www.asu.pl :: Zobacz temat - Dzień dobry :) Prawidłowa kompresja Pontiac Trans Sport 3.8
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dzień dobry :) Prawidłowa kompresja Pontiac Trans Sport 3.8

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
stevie
*
*


Dołączył: Feb 17, 2010
Posty: 19

PostWysłany: Pią Lut 19, 2010 13:25    Temat postu: Dzień dobry :) Prawidłowa kompresja Pontiac Trans Sport 3.8 Odpowiedz z cytatem

Dzień dobry wszystkim Smile Muszę się przyznać że nie potrafię na forum namierzyć informacji na temat danych o prawidłowej kompresji w silniku (pontiac trans sport 3.8 92 r. Obecnie ma przejechane ok 230tys. i obawiam się że jeden cylinder nie wykazuje oznak życia. Wymienione świece Autolite , przewody STANDARD (kupione na http://sklep.asu.pl/) cewki sprawne wtryskiwacze w porządku. Sam nie wiem jakiego rodzaju może być to problem, mechanikom z pewnych przyczyn raczej nie ufam staram się szukać rozwiązania w własnym zakresie oczywiście w miarę możliwości (tych intelektualnych.. Wink )[/quote]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Lut 19, 2010 13:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na www.autozone.com szukales?,trzeba sie tam zarejestrowac,nastepnie po rejestracji wpisac (add vihacle) swoj samochod i masz dostep do bazy danych.
Zajrzyj rowniez tu http://pts3800.republika.pl/ i napisz do Mavericka.
Byc moze Markseven z naszego forum udzieli ci jakis cennych wskazowek.
Musisz sie uzbroic w cierpliwosc. Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Pią Lut 19, 2010 14:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jesli jest iskra to sprawdz wtrysk. albo przemien wtyczki i zobacz czy sygnal dochodzi na wtryskiwacz obok albo przemien wtryski zobacz czy na innym garze dziala.
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
stevie
*
*


Dołączył: Feb 17, 2010
Posty: 19

PostWysłany: Pią Lut 19, 2010 14:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki wielkie JEDI_V Very Happy na www.autozone.com już byłem ale nie znalazłem info Sad szukam tak od dwóch dni i nigdzie nie ma wiarygodnej informacji. Na jakimś amerykańskim forum znalazłem że minimum to 100psi czyli tak ok 7bar ale za nic w świecie nie umiem odszukać optymalnej wartości. Spróbuje na http://pts3800.republika.pl/ może mistrz Maverick mi pomoże Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
stevie
*
*


Dołączył: Feb 17, 2010
Posty: 19

PostWysłany: Pią Lut 19, 2010 14:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Luky tak już zrobiłem, dokładnie tak jak to opisałeś i niestety dalej jest problem z 1 cylindrem i stąd moje obawy że coś nie tak z kompresją ale może się mylę... jutro z rana sprawdzę kompresję na wszystkich cylindrach.. Jadę do znajomego mecanika ale już wiem że te świece z cylindrów 2-4-6 sam bedę musiał odkręcić bo ten łosiek mecanik jest "słusznej" postury ciała (mięsień piwny) i raczej ma marne szanse a właśnie na cylindrze nr 2 jest "problem" Zobaczymy co nam jutro karty wywróżą..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Pią Lut 19, 2010 15:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Każdy mechanik musi umieć zmierzyć kompresję i ocenić na podstawie jej wartości stan cylindra - w końcu ma do porównania 5 innych.
Jeżeli gość będzie miał problem z wyliczeniem średniej to ja bym mu auta nie dał dotykać.
Przyczyną gorszego sprężania może być albo stan pierścieni albo stan zaworów - to wykaże ci próba olejowa.
Jeżeli sprężanie będzie zbliżone do średniej to zostaje Ci jeszcze sprawdzenie szklanek popychaczy hydraulicznych na tym cylindrze, których sprawność na duży wpływ na prawidłową pracę cylindra.
A jak i tutaj wszystko będzie się wydawało w porządku to już tylko sprawa przewodów zasilających wtryskiwacz.
Trzeba będzie zmierzyć ich oporność i porównać ze sprawnymi - może dochodzący po nich sygnał nie jest pełny...
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
stevie
*
*


