www.asu.pl :: Zobacz temat - ASB opóźnia przełączanie biegu/ów.
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ASB opóźnia przełączanie biegu/ów.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob Lis 07, 2009 17:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja dokładnie tak jak lutek34. zarówno w windstarze jak i w chryslerze kilka razy odpinałem akumulator i zadnej nauki skrzyni nie bylo, mimo to skrzynia pracuje jak najbardziej poprawnie
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob Lis 07, 2009 20:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no piszę powyżej że po 95 skrzynie były produkowane z pamięcią czyli niemożna zresetować poprzez rozłączenie akusia !
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jacekz
*
*


Dołączył: Dec 15, 2007
Posty: 326

PostWysłany: Nie Lis 08, 2009 20:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Można, błędy zapomina. To mówisz że przed 95 rokiem za każdym odłączeniem aku trzeba było się je...ć z jakimś uczeniem skrzyni? Jak dla mnie to masakra Mad
_________________
Windstar 3.0 '97 - ręka noga mózg na ścianie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie Lis 08, 2009 22:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no właśnie w tym problem że komputer skrzynie pamięta, a komputer główny można zresetować jak najbardziej, mowa o chryslerze i tak piszą amerykance a jak jest to nie wiem bo nie sprawdzałem, jak sie rozepnie na chwilę to pewnie pamięci nie zgubi, poza tym przed 95 nie wszystkie skrzynie miały oddzielne komputery.
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jacekz
*
*


Dołączył: Dec 15, 2007
Posty: 326

PostWysłany: Pon Lis 09, 2009 9:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W windstarze nie pamięta, miałem kłopot z ASB, zdjęcie klemy zapominał błąd, lampka OD nie mrugała.
_________________
Windstar 3.0 '97 - ręka noga mózg na ścianie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Pon Lis 09, 2009 9:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no i sie troche wyjasniło
poprzez staga premium zczytałem błedy i wyskoczyło coś takiego:
P00BE i P3CB8. i według serwisówki jest to coś z map sensorem i nieszczelnościami. niestety moja znajomość angielskiego mówi mi tylko tyle.
może ktoś mi pomoże:
BE P1290 CNG System Pressure Too High Compressed natural gas pressure sensor reading
3C P0106 Barometric Pressure Out Of Range MAP sensor has a baro reading below an
acceptable value.
MAP sensor input voltage out of an acceptable range detected during reading of barometric pressure at key-on.
B8 P1494 Leak Detect Pump Sw or
Mechanical Fault
Leak detection pump switch does not respond to
input.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Pon Lis 09, 2009 11:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

BE P1290 CNG System Pressure Too High Compressed natural gas pressure sensor reading
P1290CNG*cisnienie w systemie cng za wysokie skompresowany cisnienie naturalnego gazu odczytywane z sensora

3C P0106 Barometric Pressure Out Of Range MAP sensor has a baro reading below an
acceptable value.

MAP sensor input voltage out of an acceptable range detected during reading of barometric pressure at key-on.

Map senseor ma wejscie napiecia poza zakresem podcas zczytywanie cisnienia barometrycznefo w pozycji kluczyka on
B8 P1494 Leak Detect Pump Sw or
Mechanical Fault
Leak detection pump switch does not respond to
input.

Wyciek pompy sw lub mechaniczna usterka
wyciek z pomopy zmiana (wylaczenie) nie reaguje na wejscie

Cienkie tlumacznie ale moze cos pomoze
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Pon Lis 09, 2009 11:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzięki. tyle mniej więcej z tego zrozumiałem. kłopot w tym jak to zinterpretować.
moje problemy ze skrzynią wynikają prawdopodobnie z nieprawidłowego działania map sensora.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Pon Lis 09, 2009 20:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

trtoche poszukalem i tak
P 0106 jest to usterka czujnika podciśnienia według SAE
P 1290 1 to oznaczenie że usterka dotyczy producenta. 2 dotyczy ukladu paliwowego reszty niestety nie wiem, ale prawdopodobnie chodzi o to że samochód jeździ na gazie i nie ubywa paliwa w zbiorniku.
P 1494 1 j.w. 4 układ emisji spalin reszty nie wiem., ale moze chodzi o zawór egr. na poczatku miałem nie podłaczony później połatalem koszulka termokurczliwą. dzis założylem oryginalny weżyk. jutro sprawdzę jeszcze raz błedy.
kupiłem też map sensor używany i sprawdzę po wymianie.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Wto Lis 10, 2009 2:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

