www.asu.pl :: Zobacz temat - Nowy pilot
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowy pilot

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
imjacek
*
*


Dołączył: Jan 20, 2009
Posty: 64
Skąd: Podkarpackie

PostWysłany: Pon Lut 09, 2009 16:10    Temat postu: Nowy pilot Odpowiedz z cytatem

Może to już było, ale jakoś nie znalazłem na forum.
Taka historia: pilot z kluczykiem upuściłem w paskudną kałużę. Kluczyk OK, ale pilot się obraził i tyle! A ja nie lubię nie mieć zapasu, więc Skypu-Skypu do kumpla w Hameryce. Pilot natychmiast kupiony na ebay za $19 z przesyłką na tarenie USA, priority mail do Polski $7 (taki list polecony, ważony). Trzy minutki koncentacji w aucie i działa! Nowy uczy się szybciutko od starego (sprawnego oczywiście) wg instrukcji przysłanej z pilotem i dostępnej też gratis na amerykańskim forum.
Na koniec najlepsze: stary pilot (ten kąpany w kałuży) po dziesięciu dniach suszenia i z nową baterią dał się zaprogramować i DZIAŁA jak nowy! Teraz mam trzy Smile
_________________
pozdrawiam
Jacek

'04 Ford Freestar SE 3.9
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pon Lut 09, 2009 16:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to taniutko dałeś.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
imjacek
*
*


Dołączył: Jan 20, 2009
Posty: 64
Skąd: Podkarpackie

PostWysłany: Pon Lut 09, 2009 22:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cena zależy od marki i modelu. Np do Villager-a/Quest-a nie ma taniej niż $50, przynajmniej ja nie znalazłem. Do Windstar-a/Freestar-a droższe są te z guziczkami do elektrycznych drzwi i tylnej klapy. Ale jakby co, wolę takie rozwiązanie niż grzebanie w elektronice auta czy wydatek na nową centralkę z pilotami.
_________________
pozdrawiam
Jacek

'04 Ford Freestar SE 3.9
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zielony59
*
*


Dołączył: Sep 14, 2008
Posty: 25

PostWysłany: Pon Lut 09, 2009 23:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja jeszcze otrzymalem dodatkowo taki pilot gratis
http://www.cyberfoto.pl/galeria/data/6/medium/Pilot.jpg
Super działa. Polecam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pit455
*
*


Dołączył: Sep 11, 2008
Posty: 73
Skąd: Głogów

PostWysłany: Wto Lut 10, 2009 0:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zielony59 napisał:
a ja jeszcze otrzymalem dodatkowo taki pilot gratis
http://www.cyberfoto.pl/galeria/data/6/medium/Pilot.jpg
Super działa. Polecam

pilot może działa, ale link już nie bardzo
_________________
pozdrawiam
Chrysler T&C LXi 3.8 V6 AWD + gaz, 2001 r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Maav
*
*


Dołączył: Oct 18, 2005
Posty: 399
Skąd: Nal Hutta (Wawa)

PostWysłany: Pon Lut 16, 2009 12:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W jakim dziale ebay są takie piloty? bo jak można tak prosto, to chętnie sobie zakupię..
Zostanie mi wtedy jeszcze kwestia drugiego kluczyka, ale przynajmniej jak sobie zatrzasnę to drugim pilotem będzie można otworzyć.
_________________
//'07 Saturn VUE 3.5 V6 Aut FWD, miejski potforek z kosmosu

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pon Lut 16, 2009 13:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zielony59 napisał:
a ja jeszcze otrzymalem dodatkowo taki pilot gratis
http://www.cyberfoto.pl/galeria/data/6/medium/Pilot.jpg
Super działa. Polecam


Myślę,że takie piloty będą dostępne z tymi możliwościami za około 30 lat.
Brakuje mu jednego ,,wyłącznik off szefa''
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
imjacek
*
*


Dołączył: Jan 20, 2009
Posty: 64
Skąd: Podkarpackie

PostWysłany: Pon Lut 16, 2009 17:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wrzucam link do eBay. Tego "mojego" już nie ma, ale jest trochę droższy z surowym kluczykiem (bez kodu oczywiście). Ja kupiłem od jakiegoś innego "ibajowicza".

