www.asu.pl :: Zobacz temat - Rejestracja auta ciężarowego...
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rejestracja auta ciężarowego...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Off-topic
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
_jane_
*
*


Dołączył: Jul 24, 2007
Posty: 195
Skąd: Boleslawiec

PostWysłany: Sob Kwi 04, 2009 9:38    Temat postu: Rejestracja auta ciężarowego... Odpowiedz z cytatem

Witam!
W zeszłym tygodniu kupiłam Dodge'a i chciałabym go zarejestrować jako auto ciężarowe aby ominąć podatek. Tylko nie wiem, czy jest to możliwe jeżeli nie prowadzę działalności gospodarczej i czy wystarczy, że na przeglądzie stwierdzą, że może być to auto ciężarowe. Samochód narazie ma ważny przegląd i ubezpieczenie angielskie. Tam był zarejestrowany jako osobowy. Nie mam doświadczenia jeżeli chodzi o auta sprowadzane z Anglii. Auto kupiłam w Polsce od starego właściciela-Polaka mieszkającego w Anglii ale legitymującego się polskim dowodem osobistym. Czy w tym przypadku umowa musi być dwujęzyczna? Proszę, poradźcie coś, bo w urzędzie boję się zapytać Smile
_________________
Kiedyś: Eagle Vision 3,5 1994
Jeep Wrangler 4,2 1988
Jeep Wrangler 4,0 1998
Dodge Dakota 3,9 1998
Teraz: Pontiac Grand Prix LJ 4,9 1978
Poza tym niezniszczalny Mercedes 190D i fajny Nissan Sunny Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Kwi 04, 2009 19:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem