www.asu.pl :: Zobacz temat - Zawór EGR Chrysler Voyager III 3.3
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zawór EGR Chrysler Voyager III 3.3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Szczota
*
*


Dołączył: Mar 29, 2007
Posty: 12

PostWysłany: Czw Wrz 10, 2009 20:02    Temat postu: Zawór EGR Chrysler Voyager III 3.3 Odpowiedz z cytatem

Witam

Podaję kod błędu
P0405,"Czujnik A recyrkulacji spalin - niski sygnał wejściowy"

Chrysler Voyager III 3.3 automat

Chrysler Voyager i elektryczny zawór EGR
Mam błąd 0405 oznacza że wysypał się zawór EGR
Pytanie
Można naprawić EGR lub wyczyścić auto jeździ na benzynie i LPG sekwencja .
Dodam że odczuwam usterkę przy przyśpieszaniu oraz przy wyższych obrotach na wysokim biegu auto traci moc.

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Czw Wrz 10, 2009 22:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kod 0405 nie dotyczy zaworu tylko czujnika (sensora). "circuit low" oznacza obwod sterujacy. Obwod wykonawczy czyli zawor okresla sie "circuit high". ;;;;;;Podaje dokladne tlumaczenie z servisu kodu 0405 :
    1.EGR sensor przewod sygnalu zwarty do masy lub przerwa. 2.EGR sensor nie dostaje napiecia referencyjnego 5V z komputera-zwarcie przewodu lub przerwa. 3.EGR sensor jest uszkodzony zewnetrznie lub wewnetrzna usterka sensora. 4. nie wyklucza sie usterki w komputerze. ;;;;;;;;;;;; Kod 0405 dotyczy sensora A. Dla sensora B jest kod 0407. O defekcie samego zaworu informuje kod 0406 dla A i 0408 dla B.
Podaj dokladnie jaki rocznik auta, dokladny model auta - sa rozne sensory i zawory. Moze znajde wartosci napiec do testu. Sprawdz wtyczki przewodow oraz cienki gumowy przewod z podcisnieniem. http://sd.autohausaz.com/autohausaz/image.jsp?title=EGR%20Valve%20Pos.%20Sensor&url=http%3A//img.eautopartscatalog.com/live/W01331611410DEL.JPG Taki sensor kosztuje ok.60-80 $ w ameryce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Szczota
*
*


Dołączył: Mar 29, 2007
Posty: 12

PostWysłany: Pią Wrz 11, 2009 11:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MarkSeven napisał:
Kod 0405 nie dotyczy zaworu tylko czujnika (sensora). "circuit low" oznacza obwod sterujacy. Obwod wykonawczy czyli zawor okresla sie "circuit high". ;;;;;;Podaje dokladne tlumaczenie z servisu kodu 0405 :
    1.EGR sensor przewod sygnalu zwarty do masy lub przerwa. 2.EGR sensor nie dostaje napiecia referencyjnego 5V z komputera-zwarcie przewodu lub przerwa. 3.EGR sensor jest uszkodzony zewnetrznie lub wewnetrzna usterka sensora. 4. nie wyklucza sie usterki w komputerze. ;;;;;;;;;;;; Kod 0405 dotyczy sensora A. Dla sensora B jest kod 0407. O defekcie samego zaworu informuje kod 0406 dla A i 0408 dla B.
Podaj dokladnie jaki rocznik auta, dokladny model auta - sa rozne sensory i zawory. Moze znajde wartosci napiec do testu. Sprawdz wtyczki przewodow oraz cienki gumowy przewod z podcisnieniem. http://sd.autohausaz.com/autohausaz/image.jsp?title=EGR%20Valve%20Pos.%20Sensor&url=http%3A//img.eautopartscatalog.com/live/W01331611410DEL.JPG Taki sensor kosztuje ok.60-80 $ w ameryce.


Podaję dane
Chrysler Voyager T&C 2005r. 3.3L
Po Twoim załączniku ze zdjęciem wynika, że mam coś takiego podobnego na górze kolektora plastikowego wydaje mi się że o to chodzi

Dodatkowo Proszę podaj linka do kodów usterek w j.polskim (mam tylko w eng.)ostatnio znalazłem ale nie zapisałem linka