P1290 oznacza ze czujnik odczytuje za duze cisnienie w ukladzie zbiornika paliwa CNG , to taki gaz na ktorym jezdza niektore auta w USA. Ten kod nie dotyczy aut benzynowych, ale moze tez w niektorych przypadkach wyswietlac jak bedzie bardzo duze cisnienie w zbiorniku z benzyna. """""""""""""" P1494 oznacza dokladnie uszkodzenie wylacznika cisnieniowego albo mechaniczne uszkodzenie na pompie ktora wykrywa nieszczelnosci w ukladzie EVAP.Znajduje sie ona pod spodem auta. Dlatego zbiornik jest niewlasciwie odpowietrzany i stad moze ten kod o duzym cisnieniu . Zrob dokladny przeglad calego systemu napowietrzania zbiornika z benzyna. Nieodpowiednie dzialanie EVAP powoduje problemy z uruchomieniem zimnego silnika orza zakloca jego prace.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Wto Lis 10, 2009 9:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no i wymieniłem MAP sensor i jest jakby lepiej, ale przejechałem ze 2 kilometry i mam wrażenie że inaczej zmienia biegi
wymienię jeszcze zawor PVC od odmy i zobaczymy. po podłączeniu kompa i aplikacji staga w błędach pokazuje mi wielki znak zapytania. nie wiem czy to oznacza brak błędów czy nie moze ich odczytać. po poludniu napisze więcej.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Wto Lis 10, 2009 12:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pcmscan pokazał mi jeszcze tak:
P0108 - Czujnik ciśnienia absol.kolektora/ciśnienia atmosferycznego - wysoki sygnał wejściowy - podpowie mi ktoś co t może oznaczać

a stag pokazuje te same co dotychczas

17:40
no i nadal jest tak jaj do tej pory, czyli stuknięcie z 1-2 i lekkie przytrzymanie samochodu na 2-3-4. przy redukcjach to samo.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Wto Lis 10, 2009 23:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

szukam dalej i znalazłem że podciśnienie w kolektorze dolotowym na biegu jałowym powinno być (o ile dobrze przełożyłem jednostki) 45-72 kPa u mnie PCMSCAN pokazuje około 35kPa. ma ktoś wiedzę jakie podciśnienie jest u niego lub jakie powinno byc?

jeśli jest za niskie to wychodzi na to że mam gdzieś nieszczelnośc na dolocie.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sro Lis 11, 2009 0:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PCMSCAN nie pokazuje kodów skrzyni, wiec dalej nie wiesz czy coś nie tak z ASB
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Sro Lis 11, 2009 7:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na skaner skrzyni jestem umówiony na piątek. na razie muszę zlikwidować błąd p0106 i p0108. czyli za duże napięcie wyjściowe czyli za małe podciśnienie. map sensor razem z czujnikiem tps i pewnie kilkoma innymi ma wpływ na zachowanie skrzyni (chyba)
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Czw Lis 12, 2009 12:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zmierzyłem napięcie na map sensorze w drugim samochodzie i jest dokładnie takie samo ok1,3V. ciśnienie identyczne ok 35 kPa. więc tu chyba wszystko jest ok.
no nic czekam do jutra na skaner.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Pon Lis 16, 2009 17:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no więc tak
jestem po nauce (quick relearn razem z rozmiarem opon) w Garażu Szymona. i jest poprawa. indeksy wypełnienia się pozmienialy (cokolwiek to znaczy).
skrzynia przestala szarpac prędkościomierz pokazuje dokładnie to co gps.
do wymiany przednia poduszka silnika i jeszcze jest minimalne przytrzymanie podczas zmiany biegów, ale jest znacznie mniej odczuwalne. Po wymianie poduszki powinno byc ok.
dam zanc jak już ją wymienię.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
prosiak
*
*


