www.asu.pl :: Zobacz temat - Stało się A-604 umarło Chrysler Cirrus
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Stało się A-604 umarło Chrysler Cirrus

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
dejv84
*
*


Dołączył: Feb 01, 2008
Posty: 67
Skąd: Siewierz

PostWysłany: Wto Lut 10, 2009 21:18    Temat postu: Stało się A-604 umarło Chrysler Cirrus Odpowiedz z cytatem

Stało się najgorszę mianowicie dziś jadąc do domu stało się tak:
-mocne szarpnięcie ( jakby w manualu wrzucić 1 z 5 ) zatrzymałem się i od nowa odpaliłem
-start z świateł tryb awaryjny (a604- 2 bieg)
-jadąc dalej kolejne szarpnięcie tym razem już brak( limp mode ) tylko 1- bieg

Więc tak w mojej skrzyni jest tylko:
- wsteczny
- 1 bieg ( po przełączeniu na następny brak jakiego kolwiek biegu )
- po wyciągnięciu bagnetu czuć spalenizne z oleju
- więcej info brak ( siedzę teraz przy piffqu i rozpaczam dlaczego kupiłem ten samochód ) Question Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Wto Lut 10, 2009 21:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mnie też jest przykro Crying or Very sad
Moja A604 chodziła ok dopóki nie dobrali się do niej paprochy z serwisu w Gdyni.
Zalali olej jaki im pasował, a moja skrzynia do dzisiaj skrzyczy jak zmienia biegi.
Dlaczego od razu nie pojechałem do Antraxa Question Evil or Very Mad
On prostego uszczelnienie i wymiany oleju by tak nie spaprał jak te paprochy Evil or Very Mad
PS. Szczegółów nie opisuję, bo już dość szeroko opisywałem na forum moje problemy po włożeniu łapsk pseudo mechaników do mojej ASB.

Plymouth G.V. 3,3 1996r zagazowany skrzynia A604
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Sro Lut 11, 2009 8:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak po odpaleniu masz bieg 1 i drugi juz nie wchodzi a po tym juz wcale nie jedzie, na 90% pekl ci plastikowy tloczek 2-4 accumulator w plycie sterujacej, mialem dokladnie to samo...nie trzeba szarpac skrzyni z auta, tylko zdjac miske, wymontowac plyte sterujaca i zobaczyc czy to ten tloczek czego ci zycze, bo to najtansza wersja...tloczek okolo 30-50pln+olej z filtrem...

w linku widac ten tloczek, caly popekany...on jest wlasnie odpowiedzialny za biegi 2 i 4...
http://acidtechno.freehost.pl/2ab_skrzynia/imagepages/image263.html
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Sro Lut 11, 2009 12:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

piffqo skończone, czas zabrać się za robotę.
Mam nadzieję, że u ciebie jest to co napisał darryd.
Uszy do góry.Nadzieja nadeszła.

Plymouth G.V. 3,3 1996r zagazowany skrzynia A604
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dejv84
*
*


Dołączył: Feb 01, 2008
Posty: 67
Skąd: Siewierz

PostWysłany: Pon Lut 16, 2009 13:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jako że moje auto obecnie jest przysypane 30 cm warstwom śniegu i niemam możliwości rozebrania skrzyni, szukam jak najwięcej informacji dotyczących ASB przed ewentualną naprawą:

http://www.fhustarter.com/budowaASB.htm

Jeżeli koledzy mają jakieś info dotyczące A604 będę wdzięczny
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon Lut 16, 2009 18:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tu jest budowa i naprawa skrzyni A604:
http://Benon.fotosik.pl/albumy/278003.html
Powodzenia.
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
mirusiek
*
*


Dołączył: Dec 01, 2008
Posty: 41
Skąd: Gardur

PostWysłany: Pon Lut 16, 2009 18:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Znalazlem ostatnio zdjęcia z remontu takiej skrzyni w caravanie, mimo że bez opisu może ci się przydadzą Razz

http://acidtechno.freehost.pl/2ab_skrzynia/index.html

Dwa niestety po francusku budowa i objaśnienia do remontu

http://julien.manche.free.fr/chrysler/a604/boite_de_vitesse_automatique_a60A.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dejv84
*
*


