www.asu.pl :: Zobacz temat - nie chce zapalić, iskra jest paliwa nie ma, pompa sprawna
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

nie chce zapalić, iskra jest paliwa nie ma, pompa sprawna

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
cofi7
*
*


Dołączył: Feb 28, 2006
Posty: 233
Skąd: ZAMOŚĆ

PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 16:46    Temat postu: nie chce zapalić, iskra jest paliwa nie ma, pompa sprawna Odpowiedz z cytatem

wczoraj z rana chciałem go odpalić, kręcił rozrusznikiem dużo dłużej niż normalnie ale odpalił, wieczorem też kręcił długo i też zapalił, ale jak kręciłem po parkingu w momencie stanął i już nie zapalił. wiem że jak włączę zapłon to pompka paliwowa nawet trochę się nie odzywa, normalnie to słychać było ją wyraźnie. ciśnienia paliwa na listwie nie ma. wiem też że jest ta pompka dobra bo wyjąłem ją i sprawdziłem w drugim swoim samochodzie i normalnie chodzi jak powinna. wiem też że napięcie i masa jest w porządku bo już miernikiem sprawdziłem, nawet sztukowałem przewody od masy i dalej nic. przekaźnik pod maską i bezpiecznik w kabinie jest ok. doczytałem się w książce serwisowej że jest coś takiego jak Automatic Shutdown Relay ale niemam pojęcia gdzie tego szukać, może ktoś z was coś może podpowiedzieć bo mi już ręce opadają, niby nic się samo nie dzieje a u mnie jak na złość właśnie tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Lut 14, 2010 11:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Albo zadzialal ci wylacznik inercyjny,wylaczajacy pompe w czasie kolizji lub duzego przechylu,albo immo cos swiruje jesli takie cos posiadasz.
Napisz do Marka,mysle ze powinien wiedziec gdzie ten wylacznik jest.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Nie Lut 14, 2010 12:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gdzie jest dokladnie to nie wiem ale najczesciej jest w schowkach w bagazniku lub gdzies w nadkolach w nogach pasazera taki czerwony przycisk poszukaj znajdziesz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie Lut 14, 2010 12:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No dobra ale czegoś tu nie rozumię - skoro piszesz że napięcie i masa jest to dlaczego pompka nie dział ????
Jeśli samą pompkę podłączysz bezpośrednio pod akumulator to musi działać ! - no chyba że jednak jest padnięta. Albo napięcie dociera do pompki i musi działać albo nie dochodzi. Co jeśli podłączysz miernik do przewodów zasilających pompkę i przekręcisz zapłon - napięcie się pojawia czy nie ?
_________________
DODGE Grand  Caravan SPORT 3,3 LPG model 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Nie Lut 14, 2010 13:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cofi - moduł, o którym piszesz wyłącza zasilanie z większości urządzeń układu zapłonowego i paliwowego (a na pewno; pompę paliwa, wtryski, cewki/moduł zapłonu) w celu uniknięcia pożaru przy wyłączonym kluczyku.
Ty piszesz, że masz iskrę więc raczej nie to jest przyczyną.
Sprawdź czy na przekaźniku pompy po przekręceniu kluczyka masz zasilanie, jeżeli masz to powodem może być brak masy lub może czujnik ciśnienia paliwa jest uszkodzony i nie podaje sygnału do włączenia pompy.
Sygnał włączający pompę na przekaźniku powinien być przez chwilę po przekręceniu kluczyka i dopiero po uruchomieniu silnika na stałe.

Jeżeli chcesz sobie ułatwić odnalezienie przyczyny awarii to po podpięciu auta pod komputer diagnostyczny dokładnie będziesz wiedział, który czujnik coś nie halo.
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Lut 14, 2010 15:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wader mozesz byc w bledzie,nie koniecznie inercyjny wylacza wszystko,glownie pompe paliwa.
Tak mam w fordzie,pare godzin temu sprawdzone organoleptycznie,montowalem w fordzie nowy zderzak i tak dla checy pare razy przylozylem mlotkiem 5kg w jedna i druga tylna prowadnice,auto juz nie zapalilo,wszytko dziala tylko w momencie przekrecania kluczyka nie slychac pompy,po wcisnieciu wylacznika w bagazniku auto zapalilo.
Fordy usa maja te wylaczniki glownie w czesci bagazowej,nie wiem jak inne marki.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Lut 14, 2010 15:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W Villagerze czerwony włącznik miałem z przodu na lewym panelu obok nóg.
W Voyagerze chyba takowego nie ma.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Nie Lut 14, 2010 20:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI możliwe, że masz rację i możliwe też jest to, że system ASD kontroluje układy zasilania i zapłonowego w różnej konfiguracji w poszczególnych markach.

Różne źródła różnie podają i faktem jest to, że zawsze w konfiguracji jest pompa paliwa.
Dla ciekawości spytam: czy sprawdzałeś zasilanie wtrysków i cewek po "młotkowaniu" ? Czy po prostu tylko nie słyszałeś pracy pompy ?
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Lut 15, 2010 9:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wjechalem do cieplego garazu,potem wzialem sie za prace przy zderzaku.
Po 3 godzinach chcialem wyjechac,wszystko dziala,rozrusznik kreci,kontrolki sie swieca ale nie pali,jeszcze raz uzbrajam zaplon aby stwierdzic czy pompa pracuje,oczywiscie echo,wiec kierunek bagaznik i reset wylacznika,autko odpalilo od razu.
Wtrysku nie sprawdzalem(monowtrysk).
Ciekawe co wykombinowalby typowy "Pan Wladziu" jesli jemu odstawilbym auto na wymiane zderzaka. Smile
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Lut 15, 2010 13:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no jak to co?! to amerykanski produkt wiec pewnie "Panie skrzynia do remontu ..hmm.. to bedzie kosztowac ze 4000 albo i 7000" Smile no niestety zeby oddac auto do mechanika trzeba sie cos znac Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Pon Lut 15, 2010 13:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Laughing Laughing albo "pan Władziu" szybciutko by garaż zamknął i udawał, że go nie ma czekając aż odjedziesz Laughing Laughing
Ewentualnie odesłał by Cię do "pana Edzia" Very Happy - znawcy tematu Very Happy
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cofi7
*
*


Dołączył: Feb 28, 2006
Posty: 233
Skąd: ZAMOŚĆ

PostWysłany: Pon Lut 15, 2010 17:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przyczyną moich problemów jest obwód przekaźnika Automatic Shutdown Relay, wyskoczył taki błąd na komputerze, przekaźnik jest ok czyli zostają przewody, nie mam czasu na szukanie, odstawiam go do elektryka. doszedłem do tego tylko musiałem na krótko podpiąć pompę i odpalić silnik, wtedy zebrał dane i już, przed tym sprawdzałem też ale akumulator wyciągałem i resetowało mi komputer dlatego nic nie pokazywał
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Lut 15, 2010 20:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Automatic Shutdown Relay-wg,mnie to wylaczenie(automatyczne) przekaznika(prawdopodobnie sterowania cewki),wiec nie masz co szukac w przekazniku,lecz gdzies indziej,Sprawdz czy dochodzi napiecie na cewke przekaznika.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group