www.asu.pl :: Zobacz temat - Windstar uszczelka pod glowica
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Windstar uszczelka pod glowica

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
adam77
*
*


Dołączył: Jul 07, 2007
Posty: 216
Skąd: Bielawa.Windstar 3.0l 95r+gaz

PostWysłany: Pon Gru 01, 2008 23:04    Temat postu: Windstar uszczelka pod glowica Odpowiedz z cytatem

Witam ostatnio zauwarzyłem ,jak silnik jest zimny to pojawia sie wyciek plynu z przedniej glowicy od strony skrzyni biegow, jednak jak sie rozgrzeje wycieku nie ma,kolor plynu bez zmian.
Zdaje sobie sprawe że nie dlugo bedzie mnie czekała wymiana uszczelki tylko czy wymienić jedna , a drugiej nie ruszać?
I czy mozna jedzic narazie z czyms takim , dodam że temperatura w normie.
I jeszcze jedno, z jakim kosztami trzeba bedzie sie liczyc.
Znacie jakis zakład na terenie dolnegośląska? ( ASU nie wchodzi w grę)
_________________
Windstar 3.0L 95r+ LPG D.T.
Scorpio 2.9L 93r+ Blos
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Wto Gru 02, 2008 11:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak już będziesz wymienial to najlepiej obie. Tym bardziej że musisz zrobić tą tylną a więc czeka cię i tak rozbebeszenie silnika: kloektory, osprzet itd..
Przy okazji zrób sobie szlif gniazda zaworów i zawory, uszczelniacze Ok 300-500 zł
Ja robiłem to sam. więc o pozostałej robociżnie ci nic nie powiem
Ceny materiałów sobie możesz sprawdzić w dowolnym sklepie z częsciami do windstara: ASU, AMERYKANY, US AUTO czy innych
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jacekz
*
*


Dołączył: Dec 15, 2007
Posty: 326

PostWysłany: Wto Gru 02, 2008 12:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wydaje mi się, że nieszczelność uszczelki (zwłaszcza w 3.0) jest sprawą nie zbyt często spotykaną, powstałą w wyniku jakiś nieprawidłowości w wykonaniu tej jednej uszczelki, złym montażu, czasem przegrzaniu. Czasem wymiana czegoś dobrego na nowe - mowa o tej nie cieknącej - może wyrządzić więcej problemów niż jej pozostawienie. Nowa uszczelka nie koniecznie musi być lepsza od tej starej, która jak do tej pory jest ok. Przy okazji zawsze wskazana będzie korekcja płaskości głowicy - planowanie. Idąc tokiem myślenia wk - z całym szacunkiem oczywiście - należało by przy okazji też wymienić pierścienie, bo tłoki prawie na wierzchu, tylko kwestia ściągnięcia miski olejowej. Ale jak wyjęcie tłoków to i panewki, może jeszcze coś po drodze.... Zrobi się kosztowny i długotrwały remont, a silnik nadal będzie stary. Zrobisz jak uważasz, jednak myślę że o ile jest możliwość ze względu na dostęp pozostawienia przedniej głowicy, nie masz zbytniego zużycia oleju, wycieków, ciśnienia w cylindrach są w normie, ja bym tej dobrej jej nie ruszał. Jeżeli w przeszłości przegrzałeś silnik - przejechałeś się z niskim poziomem płynu chłodzącego - przychylam się do propozycji kolegi wk Smile To samo gdy przy demontażu dopatrzysz się dużych wżerów korozyjnych wewnątrz - skutek nie wymieniania płynu przez długi okres - także wymiana drugiej uszczelki może mieć sens......
Powodzenia!!!
_________________
Windstar 3.0 '97 - ręka noga mózg na ścianie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Wto Gru 02, 2008 15:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gdybys szukal to jestem w posiadaniu kompletu uszczelek do winiego 3,0
kpl sciagniety ze stanów jeden posiadam ja a drugi Gural -dostał razem z autem
w kpl masz 2xpod glowice,2xpod klawiature do kolektora ssacego do wydechoów uszczelniacze zaworó i jescze kilka innych rzeczy. jest to komplet do góry silnika sms 513-033-290

ps.kolega "jacekz" sie chyba myli z wymiana po jednej stronie...kto tak robi???chyba tylko handlarze pod sprzedaz...
to tak jakbys zrobil klocki tylko na lewym kole itd
zrobisz tylko jedna a druga zaraz ci siadzie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
adam77
*
*


Dołączył: Jul 07, 2007
Posty: 216
Skąd: Bielawa.Windstar 3.0l 95r+gaz

PostWysłany: Wto Gru 02, 2008 19:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do silnika,nie było żadnego przegrzania silnika,płyn byl wymieniany bo z tego co widziałem w chłodnicy jest klarowny zielonkowaty prestone.Co do wymiany to juz wiem że jak bede robił to 2 głowice, jak narazie jezdze z ta usterka Wink .
_________________
Windstar 3.0L 95r+ LPG D.T.
Scorpio 2.9L 93r+ Blos
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
jacekz
*
*


Dołączył: Dec 15, 2007
Posty: 326

PostWysłany: Wto Gru 02, 2008 20:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i dobrze, grunt to mieć plan Smile Z takim wyciekiem czasem ludzie jeżdżą i jeżdżą. Sam mam delikatny wyciek z któregoś połączenia, nie mam niestety jak się tam dostać, zrobię to sobie ze spokojem jak znajdę czas na rozebranie podszybia Smile. Ważne kontrolować poziom!
_________________
Windstar 3.0 '97 - ręka noga mózg na ścianie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group