Dołączył: Dec 02, 2007
Posty: 37
Skąd: Ĺ�widnik

PostWysłany: Pon Lis 16, 2009 19:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szymon się zna nz rzeczy jak mało kto. A tak z ciekawości to ile wykrwawiłeś
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Pon Lis 16, 2009 20:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie bardzo chciał to robić specjalnie, tylko przy okazji czegoś innego. nauka trwa jak twierdzi 3s. ale się uparłem, bo mnie już wkurzało to szarpanie. wziął 50 zł ale jeżdże do niego z 2 samochodami, więc moze dlatego tylko tyle.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Pią Lis 20, 2009 15:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no więc wymieniłem poduszke i samochód jeździ niemal idealnie. zmnienia biegi niezauważalnie, natomiast przy redukcji z 2 na 1 zostało leciutkie stuknięcie, ale jest niczym co było przed programowaniem skrzyni.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Pon Lis 23, 2009 16:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zauważyłem, że przyspieszając bardzo powoli z minimalnie naciśnietym gazem, gdy rosna obroty i następuje zmiana biegu (lub przełączenie na konwerter) to gdy obroty spadna samochód zaczyna przyspieszać szybciej niż jeszcze przed chwilą mimo nieruszania gazu. tak samo jest miedzy 2-3 jak i 3-4. ma ktoś koncepcje dlaczego tak sie dzieje?
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pon Lis 23, 2009 22:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No przecież masz przełożenie "R" czyli rakieta Wink
A tak poważnie, to nie mam w ogóle pojęcia.
Serdeczne dzięki za próbę dokładnego zgłębienia problemu.
Powodzenia, Piotrek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Pon Lis 23, 2009 22:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja nie zglebiam twojego, ja walcze ze swoim
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pon Gru 07, 2009 19:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Okazało się, że w moim jest mocno naderwana, czyli do wymiany, przednia poduszka silnika.Problem podobny jaki miał Zybel.
Na dzień dzisiejszy nie do kupienia, ani w ASU, ani w Amerykanach.
W tę środę tj. 09.12.2009 mam dzwonić do Rafała, bo może już dotrą do niego.
Po zakupie i wymianie, napiszę czy coś się zmieniło w pracy mojej ASB.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon Gru 07, 2009 21:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

naderwana poduszka jest skutkiem szarpania skrzyni, wątpię że zmieni coś na w jej zachowaniu.

W moim dalej tak samo jak było, dodatkowo słychać elektrozawory jak skrzypienie drzwi przez 2 -3 s. po czym następuje szarpnięcie i spada bieg. Sad nie mam czasu na serwis ale w nowym roku na pewno pojadę.
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Wto Gru 08, 2009 20:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może i tak, ale moja była do wymiany już 2 lata temu, czyli wtedy kiedy go kupiłem.
Guma poduszki była mocno zestarzała, sparciała. Czyli ząb czasu zrobił swoje.
Być może masz rację, ale w moim przypadku w pierwszej kolejności stawiam na starość gumy.Wygląda podobnie jak moja skóra, tak mniej więcej za jakieś 20 lat, a może i prędzej... Wink
Po jej wymianie opiszę czy zaszły jakieś zmiany, mam nadzieję, że na lepsze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto Gru 08, 2009 23:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie przeczę że będzie lepiej, na pewno mniej odczuwalne a to już coś
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob Lut 05, 2011 23:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no i mamy 2011 , jak tam z szarpaniem, ja jeszcze nic nie robiłem i dalej tak samo czyli już prawie 4 lata, teraz przez ostrą zimę trochę mi się pogarsza, jak zimny silnik to większe opóźnienie jak się nagrzeje mniej Shocked
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Nie Lut 20, 2011 21:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie też bez zmian. Poduszkę zmieniłem, ale objawy nie ustąpiły. Raczej, a to graniczy niemalże z pewnością, nie będę tego ruszał, bo nie wiem "gdzie łapy wsadzić".
Nauczyłem się jeździć z tą "usterką". Po prostu gazu dodaję jak wiem, że bieg jest już zapięty. Trochę to przeszkadza, bo powinno działać jak należy, ale... z powodu braku fachowców od ASB, mam niestety smutne wrażenie, że w całym kraju Confused ten stan rzeczy u3ma się.Stan "awarii", niestety.
Pilnuję okresowych wymian oleju ASB i mam nadzieję, że nic więcej w niej nie ulegnie awarii.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto Lut 22, 2011 22:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego co znalazlem to jedynie programowanie kompa skrzyni Skanerem DRB 3 moze pomóc. A najlepiej wgrac nowy soft. No ale to kosztuje i to nie malo. Podobno te piersze skrzynie mialy blad. I raczej male warsztaty nie mają tych skanerow.
Pozostaje ASO Mercedes- Chrysler a tam bez 500zl nie ma co wchodzic
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Sro Lut 23, 2011 10:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

"...Pozostaje ASO Mercedes- Chrysler a tam bez 500zl nie ma co wchodzić."

... i dlatego tam nie wejdę Wink

Na szczęście ta "usterka" Confused nie jest bardzo kłopotliwa i dalej będę jeździł z wyczuciem zapięcia biegu.
Pozdrawiam, Piotrek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group