Dołączył: Feb 17, 2010
Posty: 19

PostWysłany: Pią Lut 19, 2010 15:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziękuję Ci wader71 pewnie że masz rację co do mechanika który może mieć problem z wyliczeniem średniej wartości kompresji "to takiemu Panu już dziękujemy.." ale ten mój jest kumaty tylko że jest "duży" i ma duże "pacie" (dłonie) ale za koncept myślowy jak najbardziej Ci dziękuje. Jutro będę się właśnie tym kierował a od strony układu paliwowego tym co napisał luky. Oby moc była jutro ze mną! Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mrseven
*
*


Dołączył: Feb 24, 2008
Posty: 65
Skąd: KonstantynĂłw Ĺ�Ăłdzki

PostWysłany: Pią Lut 19, 2010 20:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ciśnienie sprężania dla 3,8l powinno wynosić 9,5-13. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Lut 19, 2010 20:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dokladnej wartosci nie znam ale napewno nie jest to 7 bar! przy tym cisnieniu byly by juz problemy z odpaleniem Smile
tak na marginesie nie jest wazne sprezanie na poszczegolnym cylindrze! wazniejsze by roznica miedzy poszczegolnymi cylindrami byla max 10%.
jesli bedziesz mial kompresje na dolnym dopuszczalnym poziomie ale rowna to wedle wszelkich wskazowek silnik nie bedzie sie kwalifikowal jeszcze do remontu Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
stevie
*
*


Dołączył: Feb 17, 2010
Posty: 19

PostWysłany: Pią Lut 19, 2010 20:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziękuję Panowie! Very Happy jeszcze jedna wskazówka tej łamigłówki: Otóż odłączając wtrysk nr 2 na rozgrzanym silniku obroty praktycznie się nie zmieniają, nie ma żadnej różnicy w "kulturze pracy jednostki napędowej" wręcz ulegam wrażeniu że pracuje równiej.. z tą uwagą że przytykając nozdrza Wink do rury wydechowej praktycznie spaliny były prawie bezwonne (z załączonym wtryskiem nr 2 w tej samej pozycji z nochalem w rurze wydechowej łzy w oczach pojawiały się niczym przy krojeniu cebulki! tak dawało "chemią") może coś namieszałem computerowi wyciągając i wtykając z powrotem wtyczki wtrysków na pracującym silniku?? Embarassed może jakiś reset compa pomoże?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Lut 19, 2010 21:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dodam,ze wszystkie wtryski sprawdzone,wyczyszczone. tps i przeplywomierz ok. iskra jest. moc i przyspieszenie super. kultura prcy na dobrym poziomie,brak stukow. z rury smierdzi benzyna jak cholera. calosc auta w stanie mechanicznym i optycznym super(tez bym chcial takie).jedynie spalanie niepokoi.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
stevie
*
*


Dołączył: Feb 17, 2010
Posty: 19

PostWysłany: Pią Lut 19, 2010 21:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no tak... spalanie.. od tygodnia wraz z moją Kobietką przemieszczamy się w cyklu miejskim systematycznie robiąc około 60km dziennie (samochód "roboczy" rozłożył się doszczętnie jakaś turbina czy coś takiego bo to diesel...) i niestety spalanie nie jest za ciekawe... ok 20L / 100 przy bardzo rozważnej jeździe... jak tak dalej pójdzie to na stacjach benzynowych będą mnie witali kwiatami!!! muszę rozwiązać problem i basta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
gucio
*
*


Dołączył: Aug 13, 2007
Posty: 415
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią Lut 19, 2010 22:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A to spalanie to na PB, czy na LPG ??
_________________
http://www.klub-caravaningowy-kompas.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
stevie
*
*


