www.asu.pl :: Zobacz temat - problem gaśnięcia Voyager 96r
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem gaśnięcia Voyager 96r

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
pattryk
*
*


Dołączył: May 13, 2008
Posty: 10

PostWysłany: Nie Paź 05, 2008 20:43    Temat postu: problem gaśnięcia Voyager 96r Odpowiedz z cytatem

Voyager 3,8 AWD '96r

Panowie, ponawiam pytanie (za Unkasem), gdyż nie uzyskałem odpowiedzi: Pliss pomóżcie

W czasie jazdy następuje lekkie szarpnięcie silnika i w tym samym momencie zapala się kontrolka serwis na jedną czy dwie sekundy i gaśnie a na liczniku prędkościomierza w tym samym momencie spada wskazówka ( powiedzmy że jadę 100 h to spadnie na 80 h ) i zaraz po jednej czy dwóch sekundach wszystko wraca do normy.
Zdarz się to różnie nieraz ze trzy razy na 10 km a nieraz jest przez 300km spokój. Często zdarza się że gaśnie mi na światłach.
Resetuje to przez zdjęcie klemy na aku.
Robi to samo na benzynie i na gazie.
Kable, świece, filtry, oleje wymienione.
Nic nie pomogło, pojechałem do dwóch warsztatów na diagnozę i oba po podłączeniu się do kompa nic nie stwierdziły.

Please help.
Pozostał mi jeszcze oficjalny serwis Chrysler-MB, ale tam za samo podłączenie kompa krzyczą 300zł, i nie do końca jestem przekonany czy coś znajdą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Przemok
*
*


Dołączył: Jun 12, 2008
Posty: 133
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon Paź 06, 2008 15:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witaj, miałem to samo - pomogło solidne wyczyszczenie z wysuszeniem styków komputer silnika/kabel ( zawilgotniały i zaśniedziały).
_________________
Grand Voyager Town&Country 3,8 2002 Grand Voyager Town&Country 3,8 1997 lpg/pb sprzedany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pon Paź 06, 2008 20:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdź płytę licznika może masz tam zimne luty.A najlepiej przejrzyj całą instalację elektryczną łącznie z centralkami sterującymi musisz trochę czasu na to poświęcić bo nie pojedziesz.Ja już to przerabiałem i mam spokój.Oby jak najdłużej. Very Happy
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
torped
*
*


Dołączył: Jan 11, 2007
Posty: 324
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Paź 09, 2008 12:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem, czy Cie to pocieszy ale od kilku dni mam to samo. Jedyna roznica jest to, ze u mnie objaw wystepuje tylko na LPG, wiec obszawiam, ze gazownicy sobie z tym poradza. Jak do nich podjade, dam znac co I jak. Natomiast wilgoci bym chyba nie obszawial, ostatnio sucho jest, przynajmniej w stolicy.
_________________
Chrysler Grand Voyager
3,3 V6 LE 96`
I`m a mad Taxi Driver Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
torped
*
*


Dołączył: Jan 11, 2007
Posty: 324
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Paź 10, 2008 12:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przemok a powiedz gdzie ja mam szukac komputera? Niestety okazało sie, ze mam taki sam poblem, strasznie mnie to denerwuje. No I w jaki sposob osuszales te polaczenia? Czy spray tyłu kontakt bedzie do tego odpowiedni? Napiszcie prosze bo chciałem to dzisiaj zrobic ale zupełnie nie wiem jak sie do tego zabrac, gdzie szukac komputera? A moze najpierw benzynka Ekstrakcyjna a pozniej kontaktem? Pomozcie...
_________________
Chrysler Grand Voyager
3,3 V6 LE 96`
I`m a mad Taxi Driver Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Przemok
*
*


