www.asu.pl :: Zobacz temat - Chrysler Dodge Intrepid ?!
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chrysler Dodge Intrepid ?!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
nomore4
*
*


Dołączył: Mar 03, 2005
Posty: 88
Skąd: Plewiska

PostWysłany: Sro Lut 25, 2009 21:03    Temat postu: Chrysler Dodge Intrepid ?! Odpowiedz z cytatem

Witam zastanawiam się na kupnem auta Chrysler lub Dodge Intrepid 1999 -> 2004, moze ma ktoś doświadczenie z tym autem. Jaka wersję silnikową warto kupić i jak w tych autach sprawują się skrzynie - w sumie interesowała by mnie Autosick. Jak ze spalaniem w danej wersji silnikowej(realne i prawdziwe opinie, nie katalogowe). Wersje kanadyjskie tego auta, które posiadają licznik w kilometrach - czy ta wersja ma tez reflektory europejskie czy amerykańskie ????
Czy części do wersji z silinkiem V6 3.2 są ogólnie dostępne czy bedzie z nimi problem i lepiej wybrać V6 2.7 lub V6 3.5.
W miarę możliwosci proszę o + i - auta z różnymi silnikami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw Lut 26, 2009 13:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po co ten bold? Smile

Kanadyjskie różnią się od amerykańskich tylko napisem "Chrysler" zamiast "Dodge". Nie istnieją europejskie światła dla tych aut. Hm, kanadyjskie mogą mieć ewentualnie grzałkę silnika.

Skrzynia to standardowa A606 z poprawionymi błędami wieku młodzieńczego - sprawuje się bardzo dobrze. Autostick fajna rzecz, mnie się czasem przydaje - ale wcześniej jeździłem Visionem ze skrzynią PRND32 i też dawała radę.

Sam mam silnik 3.2 - to ta sama konstrukcja co 3.5, tylko blok minimalnie mniej rozwiercony. Jedyna różnica, na jaką trafiłem, to inne świece - miałem drobne trudności z ich znalezieniem, bo oprócz 3.2 są używane tylko w Viperowym SRT8, ale to drobiazg. W zasadzie inne części są takie same, nawet jeśli nie, to nie powinno być dużego kłopotu ze znalezieniem.

Awaryjność 3.2 jest podobna jak 3.5, czyli niska - unikaj jak ognia 2.7 (przynajmniej tych wczesnych, przed 2003 rokiem) - mają źle zaprojektowane kanały olejowe i jeśli ktoś nie zmieniał oleju co 5kkm, to kaplica - silnik się zaciera. Najgorszemu wrogowi bym 2.7 nie polecił.

Co do spalania - jak na amerykanina dosyć normalne - w zależności od nogi, stanu silnika itp ok. 14-15 litrów miasto niezakorkowane (zakorkowane potrafi i 18-19 pójść) i 10-12 litrów trasa. Silnikom nie przeszkadza instalacja gazowa, pod warunkiem, że dobrze założona - butla w koło wchodzi 65 litrów, do tego jakiś mały zapas i i tak masz masę miejsca w bagażniku. Naprawdę: masę.

Dostępne wersje auta: SE to podstawka (2.7 litra), minimalne wyposażenie, względnie miękko ustawione zawieszenie; ES to luksusik (dostajesz halogeny, skórzane siedzenia, klimatronik i trochę innych bzdetów) - przed 2003 rokiem są z 3.2, potem z 3.5 jeśli dobrze pamiętam; trochę sztywniejsze zawieszenie; R/T to wersja "usportowiona" - podstawowe wyposażenie, ale wzmocniony silnik 3.5 (255 koni bodajże), sztywniejsze zawieszenie i fotele kubełkowe (w sumie w ES też są kubełkowe, ale nie wiem, czy takie same).
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Lut 26, 2009 14:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.motoforum.pl/Opinie/Dodge/intrepid/intrepid.php3
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
nomore4
*
*


Dołączył: Mar 03, 2005
Posty: 88
Skąd: Plewiska

PostWysłany: Czw Lut 26, 2009 18:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli dokonam zakupu takiego auta to raczej nie myslę o gazie - złe doswiadczenie, predzej czy później coś się wydaży. Rozumiem że spalanie opisane wyżej dotyczy silnika V6 3.2 ?!
W sumie myślałem tez o 300M bo silniki te same oprócz V6 3.2 ale jakoś stylistycznie bardziej przypadł mi do gustu Intrepid.
Obecnie mam Chryslera Neona 2.0 16V z 2000r no i w cyklu mieszanym spala mi między 8,5-9 litrów a w miescie 10,5-13 włącznie. Na trasie idzie zejśc do 7,5 litra, także chyba wolę wykorzystywać 200KM niż 132KM przy spalaniu 1-2 litra więcej.
Czy w spalaniu miedzy silnikiem V6 2.7 a V6 3.5 jest duża różnica ????
Słyszałem że V6 3.5 ale z gazem spalał srednio gosciowi 12-13litrów.

Dalsze opinie mile widziane:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Lut 26, 2009 19:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wedlug stronki http://www.fueleconomy.gov/feg/findacar.htm
2,7 pali 9,4 - 13,8
3.2 pali 9,4 - 13,8
3,5 pali 9,8 - 14,7
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw Lut 26, 2009 20:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak naprawdę 3.2 pali mniej więcej tyle, co 3.5.

O 2.7l zapomnij, naprawdę - chyba, że kupujesz pewniaka z 2004 roku. Spalanie będzie zależało od stylu jazdy - jak będziesz chciał 2.7 jeździć tak dynamicznie, jak jeździ 3.2 czy 3.5, to spali ci nawet więcej niż te dwa.

Co do 2.7 - http://www.oilsludge.com/ przykładowa stronka na ten temat, zapewniam że nie jedyna.
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
nomore4
*
*


Dołączył: Mar 03, 2005
Posty: 88
Skąd: Plewiska

PostWysłany: Pon Mar 02, 2009 21:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No ja raczej bedę patrzył na roczniki 2001-2002 no chyba że bedzie jakas dobra cena to pomyslę o młodszym. W sumie się zastanawiałem też nad 300M bo sa wersje europejskie tego auta i nie trzeba np. przerabiać reflektorów a różni się tylko nadwoziem bo cała reszta to chyba to samo.
Troche mnie zmartwiło to co pisaliście o V6 2.7 bo był jakaś alternatywą i myślałem że jest mało awaryjny ten silnik - łańcuch zamiast paska.
A moze ktoś dostrzegł jeszcze jakieś wady V6 3.5 - warto wiedzieć.

Aha a co do V6 2.7 to rozumiem ze kanały olejowe się zapychaja i olej się nie przedostaje dalej w skutek czego brak smarowania i silnik zatarty tak ?????

Czekam na inne uwagi i spostrzeżenia Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Mar 03, 2009 9:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wlacz jeszcze capslocka to bedzie ok. Confused Rolling Eyes
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto Mar 03, 2009 11:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobrze zrozumiałeś wadę 2.7. 3.5 (i jego młodszy braciszek 3.2) to były (są) podstawowe silniki Chryslera do takich aut przez jakieś 15 lat i są naprawdę, naprawdę dobre. Jedyna powtarzalna usterka, jaka mi przychodzi do głowy, to pompa wody - ale to bardziej osprzęt niż silnik, i wynika ze zwykłego zużycia po 200 kkm Smile

Plus 3.5 (3.2) jest taki, że to silniki bezkolizyjne - w zasadzie żadna tragedia, jak ci pasek pęknie.
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group