www.asu.pl :: Zobacz temat - Regulacja mieszanki ręczna Czy przerabiać ?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulacja mieszanki ręczna Czy przerabiać ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
zbyszko
*
*


Dołączył:
Posty: 127
Skąd: POLAND

PostWysłany: Nie Kwi 10, 2005 17:23    Temat postu: Regulacja mieszanki ręczna Czy przerabiać ? Odpowiedz z cytatem

Pozdrawiam Wink
swojego wana kupiłem rok temu , miał już instalację
ford windstar 3,8 l . 95r.
na trasie łyka 12-13l gazu, około 10-11l benz.
kilka razy strzelił , raz porządnie aż gumowy pierścień (bezpiecznik)poszedł nic nie zamarza zawsze odpalam na benz.
Instalacja jest firmy EKO-ALMA typ BRC AT90E - E - SUPER-SE
. typ systemu"LAMBDA GAS"BLITZ"ED"
założony w Świdnicy
Regulacja ręczna - taka sobie śruba na dopływie
KONTROLKA sondy lamda Idea świeci na gazie non stop
Poradźcie Tak na serio czy zmieniać cokolwiek jak tak to co i gdzie Question
jestem z Polkowic w okolicy z tego co się oriętuję to są sami Shocked Twisted Evil Exclamation fachowcy szkoda by było żeby mi spieprzyli bryke .
Crying or Very sad asu i jarecek mysle że coś wiecie na forum widze że najlepiej w tym temacie kumacie
WIELKIE DZIĘKI Wink A ile by tak ewentualny manewr kosztował
POZDROWIONKA
_________________
Windstar 3,8 LX 95 gaz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie Kwi 10, 2005 23:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak to już napisałem mieszankę na srubkę mozna było stosowac w 125p a nie w nowszych autach na wtrysku w tej chwili jezdzi ale jak cos ci padnie i zdejmiesz glowice to sie przerazic mozesz jak wygladaja gniazda,prowadnice itd.... mieszanka ma sterowac komputer i na tyle szybko aby nie odczuwac roznicy lpg/benzyna i kontrolka nie ma prawa sie zapalac na gazie jak jest wsio ok a tak na marginesie parownik AT90E zaklada sie do VW Golfa z silnikiem 1,8 a nie do 3,8 ten parownik ma tylko 90KW a twoje auto ??? Pozdr.
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Gość






PostWysłany: Pon Kwi 11, 2005 12:29    Temat postu: Regulacja mieszanki ręczna Czy przerabiać ? Odpowiedz z cytatem

Sad Question wielkie dzięki za porade
pytam dalej , czy ten parownik może zaszkodzić , i czy jest możliwość wymiany parownika bez rozwalania całej instalacji , a tak wogóle to czy masz jakieś namiary na dobrego fachowca i uczciwego bo ja na gazie to się tak dobrze nie znam , a szkoda by mi było rozwalić silnik .
No a ile tak może kosztować wymiana ręcznego sterowania i o ile możliwe parownika
pozdrawiam Crying or Very sad
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Pon Kwi 11, 2005 12:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Embarassed ale mi wstyd
z wrażenia po przeczytaniu porady od jarecka tak się zamyśliłem nad tym gazem że się nie zalogowałem Laughing ten gość to zbyszko
Powrót do góry
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Kwi 11, 2005 17:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no tez w szoku jestem-do blitz'a srubka:) tam ma byc silnik krokowy,parownik o odpowiednio duzej mocy-instalacja ma pobierac dane z czujnikow(m.innymi z sondy lambda) i masz miec emulatory wtryskiwaczy.w kaxzdym innym przypadku-jak pisal jarecek-skonczy sie to smiercia lub trwalym kalectwem silnika.w tej chwili tylko gorale(najstarsi) chyba wiedza jakis jest sklad mieszanki w twoim autku.poza wypaleniem tlokow,gniazd zaworow grozi ci jeszcze to,ze kontrolka check engine moze bedzie chciala sie zapalic z jakiegos waznego powodu ale tego nie zrobi bo juz swieci wiec mozesz sie dowiedziec o awarii silnika/skrzyni kiedy bedziesz zbieral ich czesci za autem...
gratulujemy warsztatowi profesjonalnej instalacji i goraco go polecamy:)
darek
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zbyszko
*
*