Pozdrawiam Idea
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Wrz 12, 2009 6:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przykro mi,ale informacje servisowe do ktorych mam dostep sa w jezyku angielskim.:::::::::::::Wracajac do Twojej usterki: rocznik 2005 to juz auto nowej generacji i na voltomierz i wkretak niewiele da sie zrobic w elektronice . Wszystkie parametry silnika sa precyzyjnie monitorowane,a testy sa juz tylko na scaner servisowy. Okazuje sie ze aut o tym roczniku i silniku jest kilka odmian. I nie kazde ma EGR sensor.Zawor EGR jest wtedy sterowany na podstawie skladu informacji z wielu innych czujnikow.Wtedy obwod sygnalu z tych informacji jest juz w komputerze w srodku i kod 0405 dotyczy wlasnie tego obwodu.:::::::::::Jezeli twoje auto ma ten sensor i go znajdziesz to sprawdz dokladnie wtyczke,przewody i rurki gumowe.Wtyk ma trzy piny : 1-masa , 2- napiecie 5V , 3- sygnal wyjsciowy (nie wiem czy zwykly woltomierz go zmierzy.). Tylko uwazaj-bo bardzo podobny do niego jest MAP sensor ! Na wszelki wypadek sprawdz tez sterownik zaworu EGR (solenoid),jest przy zaworze razem z transducerem.Czy dochodzi tam napiecie z komputera podczas pracy silnika i czy on wogole ten zawor otwiera.Sprawdz wszystkie rurki gumowe ktore tam przychodza. Sprawdz czy dziala sam zawor podlaczajac do niego jakies podcisnienie. Niestety,nie powiem Ci jak sie go rozbiera i naprawia bo zawsze tylko wymienialem na nowy.:::::::::W servisie naprawialem ta usterke tak: podlaczylem auto do scanera.Wpisalem VIN.Na ekranie pokazalo mi jaki jest blad i gdzie sie w tym aucie znajduja wszystkie zaworki,sensorki itp.Po dokladnym przeskanowaniu wszystkiego te elementy ktore nie trzymaly parametrow lub byly watpliwe zostaly wymieniane.Jak trzeba bylo to i lacznie z komputerem PCM. Na podstawie podanych przez Ciebie objawow tracenia mocy nic nie moge zasugerowac,bo nie wiem jak sie zachowuja auta do ktorych wpieto instalacje LPG.:::::::: Tak wogole nalezalo by odczytac prace wszystkich czujnikow i obwodow za pomoca oprogramowanego komputera. Dodam jeszcze,ze kod 0405 jest kodem dla servisu i w poradnikach czy publikacjach dla uzytkownikow moze nie wystepowac w tabeli kodow. Wszystkich kodow OBD II jest ponad 1500. Jezeli bedziesz potrzebowal czasem przetlumaczyc jakis kod,chetnie Ci pomoge.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mrseven
*
*


Dołączył: Feb 24, 2008
Posty: 65
Skąd: KonstantynĂłw Ĺ�Ăłdzki

PostWysłany: Sob Wrz 12, 2009 20:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.
Ostatnio miałem do czynienia z tym zaworem EGR.W 2005 prawdopodobnie masz zawór zintegrowany z potencjometrem-znajduje się on po lewej stronie silnika i jest przykręcony do głowicy/okolice alternatora/ i stalową rurką połączony z kolektorem ssącym.Posiada 5-cio pinową wtyczkę 2 piny=sterowanie cewką,3=pomiar położenia zaworu za pomocą potencjometru.Pomogła wymiana na nowy-koszt zaworu w ASO 407zł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob Wrz 12, 2009 20:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam taki zaworek - został mi z silnika który zamontowałem w moim DODGE (rocznik 2001) dlatego nie pasował i zostawiłem stary, a ten z silnika z roku 2005 mi został
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Nie Wrz 13, 2009 4:09    Temat postu: Re: Zawór EGR Chrysler Voyager III 3.3 Odpowiedz z cytatem

Szczota napisał:
Witam

Podaję kod błędu
P0405,"Czujnik A recyrkulacji spalin - niski sygnał wejściowy"

Chrysler Voyager III 3.3 automat

Chrysler Voyager i elektryczny zawór EGR
Mam błąd 0405 oznacza że wysypał się zawór EGR
Pytanie
Można naprawić EGR lub wyczyścić auto jeździ na benzynie i LPG sekwencja .
Dodam że odczuwam usterkę przy przyśpieszaniu oraz przy wyższych obrotach na wysokim biegu auto traci moc.

Pozdrawiam
Jezeli masz juz ten nowy " zintegrowany " zawor to tylko wymiana na nowy. Tam juz sie nie da nic "naprawic" Tak wyglada: http://auto-parts.myride.com/auto-part/1269001-standard-motor-products-egr-valve-egv823 """""""""chciales cos majstrowac,myslalem ze masz jeszcze stary typ-tez byly montowane w niektorych autach 2005.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Szczota
*
*


Dołączył: Mar 29, 2007
Posty: 12

PostWysłany: Wto Wrz 15, 2009 16:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kod:
Jezeli masz juz ten nowy " zintegrowany " zawor to tylko wymiana na nowy. Tam juz sie nie da nic "naprawic" Tak wyglada: http://auto-parts.myride.com/auto-part/1269001-standard-motor-products-egr-valve-egv823 """""""""chciales cos majstrowac,myslalem ze masz jeszcze stary typ-tez byly montowane w niektorych autach 2005.


Zgadza się mam ten typ co na zdjęciu Cyberda podaj nr.tel. może się dogadamy

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto Wrz 15, 2009 19:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

885 85 00 85
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group