www.asu.pl :: Zobacz temat - Elpigaz, wypadanie zapłonów, sonda lambda - walka, walka...
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Elpigaz, wypadanie zapłonów, sonda lambda - walka, walka...
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Nie Paź 25, 2009 21:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za podpowiedzi, ale ... właśnie zastanawiam się też nad "Standard Plus" do kupienia w amerykany.pl za 150zł.
Sentech-ów do mojego silnika i rocznika, nigdzie nie namierzyłem, ale patrząc na powyższe, to może i dobrze.
Jutro chcę złożyć zamówienie, tak żeby na niedzielę /01.11.2009/ mieć auto sprawne, przynajmniej pod tym kątem.
Polecacie te "Standardy Plus" Question
Głowy nikomu nie urwę jeśli się nie sprawdzą Wink , a przynajmniej... będziemy mieli nowe Question doświadczenie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Nie Paź 25, 2009 21:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam takie w swoim,i jestem zadowolony z jakości (za przyzwoitą cenę Very Happy )zrobiłem zaraz po zakupie test ,w nocy spryskałem je wodą ,i pod maską ciemność Very Happy ,zrobiłem na nich około 10 000 i jak na razie są ok.
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Nie Paź 25, 2009 21:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wmarek, czy ta "przyzwoita cena to taka jak napisałem wyżej, czy może ta którą napisałem jest "przyzwoita inaczej"
Jeśli może masz namiary na jeszcze lepszą cenę to podaj tu na forum lub na priv.
Serdeczne dzięki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Paź 25, 2009 21:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja kupowalem standardy na asu. jezdza juz z 25 tys i sa super. wczesniej mialem moroso i sie rozlecialy po kilku tys km.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Nie Paź 25, 2009 21:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

On napisał:
wmarek, czy ta "przyzwoita cena to taka jak napisałem wyżej, czy może ta którą napisałem jest "przyzwoita inaczej"
Jeśli może masz namiary na jeszcze lepszą cenę to podaj tu na forum lub na priv.
Serdeczne dzięki.


Ja kupowałem za 157 zł ,a za Moparowskie chcieli 350,a w jakości nie widzę różnicy,więc po co przepłacać Very Happy .Moje są dokładnie takie jak na zdjęciu na tej aukcji,ale cena nie ta Wink
http://www.allegro.pl/item790651576_chrysler_voyager_przewody_zaplonowe_3_3_3_8_96_00.html
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Nie Paź 25, 2009 21:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki Very Happy
Jutro zamawiam "Standard Plus" z ... j.w.yyy tzn z amerykany.pl bo ten link co podałeś, to faktycznie porażka cenowa.


Ostatnio zmieniony przez On dnia Czw Lis 05, 2009 20:48, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Wto Paź 27, 2009 14:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przewody wymienione.Te "Standard Plus" na sam wygląd dają duuużo lepsze wrażenie od "Sentechów".
Mam nadzieję, że tym razem trochę dłużej na nich pośmigam.
Po wymianie przewodów WN, moja ASB też zaczęła lepiej pracować, tzn nie szarpie tak jak przed wymianą przewodów, a i silnik nabrał ogłady swojej pracy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Czw Lis 05, 2009 20:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad No i kicha.
Od wczoraj 2 przewody z przedniej głowicy i jeden Question /bo więcej z góry nie widać/ z tylnej mają przebicie.
Iskra skacze wyraźnie na przewodach...
Co może być do cholery jasnej, przyczyną tych wyładowań Wink na przewodach, a nie w komorze spalania Question
Powróciły przebicia to i powróciło też szarpanie ASB.
Przewody nowiutkie "Standard Plus', przejechałem na nich, może 500km max.
Na świecach "platynkach" z ASU przejechane ok 18tys. km.
Na "Sentechach" przejechałem ok 18tys.km i też było przebicie wraz z piorunami, a na tych j.w. Confused Crying or Very sad
Może macie jakieś pomysły skąd ta usterka? czy jednak należy reklamować przewody Question
Oczywiście pokazał się błąd "43" bo cóż innego może się wyświetlić ?
Ręce "mnie opadli" Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Lis 05, 2009 21:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

