marcin
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Lis 27, 2009 9:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja tam leje Mopara ATF+4, a przed wymiana oleju tego midlanda też miałeś takie objawy?
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Trike3
*
*


Dołączył: Sep 10, 2008
Posty: 104
Skąd: Dabrowa Gornicza

PostWysłany: Pią Lis 27, 2009 10:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie mam pojęcia jaki był wcześniej olej.

W drodze powrotnej po przejechaniu 250 km wszedł raz w tryb awaryjny.

Auto długo stało u poprzednika (pół roku) u mnie rok zanim przywróciłem go do życia.

Pozdrawiam Marcin
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Trike3
*
*


Dołączył: Sep 10, 2008
Posty: 104
Skąd: Dabrowa Gornicza

PostWysłany: Sro Gru 02, 2009 7:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witajcie

Cały czas autko jeździ i nie ma w planach przejść w tryb awaryjny, dziś rano zauważyłem niepokojącą rzecz na zimnym silniku. Autko mocno przydusiło dwa razy i dopiero pojechało sobie dalej, nie wyglądało to przyjemnie. Efekt jakby na jedynce odcięło zapłon, ale to od skrzyni i zaraz po tym samochód bez problemu pojechał dalej.

Dziwne nieprzyjemne uczucie i stres dla mnie z rana Sad

Pozdrawiam Marcin
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
hipek12
*
*


Dołączył: Feb 18, 2010
Posty: 3

PostWysłany: Sob Lut 20, 2010 22:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

panowie mam pytanie takie. czy różnica jest w skrzyni automatycznej między silnikiem 2.5l a 3,3l
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Lut 20, 2010 23:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jest.W przelozeniu przekladni glownej i charakterystyce zmian biegow - napewno.Szczegolow nie podam,bo nie podales jakiego auta dotyczy."""Do kazdej marki auta jest od kilku do kilkunastu wersji jednej skrzyni.W zaleznosci od roku i konkretnego modelu auta .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
hipek12
*
*


Dołączył: Feb 18, 2010
Posty: 3

PostWysłany: Nie Lut 21, 2010 10:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PLYMOUTH VOYAGER 2,5L BENZYNA ROK 1995 SYMBOL SKRZYNI TO 424-M
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group