www.asu.pl :: Zobacz temat - Chryslero Fiat
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chryslero Fiat

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Off-topic
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Sob Lip 25, 2009 13:20    Temat postu: Chryslero Fiat Odpowiedz z cytatem

No i stało się, Fiat dostał zezwolenie na wykup Chryslera. Amerykanie dają dupy na całej linii, nie potrafią ratować swoich koncernów samochodowych.
Dla nas w przyszłości będzie to na plus, auta staną się bardziej niezawodne, nie ma co ukrywać, fiat mocno podniósł poprzeczkę. Druga strona medalu nie jest już taka fajna, na pewno autka się zmienią, będą mniej amerykańskie i dostępne wszędzie... czyli będzie trzeba szukać dla siebie prawdziwych amerykańskich wozów.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sob Lip 25, 2009 21:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie ma co kupować ,trzeba zadbać o swoje hamerykanskie Laughing Wink
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
artek69
*
*


Dołączył: Dec 17, 2007
Posty: 79
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie Lip 26, 2009 19:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czołem

W intencji fiato-CHRYSLERA nie wiem jak wy ale chciałbym widzieć minę znajomych w USA jak zadamy pytanie co to FIAT.z 90% odpowie jakaś federalna instytucja do badania "zieloności trawy" w przydomowych trawnikach a reszta "nowy środek" na zbijanie kalorii jakiś następny fatkillers. Na szczęście dla nas naród to odporny na wiedzę i zmiany w standarcie życia. Pomyśleć : grubaśna kobitka +reszta w fiacie 500,panda,stillo etc ?ja bym powiedział ZAMACH NA KONSTYTUCJE
: OGRANICZENIE SWOBÓD ............ w dosłownym słowa znaczeniu.Bądźmy dobrej myśli że następcy naszych marek chrysler- dodge -plymouth: zostaną w swojej niezmienionej formie.
_________________
Nie kończąca się opowieść:
2002 GV 3,3 PB/LPG Limited
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie Lip 26, 2009 19:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i co teraz będzie? Confused chrysler miał się z kumać z helmutami a wyszło ,że będzie z nuglami Wink
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ciech
*
*


Dołączył: Apr 17, 2005
Posty: 331
Skąd: Ciechocinek

PostWysłany: Nie Sie 02, 2009 21:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

" Polacy nauczą Chryslera, jak robić małe samochody
Mariusz Piotrowski 2009-07-15, ostatnia aktualizacja 2009-07-15 21:31:03.0

Amerykańscy inżynierowie z Chryslera od kilku tygodni przyjeżdżają do polskiej fabryki Fiata w Tychach, aby poznać tajniki produkcji małych samochodów i przeszczepić je na rynek w USA. Włosi stawiają polską fabrykę za wzór, nie tylko dla nowo narodzonego giganta motoryzacji, ale także dla całego koncernu Fiat - pisze "New York Times".


"Odkąd Fiat przejął w tym roku Chryslera, inżynierowie firmy z Detroit pielgrzymują do Polski, aby zobaczyć coś, czego na razie mogą tylko zazdrościć: fabrykę samochodów, która zatrudnia pracowników i na dodatek przynosi zyski" - czytamy w amerykańskim dzienniku.

Gazeta podkreśla zmianę w podejściu Amerykanów do włoskiej marki - dwie dekady temu Fiat próbował podbić rynek samochodowy w USA, jednak z powodu problemów z jakością i awaryjnością swoich aut stał się tematem niewybrednych żartów (skrót Fiat rozszyfrowywano np. jako "Fix It Again, Tony" - "napraw go jeszcze raz, Tony"). Na początku lat 80. Fiat w niesławie opuścił amerykański rynek. Jednak jak pisze "NYT", pod rządami Sergio Marchionne, który ster Fiata dzierży od pięciu lat, włoski koncern poprawił jakość, a dzięki takim fabrykom jak polski zakład w Tychach stał się jednym z liderów w produkcji małych, ekonomicznych samochodów.

Właśnie dlatego na Śląsk przybywają inżynierowie z Detroit, których zadaniem jest przeniesienie tych wzorców na amerykański rynek i rozpoczęcie masowej produkcji małych, oszczędniejszych pojazdów. Najmniejszy samochód produkowany przez Chryslera - Dodge Caliber - jest o jedną trzecią cięższy niż produkowany tylko w Tychach Fiat 500.

- Mamy szczęście, że jest kryzys. Wszyscy chcą teraz budować tylko małe samochody - mówi w "NYT" Zdzisław Arlet, dyrektor fabryki w Tychach.

Szefowie Fiata przyznają otwarcie, że chcą nie tylko przenieść część produkcji małych modeli aut do fabryk w USA, ale też nauczyć menedżerów z Chryslera, jak mają zachęcić Amerykanów do kupowania takich pojazdów.

Amerykanie podpatrują też w Polsce rozwiązania, które sprawiły, że fabryka w Tychach jest jedną z najbardziej efektywnych w Europie. Jak chwali się Arlet, nowy samochód zjeżdża z linii produkcyjnej co 55 sekund, podczas gdy 13 lat temu trwało to dwa razy dłużej. Tyska fabryka ceniona jest też za niezawodność - tylko 4 proc. zjeżdżających z linii produkcyjnej aut ma jakieś defekty, podczas gdy w 1996 r. było to ponad 20 proc. - W tej chwili Tychy są najlepszą fabryką Fiata, jeśli chodzi o jakość. Myślę, że Polska staje się punktem odniesienia dla całej naszej firmy, także we Włoszech - mówi Giuseppe Volpato, profesor ekonomii na Uniwersytecie w Wenecji, znawca branży samochodowej.

- Nie mogę się doczekać, kiedy Fiat 500 będzie produkowany w USA. Kiedy tak się stanie, będziemy mogli porównać ich samochód z tym produkowanym u nas - cytuje słowa Arleta "NYT".

Amerykański gigant motoryzacji wyszedł z bankructwa na początku czerwca, gdy 20 proc. udziałów w firmie w zamian za technologię i know-how zdecydował się przejąć Fiat.

• Próbowaliśmy skontaktować się z dyrektorem fabryki w Tychach. Niestety, jak poinformował nas Bogusław Cieślar, rzecznik prasowy Fiat Auto Poland, Zdzisław Arlet był przez cały dzień poza zakładem i nie był w stanie odpowiedzieć na nasze pytania.


Mariusz Piotrowski "

za http://gospodarka.gazeta.pl/firma/1,31560,6823206,Polacy_naucza_Chryslera__jak_robic_male_samochody.html
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 01r lpg , wersja europejska , startech
Chrysler Grand Voyager 3.3 LE 96r lpg , wersja eu , webasto - sprzedany 7.07.11r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Nie Sie 02, 2009 22:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Już widzę amerykańskiego tłuściocha kupującego Fiata500 Very Happy Wmieści się do niego hamburger, co najwyżej z opakowaniem, a tłuścioch będzie go pchać. Będzie ekonomicznie i zdrowo Very Happy
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
chevy71
*
*


Dołączył: Jan 03, 2009
Posty: 150
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon Sie 03, 2009 15:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hehe dokładnie, Very Happy Laughing też nie mogę jakoś sobie wyobrazić tej motoryzacyjnej metamorfozy...ale to tylko moja wyobrażnia Laughing Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Off-topic Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group