świece oczywiście masz do tego silnika?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Lis 05, 2009 21:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moze cewka trafiona??
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Lis 06, 2009 9:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a probowales zmniejszyc przerwe na swiecach?
wraz ze wzrostem temperatury i cisnienia iskra ma "coraz trudniej" przeskoczyc pomiedzy elektrodami i "szuka" sobie latwiejszego miejsca - czyli gdzies na przewodzie WN. moze tu lezy twoj problem z padajacymi przewodami?
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pią Lis 06, 2009 20:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki wszystkim.
Świece kupione w ASU do tego silnika.
Przy cewce jest ok, tam nie błyska.
Jutro sprawdzę przerwę na świecach i myślę, że to może być to.
Po zamontowaniu świec przerwy nie ruszałem, ale jutro zerknę jak to wygląda i oczywiście nie omieszkam poinformować o efektach.
A po efektach go poznacie... Wink
A tak na marginesie, to przerwa na świecach powinna wynosić... Question Wink
Zaraz będę szukał dalej na forum Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Lis 06, 2009 23:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jeśli masz kupione świece do tego silnika to świeca ma fabrycznie ustawioną przerwe i nie powinno się jej zmieniać.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Sob Lis 07, 2009 11:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to masz babo placek Confused
Wygląda na to, że dalej jestem w polu z moimi wyładowaniami Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Lis 07, 2009 15:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>je¶li masz kupione ¶wiece do tego silnika to ¶wieca ma fabrycznie >ustawion± przerwe i nie powinno siê jej zmieniaæ.

no nie koniecznie masz racje! jeden model swiecy jest produkowany do wielu modeli samochod roznych producentowi raczej malo prawdopodobne by wszystcy mieli jednakowa przerwe Smile pozatym na gazie dobrze jest zmniejszyc troche przerwe (np o 0,2mm).
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Lis 07, 2009 16:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:
>je¶li masz kupione ¶wiece do tego silnika to ¶wieca ma fabrycznie >ustawion± przerwe i nie powinno siê jej zmieniaæ.

no nie koniecznie masz racje! jeden model swiecy jest produkowany do wielu modeli samochod roznych producentowi raczej malo prawdopodobne by wszystcy mieli jednakowa przerwe Smile pozatym na gazie dobrze jest zmniejszyc troche przerwe (np o 0,2mm).