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2007-2008-07-08-06-05-FORD-FREESTAR-KEY-KEYLESS-REMOTE_W0QQitemZ180226724910QQcmdZViewItem

Można też znaleźć w sklepach internetowych, ale bywa ciut drożej. Link dla przykładu:

http://209.85.129.132/search?q=cache:uqh9lJr3UjUJ:www.carandtruckremotes.com/r638.html+Ford+Freestar+keyless+remote&hl=en&ct=clnk&cd=10

Szukając po prostu wpisałem: "Ford Freestar keyless remote" i trochę tego się wysypało na ekran.
_________________
pozdrawiam
Jacek

'04 Ford Freestar SE 3.9
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Maav
*
*


Dołączył: Oct 18, 2005
Posty: 399
Skąd: Nal Hutta (Wawa)

PostWysłany: Sro Lut 18, 2009 1:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki, nie wiedziałem za bardzo jak to się nazywa. Znalazłem kilka, nawet tanie (12-25$), ale.. wszędzie pisze że w celu zaprogramowania muszę się udać do dilera Sad
_________________
//'07 Saturn VUE 3.5 V6 Aut FWD, miejski potforek z kosmosu

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
imjacek
*
*


Dołączył: Jan 20, 2009
Posty: 64
Skąd: Podkarpackie

PostWysłany: Sro Lut 18, 2009 8:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Maav, nie wiem do czego szukasz: Saturn czy ten drugi. Ale to mniej istotne. Jeśli oferują Ci "programming instruction" czy "guide" razem z pilotem, to możesz spokojnie nauczyć nowego pilota od starego sprawnego. Na amerykańskim forum o Fordach znalazłem też post z opisem, jak programować mojego. Takie teksty (piszę z pamięci, wyłącznie jako przykład, nie stosować!): "wejść do auta, zatrzasnąć zamki guzikiem na drzwiach i zaraz otworzyć, kluczyk w stacyjkę, w czasie 10 sekund 6 razy przekręcić kluczyk na ON i zaraz na OFF, centralka zamknie i otworzy zamki na potwierdzenie współpracy, w czasie 20 sekund nacisnąć dowolny przycisk na starym pilocie i zaraz na nowym, centralka znowu zamknie i otworzy zamki i koniec roboty". Dziwnie brzmi ale działa. Myślę, że do Twoich furek też się znajdzie recepta i pilot. Z angielskim chyba sobie radzisz, więc poszukaj cierpliwie. Jak nie dasz rady, ja postaram się znależć. Radzę pośpiech, bo $$$ zap......la w górę Evil or Very Mad
_________________
pozdrawiam
Jacek

'04 Ford Freestar SE 3.9
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Maav
*
*


Dołączył: Oct 18, 2005
Posty: 399
Skąd: Nal Hutta (Wawa)

PostWysłany: Czw Lut 19, 2009 1:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szukam do Saturna, do Neona (którego już teoretycznie sprzedałem, ten na zdjęciu to Kudlatego..) miałem dwa piloty i dwa kluczyki.

Problem polega na tym, że w kilku aukcjach oferowali właśnie piloty plus guide, zaraz potem wielkimi literami pisząc, że jeśli samochód to Chevy Equinox, Pontiac Torrent lub Saturn Vue, to nie da się tego samemu zrobić i trzeba iść przeprogramować do dilera (jeśli się posiada pilot, to robią to często gratis).
Poszukam jeszcze na amerykańskim forum Saturna, muszę się w końcu zapisać (do tej pory nie chciało mi się ze względu na brak problemów;])
_________________
//'07 Saturn VUE 3.5 V6 Aut FWD, miejski potforek z kosmosu

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
yaro
*
*


Dołączył: Nov 06, 2008
Posty: 15
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon Lip 13, 2009 20:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam,