Dołączył: Feb 01, 2008
Posty: 67
Skąd: Siewierz

PostWysłany: Wto Lut 24, 2009 20:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wraz z roztopami śniegu zabrałem się za wyciąganie skrzyni, i mam takie pytanko jak jest łączony silnik ze skrzynią ?? Rolling Eyes
choć jeszcze pozostało trochę rozbierania wolę wiedzieć co mnie za ciekawostki czekają... Wink

Dzięki za linki zawsze się coś podpatrzy....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Sro Lut 25, 2009 23:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kurcze, jak ty jeszcze nie rozkminiles tego jak to jest laczone to nie wiem co bedzie dalej... Rolling Eyes

... musisz najpierw odkrecic konwerter od kola zamachowego!

demontujesz rozrusznik, pozniej
odkrecasz zaslepke kola zamachowego i po kolei sruby przez otwor, okrecajac kolo zamachowe od konwertera, zaznaczajac dokladnie pozycje konwertera wzgledem kola zamachowego!!! jesli tego nie zrobisz i skrecisz jak leci, po zlozeniu moze ci wywalac panewke na pompie bo nie bedzie wywazone jak trzeba...

sruby ktore odkrecasz widoczne na foto: http://acidtechno.freehost.pl/2ab_skrzynia/imagepages/image60.html

PS.a sprawdzales ten tloczek ktory opisywalem zanim wygrzebiesz skrzynie?
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Lut 26, 2009 14:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

darryd napisał:
zaznaczajac dokladnie pozycje konwertera wzgledem kola zamachowego!!! jesli tego nie zrobisz i skrecisz jak leci, po zlozeniu moze ci wywalac panewke na pompie bo nie bedzie wywazone jak trzeba...


No chyba to nie ma znaczenia. A co w przypadku kiedy kupujesz inny zregenerowany konverter?
Pozatym jak konverter jest na wierzchu to jest dobrze go zregenerować.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Czw Lut 26, 2009 14:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lutek34 napisał:
darryd napisał:
zaznaczajac dokladnie pozycje konwertera wzgledem kola zamachowego!!! jesli tego nie zrobisz i skrecisz jak leci, po zlozeniu moze ci wywalac panewke na pompie bo nie bedzie wywazone jak trzeba...


No chyba to nie ma znaczenia. A co w przypadku kiedy kupujesz inny zregenerowany konverter?
Pozatym jak konverter jest na wierzchu to jest dobrze go zregenerować.

po regeneracji konwerter jest wywazany... Wink
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
dejv84
*
*


Dołączył: Feb 01, 2008
Posty: 67
Skąd: Siewierz

PostWysłany: Czw Lut 26, 2009 19:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po odkręceniu miski olejowej zobaczyłem kopę opiłków na magnesie, oraz poczułem zapach przepalonego oleju lub raczej tarczek, na płycie zaworowej jest pełno mazi z tego też powodu wziąłem się za wyjęcie skrzyni...

Podczas krótkiej eksploatacji tego samochodu miałem wrażenie czasem jak by w manualu sprzęgło się ślizgało więc myślę że jednak warto ją rozebrać wyczyścić wymienić co trzeba i zalać świeżym ATF-em , a i jeszcze jedna ważna sprawa podczas ostatnich kilometrów strasznie coś piszczało od strony kierowcy myślałem że to klocki niestety obawiam się że to coś w skrzyni biegów...
Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pią Lut 27, 2009 8:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jakich opilkow? grubych duzych czy tylko muł? zrob zdjecie jak jeszcze nie wyczysciles go. jesli tylko drobne opilki, takie ze nie sa wyczuwalne zgrubienia pod palcem grubosci np ziarna cukru to jest ok i nie ma sie czym za bardzo przejmowac.

