www.asu.pl :: Zobacz temat - silowniki klapy pts
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

silowniki klapy pts

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elementy i akcesoria
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Lut 11, 2010 12:26    Temat postu: silowniki klapy pts Odpowiedz z cytatem

mam problemy z silownikami klapy w trakcie mrozow. problem polega na tym,ze nie trzymaja.albo sie otworzy klape i za chwile dostanie w leb albo juz gdzies od 2/3 nie trzymaja wcale.
da sie to jakos naprawiac czy regenerowac?
za 100 zl moge miec komplet nowych f-my sachs.
dodam,ze poza silownikiem elektronicznego otwierania klapy nic nie fabrycznego jej nie obciaza. chcialem zamontowac lepsze glosniki ,ale ona beda ciezsze...
znacie jakies triki? kupowac nowe? sa rozne rodzaje(np. mocniejsze)?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Czw Lut 11, 2010 12:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie tez przez te mrozy zaczela opadac klapa ale teraz sie to uspokoilo! Mrozy odpuscily wiec i klapa sie zatrzymuje tam gdzie musi!
Moim zdaniem to oryginalne spokojnie sobie poradza z ciezszymi glosnikami a jesli masz okazje je kupic za 100 to mysle ze nie ma sie co zastanawiac!
Mocniejsze pewnie tez i beda drozsze a czy napewno sa potrzebne?
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Lut 11, 2010 12:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

100 nie kasa ale...jak maja mi walic w leb na mrozie jak te aktualne ...Smile
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Czw Lut 11, 2010 12:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nawet nowe maja prawo Cie uderzyc przez to ze olej w nich przy takich mrozach jest tak gesty ze silownik nie jest w stanie dzialac poprawnie!
Mialem kiedys taki przypadek ze w Audii 100 (cygareta) zamarzl mi lewy przedni amor i auto opadlo na ta strone Exclamation Nie bylo wogole amortyzacji ale po jakis 15 minutach jak ruszylem wszystko wrocilo do normy i do sprzedazy ta anomalia sie nie powtorzyla! Amory nie byly zmieniane!!
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Lut 11, 2010 12:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=919020383
no to zobaczymy czy beda lepsze. jak widzialem po ile ludzie sprzedaja uzywane.... Laughing
http://www.allegro.pl/listing/search.php?string=pontiac&from_showcat=1&category=18715
moje moge sprzedac za tyle co kupilem nowe. co za czasy...
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Czw Lut 11, 2010 13:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No a jak ludzie sprzedaja na alledrogo lezki po 1500 pln-ow UZYWANE a nowe kupisz po 300 za szt. to gdzie tu logika??!! Laughing
Ja mysle ze te stare tez dalyby jeszcze rade ale jak juz kupiles nowki za smieszna kase to czemu nie! Zawsze bedziesz mial pewnosc ze te dluzej spelnia swoja role Wink
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Lut 11, 2010 14:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a te stare zamontuje na klapie silnika Laughing
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Czw Lut 11, 2010 14:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tylko uwazaj jak bedziesz otwieral klape bo moze Ci poleciec gdzies w gore Laughing
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Lut 11, 2010 14:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

teraz doczytalem,ze te silowniki maja tryb pracy zimowy i letni realizowany przez jakis wewnetrzny zawor termiczny http://www.zftna.com/direkt.php?link=owx_16_36195_2_6_0_6314848ef4f5c8.html . mozliwe wiec ze w lato mnie klapa nie zaatakuje ,a w zime nie bedzie walic po lbie Very Happy
swoja droga sprzedajacy chyba nie wiedzial co sprzedaje albo mu dlugo lezaly bo inne nowe(nie tak wypasione) kosztuja okolo 240 zl Shocked
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw Lut 11, 2010 22:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szanowni Panowie.
To nie są żadne siłowniki, bo z zewnątrz nie jest dostarczany żaden czynnik.
I nie jest to też amortyzator siłowy, bo przecież nic nie amortyzuje na siłę.
Jest to po prostu sprężyna gazowa, która magazynuje energię w postaci sprężonego gazu w czasie zamykania klapy, a oddaje tę energię w czasie podnoszenia (rozprężania).
W czasie dużych mrozów gaz po prostu słabiej się rozpręża. A jak jeszcze go ubyło przez jakieś nieszczelności to dupcia i do wymiany.
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Lut 11, 2010 22:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mysle,ze moje sprezyny gazowe zalatwilem poniekad sam Embarassed latalem kiedys wkolo auta ze sprajem silikonowym i psiknalem rowniez w polaczenie tloczyska z cylindrem(uszczelnienie). jak reaguje silikon ze smarami na bazie ropy naftowej nie musze pisac...pewnie sie rozszczelnilo nieco i...
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Lut 11, 2010 23:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie w mrozy sprężyny gazowe tak samo dźwigają i trzymają klapę, nie czuje żadnych różnic mróz, nie mróz
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
kiss73
*
*


