www.asu.pl :: Zobacz temat - Półosiki w skrzyni manualnej PILNE
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Półosiki w skrzyni manualnej PILNE

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Seba00
*
*


Dołączył: Dec 03, 2008
Posty: 12

PostWysłany: Nie Lut 08, 2009 0:13    Temat postu: Półosiki w skrzyni manualnej PILNE Odpowiedz z cytatem

Koledzy forumowicze padła mi manualna skrzynia i musze ja wyciągnąć żeby naprawic.

1. Jak krok po kroku zdemontować półośki ????

2. Czy da się wyciągnąć silnik ze skrzynią lub sama skrzynie bez
ściągania półosiek ?????

PILNE proszę o pomoc. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Lut 08, 2009 9:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wyciagnac skrzynie bez demontowania polosi pewnie sie da tylko pewnie wtedy trzeba bedzie demontowac cale zawieszenie, wraz z sankami silnika itp..dlaczego az tak bardzo nei chcesz zdemontowac polosi??
PS>nie wiem jakie to auto, nie wiem jak montowane sa polosie ale zazwyczaj sa alo przykrecone po obwodzie na przegubie(bedziesz widzial wtedy sruby), albo sa "wbite" na walek skrzyni poprzez rozprezne zabezpieczenie z drutu - wtedy demontaz polega na energicznym uderzeniu 2kg mlotkiem poprzez drewniany kolek celem "wybicia" poloski z zabezpieczenia i tyle - tylko podstaw sobie miske bo pewnie olej sie poleje Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Seba00
*
*


Dołączył: Dec 03, 2008
Posty: 12

PostWysłany: Nie Lut 08, 2009 10:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jest to Voyager 2.5 z 88 roku.

Bardziej chodzi o demontaz półośek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Nie Lut 08, 2009 16:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem jak w manualu ale w automacie wystarczy odkręcić piastę,przegub dolny piasty,amortyzator i piasta odchodzi na bok a półoś powinna się wysunąć.Zapamiętaj ustawienie dolnej śruby mocowania amortyzatora ustawia się kąt odchylenia koła.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Seba00
*
*


Dołączył: Dec 03, 2008
Posty: 12

PostWysłany: Nie Lut 08, 2009 17:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam nadzieje, że będzie tak samo.

Dziekuję
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie Lut 08, 2009 21:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wystarczy dolny sworzeń i powinna wyjść
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group