www.asu.pl :: Zobacz temat - KOdy błedow Chrysler Pacifica
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KOdy błedow Chrysler Pacifica

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Krisq3
*
*


Dołączył: Jul 11, 2007
Posty: 33
Skąd: Konin

PostWysłany: Pią Gru 11, 2009 2:14    Temat postu: KOdy błedow Chrysler Pacifica Odpowiedz z cytatem

Witam wyskakuje mi taki kod P0171 w Pacifice 3.5V6 2005r i nie bardzo wiem co oznacza...bede wdzieczny za jakies info. Aha dodam ze od niedawna jest zagazowany sekwencja Stag 300Plus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pią Gru 11, 2009 7:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kod ten oznacza ze jakies cylindry pierwszej polowy silnika sa zasilane za uboga mieszanka. '''''''''''''Od niedawna jest "zagazowany"? To dopiero poczatek problemow.....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Krisq3
*
*


Dołączył: Jul 11, 2007
Posty: 33
Skąd: Konin

PostWysłany: Pią Gru 11, 2009 23:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzieki za odpowiedz ale koniec mnie nie pocieszył.....Narazie juz naprawione a kontrolka sama zgasła.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sob Gru 12, 2009 14:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MarkSeven napisał:
Kod ten oznacza ze jakies cylindry pierwszej polowy silnika sa zasilane za uboga mieszanka. '''''''''''''Od niedawna jest "zagazowany"? To dopiero poczatek problemow.....


Skąd diagnoza że cylindry pierwszej połowy Question Myśle że na razie nie ma co się do przodu martwić ,taki błąd to standartowy objaw źle wyregulowanej instalacji gazowej ,zwłaszcza gdy na dodatek zatankuje się gorszej jakości gaz niż ten na którym była strojona instalka.
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Gru 12, 2009 14:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Diagnoza stad,ze tak podaje kod. Wykryl to oxygen sensor Bank 1.Czym bardziej nowsze (nowoczesniejsze) auto,tym wiecej jest czule na jakiekolwiek odchylki od idealnych warunkow zasilania paliwem.Dlatego bedzie czeste wyswietlanie roznych drobnych bledow . A jest ich wszystkich dla tego auta ok.4000.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sob Gru 12, 2009 14:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak tylko ta sonda jest na złączu obydwu kolektorów ,(przedniej i tylniej głowicy)przynajmiej w silniku 3.3 i 3.8 montowanych w voykach ,więc odczyty są z całego silnika.Bank 1 to sonda na kolektorze ,Bank 2 ta za katalizatorem.Z twoich wypowiedzi wynika że wiesz o czym mówisz ,więc mnie to zaciekawiło Very Happy dlaczego z pierwszej połowy
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Gru 12, 2009 15:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Opis dokladny kodu P0171 dla Pacifica 2005 podaje wyraznie ze cylindry bank 1 (tej polowy gdzie jest pierwszy cylinder) maja ubogie zasilanie.Nie znam dokladnie tego auta,bo jest za nowe - a ja juz nie robie w branzy 4 lata - ale wiem,ze jak jest jeden wspolny sensor to pokazuje z reguly inny kod.Ale w tym roczniku moze miec juz oddzielne sensory dla kazdej polowki(wymogi ekologii i ekonomii).Przy okazji to sprawdze dokladnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sob Gru 12, 2009 20:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do ekologii to gdzieś czytałem o pomyśle monitorowania każdego cylindra osobno,sześć garów ,sześć sond Wink
Z drugiej strony dziwne że w USA która nie podpisała limitu emisji CO2 tak dbają o ekologie Wink a dbają ,bo sam sie przekonałem mając Dodge Grand Caravan 3,8 z 96r gdy po wymianie świec nie założyłem kabla WN na świece i uruchomiłem silnik ,po 30 sekundach zaświeciła się kontrolka Check engine soon i pokazał sie błąd PO172 (bogata mieszanka) ,a w moim obecnym voyku z Grazu (czyli wersja europejska) niedawno kuna przegryzła dwa kable WN z przedniej głowicy i po przejechaniu 5 km Check się nie zapalił.Dla próby zdjołem potem wszystkie kable ze świec pierwszej głowicy i też się nie zapalił.
Wysnułem teorię spiskową że dla zmniejszenia kosztów reklamacji poprostu wyłączyli monitorowanie niektórych systemów w ECU.
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Gru 12, 2009 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dlatego na rynek inny niz USA auta sa konstruowane nieco inaczej,zgodnie z homologacja danego kraju.W Europie najostrzejsze normy emisyjne ma Szwajcaria,ale ta norma nie spelnia nawet polowy wymagan californijskich ktore to sa w tej chwili najostrzejsze w USA i chyba na swiecie ( w Californi obowiazuje inna,bardzo rygorystyczna norma niz w innych stanach).To wyobraz sobie jaka jest "norma" w Polsce.....Jako ciekawostke dodam,ze USA w konstrukcji silnikow i systemow emisyjnych przyjeto inna droge niz np. w Europie.Dlaczego benzyna jest tu tania? Dlatego ze jest najmniej oczyszczona z siarki.Najczystsza benzyna jest w Japonii,w Europie jest ciut mniej oczyszczona,a w USA najbrudniejsza i dlatego najtansza.Okazuje sie ze koncowe oczyszczenie benzyny jest bardzo drogie i lepiej tak skonstruowac auto aby ta duza zawartosc siarki nie przeszkadzala,a za to miec tanie paliwo.To jest dopiero sztuka- uzyskac tak niska emisje spalin przy tak brudnej benzynie!Dlatego te auta sa tak elektronicznie rozbudowane i wymagaja czestszej zmiany plynow eksploatacyjnych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sob Gru 12, 2009 22:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czyli jeśli chcemy mieć mniej problemów z świecacymi Checkami to kupujmy amerykańskie auta produkowane w Europie Laughing

Dodam jeszcze że mojego voyka kupiłem z zatartym wałem na wszystkich panewkach i z połową tloka w misce olejowej a i tak kontrolka od cisnienia oleju sie nie zaświeciła (check też nie) ,pomimo że czujnik i kontrolka była sprawna Wink a silnik palił i auto jechało ciągnąc za sobą hmurę dymu z oleju Very Happy
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie Gru 13, 2009 1:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A wracając do kontrolki ciśnienia oleju zrobiłem dziś małą próbę i odłączyłem wtyk z czujnika ciśnienia oleju kontrolka w ogóle się nie zaświeciła a według mnie powinna.
Sądziłem ,że jeszcze ma to blokadę zapłonu ,albo wyłączenie silnika.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Nie Gru 13, 2009 2:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czujnik cisnienia oleju dziala tak,ze gdy nie ma cisnienia to styki sa zwarte.Kiedy pojawia sie najmniejsze potrzebne cisnienie-powoduje to rozwieranie stykow i komputer dostaje sygnal z BCM i gasi lampke.Dlatego przy wyjetej wtyczce nic sie nie dzialo - ale tylko chwilowo, bo po niedlugim czasie lub po kilku uruchomieniach silnika zapali sie CHECK i pokaze kod P0520.Dla samego tylko problemu czujnika cisnienia jest 5 kodow.Dlatego jest ich wszystkich powyzej 4000,gdzies ok 5000 w zaleznosci od auta. W nowszych modelach jest bardziej rozbudowana samodiagnostyka,a w starszych ogranicza sie do ok.1000 kodow.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group