www.asu.pl :: Zobacz temat - Blokująca sie kierownica !
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Blokująca sie kierownica !

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elementy i akcesoria
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Gru 11, 2009 16:33    Temat postu: Blokująca sie kierownica ! Odpowiedz z cytatem

Panowie co to może być

Jak jest chłodniej to rano po odpaleniu silnika nie mogę kręcić kierownicą - przeważnie blokuje się przy próbie kręcenia w lewo. Co ciekawe w pewnym momencie jak chcę przekręcić to nagle puści i słychać takie "stuk".
Ubiegłej zimy miałem tak samo - po rozgrzaniu wszystko ustępuje i jest ok.
Acha... Przez całe lato wszystko było OK - problem występuje tylko przy niższych temperaturach.


Dodge Grand Caravan 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pią Gru 11, 2009 17:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kiedyś w omedze miałem to samo, ale nie wiem co było przyczyną bo zaraz po wykryciu usterki, sprzedałem ją. Omegę, nie usterkę Wink
Myślę, że może warto sprawdzić stan oleju w układzie wspomagania, ale to pewnie już zrobiłeś.
Ewentualnie można pomyśleć o wieku oleju.
Nic więcej nie przychodzi mi do głowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Gru 11, 2009 17:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Olej oczywiście wymieniony przy okazji wymiany ... silnika.
Co do stanu oleju to właśnie problem w tym że gdzieś ucieka baaaardzo powoli - kieliszek Laughing na 10 dnia ale jednak ucieka, może się układ przez to zapowietrza, ale czy przy tak małym ubytku ... ?
Zastanawiam się czy przyczyna może być wybite łożysko ma amortyzatorze (to u góry bo takowe mam "chrupiące").

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Nie Gru 13, 2009 11:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślę, że to może być przyczyną.Pamiętam rozmowę z kolegą mechanikiem i jego słowa jak mówił, że jak łożysko na amortyzatorze będzie zużyte, to kręcąc kierownicą będzie wyraźnie słychać "puk-puk-puk" i może się nawet blokować kierownica.
Tak na marginesie, to łożysko nosi nazwę "łożysko oporowe".
Ale jak wspomniałem wcześniej, praktycznych doświadczeń w tym temacie niestety nie miałem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elementy i akcesoria Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group