Dołączył: Feb 17, 2010
Posty: 19

PostWysłany: Pią Lut 19, 2010 22:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PB, mój przemieszczacz nie jest zagazowany. dodam tylko że tankuję tylko na dwóch sprawdzonych stacjach statoil. Wymienione filtry powietrza, paliwa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Lut 19, 2010 22:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z 6 litrow za duzo...
stawiamy za punkt honoru doprowadzenie tego szlachetnego pojazdu do jeszcze bardziej idealnego stanu!!!
oglaszam pelna mobilizacje!!!
Very Happy
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pią Lut 19, 2010 23:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Proponuje zrobic test na tzw.szczelnosc cylindrow,nie kompresje.Odpowiednie urzadzenie diagnostyczne pompuje powietrze w miejsce swiecy (przy zamknietych zaworach), a komputer urzadzenia mierzy straty cisnienia tego powietrza.Jest to bardzo dokladny pomiar stanu cylindra i pozwala okreslic gdzie sa nieszczelnosci - czy na tloku czy na zaworach.Takie urzadzenia sa tez w Polsce,bo widzialem to juz ponad 20 lat temu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
stevie
*
*


Dołączył: Feb 17, 2010
Posty: 19

PostWysłany: Sob Lut 20, 2010 16:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

niestety "kolega" "mechanik" zawyżył i tak już wysoką średnią mechaników od siedmiu boleści.... na miejscu okazało się że nie jest w stanie zmierzyć kompresji w tym silniku w cylindrze nr 2... Crying or Very sad z uwagi na fatalny dostęp ale tak naprawdę gostek nie dysponował odpowiednim sprzętem!!! Porażka... jakimś oscyloskopem sprawdzał sygnał na wtyczkach wtrysków i nic, wszystko poprawnie. Kombinował coś z samymi wtryskami i wszystko niby w porządku. Świece, kable ok, iskra idealna.Pozostaje mi zmierzyć tą kompresję w naprawdę fachowym warsztacie. Szkoda tylko straconego czasu. Póki co jestem w punkcie wyjścia. Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Lut 20, 2010 20:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no proba o ktorej mowi MarkSewen jest dokladnia i jej plus jest taki ze nie trzeba chebolic rozrusznikiem pol godziny no i odpada nam blad pomiaru spowodowany rozladowujacym sie aku (a wiec wolniejszymi obrotami). ale nie trzeba do tej metody zadnego komputera! poprostu 2 manometry polaczone OKRESLONA zwezka! no ale niewazne bo wyklad by mozna pociagnac Smile
Ale tak czy siak nawet przy slabej kompresji nie jest zauwazalny jakis wyrazny spadek mocy, spalanie tez nie ma prawa wzrosnac o..chmm..w twoim przypadku ponad 30%!! cos masz namieszane ale moim zdaniem gdzie indziej!
Sprawdz sonde lambda, czujnik temperatury plynu, termostat, mozesz tez w jakis sposob sprawdzic wtryski(wymontowywujac cala listwe i podlanczajac ja pod paliwo sprawdzisz czy np. ktorys wtrysk nie cieknie)...oczywiscie jestes pewny w 10000% ze z kablami/swiecami/cewkami wszystko jest OK???pytam bo to ze iskra jest "na wolnym powietrzu" wcale nie oznacza ze jest w cylindrze przy wysokim cisnieniu i temperaturze!!!!!
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Lut 20, 2010 20:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:
ale nie trzeba do tej metody zadnego komputera! poprostu 2 manometry polaczone OKRESLONA zwezka!
Tak,masz racje! Ja po prostu z rozpedu napisalem jak to wyglada w servisie u nas na dzien dzisiejszy.Oczywiscie ze nie musi byc przyrzad z komputerem , tylko wystarczy taki prosty,jak napisales.I uwazam ze chyba wiele warsztatow powinno go miec.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Lut 20, 2010 21:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w polsce sa 2 rodzaje warsztatow: takie ktore maja komputer klasy "cray" i nie potrafia go uzyc i takie ktore maja klucz francuski i tez nie potrafia go uzyc.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Lut 20, 2010 21:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek ma jakies 95% racji! Marku jak duzo widzialem warsztatow, w paru nawet pracowalem to to cisnieniowe urzadzenie (proste na manometrach) widzialem 2 razy! raz na katedrze budowy silnikow na polibudzie a raz na warsztacie naprawy silnikow Mana czy Deutscha do ciezarowek Smile u nas to wiesz jest ciemnogrod! kawa cie w warsztacie poczestuja, przyjmie cie mechanik w garniturze, skasuje jak za zloto ale w wiekoszci przypadkow to naprawde ciemna masa liczaca tylko na zysk i "jak zrobic by zarobic a sie nie narobic" ;/
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Sob Lut 20, 2010 22:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
w polsce sa 2 rodzaje warsztatow: takie ktore maja komputer klasy "cray" i nie potrafia go uzyc i takie ktore maja klucz francuski i tez nie potrafia go uzyc.

