www.asu.pl :: Zobacz temat - Chlysler Voyager 2.5TD 97- 2200oborów i dalej nie chce isc ?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chlysler Voyager 2.5TD 97- 2200oborów i dalej nie chce isc ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
kamis27
*
*


Dołączył: Mar 10, 2009
Posty: 4

PostWysłany: Wto Mar 10, 2009 8:49    Temat postu: Chlysler Voyager 2.5TD 97- 2200oborów i dalej nie chce isc ? Odpowiedz z cytatem

Witam
Jestem posiadaczem Chlyslera Voyagera 2.5 Turbo Diesel Smile 97r
mój problem polega na tym ze odpale autko wszystko chodzi pięknie ładnie .. zadnych problemów .. lecz podczas jazdy 2200 obrotów max i nie chce wiecej isc Sad czy to moze być popma zepsuta ? czy moze jakis czujnik lub bezpiecznik od pompy ?? czy moze cos od pedału gazu ?? pomóżcie bo nie wiem co mam zrobic !!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Mar 12, 2009 9:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na elektrodzie jest sporo usterek z dieslami wpisz chrysler i pojawią ci się same tematy z chryslerami.
P.S.Jak się nie mylę co do twojej usterki to możesz nie mieć kontaktu kostka przy pedale one często nie łączą Sprawdź czy i stycznik klika ewentualnie wypsikaj go sprajem do elektroniki.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
agjp
*
*


Dołączył: Feb 16, 2008
Posty: 32

PostWysłany: Pią Mar 13, 2009 18:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Możesz spróbowac odłączyć klemę minusowa na cała noc ale wątpię aby dało to skutek. Sprawdz czujnik powietrza tylko uważaj żeby go nie spalic jak go wyjmiesz nie włączaj stacyjki !!! . Pewne jest to również że wymiana kompa tez nic nie da . Ja to miałem robiłem wszystko ale podjechałem pod kompa na wolinska 2 nic nie robili a samo się naprawiło
działa w ten sposób blokada pompy wtryskowej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kamis27
*
*


Dołączył: Mar 10, 2009
Posty: 4

PostWysłany: Sob Mar 14, 2009 11:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a gdzie jest ten czujnik powietrza?? i co to takiego ta blokada pompy wtryskowej i jak ją można wyłączyć?? i gdzie ona jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
agjp
*
*


Dołączył: Feb 16, 2008
Posty: 32

PostWysłany: Sob Mar 14, 2009 12:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sterownik blokuje nastawnik pompy jak wykrywa jakieś niezgodnosci .
Co do czujnika powietrza w 2.5 td jest po prawej stronie umieszczony na grubej rurze idzie tamtędy powietrze inaczej przepływomierz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kamis27
*
*


Dołączył: Mar 10, 2009
Posty: 4

PostWysłany: Nie Mar 15, 2009 10:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ta blokada pompy gdzie jest ? i jak ją wyłączyć ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group