www.asu.pl :: Zobacz temat - mikser czy rurki?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

mikser czy rurki?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
waldek
*
*


Dołączył: Apr 14, 2005
Posty: 15
Skąd: Sopot

PostWysłany: Pon Kwi 25, 2005 18:34    Temat postu: mikser czy rurki? Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich zagazowanych Smile
Od trzech dni Gazownik walczy z moja Lumina.Zalozylem nowa instalacje ,zamiast miksera ze swoich doswiadczen(gazownika) odradzono mi mikser i zalozono rurki.Auto nie zbiera sie,duzo pali,przy lekkim muskaniu pedalu gazu jeszcze jakos idzie i powoli sie rozpedza ,ale przy probie nieco szybszego ruszenia albo wyprzedzania auto sie mocno muli.
Gazownik ogranicza przeplyw powietrza przed filtrem poprzez dorabianie plastikowych kryz,wkladek azeby wywolac wieksze podcisnienie w rurkach.Reduktor mam podobno odpowiedni REG,ale nie podali mi mocy bo nie wiedza.Po wyslaniu maila z zapytaniem do dystrybutora A.MAX z Baiegostoku potraktowano mnie tak jak kolege w Elpigazie ,brak odpowiedzi.Uklad sterujacy nazywa sie BINGO M
Czy problem moze byc z powodu rurek?
czy ktos jezdzi na takim rozwiazaniu czy zadac zainstalowania miksera?
Jutro jade walczyc dalej
_________________
pozdrawiam

Waldek

LUMINA 3,1 90
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Pon Kwi 25, 2005 19:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Takie rurki też mogą pełnić role miksera ale:
1-końce ich miszą być ucięte pod pewnym kątem.
2-pod pewnym kątem wstawione do kanału powierrza
3-mieć odpowiedną średnice
- i pewnie coś jeszcze czego teraz nie pamiętam
Reasumując
Na pewno mikser jest prostrzy w montarzu i lepiej będzie spełniał swoje zadanie chociaż by dlatego że ,mam nadzieję, zaprojektował go ktoś kto wiedział co robi, a tacy wizjonerzy często robią na zasadzie "uda się lub nie spróbować warto" Niestety za swoje wizje każa nam płacić.
Nie pozwól mu zatykać dolotu powietrza. Robi to tylko dla tego że te jego rurki nie działają i chce wywołać w kolektorze ssacym podciśnienie mając nadzieję że zaczne zasysać sie gaz. Niestety to nie zadziała nigdy poprawnie.

Pozdrawiam Wojtek
Windstar LX 3,8/95 na gazie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Kwi 25, 2005 19:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

slyszalem o tych rurkach ale to trza umiec zrobic-cos co dziala w silniku 1,2 litra niekoniecznie bedzie dzialalo w silniku 3 litrowym.poczekajmy na opinie jarecka ktory jak widac na temacie zjadl zeby.moim skromnym zdaniem mikser jest konstrujcja bardziej zaawansowana,trwalsza i na moje techniczne oko bardziej sie wywiazuje z powierzonego mu zadania niz rurka...

darek
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
waldek
*
*


Dołączył: Apr 14, 2005
Posty: 15
Skąd: Sopot

PostWysłany: Pon Kwi 25, 2005 21:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tez mam podobne zdanie ze mikser jest konstrukcja lepsza.Gwoli wyjasnienia rurki nie sa konstrukcja tego gazownika ,ale sa fabryczne tzn. robione specjalnie do tego celu,kocowki maja specjalnie uformowane ale i tak nie przekonuja mnie za bardzo do siebie.Przeplyw powietrza dlawil rzeczywiscie w celu uzyskania wiekszego zasysania gazu lecz spodziewanego efektu nie osiagnal i stiwrdzi ze bardziej juz nie mozna dlawic ssania powietrza.Rurki dodatkowo ponawiercal zeby zwiekszyc otwory ,a auto jeszcze gorzej zaczelo jezdzic,jestem zrozpaczony.Jutro dalszy ciag walki z Lumina.
Odnosnie miksera to sa przeciwni montowaniu do tego silnika z powodu zlych doswidczen z inna lumina gdzie stopilily sie kable i obudowy wtryskiwaczy,podobno sie zapalilo.
Na gazie jezdze juz od kilku lat w Mercedesie i bardzo sobie chwale a tu taki problem z Lumina.
_________________
pozdrawiam

Waldek

LUMINA 3,1 90
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Kwi 26, 2005 10:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co ma mikser do wtryskiwaczy? ta rurka wchodzi w przewod powietrrza i tam rozpyla gaz czyli robi to co mikser tylko niejako od srodka a mikser podaje gaz po obwodzie. co tyu sie moze zapalic od miksera a od rurki nie-nie domyslam sie;)tez mam wtrysk wielopunktowy i mikserek sobie swietnie radzi.przewezenie musi byc zeby lepiej zassalo gaz ale nie takie ktore dlawi silnik! jakos nie widze tu jarecka-on ma doswiadczenie w tych sprawach najwieksze na forum wiec czekajmy na jego zdanie-mysle,ze bedzie rozstrzygajace:)
pozdrawiam!
darek
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
waldek
*
*


