www.asu.pl :: Zobacz temat - Gdzie podpiąć zalisanie instalacji LPG ??????????
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gdzie podpiąć zalisanie instalacji LPG ??????????

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 16:15    Temat postu: Gdzie podpiąć zalisanie instalacji LPG ?????????? Odpowiedz z cytatem

Pytanko do znających się na rzeczy

Okazało się że mam źle podpiętą instalację LPG, a dokładnie rzecz biorąc mam źle wpięty przewód "+12V pod stacyjkę" - jest tak podpięty że instalacja działa tylko wtedy gdy gdy działa silnik więc odpada zapalanie awaryjne na LPG.

Więc gdzie poprawnie powinien być podpięty ten przewód abym mógł awaryjnie odpalić na LPG ????

Autko DODGE Grand Caravan 3.3 r. 2001

Pozdrowionka
_________________
DODGE Grand  Caravan SPORT 3,3 LPG model 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 16:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmm, moje instalacje w kazadym aucie byly podpieta pod kleme akumulatora. podejrzewam,ze podpina sie tak jak radio: glowne zasilenie z dobrego plusa-najlepiej z klemy poprzez bezpiecznik,a stacyjka do wlaczania i wylaczania instalacji.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 16:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak masz rację i tak jest u mnie ale poza zasilaniem +12V z klemy akumulatora jest jeszcze jeden kabel który powinien być podpięty pod +12V za stacyjką i na nim zasilanie powinno wyć tylko w momencie gdy jest przekręcony kluczyk.
_________________
DODGE Grand  Caravan SPORT 3,3 LPG model 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 16:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zgadza sie. rozumiem jednak,ze jest podpiete w taki sposob,ze podczas startu odcina ci na chwile akcesoria w tym i instalacje lpg?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 16:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I dokładnie w tym rzecz - więc jak chcę odpalić awaryjnie na LPG przyciskam i słyszę że zawory się otwarły ale chwilowa przerwa w zasilaniu oczywiście cofa całą sprawę i autko chce odpalić na Pb.
_________________
DODGE Grand  Caravan SPORT 3,3 LPG model 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 20:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

najpewniej to wpiac sie w obwod +12V zasilania wtryskow lub pod zasilanie cewki zaplonowej, lub pompy paliwa - oczywiscie najpewniej bedzie zrobic to poprzez przekaznik podajacy napiecie bezposrednio z aku. nie wiem jak w vojku ale w visionie jest miejsce w oryginalnej skrzynce z przekaznikami i tam mozna znalezc zarowno zasilanie pompy jak i wsadzic kilka dodatkowych przekaznikow, tak ze w sumie wszystko jest na miejscu i nie trzeba specialne szukac jakis wiazek Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 22:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podpięcie pod cewkę odpada bo właśnie tak było podpięte - napięcie jest podawane tylko podczas pracy silnika (cewki) - więc odpalanie awaryjne odpada.
Podpięcie pod pompę paliwa - ten sam problem

Jutro postaram się wpiąć bezpośrednio pod stacyjkę.
_________________
DODGE Grand  Caravan SPORT 3,3 LPG model 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Lut 06, 2010 12:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>podczas pracy silnika (cewki) - wiêc odpalanie awaryjne odpada.
>Podpiêcie pod pompê paliwa - ten sam problem

