www.asu.pl :: Zobacz temat - Wskaźnik paliwa chrysler błędne wskazania
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wskaźnik paliwa chrysler błędne wskazania

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Lis 07, 2009 9:53    Temat postu: Wskaźnik paliwa chrysler błędne wskazania Odpowiedz z cytatem

Koledzy mam do was pytanie.
Czy zauważyliście w waszych brykach błędne wskazania wskaźnika paliwa jeżdżących na gazie i bez gazu.

chodzi o to czy wskaźnik benzyny w okolicach początkiem rezerwy a końcem tj. zbliżającego się do zera powoduje skakanie w tych okolicach ,że czasami wskazuje początek rezerw a chwilę później obniży się o kilka milimetrów lub nawet zaczyna wskazywać zero a po ponownym uruchomieniu silnika powraca wskazówka powyżej.

Opisane objawy występują u mnie.
Oczywiście ja sobie u siebie wszystko sprawdżiłem pod kątem elektryki i techniki.

Jeszcze jest jedna sugestia czy komputer odlicza benzynę spaloną i powoduje obniżenia wskaźnika w tym czasie jeżdżąc na gazie ale nie mam tego potwierdzone na 100%.

Dlatego każdy wasz opis będzie pomocny w rozwiązaniu problemu.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Sob Lis 07, 2009 23:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja mam dopkladnie to samo, np odpale autko i mam 1/4 a podjechaniu do tesciowej (oczywiscie jazda na lpg) pali mi sie rezerwa, juz sie przyzwyczailem, podono to ma jakies powiazanie z pompa paliwa , ale nigdy tego nie dociekalem
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Lis 08, 2009 9:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie od pewnego czasu jest jeszcze gorzej gdyz wskażnik opdał całkowicie i się nie podnosi. Jedynie co go podniosło to zatankowanie do pełna, wtedy się podniósł pokazał że zbiornik jest prawie pełny ale co dzień pokazywał coraz mniej chociaż non stop jezdze na LPG. Na ta chwile myśle że w zbiorniku mam około 3/8 paliwa. Co mnie mocno zastanawia to że zbiornik paliwa u mnie jest dośc mocno wklęśnięty i myśle że jedna z grodzi zbiornika wypięła się, dodatkowo kiedy miałem więcej paliwa w zbiorniku to podczas żywszego ruszenia wyczuwałem taki lekki stuk gdzieś w okolicy zbiornika i albo było to przemieszczające się paliwo w zbiorniku lub ta grodz uderzała o ścianki zbiornika.
Też mnie to wkurza bo wskażnik non stop teraz pokazuje u mnie 0 i kontrolka rezerwy non stop się świeci.
Mam pytanie do Was czy jak zdemontuje zbiornik paliwa i wymontuje pompe paliwa to będe miał możliwość przymocowania tej grodzi?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie Lis 08, 2009 11:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak wygląda płytka po ,której pracuje ślizg.

czujnik pracuje przy pełnym 55ohm a pustym 190ohm

http://img193.imageshack.us/img193/8567/p1060235.jpg






http://img217.imageshack.us/img217/8158/p1060181q.jpg


Może się jeszcze pojawią osoby co mają problem z czujnikiem
opisujcie szczegółowo bo to pomoże rozwiązać problem.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
BeniO
*
*


Dołączył: Nov 01, 2009
Posty: 18
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto Lis 10, 2009 22:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam dokładnie to samo. Pod koniec pustego baku wskazówka wariuje. Zależy jak stanie i jak mu się spodoba. Nigdy nie wiem ile mam paliwa. Zawsze muszę dolać trochę żeby być pewnym.

Po 2 proszę nie zapominać iż auto podczas rozruchu startuje na paliwie. Po 2 zanim silnik się rozgrzeje itp albo nie osiągniemy obrotów ( w zależności od gen. instalacji) nie przełączy na gaz. Inna sprawą jest to iż w niektórych typach instalacji nawet sekwencji nawet zwłaszcza przy mocniejszym "bucie" samochód może wraz z gazem pobierać paliwo!