Dołączył: Apr 14, 2005
Posty: 15
Skąd: Sopot

PostWysłany: Wto Kwi 26, 2005 17:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i walczyli,walczyli i niewielka poprawa.Rurki rozpilowali,powiekszyli otwor dawkujacy gaz,zmienili kat wypuszczania gazu z rurki i sily mi opadly. Embarassed Poprosilem a moze kazalem zamowic mikser i poczekam.
ps.
samochodow tam robia dosc duzo,Luminy podobno tez robili i zawsze jezdzily,a moja nie chce.
_________________
pozdrawiam

Waldek

LUMINA 3,1 90
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Wto Kwi 26, 2005 18:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak sobie pomyślałem- a może to nie wina rurek??
Może bład znajduje się w innym miejscu??
elektronika, atturator, albo sam parownik??
Czasami trzeba wziąć oddech, odpuścić i spojżeć z dalsza
Powodzenia

Wojtek
Windstar LX 3,8/95 na gazie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Sro Kwi 27, 2005 8:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O boże kto wpada na pomysł wsadzenia rurek do auta o dużej pojemności szok bez obrazy ale trafiles na zeźbiazy ma byc mikser w stylu palnika lub dyfuzora takiego stozka ale to mniejsza o to mikser powoduje przedewszystkim nasycenie równomierne mieszanki paliwowo powietrznej i powinien byc jak najblizej przepustnicu osadzony co do srednicy to ja u siebie na srednice wewnetrzna przepustnicy 5,5cm wsadzilem mikser po wlasnym dorobieniu palnika na tokarce o srednicy wewnetrznej 4,7cm zawężyłem o jedyne 8mm dolot powietrza więcej jak dałem to własnie nie chcial chodzic a przy tej srednicy jest ideal na gazie i na benzynie autko przy rurkach sie zalewa gazem albo ma za uboga mieszanke wiec reasumujac na koniec powoduje to zniszczenia w silniku a jak ci mechanicy tak zmodyfikuja dolot jakimis kryzami to auto na benzynie tylko bedzie kichac a nie jeździc a na gazie żreć tyle ze benzyna wyda ci sie tansza auto z poprawnie pracujaca instalacja nie ma prawa cofnac gazu ani strzelic w kolektor ja jusz mam 1000km na gazie i jest ideał zmien szybko tych mechaników na lepszy model Smile Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Kwi 27, 2005 14:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no i takiej m/w odpowiedzi sie spodziewalem:) popieram w 100% mimo,ze moja wiedza o gazie nie dorownuje w najmniejszym stopniu wiedzy jarecka.ja tylko jestem uzytkownikiem z ponadrocznym stazem i pasjonatem techniki i motoryzacji jako takiej:)
pozdrawiam!
darek
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
waldek
*
*


Dołączył: Apr 14, 2005
Posty: 15
Skąd: Sopot

PostWysłany: Nie Maj 08, 2005 9:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

--------------------------------------------------------------------------------

Jestem wlasnie po wymianie rurek na sciagniety mikser Rybackiego.Zamontowac go w Luminie stanowi rzeczywiscie pewne wyzwanie,ale bez przesady.Zalozony i jezdzi nieco lepiej niz na wspomnianych rurkach lecz niestety mocy w porownaniu do benzyny znacznie mniej ,to jeszcze mozna przezyc,chociaz szkoda.Spalanie w jezdzie troche mieszanej trasa 80% miasto 20% 200km w ciagu 1-2 dni,wiec silnik wlasciwie caly czas cieply,zadnych dojazdow krotkich,rannych wynik 20 litrow /100 km:oops:
predkosc na trasie do 120 km,czy to za duzo?
W poniedzialek jade na ponowna regulacje,instalacja jest nowa.
Macie jakies sugestie,doswiadzczenia?
____________
_________________
pozdrawiam

Waldek

LUMINA 3,1 90
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Piotrek
*
*


Dołączył:
Posty: 124

PostWysłany: Nie Maj 08, 2005 10:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak znam zycie masz za mały parownik i napewno zle wyregulowana instalacja w kazdym razie powinienes sie miescic w 15l na 100km wq miescie i okolo 12-13. trasa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek
*
*


Dołączył: Apr 14, 2005
Posty: 15
Skąd: Sopot

PostWysłany: Nie Maj 08, 2005 20:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Parownik mam podobno wystarczajacy,jest to REG by OMVL R90/E code K901501 class 1/2A .Wg gazownikow obsluguje nawet 4-litrowki,regulacji bede napewno zadal dalej.Marze o takich wynikach jak podajesz.
_________________
pozdrawiam