Marcys a ja się nie zgodzę z tobą dla przykładu podam że wszystkie świecie według katalogu rockauto do silnika 3.8 maja ustawioną szczelinę 0.050"(1.27mm) a manual podaje że szczelina przy nowych świecach powinna wynośić 0.048"-0.053" czyli wszystkie świece oferowane do tego silnika są idealnie w środku podanych wymiarów.
I jeszcze inna sprawa w USA ludzie nie lubia kombinować, dlatego jest tyle setek modeli świeć żeby świeca o danym symbolu pasowała do tego silnika bez ustawiania szczeliny. To już nie polska gdzie było dwa modele świecy Iskra i przed montażem należało na niej ustawić odpowiednia szczelinę żeby silnik prawidłowo pracował.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pon Lis 16, 2009 18:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przerwę na świecach zmniejszyłem, tak na oko /nie mam szczelinomierza/ i dalej są leciutkie pioruny Twisted Evil Czyli bez zmian.
Gdzieś rzucił mi się tekst, że takie przebicie na przewodach WN może być powiązane ze słabą masą między silnikiem, a kabiną /czy jakoś tak Confused /
Może ktoś miał taki problem i w ten właśnie sposób, tzn poprawiając /ciemną/ masę, usunął usterkę.
Co sądzicie o tym pomyśle z masą?
Dzisiaj na przednie przewody WN założyłem taką rurkę /wąż Peszla/ który jest wzdłuż swojej średnicy przecięty i tam gdzie jest założony wąż, przebić nie ma, a przynajmniej ich nie widać.
Za to przebicia pokazały się na "fajkach", kolankach które nasuwa się na cewkę. To od przednich przewodów.
Natomiast od tylnych iskra skacze po przewodach, a z jednego przewodu nawet iskra skacze do wspornika alternatora Confused
Czasem świeci błąd "43" i ASB zaczyna szarpać, a czasem check gaśnie i ASB zaczyna pracować poprawnie.
Kiedy jeden dzień było cieplutko i słonecznie to check zgasł /z pewnością nie było przebić/ i ASB pracowała jak nowa.
Moim teraźniejszym problemem są oczywiście wyładowania, bynajmniej nie atmosferyczne Wink
I tu w tym jednym, jedynym przypadku jest wyższość dizli...tam nie ma przebić...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pon Lis 16, 2009 20:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po przeglądnięciu forum i google wychodzi na to, że może mam padnięte świece mimo małego stosunkowo przebiegu, ok 18.500km.
Jutro pojeżdżę i popytam zaprzyjaźnionego gazownika i mechanika.
Spróbuję coś podmienić i zobaczę na efekty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pon Lis 23, 2009 22:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po długich poszukiwaniach zdecydowałem się na ponowny zakup przewodów WN, ale tym razem firmy NGK/NTK.
Mam już dość błyskających przewodów, przecież do choinki zostało jeszcze trochę czasu.
Przewody NGK/NTK znalazłem na www.peze.pl za 160 złociszków.
Mają tam też trochę innych części do naszych samochodzików.
Z pewnością warto tam zaglądnąć, bo i ceny mają chyba "przyjazne" człowiekowi.
Przewody które chciałem zamówić w mojej hurtowni, a ta hurtownia handluje podzespołami NGK/NTK niby u nich nie występowały, a na "PEZE" występują...
Przewody "Standardy Plus" po demontażu odsyłam do reklamacji, niestety na wymianę....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pon Gru 07, 2009 20:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przewody zamontowane. NGK/NTK z voyka do 1995roku i pasują.
Jedynie na pierwszy cylinder /pierwszy od lewej strony patrząc na przód samochodu Wink / jest "na styk".
A, że jest ich tam o jeden więcej Shocked czyli siedem, to "kolanko" i "fajeczkę" zainstalowałem ze starych przewodów i teraz długość jest ok.
Ale... na pierwszym cylindrze niestety delikatnie iskrzy.
Niezależnie, czy założę przewód ten trochę za krótki, czy ten "samoróbka' to i tak iskrzy...
Ręce mi już opadają z tym iskrzeniem.
Jeszcze zostałaby cewka do wymiany, ale tym sposobem, to ja mogę sobie cały samochód wymienić Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Czw Gru 10, 2009 20:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uparty ten twój potwór Wink
Zdziwiłeś mnie tym że standarty mają przebicia,ja jestem bardzo zadowolony z moich Very Happy ,nawet przed chwilą byłem im zrobić test Laughing spryskałem je woda z mydłem i zero przebicia Very Happy Próbowałeś już z umasowieniem silnika (czyli podciągnięciem kabla z minusa akumlatora do bezpośrednio do korpusu silnika lub zmianę świecy na nową na iskrzącym przewodzie.Cudów nie ma coś musi w tym być Wink
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Czw Gru 10, 2009 21:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Właśnie Exclamation jeszcze nie próbowałem "sztuczki z ciemną masą" Wink
Jutro lub pojutrze w wolnej chwilce skorzystam z Twojego przepisu "na masę' Wink
Świecę przełożę z cylindra obok... i, że ja na to nie wpadłem Confused
Dzięki za podpowiedź.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Gru 10, 2009 21:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmm ,a po co to mydlo? sprawdzales czy przepuszczaja ?Smile
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Czw Gru 10, 2009 22:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
hmm ,a po co to mydlo? sprawdzales czy przepuszczaja ?Smile