na plycie zaworowej zawsze bedzie maź, a jej ilosc zalezy od czestosci wymiany oleju... Wink

jesli bedziesz juz regenerowal skrzynie, kup caly KIT do tego przeznaczony, kosztuje okolo 800-1000pln, ale zawiera wszystkie uszczelki i uszczelnienia, panewki, filterki do plyty zaworowej, tarczki razem z przekladkami, pamietaj mierzyc grubosc tarczek, bo sa roznej grubosci do roznych koszy, i wiele innych dupereli... ja swoj kit kupowalem na amerykany.pl
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Lut 27, 2009 10:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
odkrecasz zaslepke kola zamachowego i po kolei sruby przez otwor, okrecajac kolo zamachowe od konwertera, zaznaczajac dokladnie pozycje konwertera wzgledem kola zamachowego!!! jesli tego nie zrobisz i skrecisz jak leci, po zlozeniu moze ci wywalac panewke na pompie bo nie bedzie wywazone jak trzeba..


a przecież nie da rady inaczej skręcić , otwory nie pasują Exclamation
a zaznaczyć po to abyś nie musiał szukać odpowiedniej pozycji Wink
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pią Lut 27, 2009 15:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

qazws napisał:

a przecież nie da rady inaczej skręcić , otwory nie pasują Exclamation


byc moze masz racje, ale ja nie bylbym tego pewien, nie mam przy sobie zadnego zdjecia podgladowego, ale z tego co pamietam to otwory sa w rownych odstepach i mozna go roznie przykrecic, bynajmniej w a604...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Lut 27, 2009 16:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

darryd jesteś w błędzie
jest tak jak pisałem
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią Lut 27, 2009 18:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

qazws napisał:
darryd jesteś w błędzie
jest tak jak pisałem


Chyba chciałeś napisać " w mylnym błędzie" Laughing Laughing Laughing
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sob Lut 28, 2009 23:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

darryd napisał:

po regeneracji konwerter jest wywazany... Wink

Każdy element jest wyważany osiowo,konwerter,koło zamachowe,wał silnika i zmiana ustawień nie powinna wpływać.Kiedy elementy są ułożone na jednej osi i każdy element jest złożony w zespół powinno być wyważona całość.Na wszelki wypadek markerem kreślę ale na końcu zastanawiam się po co Question Po to jak Gazws opisał składasz szybciej po znakach.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dejv84
*
*


Dołączył: Feb 01, 2008
Posty: 67
Skąd: Siewierz

PostWysłany: Sro Mar 04, 2009 19:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po ciężkich bólach ASB wyciągnięte, mam takie pytanie odnośnie tłoczka plastikowego o którym wspominał darryd mianowicie czy on ma być taki luźny ??? Rolling Eyes nie jest popękany, ale bardzo luźny... jeszcze nie wyciągałem całego pakietu z tarczkami więc narazie niewiele wiem co tam siedzi,

P.s Na co zwrócić uwagę przy wyciąganiu i rozbieraniu ASB itd

Ma ktoś namiary na Anthraxa bo coś mało aktualny mam tel
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Czw Mar 05, 2009 13:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

luzny to moze nie, powininen dokladnie wypelniac otwor a na nim jest jeszcze pierscien uszczelniajacy...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
dejv84
*
*


Dołączył: Feb 01, 2008
Posty: 67
Skąd: Siewierz

PostWysłany: Czw Mar 05, 2009 16:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jest na nim pierścień uszczelniający plastikowy... ale jako całość bardzo luźna ?? Rolling Eyes niemierzyłem jaki jest luz, ale napewno jest on za duży...widać przytarcia w dwóch miejscach tak jakby miał on dwa położenia pracy tzn w jego tuleji aluminiowej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pią Mar 06, 2009 15:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

luz powininen byc taki jak tych dwoch aluminiowych tloczkow http://acidtechno.freehost.pl/2ab_skrzynia/imagepages/image85.html
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group