ehm..czegos nie rozumiem..skoro szukasz +po stacyjce to w tych miejscach masz chyba najpewniejszy + i na 100% nie rozlanczany podczas "krecenia rozrusznikiem"
Napiecie na cewke jest podawane juz po przekreceniu stacyjki a nie tylko w czasie pracy silnika.
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob Lut 06, 2010 15:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie chodzi o kręcenie rozrusznikiem bo wtedy na odpalanie awaryjne LPG jest za późno. Podpięcie pod cewkę daje taki efekt że napięcie jest podawane na instalację ale w momencie gdy przekręcasz klyczyk w pozycję rozruchową to zasilanie jest przerywane na może pół sekundy więc procedura przytrzymania klawisza na centralce LPG w tym momencie jest przerywana i z awaryjne odpalania LPG nici.
Wpiełem się bezpośrednio pod stacyjkę ale teraz instalacja LPG nie chce przejść awaryjnie na gaz - zgłasza błąd "wtryskiwacze benzynowe ciągle otwarte".
W poniedziałek biorę lawetę i na warsztat bo mam już dosyć !
_________________
DODGE Grand  Caravan SPORT 3,3 LPG model 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Lut 06, 2010 19:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przyznam szrzerze ze nie spotkalem sie z takim ukladem by w trakcie przekrecania stacyjki z pozycji ON na pozycje ROZRUCH odlanczana bylaby cewka (nawet na pol sekundy)- stacyjka to w sumie mechaniczna czesc sprzezona ze stykami wiec jesli przekrecania w pozycje rozruch bylaby przerwa to i przy powrocie z pozycji rozruch (po odpaleniu) przekrecajac kluczyk silnik by nam gasl bo bylaby ta 0,5sekundowa przerwa..no a moze u ciebie stacyjka tez juz niedomaga??
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Lut 06, 2010 22:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cyberda a pewien jesteś że twoja instalacja ma możliwość awaryjnego odpalenia na LPG? Bo np moja nie ma takiej możliwości z tego co mi mówił Luky.
Wcześniej jak miałem Villagera z instalacją Zenit też padła mi pompa i nie mogłem odpalić silnika, zadzwoniłem do warsztatu gdzie montowali tą instalke i tez nie było możliwości awaryjnego odpału na LPG.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie Lut 07, 2010 11:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na linii technicznej KME powiedzieli że ma możliwość awaryjnego odpalania ale od jakiej tam wersji, czyli starsze KME Diego nie mają.
Olałem już temat odpalania awaryjnego i biorę lawetę i autko na podnośnik, zbiornik w dół i do pompy ....
_________________
DODGE Grand  Caravan SPORT 3,3 LPG model 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Lut 07, 2010 11:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie jak w Villagerze padła nagle pompa (na szczęście pod domem) to jak tylko się dowiedziałem że u mnie nie ma możliwości awaryjnego odpalenia na LPG, od razu dzwoniłem za lawetą, do ojca na kanał, zbiornik w dół i wymiana pompy.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon Lut 08, 2010 15:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lutek a jak jednoznacznie "pod domem" stwierdziłeś że padła pompa i jakie miałeś objawy ?
_________________
DODGE Grand  Caravan SPORT 3,3 LPG model 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pon Lut 08, 2010 20:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Normalnie, akuratnie wróciłem do domu i za jakiś czas jak chciałem odpalic samochód ponownie już go nie odpaliłem, pompa zamilkła. Wiem że w złości uderzyłem czymś w zbiornik i pompa się załączyła ale po chwili zamilkła.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Pon Lut 08, 2010 21:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Laughing No to do roboty cyberda ubierz buty z twardymi obcasami i już wiesz jak diagnozować tą pompę Laughing

Lutek wybacz, ale nie mogłem się powstrzymać Wink
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pon Lut 08, 2010 21:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wader czasami pompa się przytnie i lekki wstrząs ją pobudzi, co akuratnie u mnie miało miejsce.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Pon Lut 08, 2010 23:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

najwazniesze to wiedziec gdzie kopnac:)

mam klienta ktoremu cos szwankuje w voyku i czasami mu nie chce odpalac, byl u kilku elektrykow i nic, w koncu doszlismy ze nie lapie immobilizer i cos jest z elektryka przy liczniku.
nie naprawilismy tego...
ale gdy nie chce odpalic jedno dobre uderzenie w deske rozdzielcza pomaga.
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto Lut 09, 2010 8:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tylko że ja samą pompę słyszę ale jakby buczy trochę głośniej niż normalnie.
_________________
DODGE Grand  Caravan SPORT 3,3 LPG model 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto Lut 09, 2010 10:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak wygląda komutator pompy, która chodziła parę chwil na sucho i wtedy wyraźnie ją słychać.
,

Bo w pompie, to chyba nic nie ma prawa się popsuć.

_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Wto Lut 09, 2010 18:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cyberda_ napisał:
Tylko że ja samą pompę słyszę ale jakby buczy trochę głośniej niż normalnie.


Jeżeli coś przytkało pompę to otwórz wlew żeby bylo odpowietrzenie zbiornika i może spróbować dmuchnąć przez przewód paliwowy w stronę zbiornika, ale to chyba słaby pomysł bo jeżeli jest jakiś zawór zwrotny po drodze między pompą a listwą to nic nie da.
Ewentualnie jak pracuje to może rozszczelnił się łącznik między pompą a smokiem ( nie wiem dokładnie jak to jest u ciebie skonstruowane ale często jest to kawałek przewodu gumowego łączącego smok z pompą)

Wygląda na to, że tak czy inaczej bez demontażu się nie obejdzie.
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto Lut 09, 2010 19:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wader byłby to baaaardzo wielki zbieg okoliczności zważywszy na to że dzień wcześniej brakło mi Pb - więc pozostają dwie możliwości - albo zatarła się pompa, albo zassało syfu z dna zbiornika do filtra paliwa - i jedno i drugie bez wizyty na kanale się nie obędzie.
_________________
DODGE Grand  Caravan SPORT 3,3 LPG model 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group