www.asu.pl :: Zobacz temat - Pompa wspomagania kierownicy a poziom oleju w silniku
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pompa wspomagania kierownicy a poziom oleju w silniku

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Robert0708
*
*


Dołączył: Jan 16, 2009
Posty: 8

PostWysłany: Wto Sty 20, 2009 21:52    Temat postu: Pompa wspomagania kierownicy a poziom oleju w silniku Odpowiedz z cytatem

No właśnie moi mili. Niestety o samochodach wiem nieco więcej niż przeciętna kobieta ale... Delikatnie wyła pompa wspomagania , zauważyłem , że brakuje ok. 2l oleju i oczywiście dolałem. I okazało się, że pompa przestała wyć. I teraz nie wiem czy to złudzenie czy tak mogło się stać. Mechanik oczywiście stwierdził "pompa do wymiany" . Czy pojeżdżę i znowu zacznę słyszeć to irytujące wycie. Szczególnie słyszałem to podczas postoju nie podczas jazdy. Nawet dodając lekko gazu na postoju pompa przestawała wyć. POwiedzcie czy to możliwe i jak to jest naprawdę. Czy jest jakaś zależność ciśnienia oleju i pracy pompy wspomagania? Samochód Dodge Grand caravan 3.8 v.6. Dzieki za wszelkie odpowiedzi .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mrseven
*
*


Dołączył: Feb 24, 2008
Posty: 65
Skąd: KonstantynĂłw Ĺ�Ăłdzki

PostWysłany: Wto Sty 20, 2009 22:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No tak,ale gdzie dolałeś ten olej? Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Robert0708
*
*


Dołączył: Jan 16, 2009
Posty: 8

PostWysłany: Wto Sty 20, 2009 22:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do silnika. Dlatego jestem zaskoczony bo wg mojej wątłej wiedzy chyba nie ma zależności. I chodzi o to czy olej i jego ciśnnienie w silniku ma wpływ na pompę wspomagania. A poziom płynu do wspomagania jest na właściwym poziomie (jak wg instrukcji obsługi)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
orzech
*
*


Dołączył: Nov 16, 2007
Posty: 337
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Wto Sty 20, 2009 22:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

olej w pompie wspomagania,nie ma nic wspólnego z olejem w silniku,to musiał być zbieg okoliczności że prawie przestała głośno pracować - no a tak na marginesie !?2L oleju to dużo jak dolałeś Sad - sprawdzaj częsciej stan oleju!! to i dla silnika i dla Ciebie lepiej Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Wto Sty 20, 2009 23:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przed dolaniem oleju do silnika jaki miałeś stan na bagnecie?
Jaki masz stan oleju w zbiorniczku pompy wspomagania?
Jaki olej dolewasz do wspomagania?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Robert0708
*
*


Dołączył: Jan 16, 2009
Posty: 8

PostWysłany: Wto Sty 20, 2009 23:40    Temat postu: Wielkie dzieki Orzech za podpowiedz. Czyli prawdopodobnie Odpowiedz z cytatem

niebawem zacznie znowu wyć. A z tym olejem to masz 100% racji. Przegapiłem albo za mało mi mechanior wlał. Ale i tak zmieniam co 5tys. km. Rzeczywiście to było chyba 1.5litra na 6 litrów, więc moj samochodzik chyba az tak strasznie nie ucierpiał. Znam dziewczyne, ktora przejechała duuuuuzo kilometrow z zaświeconą lampką cisnienia oleju bo myslala ze sie jej reczny zepsul (przedstawicielka handlowa glaxo).
Jeszcze raz dzieki za odpowiedz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Robert0708
*
*


Dołączył: Jan 16, 2009
Posty: 8

PostWysłany: Wto Sty 20, 2009 23:47    Temat postu: Lutek, wiec tak. Olej jakiś Castrol, mechanik mi wlewa Odpowiedz z cytatem

z duuuzej niebieskiej beczki.
A poziom płynu sprawdziłem na miarce zakrętki, takiej wiesz "wchodzącej do zbiorniczka. Poziom jest dokł. między min a max.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Robert0708
*
*


Dołączył: Jan 16, 2009
Posty: 8

PostWysłany: Wto Sty 20, 2009 23:56    Temat postu: aha, a na bagnecie miałem jakieś 3-5mm poniżej minimum Odpowiedz z cytatem

i wyjacą pompę. Jakieś dziwne rzeczy się działy i przeszło. Ale to musi być złudzenie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sro Sty 21, 2009 0:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Robert0708 napisał:
Do silnika. Dlatego jestem zaskoczony bo wg mojej wątłej wiedzy chyba nie ma zależności. I chodzi o to czy olej i jego ciśnnienie w silniku ma wpływ na pompę wspomagania. A poziom płynu do wspomagania jest na właściwym poziomie (jak wg instrukcji obsługi)
Laughing
Który rocznik tego caravana?
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Robert0708
*
*


Dołączył: Jan 16, 2009
Posty: 8

PostWysłany: Sro Sty 21, 2009 16:43    Temat postu: Odpowiedz: Odpowiedz z cytatem

To jest 2002 rocznik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
orzech
*
*


Dołączył: Nov 16, 2007
Posty: 337
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Sro Sty 21, 2009 21:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Very Happy nic sie nie martw!!! widocznie "te typy yak mają" !! Laughing ja mam winiego i też "wyje" Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group