Waldek

LUMINA 3,1 90
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie Maj 08, 2005 22:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie bardzo wydaje mi sie aby OMVL produkował reduktory do 4 litrówek to chyba według naszych fachowców z tego co wiem to tylko VIALLE,BRC,LOVATO posiada takie reduktory które sa żeczywiscie testowane na takie wydajności a reszta to tylko naklejki nakleja i certyfikaty popatrz w dokumentacje techniczną reduktora w każdym jest opisana maksymalna ilość Kw a nie zalezy to od pojemnosci auta tylko od Kw !! spalanie 20l to przesada jak będzie za mały to własnie taki jest objaw niestety że żre jak głupi gazu masz miec 20% wiecej niż benzyny i tego od gazowników wymagaj.Juz wkrótce u mnie bedzie mozna załozyc gaz wiec w razie co to zapraaszam od lipca Smile (załatwiam wsie pozwolenia) Sam na siebie bata krece piszac tu o wszystkim ale tak ma byc klient nasz pan i ma byc zadowolony Smile Pozdr.
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
waldek
*
*


Dołączył: Apr 14, 2005
Posty: 15
Skąd: Sopot

PostWysłany: Pon Maj 09, 2005 18:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gazownicy zapewniaja ze ten reduktor jest wystczajacy,jest to jakis trzykomorowy i jest gabarytowo rzeczywiscie wiekszy ale mocy nie umieja mi podac.Ja rowniez nie znalazlem nigdzie jego parametrow,na wyslanego maila do bialegostoku(dystrybutor)tez nie odpowiedzieli.Moze ktos zna moc tego reduktora,bede wdzieczny za pomoc.
_________________
pozdrawiam

Waldek

LUMINA 3,1 90
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cZyNo
*
*


Dołączył: Apr 12, 2005
Posty: 233

PostWysłany: Wto Maj 10, 2005 7:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powienien starczyć. Karta katalogowa jest tu: http://www.omvlgas.it/eng/pdf/OMVL_R89_R90_IT_GBbassa.pdf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
waldek
*
*


Dołączył: Apr 14, 2005
Posty: 15
Skąd: Sopot

PostWysłany: Wto Maj 10, 2005 22:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzieki za linka,taki reduktor wlasnie mam zamontowany.Homologacje mam oczywiscia.
_________________
pozdrawiam

Waldek

LUMINA 3,1 90
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Zdzicho
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 7
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Kwi 13, 2006 13:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy w jednym z poprzednich postów chodziło może o taki mikser:

http://www.mixery.pl/order.php?id_grupy=1&akc=1&indeks=300-055&id_model=56

czy może jest jakiś wybór? np. lepszy/droższy gorszy/tańszy a może droższy/gorszy Wink

pytam bo również mam rurki i wizyta u gazownika oraz moje ekperymenty doprowadziły do min. spalania 14,5 trasa przy ok. 100 km/h i tylko delikatnym przyspieszaniu, a to chyba nie jest rewelacja...
(jaki mam parownik - nie wiem, poza tym że lovato)
_________________
Lumina 3.1 '91 +gaz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
BRODA
*
*


Dołączył: Apr 04, 2006
Posty: 72

PostWysłany: Czw Kwi 13, 2006 20:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Jesli moge sie wtroncic to powiem tak z doswiadczenia.kiedys kupilem forda scorpio 2,9l coswortch z gazem.Auto jezdzilo na benzynie rewelacyjnie , po przelonczeniu na gaz tragedia.30 procent spadku mocy. Pierwsze co zrobilem wymiana rurek doprowadzajacych gaz[wieksza srednica].Druga sprawa to mikser stozkowy[byly rurki].Duza poprawa, ale jeszcze nie to.Trzecia sprawa to reduktor.Okazal sie za malo wydajny.Byl wlasnie jak tu podano R90\E.Za mala moc.Wlozylem 140kw,nie pamietam jakiej firmy.Po tym wszystkim auto dostalo niesamowitego wykopu.Praktycznie miedzy benzyna a gazem nie bylo roznicy .Jak montowalem instalacje w voyager 3.3l kladlem nacisk na te wszystkie sprawy i jest git.Na gazie idzie jak pszczolka.A wszystko to zawdzieczam koledze ktory wlasnie zjadl zeby na inst.gazowych duzych pojemnosci.POZDRO.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Pią Kwi 14, 2006 15:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kto mi powie jaki to jest reduktor

MODEL AT
67R-01 3165
Made in Italy

Neutral




---- updejt po przeszukiwanaich sieci -----

no i sie okazuje ze reduktorek jest do 140 HP Neutral co jak wiadomo przy silniczku 205 HP jest za malo Neutral


jak sadzicie jaki bedzie dobry reduktor z popranym zapasem mocy rozprezanego gazu ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group