www.asu.pl :: Zobacz temat - Wyciek z silnika
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wyciek z silnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon Lut 09, 2009 14:10    Temat postu: Wyciek z silnika Odpowiedz z cytatem

Panowie

Mam wyciek z silnika, a dokladniej mówiąć (pisząc Laughing) wyciek jest nad filtrem oleju, sam filtr jest zawieszony (przykręcony) do takiego elementu pionowo przylegającego do bloku silnika (i tu jest wyciek) a poziomo do filtra (coś w rodzaju przejściówki kątowej), hmmm jestem informatykiem a nie mechanikiem dlatego nie wiem jak to nazwać. Musi być tam jakaś uszczelka - szukałem po necie i nigdzie nie matkowej uszczelki - może ktoś miał już ten problem i wie gdzie można ją kupić

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pon Lut 09, 2009 20:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A nie masz wycieku powyżej tego elementu do którego mocuje się filtr? Olej spływa w dół i moczy wszystko co ma na swojej drodze.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon Lut 09, 2009 22:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lutek - nie bardzo jest z czego, powyżej tak właściwie niczego nie ma. Na początku myślalem że to źle dokręcony filr ale po wymianie oleju i filtra na nowy nic sie nie zmieniło.
Chybą będzie mnie czekało dorabianie uszczelki we własnym zakresie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Hetmann
*
*


Dołączył: Feb 18, 2007
Posty: 77

PostWysłany: Sro Lut 11, 2009 11:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chodzi na 100% o wyciek oleju?
u mnie wycieka (ł) płyn chłodniczy spod pokrywy rozrządu (3,3) i ściekał właśnie po filtrze i czujniku oleju
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw Lut 12, 2009 16:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmm ... Hetman ale daleś mi teraz do myślenia - szczerze mówiąc też zastanawialem się nad wyciekiem plynu chlodniczego ale oprócz tego wycieku ktory opisałem nie znalazłem nic innego, ale teraz musze wszystki jesze raz przemyślec. Zastanawiał mnie fakt że czasami czuć bardzo charakterystyczny zapach płynu chłodniczego (przegrzanego) dlatego dodatkowo rozglądałem się za jego wyciekiem. Teraz po tym co napisałeś miło by to sens.
Sprawdzę i dam znać.

Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw Lut 12, 2009 21:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hetman - skąd dokładnie wyciekał ten płyn - co zrobiłeś aby usunąć ten wyciek - o wysiek spod pojrywy rozrządu raczej sugerowłaby pęknięty blok ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Czw Lut 12, 2009 21:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hetmannowi ciekło z pod pokrywy łańcuszka rozrządu w której są kanały cieczy ukł.chłodzenia i połączenie z blokiem jest poprzez oringi które się rozpuściły.W swoim nie rozbierałem jeszcze pokrywy(nic się nie dzieje ) ale naprawdę albo wina jest płynu albo oringów.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw Lut 12, 2009 22:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Autko mam zalane Prestonem więc plyn chyba OK
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Czw Lut 12, 2009 22:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Też takim zalewam autka ale jak na tajemnicyvoyagerow zobaczyłem foty to paskudnie wyglądają te oringi. Confused
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw Lut 12, 2009 22:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dużo roboty z tymi oringami ???? bo jak się wku... to kupię caly silnik i mam je w d ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Czw Lut 12, 2009 22:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A skąd będziesz wiedział że w zakupionym silniku też nie polecą Question Poczekaj na recenzje hetmanna lub lysymxv6 oni znają szczegóły.Na pewno nie wiąże się to z dużymi kosztami tylko troszkę jest odkręcania.Oringów już bym nie kupił w ASO tylko w firmie która zpecjalizuje się w tegoż typu uszczelniaczach i poddając temperatrę pracy dobierają.Tak jest w naszych skrzynkach pracują w oleju i w temperaturach około 100 st.C i są troszkę droższe ale wytrzymują warunki.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw Lut 12, 2009 22:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kupując używany silnik dostaje się miesiąc albo dwa gwarancji więc taki feler wyjdzie. Moje autko ma już 222 000 km przebiegu i juz wczesniej postanowilem że jak coś poważnego poleci to nie będę się pakował w drogie naprawy tylko kupie silnik używany. W poprzednim aucie walczylem z zaworami i tłokami - koszt naprawy 1800 zl, a używany silnik kosztował 1700 zł ... Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Czw Lut 12, 2009 23:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak uważasz ,ja swojego 3.8 robiłem bo gniazdo zaworu wyleciało i wydałem około 1200 zł z wymianą panewek korbowodowych i wiem czym jeżdzę a silniki są oczywiście na allegro ale jednak przekonania nie mam.Inna jest wizja osoby która w silniku nic nie zrobi tylko warsztat(co wiąże się z dodatkowymi kosztami)inna jak tylko na części wydaje pieniążki a robotę sam odwalam.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Lut 13, 2009 0:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lift - wszystkiego w życiu nie można umieć - Ty dobrze naprawiasz auta, a ja naprawiam stacje paliw, ale na autach znam się średnio - oczywiście drobne naprawy takie jak zawieszenie robię sam ale w silnik nie wchodzę.

Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Lut 13, 2009 7:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cyberda no nie mów że przez malutki wyciek będziesz wymieniał silnik z przebiegiem 220tyś km na inny z nieznanym przebiegiem Shocked
Co z tego że inny silnik przychodzi z teoretyczną gwarancją jak i tak za włożenie silnika będziesz musiał zapłacić niemałe pieniądze i jak się okaże że "nowy" silnik jest gorszy od poprzedniego to kto myślisz wróci ci kase za ponowną wymiane silników?
Znajdz uczciwego mechanika który za pare stówek wymieni te oringi o ile to są oringi.
Ja w 2007r za wymiane uszcselek pod głowicą, planowanie głowic, wymiane pompy wody, wymiane termostatu i świec oraz wymiane zimeringu na półosi w Pontiacu GP zapłaciłem 650zł.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią Lut 13, 2009 13:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak masz dojście na tyle aby dotknąć palcem tej cieczy i rozetrzeć ja w palcach to powinieneś wyczuć czy to olej czy płyn.