Sam obecnie myślę nad dołożeniem do Voyka dodatkowego wskaźnika poziomu paliwa opartego o płytkę która podaje wysokość cieczy w zbiorniku.

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sro Lis 11, 2009 11:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Benio my doskonale wiemy że odpał naszych smoków następuje na Pb i że silnik pracuje na Pb do momentu osiągnięcia odpowiedniej temperatury plus obroty (zależnie jak to jest ustawione w komputerze instalacji LPG)

Moim zdaniem przy dobrze dobranej i wyregulowanej instalacji LPG nie powinno następować dobieranie Pb czy przełączanie na Pb podczas mocniejszego obciążenia.

Ja ostatnio po pewnych problemach z odpaleniem zimnego silnika (jak narazie nie wiem czym to było spowodowane) zatankowałem 15l Pb i wskażnik nawet nie drgnął i rezerwa dalej się śmieje do mnie co mnie bardzo wku.....
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sro Lis 11, 2009 12:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Od dłuższego czasu zastanawiałem się dlaczego czujnik z paliwa biegnie do BCM i doszedłem do wniosku dlatego ,że pływak nie ma amortyzatora drgań i jest to załatwione elektroniką ,działa na tej samej zasadzie co czujnik poziomu z gazu czyli po jakimś danym czasie ustala położenie wskazówki.

Jedynie pozostanie mi przemierzenie kazdej osobno ścieżki na płytce ewenntualnie prze lutuje ślizg może to poprawi bo innego wyjścia nie widzę.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
BeniO
*
*


Dołączył: Nov 01, 2009
Posty: 18
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sro Lis 11, 2009 12:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mówię tylko że nie którzy piszą że jeżdżą tylko na gazie. Często rzeczy oczywiste są nie do końca oczywiste.

Tu nie chodzi tylko o regulacje ale o jakość wykonania i oprogramowanie instalacji. Bardzo ważna jest temperatura wtrysków.
Co do przełączania zawór bezpieczeństwa musi być skierowany do tyłu nawet lekkie odchylenie powoduje przełączanie na benzyne przy mniejszej ilości gazu.

A wariowanie poziomu paliwa sądzę iż jest spowodowane błędnymi odczytami komputera. On na podstawie chwilowego zużycia przelicza na ile nam jeszcze starczy a skoro jedziemy na gazie wariuje. Tyle się do tej pory dowiedziałem. Miałem to samo w Renault Scenic. Jakieś modyfikacje komputera naprawily ten problem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sro Lis 11, 2009 12:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w moich poprzednich samochodach nie miałem takiego problemu ze wskaźnikiem paliwa.

U mnie zawór na butli stojąc za samochodem jest na godzinie 19tej.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sro Lis 11, 2009 13:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na forum tajemnicevoyagerow jeden kolega pisze tak:
"witam, ja miałem ten sam problem w swoim dodku, jechałem na gazie a znikała mi benzyna ( teoretycznie ) . Problem rozwiązałem następująco :
na allegro znalazłem przekaźnik odcinający pompę paliwa z opóźnieniem 20s ze względu że posiadam instalację sekwencyjnego wtrysku gazu - przełączenie na gaz następuje po kolei ( odłącza po kolei każdy wtryskiwacz benzynowy ) . Gdybym zastosował zwykły przekaźnik odcinający pompę - to byłby problem z przełączaniem , bo w chwili przejścia na gaz silnik by nierówno pracował , zapalała by się kontrolka check engine i mógłby gasnąć . Dodam , że rozcięcie pompy trzeba zrobić na kablu między bezpiecznikami a samą pompą bo nie występuje osobny bezpiecznik od pompy ( r. 1996 ) . Działa to tak , że po przejściu na gaz pompa pracuje ładując ciśnienie w cały układ a po 20s pompa przestaje pracować ( znika problem przepalającej się pompy ) . Zaletą takiego układu oprócz tego , że nie "znika paliwo" jest również to , że paliwo nie krąży w układzie przechodząc przez szynę wtryskową - czyli nie nagrzewa się i nie odparowuje . Mam taki układ u siebie już ponad rok i wszystko działa bez problemów"

Ciekaw jestem czy to faktycznie u nas zadziała? Bo jaki związek ma pracująca pompa do błędnych wskazań?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sro Lis 11, 2009 14:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja chcę właśnie zrobić to w podobny sposób bo robiąc poprzednie pomiary wskaźnika i czujnika zawsze po wyłączeniu stacyjki i ponownym zmieniało się położenie wskaźnika benzyny.