Dołączył:
Posty: 127
Skąd: POLAND

PostWysłany: Pon Kwi 11, 2005 21:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Evil or Very Mad ten warsztat to ( świdnica ul.składowa 3 ) Twisted Evil
od założenia gazu wan ma przejechane 30tys. km
no dobra stało się Crying or Very sad ale trzeba wyjść z tego dołka czyli po pierwsze silnik krokowy do założenia połączenia z sądą Exclamation
nie wiem na ile kasy mi styknie ale czy parownik też może rozwalić coś w silniku jak będzie ten ręczny mechanizm wywalony Question
WIEEELKA proźba namiary PROSZĘ
do wrocka mam 90kilometrów
ile może ta zabawa kosztować Question Question Question
dzięki za rady proszę o więcej
a co na to asu Idea
_________________
Windstar 3,8 LX 95 gaz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pon Kwi 11, 2005 21:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No ładnie taka maniana na składowej jestem w szoku Sad i bardzo zawiedziony ich warsztatem po rozmowie z toba sama wymiana parownika na wiekszy to wymiana 70% instalacji gazowej a dołozenie silnika krokowego do już działajacego komputera w aucie to chwila pracy i mały koszt pod warunkiem że jest on wpięty poprawnie w instalację. Po twoim poscie nabrałem przekonania aby nie polecać żadnych warsztatów bo np. mnie nie zrobia na szaro ale jak pojedzie ktos kto ma zielone pojecie o elektronice i instalacji LPG to robią co im sie podoba i aby zapalił i po krzyku klient szczęśliwy bo taniej ale nie świadomy co sie dzieje w silniku Pozdr.
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
zbyszko
*
*


Dołączył:
Posty: 127
Skąd: POLAND

PostWysłany: Wto Kwi 12, 2005 9:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wielkie dzięki za porady
wydrukowałem sobie wszystkie twoje i innych porady dokładnie je przestudiuje Exclamation nauczę się ważnych pojęć do perfekcji i uderzam do warsztatu , którego narazie szukam , ale po radach z forum jestem jak uczeń po maturze ... Niedam się Evil or Very Mad napewno zażądam pisemnego potwierdzenia z gwarancją ... skoro mam BRC to tak jak radziłeś MAXI LAMDA firmy lecho jest O'K myśle że sprawdzi się w moim wanie ...
Jeszcze jedno pytanko Question Czy na początek pomijając narazie parownik założenie komputerka pomoże zabezpieczyć silnik przed jego dalszą degradacją.(bynajmniej na to dziś pozwolą mi finanse )
JESZCZE RAZ WIELKIE DZIĘKI Wink NIECH ŻYJE FORUM
_________________
Windstar 3,8 LX 95 gaz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Wto Kwi 12, 2005 14:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W moim dodge caravan 3,3 jest parownik taki jak Twój BRC AT90E. Silnik krokowy dozujący gaz. Sterowanie komputerem Lambda System AL 700. Czujnik temperatury.
Pali 14,5l gazu. Zimą dochodził do 16l.
Raz strzelił na gazie żonie. Ale żadnych strat nie wyrządził. Posiada dwie klapki odprężne.

Nie wiem kto zakładał. Już go takiego kupiłem.

Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Wto Kwi 12, 2005 14:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja myślę że lepiej mieć gazowy komputer niż go nie mieć.
Tak więc puki co załuż komputer do gazu a potem wymienisz parownik.
Ale wiedz już dziś jaki to będzie parownik tak aby wszystko ci współgrało, i potem się nie okazało że jeszcze coś masz do wymiany no i następne koszty. Najlepiej omów to z gościem od gazu.