Lutek ma rację jeśli kupisz używany to wcale nie oznacza,że będzie na igłę.
Jeśli motor ci dobrze chodzi i nie masz do niego zastrzeżeń to ja bym go uszczelnił.
Chyba ,że kupisz używkę zrobisz mu całą kapunie.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sro Lut 18, 2009 0:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Właśnie taki mały wyciek.
To zależy ile na autko chcesz poświęcić pieniążków,czy sam robisz,czy chcesz zaraz sprzedać i niech następny się martwi itd.Nie polecam własnej drogi którą dążę,b o może kosztować!Krotko pisząć sam naprawiam swoje autka i jak coś cieknie to likwiduje nie za pomocą uszczelniacza tylko wymianę uszczelki.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sro Lut 18, 2009 0:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cyberda_ napisał:
Lift - wszystkiego w życiu nie można umieć - Ty dobrze naprawiasz auta, a ja naprawiam stacje paliw, ale na autach znam się średnio - oczywiście drobne naprawy takie jak zawieszenie robię sam ale w silnik nie wchodzę.

Pozdro

Naprawiam wózki widłowe.Autka tylko swoje Very Happy
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sro Lut 18, 2009 0:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak bym wiedział co cieknie to mógłym coś kombinować ale musze poczekac aż zrobi się troche sucho i dokladnie umyć silnik - myslę że dopiero wtedy będę mógł określić jednoznacznie miejsce wycieku (olej po silniku rozchodzi się we wszystkich kierunkach tym bardziej jak silnik jest brudny)

Lift - wystarczy trochę wyobraźni i w wózku widlowym też można zobaczyć kawałek Voyager'a ... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sro Lut 18, 2009 7:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cyberda pisałeś że serwisujesz stacje paliw, to nie możesz na jednej z takich gdzie jest warsztat samochodowy pogadać żeby Ci określili gdzie jest ten wyciek. Jak jest wyciek to nawet na brudnym silniku bedzie widać bo miejsce jest to najbardziej zaolejone a pozatym wypływający olej wymywa brud. No chyba że jest to bardzo małe sączenie-pocenie się silnika, to wtedy ja bym to zostawił a ewentualnie użył oleju Valvoline MaxLife który regeneruje i poprawia elastyczność uszczelnień silnika. Ja na takim jeżdze i naprawde polecam.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sro Lut 18, 2009 11:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cyberda_ napisał:

Lift - wystarczy trochę wyobraźni i w wózku widlowym też można zobaczyć kawałek Voyager'a ... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Pozdro

Bez wyobrażni też da radę.W Mitsubishi 3.5 T włożyli silnik taki jak Chrysler wkładał do swoich autek 3.0 V6 aż miło naprawiać Laughing
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sro Lut 18, 2009 12:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lift napisał:
cyberda_ napisał:

Lift - wystarczy trochę wyobraźni i w wózku widlowym też można zobaczyć kawałek Voyager'a ... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Pozdro

Bez wyobrażni też da radę.W Mitsubishi 3.5 T włożyli silnik taki jak Chrysler wkładał do swoich autek 3.0 V6 aż miło naprawiać Laughing


A co psuły się te silniki w tych wózkach?
U nas na zakładzie jest wózek tzw "Bułgar" i jest nie do zarąbania. Odpala w największe mrozy bez świec na samostart.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Czw Lut 19, 2009 8:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lutek34 napisał:

A co psuły się te silniki w tych wózkach?
U nas na zakładzie jest wózek tzw "Bułgar" i jest nie do zarąbania. Odpala w największe mrozy bez świec na samostart.

Raczej Japonczyki są mocne,szwankują głowice i gumki zaworów ale zważywszy to że większość śmiga tylko na gazie to nic dziwnego.
Fakt Bułgarskie wózki były toporne i wytrzymałe.W tym wózeczku co opisujesz powinna być świeca płomieniowa wkręcona w kolektor dolotowy(dojdziesz po przewodzie paliwowym)wiem że jeśli świeca nie odpaliła to już problem poniżej zera,ale to zależy od kompresji i innych czynników. Wink
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
druith
*
*


Dołączył: Feb 14, 2009
Posty: 7

PostWysłany: Czw Lut 26, 2009 7:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

miałem podobny przypadek z wyciekiem oleju. Spływał też po filtrze oleju i sobie kapał. Co się okazało. Zsunął się pierścień prowadzący z pompy wody co spowodowało przesunięcie paska rozrządu. Dzięki temu pasek wyrżnął sobie ładny rowek w pompie olejowej i ją przedziurawił. No i trzeba było płakać i płacić. Koszt naprawy 1500 zł z czego 1100 zł części (rozrząd kompletny , pompa wody, uszczelka pod miskę) pompa oleju została pospawana. Aha proszę uważać na cwaniaków z Olkusz sprzedających na allegro części do chryslera. Znalazłem rozrząd lecz nie wiedziałem jaka ma być rolka. Po rozmowie ze sprzedającym ustaliłem, że zadzwoni do niego mechanik i się dogadają.Tak się stało ale jakież było moje zdziwienie gdy zobaczyłem fakturę zakupu. Wszystko było droższe i tylko dlatego że nie kliknąłem na aukcji. Przepłaciłem ok 200 zł
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Czw Lut 26, 2009 19:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wszytko może by się zgadzało -tylko Cyberda nie ma paska rozrządu Shocked
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group