Laughing Polska niestety Laughing
Często, jeżeli zada się u nich jakieś fachowe pytanie "wybiegające w teraźniejszość" nie trzeba będzie długo czekać na "wielkie krowie oczy" rozmówcy tęskniące za rozumem.
Albo - aha to amerykaniec no to wiadomo, że winna jest skrzynia biegów.
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Nie Lut 21, 2010 0:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kiedys w dobie kryzysu paliwowego (1982) mialem "beczke" i robilem diagnostyke silnika i wtryskow w Warszawie,w Servisie Mercedesa na Odolanskiej - i tam pierwszy raz widzialem ten prosty przyrzad do pomiaru szczelnosci.Na prowincji nikt nie umial tego dobrze zrobic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
stevie
*
*


Dołączył: Feb 17, 2010
Posty: 19

PostWysłany: Pon Lut 22, 2010 11:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie, 2 godziny wydzwaniania, 14 serwisów, od godziny 9.00 do 11.00 i jedyny serwis do którego zadzwoniłem i gdzie w słuchawce usłyszałem: "Tak, zrobimy bez problemu pomiar szczelności cylindrów oraz zmierzymy kompresje w tym silniku i bez znaczenia jakie jest dojście do poszczególnych cylindrów bo dysponujemy odpowiednim sprzętem" był Bosch Service w Bytomiu ul. Miechowicka 20, mają ustaloną dobrą renomę ale są delikatnie mówiąc "drodzy" ale przecież za samą diagnostykę nie skasują mnie 1000zł!! chyba.. Winki niby wszystko ok ale termin... 6 marca... takie mają obłożenie!! Rolling Eyes więc chyba muszę się uzbroić w cierpliwość..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Lut 22, 2010 11:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kto wie,czy ta wizyta nie wyjdzie taniej jak wymiana wszystkiego na zasadzie a moze sie uda.
Stara prawda jest taka,ze najpierw sam silnik musi byc zdrowy,aby potem diagnozowac rozne czujniki.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
stevie
*
*


Dołączył: Feb 17, 2010
Posty: 19

PostWysłany: Pon Lut 22, 2010 12:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Święta racja Mistrzu Jedi! Smile i oby okazało się że z kompresją jest jednak wszystko ok. Jakoś grzebanie w wnętrzu silnika nie nastraja mnie optymistycznie.. Pocieszający jest trochę fakt że dzwoniąc do tych warsztatów w paru z nich (tam gdzie mieli bądź też mają do czynienia z pojazdami made in usa) usłyszałem iż mało prawdopodobna jest taka usterka tylko na 1 cylindrze w przypadku takiego silnika i że zdecydowanie obstawiają inne powody. Takie pocieszające jasnowidzenie z fusów.. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pon Lut 22, 2010 13:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Coś mi się zdaje ,że ten pomiar kompresji do tanich należeć nie będzie.
Ale obym się mylił.