Laughing Laughing Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pią Gru 11, 2009 20:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
hmm ,a po co to mydlo? sprawdzales czy przepuszczaja ?Smile


Nie Laughing polane z mydłem odcinają powietrze iskrze, która się dusi w kablu i chętniej wyskakuje strzelając piorunem Laughing Laughing Laughing
Nie zastanawiałem się dlaczego ,ale kable dostają większego przebicia ,niż samą wodą Wink Może wpływ faz księżyca albo cóś
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Wto Sty 12, 2010 17:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i już przebijają wszystkie przewody WN z "NTK".
Dziś spryskałem te z przedniej głowicy /chili 3 sztuki/ silikonem w sprayu i wieczorem, kiedy się ściemni... zobaczę efekt świecenia czy nie ? Wink
Masę sprawdziłem i jest ok. ale dla pewności połączyłem nową masę "silnik-aku" i dalej bez zmian, dalej "świeciło".
Dziś kolega podpowiedział mi, że jeśli silnik ma słabą masę, to klema "-" będzie gorąca, tzn. znacznie cieplejsza od klemy "+".
U mnie ten wariant nie występował.
Poczekam na efekt "śprajowania" i dam znać czy coś drgnęło w temacie Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pią Sty 15, 2010 13:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niestety, dalej iskrzy Evil or Very Mad fakt, że tylko na jednym przewodzie przedniej głowicy, ale k...a iskrzy Evil or Very Mad
Dziś podmienię ten jeden, iskrzący przewód na kolejny i zobaczymy, ale cudów nie spodziewam się.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sob Sty 16, 2010 9:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z zamianą świecy próbowałeś Wink
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Nie Sty 17, 2010 15:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z zamianą świecy nie, ale założyłem kolejny "wypsikany" silikonem przewód i już nie iskrzy.
Teraz zostaje jeszcze tylna głowica... i już się boję i to tylko ze względu na brak dobrej dostępności do kanału.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Pią Mar 05, 2010 19:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Wczoraj wieczorem na ciemnym parkingu otworzyłem maskę i widzę skaczące iskry przy samych fajkach na samym dole. dziś zdjąlem te metalowe oslony z fajek i nadal świeci ale jakby tak jakby izolator na świecy. rozjarzały się takim bladym swietlowkowym swiatlem. czy to jest normalny objaw?

silnik pracuje rowno zadnych szarpnieć itp.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Mar 06, 2010 9:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nienormalny,powinno byc ciemno jak w przyslowiowej d....... Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Sob Mar 06, 2010 17:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie zmiana przewodów, świec, "silikonowanie": przewodów WN nic nie daje, dalej iskrzy.
Iskrzy też jak u kolegi Zybel, przy świecach, tyle, że u mnie wyraźnie czuć w pracy silnika te przebicia.
Pozdrawiam i powodzenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Sob Mar 06, 2010 22:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale po zdjęciu tych metalowych osłon nie widać żeby iskry przeskakiwaly. wygląda to tak jakby swiece byly z mlecznego szkła i przepuszczały swiatlo iskry lub zapłonu.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Sro Maj 05, 2010 11:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

On napisał:
U mnie zmiana przewodów, świec, "silikonowanie": przewodów WN nic nie daje, dalej iskrzy.
Iskrzy też jak u kolegi Zybel, przy świecach, tyle, że u mnie wyraźnie czuć w pracy silnika te przebicia.
Pozdrawiam i powodzenia.