Podepne sie do tematu pilota w chrysler.
Mam sebringa sedana z 2005 r. Zgubilem do niego pilota, wiec sciagnalem sobie z eBay za 9$ 3 piloty do niego. Jednego musialem oczywiscie zrobic w serwisie przez scaner ze zlaczrem DRBIII, ale dobralem sie do procedury zeby zaprogramowac sobie drugi na podstawie tego zrobionego w serwisie
procedura wyglada tak:
używając jakiegokolwiek oryginalnego działającega nadajnika naciskać guzik UNLOCK od 4 do 10 sekund
w przeciągu od 4 do 10 sekund kontynuować naciskanie guzika UNLOCK i w tym samym czasie na 1 sekundę wcisnąć przycisk PANIC, zwplnić te przyciski w tym samym czasie. wtedy dostanie się sygnał że programowanie się skończyło
naciskać oba przyciski LOCK i UNLOCK w tym samym czasie i zwolnić je (dla AN/PN będzie sygnał)
naciśnij i zwolnij jakikolwiek guzik i pilot wyda dźwięk żeby skończyć programowanie
powtórzyć kroki od 5 do 7 dla dodatkowych funkcji
wyłączyć zapłon. tryb programowania zatrzyma się po 1 minucie (dla AN/PN i RS to 30 sekund)

i niby wszystko fajnie tylko jest jedno ale:

Owszem nowy pilot mi sie programuje ale ten z w/g ktorego programowalem przestaje dzialac, to tak jakby program sie przenosil na nowy pilot a wylaczal ten z ktrego programowalem ....

Podpowiecie moze cos ciekawego czemu to tak sie dzieje ??

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto Lip 14, 2009 8:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To fakt ,ale można to zrobić aby działały 2 piloty tylko nie mogę sobie przypomnieć jak to było ale chyba trzeba było nacisnąć guziki jednocześnie w dwóch pilotach.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
yaro
*
*


Dołączył: Nov 06, 2008
Posty: 15
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto Lip 14, 2009 8:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sato napisał:
To fakt ,ale można to zrobić aby działały 2 piloty tylko nie mogę sobie przypomnieć jak to było ale chyba trzeba było nacisnąć guziki jednocześnie w dwóch pilotach.



Właśnie chyba tu popełniałem błąd bo najpierw naciskałem guzik na pilocie programowanym a potem na programującym heh od swłocz machnałem sie w tłumaczeniu Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
yaro
*
*


Dołączył: Nov 06, 2008
Posty: 15
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto Lip 14, 2009 17:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Porazka,

W czasie prob z zaprogramowaniem, samochod przestal widziec i pilot zaprogramowany, k..... trzeba bedzi ejechac do serwisu zeby go zaprogramowac .... NIe bede uzywal brzydkich slow .... Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sro Lip 15, 2009 8:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gdzieś na forum jest jak programuje się pilota do vojagera i jest przetłumaczone zerknij na to i porównaj sekwencję programowania.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
yaro
*
*


Dołączył: Nov 06, 2008
Posty: 15
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sro Lip 15, 2009 8:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sato napisał:
Gdzieś na forum jest jak programuje się pilota do vojagera i jest przetłumaczone zerknij na to i porównaj sekwencję programowania.


Znalazlem, jest minimalnie inna, chodzi o wstepne rozsynchronizowanie nadajnika w voykach.

Ale w tej chwili nie mam juz zadnego sprawnego pilota Embarassed bo obecny sie komputerowi zagubil po moich usilowaniach zaprogramowania ..... Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sro Lip 15, 2009 10:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wskocz na elektrodę i poszukaj podobnego tematu ewentualnie zapodaj posta.

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1272082.html

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1132452.html
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
yaro
*
*


Dołączył: Nov 06, 2008
Posty: 15
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sro Lip 15, 2009 12:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sato napisał:
Wskocz na elektrodę i poszukaj podobnego tematu ewentualnie zapodaj posta.

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1272082.html



Dzieki właśnie ten opis mówi juz wszystko ....

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sro Lip 15, 2009 12:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Daj znać o efektach pracy.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
yaro
*
*


Dołączył: Nov 06, 2008
Posty: 15
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sro Lip 15, 2009 13:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sato napisał:
Daj znać o efektach pracy.


W przyszlym tygodniu napisze, jak tylko ponownie zaprogramuja mi jeden pilot ....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wajsw
*
*


Dołączył: Feb 21, 2014
Posty: 19

PostWysłany: Czw Lut 27, 2014 20:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam kupiłem Vrand Voyagera AWD z 2003 z dwoma pilotami .Niestety jeden z nich nie działa .Był skanowany i fachura powiedział że kubeł.
Pilot jest 5 przyciskowy.
Więc co dalej mam robić ?
Czy są jakieś pewne i tanie metody aby mieć 2 piloty?
_________________
Chrysler Grand Voyager AWD 2003 r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group