www.asu.pl :: Zobacz temat - Ford Probe ASB typ 4eat
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ford Probe ASB typ 4eat

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
wingerman
*
*


Dołączył: Nov 01, 2006
Posty: 28
Skąd: W-wa

PostWysłany: Sro Lis 01, 2006 9:44    Temat postu: Ford Probe ASB typ 4eat Odpowiedz z cytatem

Na poczatku przywitam sie z wami, robie to tutaj gdyz nie znalazlem zadnego odpowiedniego miejsca (moze zle szukalem).
Wiec, WITOJCIE Wink Smile

Mam kilka pytan dotyczacych skrzyni biegow (oczywiscie automatycznej)

Poleciali simmering na skrzyni od strony silnika.Skrzynia zostala wyjeta i wymieniony zostal tenze uszczelniacz.
Po wlozeniu skrzyni w momencie gdy zalacza III bieg zapala sie kontrolka Man Shift (to kontrolka skrzyni) i nie wrzuca juz VI biegu.
Domyslam sie, ze wtedy wlasnie pracuje na trybie awaryjnym, gdyz nim kontrolka zaczyna mrugac moge przelaczac jeszcze na tryb manualny a gdy zacznie to juz niestety nie. Wyglada mi tez na to ze zmienia biegi przy innych obrotach niz do tej pory (ale moge sie mylic).

Ma ktos jakies pomysly?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wingerman
*
*


Dołączył: Nov 01, 2006
Posty: 28
Skąd: W-wa

PostWysłany: Czw Lis 02, 2006 18:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmmm....
Czyzby nikt nie podja sie dyskusji w tym temacie?
Mam nadzieje ze jednak ktos sie znajdzie, lepiej dyskutowac niz pisac na sucho co i jak bo w dyskusji odkryja sie moze jakies nowe sciezki do wyleczenia mojego autka.

Cholerka... cos w zamian, tylko co? Wszystko z mechaniki co wiem to wiem i moge sie podzielic.

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Lis 03, 2006 0:31    Temat postu: kody Odpowiedz z cytatem

a wyszly jakies kody.... ?? One moglyby jakos nas nakierowac.... Confused

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
wingerman
*
*


Dołączył: Nov 01, 2006
Posty: 28
Skąd: W-wa

PostWysłany: Sob Lis 04, 2006 9:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No wlasnie, sek w tym ze nie wiem jak je sprawdzic. Nie znam angielskiego a opis jest tu z tym ze jest po angielsku Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Sob Lis 04, 2006 9:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
MIL Light
If you don't have an engine code scanner, the easiest way to check for error codes is by using the Malfunction Indicator light on the instrument cluster.

Key On Engine Off Self Test: Start the engine and run intil it reaches the normal operating temperature. Turn the ignition switch OFF for 10 seconds, then turn the ignition switch ON, but do not start the engine. When you're ready to start the test, connect a jumper wire between the Self-Test Input (STI) connector and the Signal Return wire on the diagnostic test connector. The STI wire is a white wire with a red stripe located just behind and slightly to the right of the right strut mount.

Key On Engine Running Self Test: Start the engine and run intil it reaches the normal operating temperature. Turn the ignition switch OFF for 10 seconds, then restart the engine and allow it to idle. When you're ready to start the test, connect a jumper wire between the Self-Test Input (STI) connector and the Signal Return wire on the diagnostic test connector. The STI wire is a white wire with a red stripe located just behind and slightly to the right of the right strut mount.


opisze ten z kontrolką: włanczasz silnik, aż osiągnie temperaturke, wyłanczasz na 10 sekund, potem ponownie włanczasz zapłon nie strtując silnika.
zrób mostek między klemą sti i signal return (masa?), kabelek sti to ten biały z czerwonym paskiem.
tak samo testujesz z zapalonym silnikiem, rozgrzewasz, wyłanczasz na 10 sekund, ponownie startujesz i niech se chodzi na luzie.
mruganie lampki check wyświetli ci kody, na tabelce masz opis kodów...
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wingerman
*
*


Dołączył: Nov 01, 2006
Posty: 28
Skąd: W-wa

PostWysłany: Sro Sty 14, 2009 9:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czolem.
Postanowilem z "przymusu" pociagnac dalej tego dinozaura (mam na mysli topic) by zbednie nie zakladac nowego i nie smiecic na forum.
Przyznam sie ze nie sprawdzalem kodow bledu a alink ktory wczesniej podalem dotyczy kodow silnikowych.
Temat sie zakurzyl poniewaz wymienilem skrzynie na druga i bylo ok wiec nie mialem co wniesc do obecnego tematu celem komentarza podjetych dzialan czy powodow awarii tejze skrzynki.

SPrawy nabraly nieco innego obrotu poniewaz ta druga skrzynka zaczela fiksowac i do dosc dziwnie, przytocze tu opis jej zachownia ktory opisalem w innym watku (powinienem to zrobic tutaj Rolling Eyes Embarassed ).

Ok to tyle slowem wstepu, czas na konkrety.

Cytat:
Po nocnym staniu auta i odpaleniu silnika oraz po kilku minutach pracy na jalowym biegu (dla rozgrzania), jak zawsze ruszylem, delikatnie bez zbednych przyspieszen. Przejechalem jakies 500-600m... jedyneczka, dwojeczka, trojeczka (czworeczka chyba tez byla )idealnie, pedal gazu praktycznie wcisniety tyci, tyci. Zatrzymalem sie na czerwonym swietle i po kilku sekundach poczulem lekkie wibracje, drzenie, cos takiego spowodowane ciagnieciem skrzyni az do zgaszenia silnika.
Juz spiesze sie z wyjasnieniem bardziej zrozumialm:
To tak, jakby na manualnej skrzyni biegow, wrzucic jedynke i trzymajac hamulec powoli puszczac pedal sprzegla az do zgaszenia w ten sposob silnika.
Domyslam sie, ze wlasnie stad pojawily sie te wibracje, jednak co moglo byc powodem tego (jakby to nazwac...) blokowania sie skrzyni?

Szukalem troche w necie na temat zczytywania kodow bledow skrzyni automatycznej skrzyni w 3litrowym Fordzie Probe ale nic nie znalazlem, tylko sposob zczytywania kodow dot silnika (niestey nie samej ASB).

Jakies pomysly, propozycje dot w/w klopotow?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group