www.asu.pl :: Zobacz temat - informacja OIL PRESSURE LOW
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

informacja OIL PRESSURE LOW

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
look001
*
*


Dołączył: May 23, 2009
Posty: 33
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Sty 18, 2010 15:59    Temat postu: informacja OIL PRESSURE LOW Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich i zapytanie takie mam.

jest w moim władaniu chevrolet trailblazer 2002, 4,2 na gazie.
ostatnio dwa razy zdrzyło mi się, że w momencie kiedy samochód stał i następowało przełączanie się na gaz, silnik gasł i pokazywał się rzeczony komunikat OIL PRESSURE LOW, wszyscy wiemy co to znaczy... moje pytanie: czy niepokoić się tym, czy zostawić sprawę. nadmienię jeszcze, że fura ma kłopot na całkowicie zimnym silniku ( np. rano) z jednostajnym ruszeniem. Pierwsze 50 m. niestety lekko mi zrywa samochód, pózniej jest już wszystko ok. zapalam oczywiście na benzynie. pisałem już o tym, ale nikt jakoś mi nie pomógł. Znalazłem na to sposób, że przez 1 minutę po prostu nie ruszam, póżniej ruszam... pozdr look.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Robert_Belgia
*
*


Dołączył: Nov 01, 2008
Posty: 539
Skąd: Belgia

PostWysłany: Pon Sty 18, 2010 23:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja na Twoim miejscu bym to szybko sprawdzil, jesli nawet nie ma powaznej usterki, to za male cisnienie moze narozrabiac w silniku.
_________________
 chevrolet impala 3.4V6 2004
 BMW E90 2006 2.0 Diesel automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 3:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Komunikat ten jest wyswietlany wtedy,kiedy podczas normalnej (na wlasciwych obrotach) pracy silnika spada cisnienie oleju ponizej dop.minimum.Mysle,ze podczas przelaczania na gaz silnik z jakiegos powodu przez chwilke mocno zwalnia i wtedy jest za niskie cisnienie.Natomiast informacja o jego pracy jest w czasie tego przelaczania przeklamana i zdezorientowany komputer wyswietla blad i wylacza silnik.Proponuje pojezdzic jakis czas tylko na benzynie i wtedy bedzie latwiej zlokalizowac czy to jest prawdziwy alarm.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
look001
*
*


Dołączył: May 23, 2009
Posty: 33
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 8:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzięks so macz...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 20:31    Temat postu: Re: informacja OIL PRESSURE LOW Odpowiedz z cytatem

look001 napisał:
silnik gasł i pokazywał się rzeczony komunikat OIL PRESSURE LOW, .


No to przecież♣ normalne że jak silnik zgaśnie sam to zaświecą się kontrolki od oleju i ładowania
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 20:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Very Happy
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Robert_Belgia
*
*


Dołączył: Nov 01, 2008
Posty: 539
Skąd: Belgia

PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 21:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja nie doczytalem, ze komunikal po zgasnieciu silnika...brawo za spostrzegawczosc,hehe
_________________
 chevrolet impala 3.4V6 2004
 BMW E90 2006 2.0 Diesel automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sro Sty 20, 2010 1:38    Temat postu: Re: informacja OIL PRESSURE LOW Odpowiedz z cytatem

Lutek34 napisał:
look001 napisał:
silnik gasł i pokazywał się rzeczony komunikat OIL PRESSURE LOW, .


No to przecież♣ normalne że jak silnik zgaśnie sam to zaświecą się kontrolki od oleju i ładowania
Ok. To normalne.Ale look nie pisze o kontrolce (lub wskazniku ,w zaleznosci jakie ma zegaery) , tylko o komunikacie .To znaczy ze jego auto posiada DIC - Driver Information Center.A taki komunikat wyswietla sie tylko podczas nienormalnych objawow.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Sty 20, 2010 9:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no ale,jak mark wyjasnil wczesniej,sytuacja jest nienormalna gdyz komputer mysli,ze auto dalej pracuje na benzynie ,a tu sie wlacza instalacja gazowa nieco go oszukujac,w zwiazku ze zla regulacja albo przymarzaniem reduktora spadja obroty ,a co za tym idzie cisnienie oleju i juz komunuiktat gotowy Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
look001
*
*


Dołączył: May 23, 2009
Posty: 33
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Sty 20, 2010 16:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nio proszę jakie mądre głowy....
ciekawe jest to, że wcześniej tego nie było, a teraz po kilku kolejnych dniach , takich sytuacji jest coraz więcej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Sty 20, 2010 16:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

temperatura
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Sro Sty 20, 2010 17:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może masz za niską temperaturę na przełączenie gazu i parownik daje za mało gazu. Dlatego Ci gaśnie.
_________________
Chrysler 300M 3,5 '99 gaz jedyny w okolicy - już nie
Chrysler Town&Country 3,8 '05
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sro Sty 20, 2010 22:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

look zasadnicze pytanie silnik gaśnie całkowicie czy tylko spadają obroty poniżej 500RPM?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
kret
*
*


Dołączył: May 20, 2009
Posty: 54
Skąd: Gorzów WLKp

PostWysłany: Czw Sty 21, 2010 19:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moim skromnym zdaniem to WMA ma rację po prostu masz za niską ustawioną temperaturę na przełączenie na gaz i za krótka zwłoka przełączania z benzyny na gaz . Ja to samo mam w swoim winim też na sekwencji mam ustawioną temperaturę 25 stopni i czas zwłoki 0 sekundy i jeżeli jest poniżej -10 stopni rano to też muszę postać chwilę i dopiero ruszyć bo potem za zimny gaz jest podawany do wtrysków i zamarza a jak jest cieplej to niema żadnego problemu .
_________________
Kret w Fordziku Windstarku  3.0 96r http://windstarmania.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Sty 21, 2010 19:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

napisalem juz chyba z trzy posty o tym,ze to wina temperatury. jak bylo cieplej na dworze problem nie istnial ,a teraz reduktor przymarza....wrrrrrrrrrrrr
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią Sty 22, 2010 12:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Darek nie stresuj się złość piękności szkodzi Laughing Laughing
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Sty 22, 2010 15:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mnie juz nie zaszkodzi Laughing
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
look001
*
*


Dołączył: May 23, 2009
Posty: 33
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Sty 24, 2010 13:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak, fura gaśnie, a nie tylko spadają obroty...pewnie macie rację, jak bede mógl,zmienie te parametry...u mechaniora od gazu...ale czy jak tego szybko nie zrobię, mogę spowodować jakieś starty....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Sty 24, 2010 13:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak,moze ci ktos zaparkowac w bagazniku Wink
a tak serio-do czasu regulacji przelczaj na lpg recznie,jak sie juz silnik bardziej rozgrzeje. gasniecie silnika miedzy innymi powoduje spadek cisnienia oleju w skrzyni przy zapietym biegu,co moze prowadzic do jej uszkodzenia.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Sty 24, 2010 14:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wracaj tam gdzie była montowana instalacja LPG i niech regulują, jeśli wcześniej przy przełączaniu było OK a teraz jest źle to całkiem możliwe że masz zasyfione wtryskiwacze gazu i stąd te objawy, Przerabiałem to ostatnio dwa razy w przeciągu miesiąca po zatankowaniu syfiastego gazu.
Spsób na czyszczenie wtryskiwaczy gazu pisałem w tym wątku http://www.asu.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=8443
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group