Wojtek Windstar LX 3,8/95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Wto Kwi 12, 2005 21:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sam komputer z silnikiem krokowym ci wystarczy w zupełności co do parownika to poprostu będziesz czuł róznice benzyna/gaz ale to do zniesienia jest raczej aczkolwiek jak sie montuje to trzeba na to zwracac uwagę Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Sro Kwi 13, 2005 9:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czli uważasz że moja instalacja może być? Very Happy Muszę jedynie podjechać na regulację.
Ja osobiście jestem z niej zadowolony. Choć gaz jaki tankuję czasami w trasie ma wiele do powiedzenia. Twisted Evil

Wojtek
Dodge caravan 3,3LE gaz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zbyszko
*
*


Dołączył:
Posty: 127
Skąd: POLAND

PostWysłany: Sro Kwi 13, 2005 15:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam Wink
podzwoniłem po kilku gazownikach z pytaniem co o tym sądzą to mi odpowiadali dosłownie cytuję
"panie kto by się tym przejmował jeżdzić dalej szkoda kasy nic się nie stanie "
Shocked nie rozumiem ich sam się prosiłem żeby dać im zarobić a oni mają do w du..... .
POSTANOWIŁEM napisać do firmy EKO ALMA WROCŁAW DŁUGA 49
www.autogas.pl
czekam na ich odpowiedź ... jak coś odpowiedzą przekaże na forum
pozdrawiam
(narazie gazownicy do których dzwoniłem wycenili usługę założenia silnika krokowego na około 500zł.)
_________________
Windstar 3,8 LX 95 gaz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Kwi 13, 2005 15:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chyba ich powalilo-patrz:komputr,parownik,mikser,zbiornik,silnik krokowy,emulator,filtr,wielozawor,centralka,jakies dodatki,kable,przewody gazowe i robocizna mnie kosztowaly 1700 zl(sprawdzilem na rachunku) brc just lambda w stacji czakramu,tritexII bedzin wiec jakie pierdzielenie ,ze silnik krokowy 500zl 1/3 wartosci instalacji???niech sietrzasna w leb...
darek
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
yon
*
*


Dołączył: Mar 21, 2005
Posty: 26
Skąd: Wrocław NW

PostWysłany: Sro Kwi 13, 2005 16:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dziś jest 13-kwi, moi dwaj przedmówcy wpisali się 14-kwi.......czyli jutro. czy tylko ja to widzę?

pozdrawiam podróżników w czasie


Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
yon
*
*


Dołączył: Mar 21, 2005
Posty: 26
Skąd: Wrocław NW

PostWysłany: Sro Kwi 13, 2005 16:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

widać ja też podróżuję..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zbyszko
*
*


Dołączył:
Posty: 127
Skąd: POLAND

PostWysłany: Sro Kwi 13, 2005 20:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam jak obiecałem po uzyskaniu odpowiedzi przekazuję ją na forum
Arrow
"Teraz wszysto jasne opis ECU LPG BLITZ ED jest na stronach www.autogas.pl wcale nie jest powiedziane ze do sterowania przepływu gazu jest potrzebny silnik krokowy. Jest też element wykonawczy o nazwie acuattor taki jest właśnie zastosowany w BLITZ ED proszę przeczytać dokumentacje na w/w stronie. Jesli chodzi o Check Kontrol to sygnalizuje tylko bład w aucie przy pracy np. na LPG najcześciej nieprawidłowa praca sondy Lambda jest to zjwisko typowe przy instalacjach LPG. Blitz ED nie posiada emulatora sondy Lambda i tu może być problem.do w/w instalacji jest możliwoś założenia samego emulatora SL, prosze o kontakt z warsztatem na pana terenie i ewentualnie ustawić, wyregulować instalcje LPG służy do tego urządzenie o nazwie Diagnostyk BOX "
co o tym myślicie Exclamation Question
_________________
Windstar 3,8 LX 95 gaz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Kwi 13, 2005 20:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to dobrze,ze nie posiada emulatora-dobra instalacja nieemuluje(udaje) jej dzialania a pobiera z niej dane.fakt to cos moze zastapic silnik krokowy ale to jest chore rozwiazanie w tych czasach.mnie tez proponowano blitz zamiast just lambda ale wolalem troche doplacic(naprawde troche) i mam spokoj:)
darek
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Sro Kwi 13, 2005 20:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Actuator to jest to samo co silnik krokowy tak na marginesie dziala na zasadzie zweżania przekroju przewodu dostarczajacego gaz aczkolwiek wyszlo to z mody a poprawnie wyregulowana instalacja nie ma prawa wskazywac błędów co do sond lambda to jeżeli posiadasz 2 to jest system EOBD i należy rozpiąć sonde przed katalizatorem i wpiąc w szereg komputer który będzie zbierał z niej informacje a do komputera wpuszczał sygnał poprawny aby nie wyskakiwały błedy poniewaz na gazie sonda zawsze wykaze blad i musi sygnal byc przefiltrowany i wpuszczony odpowiedni parametr do ECU silnika to nie jest typowa emulacja jak to robi jakis prosty emulatorek ale skomplikowany sygnal i bardzo dokladny ktory odczytuje komputer gazu przerabia na taki aby komputer silnika poprawnie go odczytal i wysyla do ECU silnika a zarazem steruje mieszanką jaka jest wpuszczana do silnika a wpina sie przed katalizator aby wszelakie opoznienia w regulacji mieszanki ktora przy gazie II generacji zawsze wystapia nie uszkadzaly katalizatora po roku uzywania instalacji bez actuatora(silnika krokowego) katalizator jest na śmietnik ale zaden gazownik ci prawdy nie powie chociarz mialem przyjemnosc rozmawiac z serwisem firmy CZAKRAM z tarnowa i raczej nie ściemniali w niczym i byli bardzo uprzejmi Pozdr.
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl


Ostatnio zmieniony przez JARECEK dnia Sro Kwi 13, 2005 20:35, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Kwi 13, 2005 20:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to wlasnie chcialem napisac:P
darek
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zbyszko
*
*


Dołączył:
Posty: 127
Skąd: POLAND

PostWysłany: Sro Kwi 13, 2005 21:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wink jeszcze raz wielkie dzięki za zainteresowanie po analizie wszystkich informacji od esdarek i jarecek
wiem że powinienem zamontować silnik krokowy to jest pewne , sprawdzić elektronike na sondzie - dach i ewentualnie poprawić
NO i nie dać się byle fr..... skasować jak za zboże
pytanko ile może kosztować silnik krokowy + założenie
Arrow do jarecka bo najbliżej polkowic jak masz namiar na kogoś kto mi to moje cacko poprawi proszę daj cynk po takiej lekturze nie dam się nabić w butelkę wszystkie wasze porady wydrukowałem i je dobrze przestudiuję
POZDRAWIAM
_________________
Windstar 3,8 LX 95 gaz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Sro Kwi 13, 2005 21:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie obraż się ale nie polece ci nikogo bo nie mam juz zaufania jak narazie nigdzie do gazowników a co do ceny to komputer z silnikiem okolo 250-300 zl a montarz to jakies 30-50 minut i po sprawie popatrz na allegro albo zadzwon do nich http://www.lecholpg.pl/ moze ci sprzedadza komplet z instrukcja a tak apropo to na tej stronie jest do pobrania schemat montazowy oraz program diagnostyczny najnowszy do MAXI LAMBDY zobaczcie co to potrafi na sucho da sie program uruchomic i zobaczyc mnogosc regulacji na jakie ten komputer pozwala Pozdr.
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
zbyszko
*
*


Dołączył:
Posty: 127
Skąd: POLAND

PostWysłany: Sro Kwi 13, 2005 21:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wink napewno nie mam za co się obrażać
wielkie dzięki za tak dużą pomoc
napewno skorzystam z wszystkich porad i z tej ostatnie
jeszcze raz wielkie dzięki Very Happy
_________________
Windstar 3,8 LX 95 gaz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Kwi 14, 2005 8:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kup sobie takie pismo"auto po gwarancji" jest tam duzo o amerykancach i o gazie(w kazdym numerze!) a na koncu jest lista autoryzowanych przez czakram punktow montazowych(co nie znaczy,ze to sa stacje idealne) ale jest tez kilkanascie wyroznionych ktore maja niejako wyzszy status(m.inn. bedzin-czyli tam gdzie ja montowalem) napewno znajdziesz cos blisko ciebie.dodatkowo polecam ci kontakt(z tego pisma lub ze strony www) z serwisem technicznym czakram.oni wiedza wszystko o brc i podadza ci jak taka instalacja ma wygladac i co jeszcze trza dokupic.dodatkowo moze im opowiedzec o tej stacji ktora ci tam zmascila auto,moze ma ich autoryzacje to sobie z nia pogadaja....
darek
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
aswywiadu
*
*