Wystarczyło by abyś palcem przytkał otwór na świecę i gdyby faktycznie zawór przepuszczał to odczułbyś różnicę ciśnienia w porównaniu z innymi cylindrami.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
stevie
*
*


Dołączył: Feb 17, 2010
Posty: 19

PostWysłany: Pon Lut 22, 2010 13:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie ma to "coś" prawo działać?

http://www.allegro.pl/item916587596_miernik_tester_kompresji_cisnienia_w_cylindrze.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
stevie
*
*


Dołączył: Feb 17, 2010
Posty: 19

PostWysłany: Pon Lut 22, 2010 14:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sato, zrobiłem tak... i po pierwsze wrażenie było "z tych ciekawszych" jak na zatykanie palcem.. nazwijmy to otworu.. Wink a różnica pomiędzy cylindrem nr 2 a cylindrem nr 1 była dla mnie niezauważalna ale jam Ci nie mechanik jeno miłośnik motoryzacji..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
gucio
*
*


Dołączył: Aug 13, 2007
Posty: 415
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon Lut 22, 2010 15:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

stevie napisał:
Panowie ma to "coś" prawo działać?

http://www.allegro.pl/item916587596_miernik_tester_kompresji_cisnienia_w_cylindrze.html


Mam to urządzenie i spisuje się dobrze. Nie wiem jak z "wiernością" wskazań to na pewno nie oszuka w różnicy ciśnień !!
_________________
http://www.klub-caravaningowy-kompas.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Lut 22, 2010 16:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jakie ci pokazuje wyniki? stevie kupil ten miernik wiec bedziemy mierzyc Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
gucio
*
*


Dołączył: Aug 13, 2007
Posty: 415
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon Lut 22, 2010 17:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Żeby wiedzieć, czy odczyty są takie jak z mierników profesjonalnych to musiałbym porównać wskazania.
Zawsze raczej traktowałem go do porównywania różnic w ciśnieniach pomiędzy cylindrami bo to jest najważniejsze według mnie. Nigdy też nie zauważyłem jakichś przesadnie zaniżonych, czy zawyżonych wskazań w porównaniu do parametrów książkowych Smile
_________________
http://www.klub-caravaningowy-kompas.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Lut 22, 2010 22:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

manometr jak manometr! nawet te nielegalizowane maja najnizsza klase dokladnosci 5 czyli max blad pomiaru to 5% i do prac warsztatowych w zupelnosci wystarczy Smile
Co do serwisow Bosch...hemm..mam wlasne zdanie, oczywiscie nie mozna generalizowac ale z serwisami Boscha w poslce jest jak ze sklepami sieci "Zabka" , poprostu majac "plac" podpisujemy umowe z boschem, ten szkoli pracownikow, cza miec miesiecznie jakis obrot itp, itd..jednym slowem taka masowka..a dobrego mechanika niestety nie wyszkoli sie na 2 dniowym szkoleniu ;/
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto Lut 23, 2010 9:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Za manometr z kalibrowany analogowy wołają sobie ponad 200zł a cyfrowy dochodzi do 500zł ale nim już się kalibruje manometry.
Chciałem sobie kupić taki do pomiarów analogowy ,ale za droga impreza.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
stevie
*
*


Dołączył: Feb 17, 2010
Posty: 19

PostWysłany: Sro Lut 24, 2010 13:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

właśnie dostałem cynk że ów tester kompresji dotarł do mnie! Smile no to dzisiaj wieczorem odbędzie się sprawdzanie kompresji, chwila prawdy... Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
stevie
*
*


Dołączył: Feb 17, 2010
Posty: 19

PostWysłany: Pią Lut 26, 2010 13:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie, urządzenie które do mnie dotarło okazało się niestety wadliwie skonstruowane (w zasadzie poskładane przez chińczyków) chyba na kacu ktoś był bo źle wkręcił sam manometr i urządzeni było nieszczelne. było bo już jest odesłane do sprzedawcy , w poniedziałek/wtorek powinienem dostać sprawne...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
stevie
*
*


Dołączył: Feb 17, 2010
Posty: 19

PostWysłany: Pią Lut 26, 2010 13:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.allegro.pl/item916587596_miernik_tester_kompresji_cisnienia_w_cylindrze.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group