Dołączył: Jan 25, 2008
Posty: 89
Skąd: ŻARY

PostWysłany: Pią Lut 12, 2010 10:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W moim VOYKU(DIESEL!!!!!)nie mam takich problemow Very Happy Twisted Evil
A tak na napowarznie -rozne dziwne rzeczy sie dzieja tej zimy w naszych samochodach -jezeli masz jeszcze oryginalne to chyba juz sie wysluzyly a jezeli juz zmieniales to ......sam wiesz jakie teraz robia zamienniki "MADE IN CHINA "niby orginal ale wyprodukowane na wschodzie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Lut 12, 2010 17:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>teraz robia zamienniki "MADE IN CHINA "niby orginal ale >wyprodukowane na wschodzie

no tak , ale patrzac od strony USA to chiny sa zachodem Smile => powinno byc OKI Razz
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Pią Lut 12, 2010 19:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kiedys kolorek zamontowal w klapie naprawde powazne gloscniki, i zadne silowniki nie pomogle, probowalismy rozne a i tak klapa wali po łbie
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Lut 12, 2010 20:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak pracowalem kiedys w fabryce kabli to stawiano tam nowa linie produkcyjna do oplatania kabli tasma stalowa i ze wzgledow bezpieczenstwa linia na tym odcinku (ok.5m) musiala byc oslonieta. gorne czesci oslon byly unoszone (do przegladow itp) i tam wlasnie byly zastosowane sprezyny gazowe kupione u jakiegos polskiego producenta sprezyn dla przemyslu. wymiarow nie pamietam ale na 100% byly bardziej filigranowe niz te w klapie PTS a jednak dawaly rade podniesc oslone pospawana z ksztaltownikow stalowych i blachy wazaca chyba ze 60kg wiec z taka plastikowa klapa w PTYŚKU tez by daly rade..warunek to kupis sprezyne produkowana dla przemyslu a nie na potrzeby motoryzacji bo te sa zazwyczaj slabsze Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Lut 12, 2010 20:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

juz po ptokach bo kupilem:) wlasniw w tym miejcu co kolorek chcialem zamontowac glosniki. wczesniej jednak zrobie probe obciazeniowa.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią Lut 12, 2010 20:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W Krośnie robią takie sprężyny.

http://www.fakrosno.pl/PL/Sprezyny_gazowe.html
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 15:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Esdarku a pisze ci moze gdzies na tych sprezynach jaka maja sile?? pytam na przyszlosc jakby w moim padly Smile do Visiona bez problemu kupilem do niego silowniki o sile 720N i te wrecz wyrywaja klape do gory (a Vision ma maske potezna i naprawde ciezka!) tak ze trzeba ja trzymac bo mozna po zebach dostac Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 15:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak dotra do mnie to odczytam na nowych i starych.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 18:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Benek napisał:
W Krośnie robią takie sprężyny.

http://www.fakrosno.pl/PL/Sprezyny_gazowe.html


Dobrze że były dyrektor FA w Krośnie zdążył kupić kilka lin produkcyjnych od Delphia zanim ten sprzedał zakład w Krośnie chinczykom.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Lut 15, 2010 15:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dotarly silowniki/sprezyny gazowe/teleskopy:)
jeszcze nie montowalem ,ale sa znacznie grubsze od tych fabryczbnych .robi je sachs linia stabilus typ lift-o-matic. produkowane w meksyku. recznie nie da sie ruszyc (mimo,ze oparlem cylinder na stole i sie probowalem powiesic na tloczysku) sila jaka jest podana na oboudowie to 815N. co dziwne w komplecie sa tez trzpienie mocujace z lbami kulistymi,ktore sie wkreca w slupki.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Pon Lut 15, 2010 16:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Porządna firma jak komplet to komplet - wiadomo - trzpienie się też wyrabiają podczas pracy.
A te stare mają podobną siłę ?
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Lut 15, 2010 20:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wymienione. nie powiem zebym jakos szczegolnie sie zaslinil. owszem trzymaja mocniej,klapa nie opada(ale nie jest -20). spodziewalem sie,szczerze mowiac, wiekszej rewelacji. no coz,na szczescie byly nowe i tanie.
trzpienie byly niezbedne-jak sie okazalo-oryginalne maja inne koncowki.
ciekawostka-w gniazdach trzpieni byl fabrycznie umieszczony smar:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elementy i akcesoria Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group