Dołączył: Jun 12, 2008
Posty: 133
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon Paź 13, 2008 13:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chodzi o szerokie złącze po prawej stronie komory silnika (stojąc z przodu), między akumulatorem a błotnikiem. Wysuszyć możesz tzw elektryczną opalarką (ostrożnie, można podtopić plastik). ze środkiem do styków też uważaj, nie za dużo. Czasem pomaga kilkukrotne wyjęcie i wlożenie wtyczki w złącze. Staraj się nie ciągnąć za kable. Trop ze stykami w desce rozdzielczej też może być dobry - gdzieś na forum był opisany szerzej. A to, że częściej gaśnie na gazie niż na paliwie ponoć wynika ztego, że komp samochodowy jest szybszy od gazowego i lepiej sobie radzi z błędami (to opinia, jaką usłyszałem od mojego elektryka/gazownika). Umnie na paliwie nie gasł, tylko miał takie króciutkie "przerwy w zasilaniu".
_________________
Grand Voyager Town&Country 3,8 2002 Grand Voyager Town&Country 3,8 1997 lpg/pb sprzedany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
BZYKU
*
*


Dołączył: Nov 23, 2007
Posty: 291
Skąd: KOLNIK PLANET EARTH

PostWysłany: Pon Paź 13, 2008 22:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak kasujesz go ,rozlanczaja aku to kasujesz tez bledy pozostajace w pamieci.Podjedz do mechanika z kompem bezposrednio po blysnieciu kontrolki to powinno zostac w pamieci kompa i powinno dac sie zczytac
_________________
chrysler voyager 2.4 manual z sekwa!SUPERRR!!
A taki ladny!!!AmerykanCki!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Przemok
*
*


Dołączył: Jun 12, 2008
Posty: 133
Skąd: Opole

PostWysłany: Sro Paź 15, 2008 16:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To dobra rada, choć w moim przypadku nie pomogła komp nie wyświetlił istotnych błędów. Jeśli nie usuniemy przyczyny, to skasowanie błędów nie pomoże. Wystąpią ponownie. U mnie od 6 m-cy od czyszczenia spokój.
_________________
Grand Voyager Town&Country 3,8 2002 Grand Voyager Town&Country 3,8 1997 lpg/pb sprzedany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
RJSYSTEMS
*
*


Dołączył: Jul 19, 2008
Posty: 43

PostWysłany: Pią Paź 17, 2008 14:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

BZYKU napisał:
Jak kasujesz go ,rozlanczaja aku to kasujesz tez bledy pozostajace w pamieci.Podjedz do mechanika z kompem bezposrednio po blysnieciu kontrolki to powinno zostac w pamieci kompa i powinno dac sie zczytac


Bardzo dobra rada, dodam tylko, że o wiele łatwiej będzie Ci sprawdzić kody błyskowe. Oczywiście zaraz po wystąpieniu usterki i przed odłączeniem aku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Pią Paź 17, 2008 15:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zobacz jeszcze czy nie masz resetowanie kompa silnika przez instalację gazową. niektórzy mądrzy gazownicy pakują coś takiego i wtedy każde wyłączenie silnika powoduje reset kompa. Wtedy byś musiał podjechać do zakładu bez wyłączania silnika.
_________________
Gobowiec Smile Windstar 3.0 97r. zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
torped
*
*


Dołączył: Jan 11, 2007
Posty: 324
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Paź 22, 2008 22:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie juz spokoj. Pojechalem do gazownikow, ustawili mi wszystko ponownie, od podstaw, bo tak chcialem. Wykasowali wszystkie mapy i ustawili ponownie. Wrocilem do domu i na noc odpiolem aku. Od tamtej pory problem zniknal i autko jezdzi jak zloto Smile

Pozdrawiam
_________________
Chrysler Grand Voyager
3,3 V6 LE 96`
I`m a mad Taxi Driver Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
pattryk
*
*


Dołączył: May 13, 2008
Posty: 10

PostWysłany: Nie Paź 26, 2008 9:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

BZYKU napisał:
Jak kasujesz go ,rozlanczaja aku to kasujesz tez bledy pozostajace w pamieci.Podjedz do mechanika z kompem bezposrednio po blysnieciu kontrolki to powinno zostac w pamieci kompa i powinno dac sie zczytac


Byłem na kompie u najlepszego elektronika w Rzeszowie, komp Bosch z najnowszą aktualizacją z 1,10,2008, niestety błąd ten się nie zapisuje.
czyli nadal nic, mam to samo co jakiś czas.
Spróbuje przeczyscić tego kompa
Pozdróvka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group