www.asu.pl :: Zobacz temat - dlaczego gaśnie ?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

dlaczego gaśnie ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
prosiak
*
*


Dołączył: Dec 02, 2007
Posty: 37
Skąd: Ĺ�widnik

PostWysłany: Sro Paź 07, 2009 16:59    Temat postu: dlaczego gaśnie ? Odpowiedz z cytatem

Witam szanownych forumowiczów.
Chciałem zapytać jaka może być przyczyna gaśnięcia silnika zarówno na PB jak i LPG. Problem jest gdy podczas jazdy ze średnią (20-60km/h) prędkością zdejmę nogę z gazu. Wtedy obroty spadają do 400-500 i albo unormują się albo gaśnie. przy prędkości 80 i więcej obroty płynnie spadają i problem nie występuje. Silnika krokowego nigdy nie czyściłem ale czy przy LPG mógłby być on winny. Instalacja jest 2-giej generacji. Rano gdy silnik jest zimny to trochę obroty falują ale dopiero po przełączeniu skrzyni na OD no i oczywiście na PB.
Samochód to vojek '92 3.3
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sro Paź 07, 2009 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdz błędy z kluczykowania ,może coś więcej wyjdzie.
Możliwe iż jest zanieczyszczona przepustnica i zawór krokowy od wolnych obrotów.
Na P nie gaśnie jak dodasz gazu i puścisz na jalowe obroty ?
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Czw Paź 08, 2009 10:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W moim przypadku silnik potrafił gasnąć przy schodzeniu na wolne obroty, wtedy gdy był zabrudzony silnik krokowy.
Silnik gasł niezależnie od tego czy jechałem na PB czy na LPG.
Po wyczyszczeniu krokówki wszystko wróciło do normy.
Silnik również nie chciał pracować na wolnych obrotach, kiedy miałem padniętą sondę lambdę, tę przed katalizatorem.
Wtedy też nie chciał wkręcać się na obroty, ale dodatkowo o padniętej sondzie sygnalizował mnie "check".
Osobiście na twoim miejscu, zacząłbym od sprawdzenia silniczka krokowego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
prosiak
*
*


Dołączył: Dec 02, 2007
Posty: 37
Skąd: Ĺ�widnik

PostWysłany: Czw Paź 08, 2009 16:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

CHECK mi się nie świeci. Na P i N jest dobrze ale na gazie obroty spadają jakby trochę wolniej. Przeczyszczę silniczek i zobaczymy co dalej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group