Dołączył: Jun 21, 2005
Posty: 1

PostWysłany: Wto Cze 21, 2005 9:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie grzeb w tej instalacji dopóki auto dobrze jeździ, jak zaczniesz wymieniać regulator, komputerek itp. wtedy poznasz smak gasnącego przed skrzyrzowaniem silnika, spalania 28l/100 km, strzałów itp. Każda instalacja gazowa wymaga regulacji i "objeżdżenia", jak już ma to zasobą - wtedy działa, raz lepiej, raz gorzej, a grzebanie wydłuża ten okres do nieskończoności...
Jeżdże winim 3.8 od 3 lat, traktuje go jak "stare buty" i pomimo że jest to badziewny (nędznej jakości) samochód, pali 13 - 25 gazu, to wozi mnie zawsze i wszędzie, wrzucam do niego motor enduro itp. - i lubię go. Ale mam jedną zasadę: nie grzebię przy nim gdy on tego nie oczekuje!!! Nadgorliwi grzebacze wytworzyli mit o bardzo awarjnym windstarze '95, to bajoki.

Pozdro
Piotr
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tomek
*
*


Dołączył: Nov 27, 2004
Posty: 201
Skąd: Darlowo

PostWysłany: Wto Cze 21, 2005 18:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zbyszko napisał:
witam Wink
podzwoniłem po kilku gazownikach z pytaniem co o tym sądzą to mi odpowiadali dosłownie cytuję
"panie kto by się tym przejmował jeżdzić dalej szkoda kasy nic się nie stanie "
Shocked nie rozumiem ich sam się prosiłem żeby dać im zarobić a oni mają do w du..... .

Mam jeszcze instalację ze śrubką, i tak jak Zbyszko chciałem dać zarobić gazownokom i otrzymałem dokładnie taką samą odpowiedź (chyba na jakiś szkoleniach taką ciemnotę im wciskają).
W styczniu miałem wypalone gniazda zaworów, powód - uboga mieszanka na gazie. Teraz auto stoi ze spalonymi wtryskami i przepustnicami - przyczyna to strzały w gażnik spowodowane ubogą mieszanką, zdaje się że kupiłem wyjątkowo marny gaz a śrubka się nie odkręciła jak zrobiłby silnik krokowy. I tak sobie oszczędzam i zamiast gazownikom nabijam kasę mechanikom i dostawcom części do remontów. Jest świetnie, chyba jednak kupię diesla.
_________________
pozdrawiam
Tomasz

Pontiac Trans Sport 3.1 - '94
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu MSN Messenger
zbyszko
*
*


Dołączył:
Posty: 127
Skąd: POLAND

PostWysłany: Pią Lip 01, 2005 21:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam
jeszcze jeżdżę na ręcznym sterowaniu brak kaski narazie powstrzymał mnie przed dalszą operacją ... ale !!! tankuję gaz tylko w sprawdzonych firmach które nie zubożają mieszanki proporcjami procentowymi gazu
miałem przegląd techniczny w przypadkowym punkcie spotkanym na trasie żeby na żywca sprawdzić czy autko jest o'k ............. Surprised
wszycho grało nawet światła amerykańskie nie przeszkadzały bo była wykazana linia cienia nie oślepiająca ... ale dowalił się gościu do GAZU bo powiedział że tą śróbkę to mam se wsadzić w Question powiedział "cytuję samochody z wtryskiem wyposażone w sondy lambda i katalizatorem mają obowiązek posiadać regulacje płynną z silnikiem krokowym wyposażonym w komputer koniec cytatu a za odwagę wjechania na żywca podbił przegląd
POZDRAWIAM
_________________
Windstar 3,8 LX 95 gaz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group