www.asu.pl :: Zobacz temat - ki diobeł ? - sprawa wypadajacego zaplonu ;/
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ki diobeł ? - sprawa wypadajacego zaplonu ;/
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Kwi 19, 2010 14:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

On nie wiem czy dobrze kombinujesz ale w cewce masz gniazdo 4 pinowe, na jednym pinie masz B+ czyli +12V po stacyjce(dosc ladnie jest to rozrysowane na autozone w zakladce diagnostik), 3 pozostale to idace z komputera impulsy masy(lub innego sygnalu indukujace w cewce wysokie napiecie), z zasady dzialania transformatora(a tym jest cewka WN) zeby indukowac cokolwiek musi byc przez uzowjenie pierwotne (NN)puszczony zmienny w czasie prad...czyli jesli ci zarowka miga to jest OK i tak ma byc! z tym ze mierzac to cyforwym multimetrem nic sensownego nie zmierzysz bo stala czasowa tych miernikow jest duza i pokazuja one poprostu jakas srednia wartos..tu tylko oscyloskop pomoze.
a mierzyles rezystancje tych przewodow? jak juz masz w reku multimetr to jeden przewod wepnij w pina w gniazdzie przy cewce, a drugi do odpowiedniego pona w ECU..pomierz w ten sposob wszytskie 3(oprocz B+) przewody - powinny miec rezystancje na poziomie 1Ohma lub mniej i wszystkie po rowno..
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Sro Maj 05, 2010 11:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podepnę się pod temat.
Dziś byłem na przeglądzie u gazownika i pokazał mi piękną łunę przebić na kablach WN, nie wszystkich 2 z 6 dobre.

Świece i przewody mają 10kkm
świece NGK platynowe, przewody Standard Plus

brak błędów i innych oznak że coś nie tak jest z autkiem.
Mechanik mówił i zmierzył że za duże napięcie że cewki, że niby świece nie odbierają Surprised .

Jak to diagnozować (podmianka kabli na 1 miejscu) ale dlaczego zrbiły się przebicia?
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Sro Maj 19, 2010 9:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Problem wypadających zapłonów w końcu zakończony Very Happy Very Happy Very Happy

Powodem wypadania zapłonów było tak jak wyżej napisałem.

1.Brak w dostawie prądu Wink do wtryskiwaczy na pierwszym cylindrze.
2.Niewłaściwa, a właściwie brak jakiejkolwiek pracy wtryskiwaczy LPG.

Po demontażu wtrysków LPG, sprawdziłem skok tłoczka wtrysków i na pierwszej listwie /3 wtryski/ tłoki w ogóle nie pracowały.
Na drugiej listwie skok tłoczka wynosił:

1 wtrysk=0,2

2 wtrysk=1,20

3 wtrysk=0,2

Przy takiej "pracy" wtrysków, chyba nie ma żadnej możliwości żeby zapłon nie wypadał...

Po zakupie zestawu naprawczego do wtrysków, wymyciu ich benzynką ekstrakcyjną, skok tłoczków ustawiłem na 0,45.

Ponad to, zmieniłem położenie listwy wtryskiwaczy z poziomego na pionowe i od razu wtryski zaczęły ciszej pracować.
O takim ustawieniu wtrysków dowiedziałem się dzięki kolegom z naszego forum.

Od soboty przejechałem na LPG ok.500 km i zapłon nie wypadł i nie może wypaść, bo i silnik zaczął równiutko pracować.

Do tej pory było tak, że po wykasowaniu błędów i przejechaniu ok 20 km zapłon wypadał.

Dalej jeżdżę na "starych" przewodach i świecach, a przebicia się skończyły.

Jak widać sprawa wypadających zapłonów okazała się błaha, a ja tyle czasu się męczyłem, nie wspomnę o silniku... Embarassed
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group