www.asu.pl :: Zobacz temat - CRD-Prosze o opinie
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

CRD-Prosze o opinie
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Pon Paź 12, 2009 7:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w europie 2.0 ma 200 koni w stanach 3,8 ma tyle koni

silniki niskoobrotowe malo pala i do tego sa nie do zajeb....

czesto konstrukcje typu v6 niskoobrotowe sa trwalsze od diesli ale to juz inna bajka
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Paź 12, 2009 8:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>bardzo malo stosuje sie tez 4-cylindrowcow jako ze naleza do najmniej >wywazonych

MarkSeven troche przesadziles! R4 jest bardzo dobrze wywazony! wiadomo ze nie jest to V12 ale rzedowa 4-ka ma bardzo dobrze dobrany rozklad mas wirujacych (najgorszy jest jednocylindrowiec). Inna zaleta R4 jest to ze pod wzgledem sumarycznych oporow tarcia w kazdym cylindrze na dana pojemnosc skokowa jest to optymalna ilosc cylindrow (czyli 4)...ale i tak nie ma to jak duuuza, wolnoobrotowa V-ka Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon Paź 12, 2009 11:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie !! autko a szczególnie amerykańskie nie kupuje się po to by się zwróciło, ale po to by nacieszyć oko pięknym kształtem, lub napawać się cichym pomrukiem V6-ki a jeszcze lepiej V8-ki, lub delektować się wygodą podróży w obszernym i komfortowym wnętrzu.
A jeszcze lepiej kiedy te cechy łączą się w jednym autku.

No ale przecież - de gustibus non disputandum est. Cool
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pon Paź 12, 2009 12:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No proszę pojawił się benek i wszystko wyjaśnił.Benek po prostu cię tu brakowało

Albo już nie mógł tego czytać. Wink
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pon Paź 12, 2009 14:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:
>bardzo malo stosuje sie tez 4-cylindrowcow jako ze naleza do najmniej >wywazonych

MarkSeven troche przesadziles! R4 jest bardzo dobrze wywazony! wiadomo ze nie jest to V12 ale rzedowa 4-ka ma bardzo dobrze dobrany rozklad mas wirujacych (najgorszy jest jednocylindrowiec). Inna zaleta R4 jest to ze pod wzgledem sumarycznych oporow tarcia w kazdym cylindrze na dana pojemnosc skokowa jest to optymalna ilosc cylindrow (czyli 4)...ale i tak nie ma to jak duuuza, wolnoobrotowa V-ka Smile
""Moze istotnie troche przesadzilem,ale nie lubie pracy R4!. Zreszta nie ja jeden. BENEK wyjasnia wszystko w tym temacie.Kolebka narodzin V8 to USA.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Wto Paź 13, 2009 11:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jedyna r4 ktora uwielbialem to lagunke 8 zaworowa tak ladnie szla od dolu i miala ladny pomruk

ale nadal jej duzo brakuje do v6 Smile
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
freex
*
*


Dołączył: Sep 14, 2008
Posty: 68

PostWysłany: Wto Gru 21, 2010 13:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja lubie r4 w sportowych motocyklach Smile
_________________

mercury villager 3.0 V6, bmw 540iT 4.0 V8 Manual Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Gru 21, 2010 20:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>a ja lubie r4 w sportowych motocyklach

polecam posluchac silnika hondy cbx1000 z poczatku lat 80`...co prawda nie wkreca sie na 12kobr ,ale 6 garnkow robi piekne brzmienie Wink
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Gru 22, 2010 0:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

R4 sa tak wywazone,ze od kilkunastu lat zaczeto dopiero stosowac walki wyrownowazajace ich prace.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
freex
*
*


Dołączył: Sep 14, 2008
Posty: 68

PostWysłany: Sro Gru 22, 2010 8:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

i zrobil sie duzy OT:

co do CBX1000....tam najwieksza robote robia wydechy i 6 gaznikow Smile

moj brat na poczatku kariery motocyklowej mial sportowa wersje suzuki bandit 400...krecil sie do 16,5k rpm...na sportowym wydechu vance&hines slychac go bylo powaznie z 10km.
_________________

mercury villager 3.0 V6, bmw 540iT 4.0 V8 Manual Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Gru 22, 2010 13:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
R4 sa tak wywazone,ze od kilkunastu lat zaczeto dopiero stosowac walki wyrownowazajace ich prace.


jedi wszystko mozna probowac maxymalnie ulepszyc - co niejest oczywiscie standardem! i nawet dzis tylko drobna czesc r4 ma walek (a i to przewanie jakies japonczyki czy inne diesle)
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody Wszystkie czasy w strefie
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group