Skubana ta elektronika. Twisted Evil
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sro Lis 11, 2009 16:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to jak uda ci się coś zrobić w tym temacie to pisz.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sro Lis 11, 2009 17:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Prędko to może nie nastąpi bo mam tysiąc innych zajęć ,ale na pewno dam znać.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sro Lis 11, 2009 20:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak teraz musiałem kawałek podjechać i przełączyłem górna konsole na wskazania DTE i wpierw jak wystartowałem pokazywało 4km i po chwili kiedy już jechałem pokazywało 6km. Na pewno są jakieś powiązania z kompem że ten wskaźnik fiksuje.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
BeniO
*
*


Dołączył: Nov 01, 2009
Posty: 18
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sro Lis 11, 2009 20:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Więc jeśli kolego masz na 19stej to auto będzie Ci się samo przełączać na benzynę przy ostrym ruszaniu lub hamowaniu. W szczególności gdy masz mało gazu.

Co do przekaźnika i odcinania pompy to jestem kategorycznie PRZECIW !

Mogą być duże problemy zarówna z pompą jak i gazem i tego dowiedziałem się od zaufanego gazownika/mechanika. Tak jak mówiłem on na podstawie obecnego spalania przelicza czy zapalić rezerwę. Więc trzeba by na komputerze go odciąć aby nie liczył a pokazywał tylko wartość z pływaka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sro Lis 11, 2009 23:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

BeniO napisał:
Więc jeśli kolego masz na 19stej to auto będzie Ci się samo przełączać na benzynę przy ostrym ruszaniu lub hamowaniu. W szczególności gdy masz mało gazu.


Kolego piszesz żeby zawór był z tyłu, u mnie na 19tej czyli jest prawie z tyłu ale mniejsza o to, instalacje w tym Voyku mam założoną przeszło pół roku i nie mam żadnych z nią problemów i nie przełącza mi się na na Pb podczas ostrego ruszenia ani przy hamowaniu.
Byłem przy montażu i po zatankowaniu 5l gazu kiedy robiliśmy z Lukim (gazownik) ostrą próbną jazdę z laptopem nie występował żaden spadek mocy i instalacja wydalała nawet podczas wkręcenia silnika powyżej 4000RPM
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Lis 12, 2009 9:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>Co do przekaźnika i odcinania pompy to jestem kategorycznie >PRZECIW !

dlaczego????

>na allegro znalaz³em przeka¼nik odcinaj±cy pompê paliwa z >opó¼nieniem 20s ze wzglêdu ¿e posiadam instalacjê sekwencyjnego >wtrysku gazu

przy sekwencji i odcinaniu pompy jest jeden problem! jesli wstawisz przekaznik zwloczny to odetnie ci pompe po jakims czasie i bedzie OK, ale jesli by ci sie cos zaczelo dziac i centralka awaryjnie musialaby sie przelaczyc na PB to wtedy samochod ci zgasnie bo na listwie nie bedzie cisnienia. pozatym jednym mankamentem odcinanie pompy nic nie powoduje (oprocz oszczedzania pompy)
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Lis 12, 2009 18:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panike z padajacym pompami rozpoczeli ci z zydowskim podejsciem do zycia.
Zalozyl jeden z drugim instalacje gazowa i zapomnial o zbiorniku paliwa.
Jezdzi taki tylko na gazie,w baku paliwa co kot naplakal aby rano odpalil i zaraz na gaz,wiec sie nie dziwcie ze pompy padaja jak nie maja chlodzenia,ledwo smok zanurzony.
Przeciez przy normalnej eksploatacji(jezdzac tylko na PB)pompa bylaby prawie caly czas zanurzona w paliwie.
Wystarczy dbac aby w baku bylo ok. 1/3 paliwa i tylko uzupelniac stan a pompie nic sie nie stanie.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group