Ja mam podobny problem z iskrzeniem - tylko patrząc co ty zmieniłeś w aucie - to odechciewa mi się roboty.
A jak sytuacja teraz coś zrobiłeś z tym iskrzeniem?
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pią Maj 07, 2010 16:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na razie nie pisałem, bo temat stoi w miejscu, ale... idą chyba dobre czasy.
Przez przypadek zobaczyłem, że przewód zasilający pierwszy wtryskiwacz PB/LPG /choć pokazywał to błąd P0351, to nie umiałem go prawidłowo rozszyfrować/ ma niewłaściwe zasilanie w energię elektryczną.
W miejscu gdzie wpinali się gazownicy z instalacją LPG przewody elektryczne albo się złamały, albo zaśniedziały.
Rozłączyłem wszystkie przewody zasilające tylne wtryskiwacze, zrobiłem nowe połączenie przy pomocy lutownicy, zaizolowałem te przewody i już nie ma wypadania zapłonu na pierwszy cylinder /błąd P0351/.

Pozostało mi jeszcze usunięcie P0350 i ... nie pamiętam, ale chodzi o błędy "przypadkowe i wielokrotne wypadanie zapłonów".
Powodem tychże, jest wadliwe działanie wtryskiwaczy LPG, tak myślę.
Są poprostu pozacierane i w tej chwili jestem na etapie jego rozwiązywania.
Patrz tu:

http://asu.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=8913

Kiedy jeżdżę na PB, a zrobiłem około 1tys.km tylko na PB było ok.
Kiedy przełączam się na LPG, to po około 20 km wyskakują błędy, a silnik w momencie przejścia na LPG od razu szarpie.

Stąd właśnie wniosek, że te przebicia, a co za tym idzie, wypadanie zapłonów bierze się właśnie stąd, ze źle pracujących wtrysków LPG.

Czy tak jest, czas pokaże, a jak zrobię te wtryski /link wyżej/ to oczywiście wrzucę czy coś to pomogło.

Tu fotka, gdzie przypadkowo zlokalizowałem przerwę w instalce.Poruszyłem przewodami i silnik zaczął wariować, dostał wysokich obrotów, a kiedy je ponownie ruszyłem to zgasł.
Zrobiłem trzy takie próby i za każdym razem problem się pojawiał.
Zrobiłem tak jak wyżej opisałem i teraz mogę się wieszać na tej wiązce, a silnik dalej pracuje "prawidłowo"
Na fotce widać kostkę i nową izolację, to tam była przerwa w dostawie prądu Wink

http://yfrog.com/iyobraz460j

Pozdrawiam, Piotrek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pon Maj 17, 2010 11:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Problem wypadających zapłonów w końcu zakończony Very Happy Very Happy Very Happy

Powodem wypadania zapłonów było tak jak wyżej napisałem.

1.Brak w dostawie prądu Wink do wtryskiwaczy na pierwszym cylindrze.
2.Niewłaściwa, a właściwie brak jakiejkolwiek pracy wtryskiwaczy LPG.

Po demontażu wtrysków LPG, sprawdziłem skok tłoczka wtrysków i na pierwszej listwie /3 wtryski/ tłoki w ogóle nie pracowały.
Na drugiej listwie skok tłoczka wynosił:

1 wtrysk=0,2

2 wtrysk=1,20

3 wtrysk=0,2

Przy takiej "pracy" wtrysków, chyba nie ma żadnej możliwości żeby zapłon nie wypadał...

Po zakupie zestawu naprawczego do wtrysków, wymyciu ich benzynką ekstrakcyjną, skok tłoczków ustawiłem na 0,45.

Ponad to, zmieniłem położenie listwy wtryskiwaczy z poziomego na pionowe i od razu wtryski zaczęły ciszej pracować.
O takim ustawieniu wtrysków dowiedziałem się dzięki kolegom z naszego forum.

Od soboty przejechałem na LPG ok.500 km i zapłon nie wypadł i nie może wypaść, bo i silnik zaczął równiutko pracować.

Do tej pory było tak, że po wykasowaniu błędów i przejechaniu ok 20 km zapłon wypadał.

Dalej jeżdżę na "starych" przewodach i świecach, a przebicia się skończyły.

Jak widać sprawa wypadających zapłonów okazała się błaha, a ja tyle czasu się męczyłem, nie wspomnę o silniku... Embarassed
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group