www.asu.pl :: Zobacz temat - Windstar 3.8 '95 problem z obrotami; auto jest mułowate
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Windstar 3.8 '95 problem z obrotami; auto jest mułowate

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Majkelloo
*
*


Dołączył: Mar 26, 2009
Posty: 2

PostWysłany: Czw Mar 26, 2009 0:12    Temat postu: Windstar 3.8 '95 problem z obrotami; auto jest mułowate Odpowiedz z cytatem

Witam szanownych forumowiczów. Mam winniego 3.8 r95. Do rzeczy: mój aktualny problem polega na tym że gdy auto jest na biegu P obroty znajdują się poniżej 1000 (benzyna). Gdy wdepnę pedał dochodzą to 2,5 tys i następuje odcięcie. Gdy przełączę na R obroty spadają jeszcze niżej - około 500 a silnik zaczyna się dławic. Nie jeździłem nim dosyć długo, ponieważ mam drugie auto którym obecnie podróżuje ale mój tata mówił ze podczas jazdy obroty nie wchodzą powyżej 3 tys przy każdej zmianie biegów. Ogólnie auto jest bardzo mułowate.. Sad
Podejrzewam ze może to być cewka zapłonowa jednak nie jestem co do tego pewien (nie obcuje z tym autem na tyle długo:P). Widziałem na forum podobne tematy jednak nigdzie nie doczytałem co może być przyczyną. Bardzo proszę o pomoc, potrzebuje tego samochodu do pracy.

Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kulawyns
*
*


Dołączył: Dec 04, 2008
Posty: 68
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Czw Mar 26, 2009 13:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja bym obstawiał na zatkany lub zatykający się katalizator Smile Właśnie będę bebechy wywalał bo mi dzwoni jeden katalizator (rozsypał się) a podobny obiaw miałem w Scorupie tyle ze tak zatkało wydech ze gaz do dechy a on nie więcej niż 10kmh nie jechał!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Majkelloo
*
*


Dołączył: Mar 26, 2009
Posty: 2

PostWysłany: Czw Mar 26, 2009 17:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmm.. To jest coś jakby samochód nie chodził na wszystkich garach. Istnieje może jakiś sposób żeby sprawdzić czy cewka jest sprawna? I czy te objawy mogą wskazywać na zużycie przewodów zapłonowych i/lub świec?

@kulawyns
dzięki za podpowiedz jednak sadze ze wina leży bardziej po stronie zapłonu ew jakieś lewe powietrze jednak mogę się mylić bo szczerze mówiąc jestem w tych sprawach laikiem Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Czw Mar 26, 2009 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja obstawiam wtyczke albo czujnik polozenia przepustnicy....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group